Gülsüme Matched her EP! =)

Cigdem Karakaya

to 2010-2011-o...@googlegroups.com
Arkadaşlar merhaba,

Nasılsınız =) Ben birazdan bayılıcam, çok uykum var bir cumartesi
gecesi evde tek başıma pineklemekteyim hatta şuan farkettim
televizyonda küçük kadınlar var =) bu arada web sitesimiz bitti!
www.anatoliacongress.com bakın bi nasıl olmuş, bi kaç ekleme yapacağız
ama hala =))

Bu arada süper habeeeeerrrrrrrrrrr =))) bi eşleşmemiz daha var kaldı 6
=) Gülsüme EP'sini başarıyla eşleştirdi =) AN'i flnda hazırladı
yolladı=) Süpersin Gülsüme! =)))) Artık diğer güzel haberleri
bekliyoruz =)

Bu arada ben birazdan size bana gelen DT fırsatlarını
forwardlayacağım. EP'nize uygun olduğunu düşündüklerinizi yollayın
onlara =). Bide sınavlarınız fln bitsin birlikte birşeyler yapalım =)

--
Çiğdem KARAKAYA
16th Anatolia Congress

GSM: +90 539 585 53 59

AIESEC Istanbul Local Committee
Off. Num : + 90 212 293 88 36
Fax : + 90 212 244 16 87
Address : Tomtom Mah. Nuri Ziya Sok. 16/4 Beyoglu-Istanbul

SUPPORTERS

- Mercedes-Benz Turk
- Intekno Group of Comps.
- Sabanci Holding
- Sarkuysan Copper Manufacturing Industry

gonca abay

to 2010-2011-o...@googlegroups.com
tebriklerrrr gulsumeee!!! :) site de cok guzel olmus cigdemcim eline saglik ;) bende bikac basvuru yaptim hem gozde icin hemde cumali icin ama henuz hicbirinden cvp yok bekliorum heycanla :D