Teşekkürler =)

Cigdem Karakaya

to 2010-2011-o...@googlegroups.com
Arkadaşlar geç kalmış teşekkürler mailımı şimdi yolluyorum =)))

Bütün EP'leri bitirdik. Süpersiniz!!! =)) Şimdi sıra geldi hepsini match yapmaya =). Çarşamba günü şube toplantısından önce size ANin nasıl hazırlandığını da göstereyim.

Bunun haricinde sizden gelecek güzel haberleri bekliyorum. Arada sırada bana durumlardan haber verin. Şunun için şuralara başvurdum fln diye =)))

Size bahsettiğim dosyayıda yükleyeceğim şimdi gruba.

Öptüm hepinizi =)))

--
Çiğdem KARAKAYA
16th Anatolia Congress

GSM: +90 539 585 53 59

AIESEC Istanbul Local Committee
Off. Num    : + 90 212 293 88 36
Fax            : + 90 212 244 16 87
Address     : Tomtom Mah. Nuri Ziya Sok. 16/4 Beyoglu-Istanbul

SUPPORTERS

- Mercedes-Benz Turk
- Intekno Group of Comps.
- Sabanci Holding
- Sarkuysan Copper Manufacturing Industry

Cigdem Karakaya

to 2010-2011-o...@googlegroups.com
Eklemeyi unuttum. Şimdi biz kendi mail adreslerimizle EP formlarını girdik ya. Sistemde o EP'lerin Managerı şeklinde gözüküyoruz. O yüzden o EP'yi beğenenler size mail atabilir. Mesela ben Aslıhanın CV'sini girince bi tane nijeryadan bi tanede hindistandan mail geldi ama dedim geç kaldınız eşleşti bile.

O yüzden sık sık kontrol edin o mail adreslerini olur mu =)