in august

simona mina

to 10an...@googlegroups.com
Haideti sa ramana prima sambata din august...Cand este a doua sesiune de bac? Putem oare sa ne mutam mai incolo in august a.i sa nu riscam sa fie profii plecati? Oricum pt multi dintre noi inceputul lui septembrie este vacanta(eu nu sunt in tara atunci)...Nu putem evita luna septembrie? Dar haideti sa ne hotaram odata pt ca altfel nu putem scrie invitatiile...Elimira, nu strica o petrecere in plus(da-le 'ncolo de nunti) iar pe pitic il serbam cu totii!!!!!!!!Ce zici? Il luam si pe al meu...
Simona

Ask a question on any topic and get answers from real people. Go to Yahoo! Answers.

George Caragea

to 10an...@googlegroups.com
4 august e ok pt mine.

Cum sa facem sa strangem confirmarile mai eficient? Baietii cu tehnologia (Cif!), ceva idei?

George

Marius Cândea

to 10an...@googlegroups.com
Daca te referi la confirmarile din partea fostilor elevi, putem considera ca cei care au confirmat pe Doodle 4 august pot sa vina pe 4 august... nu? :) ca altfel cu mai terminam niciodata... 23 de oameni au confirmat pana acum.

Cif

Florentina Ignat

to 10an...@googlegroups.com
Apropo de confirmari, am vazut ca de unele dintre colege nu am dat inca, si anume
Fleaca Smaranda, Marcu Simona si Oana Mazilu. (de asemenea Moroianu Mihaela, Andreea Macarovski si Raluca Sitea, cred,  nu au raspuns la email, deci poate adresele nu mai sunt valide).
Cred ca ar fi frumos sa incercam totusi sa dam de ele (sa incercam mai tare), pentru ca ar fi dezamagitor (pentru ele) sa afle peste un an sau asa ceva ca s-a facut reintalnirea si ca nu au fost anuntate.
Ma gandeam, cei care le-ati cunoscut mai bine, poate mai aveti nr de telefon din Constanta (eu am un nr al Smarandei de romtelecom dar nu mai e valid), sau poate mai aveti adrese dupa care sa le putem gasi (parintii) in cartea de telefon, etc.... Ma gandeam de asemenea ca ar fi o posibilitate sa intrebam la cancelarie, sunt sigura ca au informatii despre noi toti (adrese, nr de telefon). Ce parere aveti?

Marius Cândea <mca...@gmail.com> wrote:

Check out new cars at Yahoo! Autos.

Ocnarescu, Anemona

to 10an...@googlegroups.com
Cu Mihaela am vorbit eu si poate veni in august. Are acces limitat la internet si de aceea nu raspunde la mailuri. Cu Oana (fosta Mazilu) am luat legatura prin mama Mihaelei, si ea aflat intre timp de intalnire. Cu Rasi nu am mai vorbit, culmea e ca intamplator e vecina cu niste prieteni de familie, asa ca pot lua legatura cu mama ei (si ea din cate am inteles nu e tot tp prin tara).
Mai ramine Simona Marcu, Smaranda si Andreea.
Eu zic ca ne fastacim prea mult, prea ne invartim in jurul cozii, oricum cine o sa poata si vrea sa vina, o sa vina, nu putem acuma sta dupa toata lumea si intreba pe fiecare in parte, daca totusi e mai bine intr-un fel sau altul.
eu zic acuma sa intrebe parintii tai George in cancelarie cum sta treaba, daca majoritatea profilor pot veni. si daca vedem ca multi profi sint in vacante si nu pot veni putem sa mutam data cumva, astfel incat si majoritatea din noi sa poata veni. si mie imi convine luna august, mai ales inceputul, caci asa pot sa stau si cateva zile in plus cu burta la soare.
apoi eu zic sa facem un plan de discutii si o agenda (program) cum se va desfasura intalnirea, apoi sa gasim o forma simpatica de a redacta invitatiile.
si apoi sa printam invitatiile si sa le trimitem la profi...trimisul nu cred ca va fi problema, mai mult partea de compozitie, cine are timp si multe idei poate face propuneri de format si wording.
din cate am inteles eu cum se desfasoara astfel de intalniri, dimineata o sa ne intalnim in liceu, se striga catalogul si fiecare zice ce a facut pe scurt in plen, ca sa auda toata lumea si sa nu se repete apoi de un milion de ori.
chestia asta face fiecare clasa in parte separat, si profii trec de la o clasa la alta, deci cand stabilim data ar fi frumos sa le spunem macar si celorlalte clase ca sa se poata coordina si ei, in limita posibilitatilor.
intr-adevar daca rezervam la colonadelor va fi greu sa ne lipim cu mai multe clase sau cu alti colegi cu care am mai avut contact de la clasele paralele, caci am inteles ca restaurantul este f cautat (catva din noi chiar au mai avut prieteni la clase paralele).

to 10an...@googlegroups.com

Cu Simona Marcu iau eu legatura.Nu am adresa de mail, dar am un nr de mobil pe care i l-am dat si lui Tudor.

Andreea parca mai avea o sora geamana la G cred. Poate prin colegii de la G dam si de ea. Smaranda stiu ca era vecina cu Cristina Dumitrescu... Mai stii ceva de ea Cristina?

From: "Ocnarescu, Anemona" <aocna...@kpmg.com>
To: <10an...@googlegroups.com>
Subject: [10ani12b] AW: [10ani12b] Re: in august
Date: Mon, 23 Apr 2007 14:39:50 +0200

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar MSN Toolbar Get it now!

Ocnarescu, Anemona

to 10an...@googlegroups.com
mi-a venit acuma o idee de invitatie: avind in vedere ca noi am fost f orientati spre mate, fizica si info si majoritatea profilor cred ca asa ne tin si minte, putem sa bagam niste formule fizice si matematice prin invitatie, ceva de genul: conform teoriei "blabla" data de ... a fost gasita optimala avand in vedere coeficientii timp, spatiu, vreme si mai stiu eu ce astfel incat reuniunea multimilor (profi si fosti elevi) a fost stabilita in principal in functie de acesti coeficienti. si asa sa o tinem toata invitatia, ceva formule simpatic interpretate.
mi-am adus aminte saraca profa de istorie wild la un moment dat era cam disperata ca pe noi nu ne interesau chestiile istorice si nu prea avea priza la noi cu povestile ei...

to 10an...@googlegroups.com
Eu am facut doar o propunere.
Iar mie mi se par chestiile personalizate si adaptate la caz mult mai interesante decat o chestie poetica care nu ni se potriveste deloc. Iar ceva f formal nu pot sa zic ca mi-ar aduce mie ceva bucurie(eu sa fiu in locul profilor, probabil ceva de genul primesc mai tot tp), mi se pare plictisitor.
Mult mai mult m-ar bucura pe mine ceva simpatic, distractiv, care sa ramina in memorie si sa faca legatura cu noi...
Iar avind in vedere ca dirigul a fost de fizica, o formula fizica la inceput mi se pare potrivita.
eu vad ca si aici cat de serioase sint meetingurile si cu cat ai de-a face cu oameni care au ajuns mai sus in ierarhie, oamenii simpatici si care glumesc tot tp sint mult mai apreciati decat astia asa prea la locul lor si constipati care fac asa totul cum trebuie, ca la carte.

Sunt de acord cu propunerile tale Anemona.
De abia stept sa va vad pe toti la vara, oricare ar fi
formula si oricare ar fi forma felicitarilor.

Ana

--- "Ocnarescu, Anemona" <aocna...@kpmg.com> wrote:

> [...]
> tot tp sint mult mai apreciati decat astia asa prea
> la locul lor si constipati care fac asa totul cum

=== message truncated ===

simona mina

to 10an...@googlegroups.com
Da, Ane! Orice idee este excelenta, daca nu plecam de la premisa asta nu o sa construim o invitatie ca lumea(adica cu impact, adica sa le trezeasca interesul profilor de a ne revedea).Si eu zic ca ceva simpatico-informal le va starni interesul. Doar n-o sa ne blocam acum in formate si cuvintele, cand vb ceea, am facut atatia pasi: stim data, stim cine participa, stim unde!!!!!!!!!!!!Nu vreti totusi sa propunem niste drafturi si sa lucram pe ele? Ane, scrie un model asa cum l-ai gandit tu cu formulele din fizica, ca eu la capitolul asta , am priceput greu si am uitat si.....mai repede!!!!!!!!!!!!!!
Pupici,
Simona

to 10an...@googlegroups.com
Ceva mai firesc in aceasta intalnire nu se poate?!??

ne intalnim Sambata dimineata, spunem ce n-am apucat sa facem dar am vrea sa facem si poate nu vom face niciodata, dam cu pixul pe niste invitatii impersonale, prietenoase dar nu prea, dupa care ne intalnim la colonadelor la ora 5pm- sa nu cumva sa depasim ora 12 noaptea, ca ne asteapta cineva acasa?!?

Ce s-ar intampla daca  am face o intalnire fara orgoliul trecutului, savoarea succesului si fara Cv-ul in buzunar si am lasa totul sa treaca prin placuta viziunea a unui pahar de vin  si am deveni si noi, o data dupa mult timp, toti prieteni...fara pretentiile unei intalniri memorabile si doar plini de lejeritate?!!!

Cu cat ne straduim mai mult si ne conformam, cu atat o sa ne inhibam mai tare si aceasta intalnire va fi, in mod inevitabil, un banchet neinchegat si cordial...

> [...]

> tot tp sint mult mai apreciati decat astia asa prea
> la locul lor si constipati care fac asa totul cum

=== message truncated ===

Tired of spam?  Yahoo! Mail has the best spam protection around
http://mail.yahoo.com

Cornel Chirculete

to 10an...@googlegroups.com
E frumos ce zici tu mai Veronica, dar cam idealist :) Si eu unu promit sa stau dupa 12 :).

Florentina Ignat

to 10an...@googlegroups.com
Si mie mi-a placut ce a zis Veronica, are dreptate... N-ar trebui sa devina totul prea oficial si cu prea multa bataie de cap, ca o sa ne strice toata placerea. Important e sa ne revedem si sa ne simtim bine impreuna.
Iar formatul invitatiilor nu cred ca este chiar extrem de important, ceea ce conteaza e sa ajunga la destinatie si sa transmita ce trebuie. Putem face ceva simpatic, asa cum au propus fetele, este o idee buna cu atat mai mult cu cat nimeni altcineva nu a venit cu alta propunere.

Cornel Chirculete <cornel.c...@datanets.ro> wrote:
> -----Urspr�ngliche Nachricht-----

simona mina

to 10an...@googlegroups.com
Mai Tupi, da-o 'ncolo de treaba ca stam pana dimineata, daca ne-or mai tine picioarele si neuronii dupa mirarea -surprizo revederii!!!!!!Hai sa-i invitam pe oameni inainte de toate! Gandeste-te la o invitatie care sa le trezeasca interesul in a ne revedea(pt ca , din nefericire, este si asta o problema!).Credeti ca ne formalizam prea mult invitandu-i pe profi??????!!!!Dar nu stiu cum altfel i-am putea anunta!!!!Da-le incolo de cv-uri ca si-asa se spune in recrutari ca.... nu prea seamana cu .....candidatul(in 30% din cazuri...)

> -----Urspr�ngliche Nachricht-----
All new Yahoo! Mail -
Get a sneak peak at messages with a handy reading pane.

George Caragea

to 10an...@googlegroups.com
Singura parte la care tin neaparat este revederea cu profii, pentru care trebuie oarecum sa ne conformam si organizam. In afara de asta, sunt convins ca dupa cateva beri la Colonadelor o sa socializam fara probleme. Si daca nu, putem sa ne intalnim toti duminica la o ciorba de burta la Delfinu sau Calutzu de Mare :)

George

simona mina

to 10an...@googlegroups.com
A propos de invitatii, ceea ce am gasit in publisher(faceti abstractie de una dintre ele care are un ou de Paste-putem inlocui acolo cu orice fel de poza) nu pare prea original. Eu vi le trimit totusi, si hai sa construim idei cu privire la ceea ce apare in casute(poezie, emotie, matematica, fizica, nu conteaza...idei sa fie, pt ca dupa aceea hotaram noi intr-un fel)...eu stiu ca mesajele cele mai...persuasive sunt cele usor emotionale, dar si umorul poate sa genereze emotie...Textul este de asemenea in engleza. pt ca asa le-am gasit!-putem scrie insa si ...poza orice, evident in lb.romana.
Simona

On 4/24/07, simona mina <simon...@yahoo.ca> wrote:
[...]

Get news delivered. Enjoy RSS feeds right on your Mail page.
1.pub
2.pub
3.pub

Elena Zamfirescu

to 10an...@googlegroups.com
Am vorbit la telefon cu Andreea si din pacate nu poate
sa vina la intalnire in acea perioada.

--- Oana Mina <oana...@hotmail.com> wrote:

---------------------------------

[...]

Cristina Dumitrescu

to 10an...@googlegroups.com

Scuze de intarziere… am fost plecata o saptamana

O sa incerc eu sa iau legatura cu ea.. stiu unde sta si sper ca parintii ei sa nu se fi mutat. Cand am vesti va scriu…

Cristina

ProCredit Bank S.A.
Address: Bucharest, Buzesti Street no. 62-64, floor 1 and 2, district 1.
Chairperson of the Supervisory Board: Dr. Anja Lepp; Vice-Chairperson of the Supervisory Board: Ms. Ana Maria Mihaescu
Managers: Mr. Michael Kowalski - General Manager; Mr. Gabriel Stanescu - Deputy General Manager
Entered in the Commercial Register, Bucharest, Number J40/3762/2002.

Disclaimer
This communication is intended solely for the use of individual or entity to whom it is addressed, and may contain privileged or confidential information. If you are not an addressee or otherwise authorized to receive this message, you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking any action in reliance on the contents of this message is strictly prohibited and may be unlawful.
If you have received this material in error, please advise ProCredit Bank immediately by reply e-mail and delete this message from your system.
Opinions, conclusions and other information in this message that do not relate to the official business of ProCredit Bank shall be understood as neither given nor endorsed by it.
ProCredit Bank is neither liable for the proper and complete transmission of the information contained in this message nor for any delay in its receipt.

Florentina Ignat

to 10an...@googlegroups.com

Salut,

Pentru ca nu a mai propus nimeni nimic, va propun eu un model de text pentru invitatie, pe care l-am compus uitandu-ma pe net dupa invitatii similare (cam greu de gasit ce-i drept).
Si anume:

"Iata ca se implinesc 10 ani de cand cei n absolventi ai clasei a XII-a B ,CNB, isi luau zborul spre viata. Ce alt moment mai bun pentru o reintalnire, pentru INTALNIREA de 10 ANI?
Cu mare drag va invita sa le fiti alaturi in aceste momente de emotie si bucurie, pe data de 4 august 2007,
xxx
xxx
xxx
(numele)

Cursul festiv va avea loc in incinta CNB, ora xx, banchetul urmand sa se desfasoare incepand cu ora yy la Restaurantul Colonade."

Il puteti modifica, aranja dupa cum va place, astept sugestii. Ma gandesc ca acest text il putem adauga in modelele de invitatii trimise de Simona, si apoi sa le scoatem la imprimanta si trimitem, sau putem merge pur si simplu la o firma care face invitatii si sa comandam cate avem nevoie, daca nu vrem sa ne batem capul... oricum cred ca ar trebui sa finalizam mai repede acest pas.

Florentina Ignat

to 10an...@googlegroups.com
P.S. mie imi place cel mai mult prima invitatie trimisa de Simona (1. pub), in care cred ca ar trebui sa inlocuim eventual poza cu ceva specific (poza orasului Constanta, a liceului, etc)

simona mina

to 10an...@googlegroups.com
Da, Florentina are o idee buna. Eu m-am gandit la urmatoarea varianta, putin mai haioasa , pt ca umorul este intotdeauna eficient, pe unul din format-urile initiale...Tudor spunea ceva de o caricatura a Profului de mate si de o caricatura a mea... cu capul de banca... la concurenta cu Kirk(Tudor .... a zis-o...).Publisher-ul permite orice alt text si orice fel de poza, daca voi aveti alte idei!Atasez imediat draft-ul de invitatie. Ea surprinde viziunea mea, de la bebelusi la maturitate si incapacitatea la...analiza matematica...Este reprezentativa e adevarat pt un grup redus, dar cred ca va da nastere la dezbateri vii si la un final de invitatie...atragator... Asa ca haideti, sa mai vedem ce idei sunt...Textul este preluat dintr-un mail al Verei-Tupi care mi-a placut mult!
3.pub

Florentina Ignat

to 10an...@googlegroups.com
Imi place invitatia ta Simona, cel putin coperta e superba! :)

George Caragea

to 10an...@googlegroups.com
Simona,
Ai putea cumva trimite invitatiile si in alt format? Eu nu am publisher, asa ca nu le pot vedea. Daca nu poti, nu-i problema, am incredere in voi ca o sa iasa ceva frumos. Multumim mult ca te ocupi de asta!!

Nu ar trebui sa pierdem prea multa vreme cu designul invitatiilor, eu zic in maxim pana la sfarsitul saptamanii sa avem ceva, iar apoi sa le printam. Marius, ai putea sa 'sponsorizezi' printatul, in contul tuturor bineinteles (in calitate de trezorier). Cand o sa avem o idee mai buna de cat o sa coste toata treaba, putem sa incepem sa strangem si bani.

In alta ordine de idei, ce am vorbit cu ai mei:
1. lista fostilor elevi trebuie sa fie atasata invitatiei (daca nu incape pe invitatie, trebuie macar pusa in plicul care se da la profesori). Ar fi frumos sa fie in forma unui "catalog", dar nu e neaparat.
2. s-au oferit sa dea ei invitatiile profesorilor care mai sunt in cancelarie. Iar pentru cei care s-au pensionat, o sa dea cuiva din noi o lista de adrese pentru a fi trimise prin posta.

George

simona mina

to 10an...@googlegroups.com
George, nu prea am luat in calcul ipoteza cu publisher pt ca ma gandeam ca orice windows dupa 2003 are si publisher, dar s-ar putea sa nu stiu eu bine. Haide ca incerc sa le trimit altfel. Lista cu numele noastre poate fi inclusa pe ultima pagina a invitatiei...sa vedem cum facem cu formatul de catalog...In ceea ce priveste printatul , le pot printa eu pe o imprimanta color si fara costuri!Numai sa ne hotaram asupra invitatiei, restul sunt amanunte usor de rezolvat.
Salutari pentru toti,
Simona

George, am incercat sa-ti fac un pdf, daca spui tu ca nu iti intra automat publisher-ul.Sper sa fie ok,
s m

Mihaita Nita

to 10an...@googlegroups.com
Poate sa se faca sa nu inceapa cu "Nu"?

"Nu doar pentru ca" sa devina ... "Si nu doar pentru ca"

Si n-ar trebui specificata si ora de intalnire la liceu?

Multumesc,
Mihaita
--
Mihaita Nita
Webmaster

simona mina

to 10an...@googlegroups.com
Da, sigur ca da! Avem doar un draft! Ideea este sa-l modificam(pentru ca e clar perfectibil) a.i. sa avem un rezultat bun. Faceti modificarile! Imagini, coloristica, text, totul se poate modifica!
Simona
ps mda, si ora de intalnire, dar la ce ora?

Marius Cândea

to 10an...@googlegroups.com
Pai la cat incepeam orele? la 7:30 sau la 8, ca nici nu mai tin minte. :DD
Serios, cred ca cineva a zis ceva de ora 12 la liceu?...

George Caragea

to 10an...@googlegroups.com
Mersi mult Simona pentru pdf. Arata bine ca design, e tare simpatica. Cineva cu mai mult simt literar decat mine poate aranja textul (gen Mihaita), dar in rest eu zic ca nu are rost sa tragem de timp pentru o mica formalitate, si din cauza asta sa pierdem profesori sau colegi care ar putea sa isi faca planuri in curand.

Din punctul meu de vedere, printeaza-le si apoi hai sa vedem cum facem sa ajunga la profesori.

Ora 12 la liceu suna bine.

George

Mihaita Nita

to 10an...@googlegroups.com
Cu multumiri la Simona pentru efortul depus, invitatiile au fost date
d-nei Caragea care a avut bunavointa de a ne ajuta sa le plaseze in
Cancelarie la McB acolo unde va fi posibil - si se pare ca va fi cel
putin in punctele esentiale.

I-au placut invitatiile le-a gasit haioase. Mai ramane de rezolvat cele
care nu le va putea da, dar vb la momentul respectiv.
Asemeni o buna parte din invitatiile nescrise au ramas la mine, daca va
fi nevoie se stie de pot fi luate.

Mihaita

George

to Intalnire 10 ani, XIIB 96/97, Mircea cel Batran
ok, mi s-a confirmat ca invitatiile au ajuns la profesori. In afara de
Nicoara, nimeni nu a zis ca ar fi plecat in perioada aia, asa ca sunt
sanse sa vina majoritatea profesorilor.

Acum nu mai putem da inapoi, si trebuie neaparat sa confirmam
rezervarea localului, si sa vedem cum facem sa il platim. Cristi, ceva
noutati in legatura cu asta? Mai este aproximativ o luna, asa ca se
apropie foarte repede.

George

Cristi Busu

to 10an...@googlegroups.com
CU  localul este rezervat si aranjat
o sa fie si program si muzica live de toate genurile
si un super meniu\

noi ar trebui sa strangem banii...sau eventual sa ii avem la noi in data respectiva cind ne vom vedea la scoala...Intre timp daca este nevoie achit eu la restaurant
intre timp trebuie facut un tabel cu persoanele care vin si pentru dimineatza si pt la restaurant sa stiu exact cite persoane vin ca sa ma ocup....
o sa trec pe la restaurant in weekend  si as vrea sa stiu pe cite persoane fac aranjamentul la mese...ca sa faca un aranjament frumos...flori alea alea...

trebuie sa stim fiecare cu cine vine sot/sotzie/copii...bunici veri copii...etc

mie ca suma mi se pare 1 milion de presoana o k ...astept feedback pe tema asta...

in rest cred ca sintem pe linie dreapta.....

Radu Vera

to 10an...@googlegroups.com
Eu vin, si vin singura-

salutari!!

Moody friends. Drama queens. Your life? Nope! - their life, your story.
Play Sims Stories at Yahoo! Games.

Elmira Omer

to 10an...@googlegroups.com
Da, 1 mil de persoana e ok.

Park yourself in front of a world of choices in alternative vehicles.
Visit the Yahoo! Auto Green Center.

Bogdan Claudiu Boranda

to 10an...@googlegroups.com

Salutare,

Eu vin cu prietena mea, deci doua persoane.

Cum procedam cu banii? Eu vin in tara pe 03 Aug 2007, deci daca e nevoie pot sa platesc

mai devreme prin mama mea sau Vineri dimineata cand ne intalnim cu profesorii.

1 milion mi se pare mai mult decat rezonabil.

Cristi, se poate sa avem la restaurant si ceva muzica latino (salsa, cha-cha, jive, etc…)? :D

Sa ne vedem cu bine peste o luna!

Bogdan Claudiu Boranda
Senior SME, CRM - AT&T Lightspeed;Tel:091 98 22770526

View my galleries: http://usa.str82.com http://india.str82.com http://pictures.str82.com

This message and the information contained herein is proprietary and confidential and subject to the Amdocs policy statement,
you may review at http://www.amdocs.com/email_disclaimer.asp

Cristi Busu

to 10an...@googlegroups.com
salut,

cu banii stati linistitzi...platesc eu si dupa aia ii recuperez de la voi cind ne vedem cu profesorii...

important este sa confirmam si cite persoane suntem in total...

ura,

On 7/3/07, Bogdan Claudiu Boranda <bogdan....@amdocs.com> wrote:

[...]

ZAMAN Carmen

to 10an...@googlegroups.com
Si eu vin cu sotul!!!
Deci 2 persoane.

Carmen Zaman
Relationship Manager Individuals
_________________________
UniCredit Tiriac Bank
Member of UniCredit Group

Retail Banking Department
Constanta Branch
5A, Mamaia Bvd.
900697 Constanta
Romania
Phone: +40 (0)241 515300
Fax: +43 (0)241 515302
mailto:carmen...@unicredit.ro

http://www.unicredittiriac.ro
Acest e-mail este confidential si poate contine informatii protejate prin lege. Daca nu sunteti destinatarul de drept al mesajului, nu sunteti autorizati sa cititi, imprimati, salvati, procesati sau sa divulgati acest mesaj. Daca ati primit mesajul dintr-o eroare, va rugam sa informati expeditorul cat mai curand posibil si sa stergeti acest e-mail, documentele atasate si orice copii ale mesajului. Va multumim!

This e-mail is confidential and may also contain privileged information. If you are not the intended recipient, you are not authorised to read, print, save, process or disclose this message. If you have received this message by mistake, please inform the sender immediately and delete this e-mail, its attachments and any copies. Thank you!

to 10an...@googlegroups.com
buna idee cu tabelul. Eu zic sa asteptam vreo saptamana, maxim doua, si cine nu confirma acolo presupunem ca nu vine. Daca stiti de cineva care vine si nu prea intra pe net, trece-ti-i si pe ei in tabel.

Cristi, nu stiu daca ai luat in calcul, dar banuiesc ca trebuie sa platim noi si pentru profesori. O sa vorbesc cu ai mei sa vad cate invitatii au dat, si daca au vreo idee cam cati profesori ar veni (insotiti sau singuri).

George

Cristi Busu

to 10an...@googlegroups.com
corect
dupa ce vedem care e treaba cu ciotzi profesori vin vom impartzii suma respectiva intre cei care vom merge presupun ca vor mai fi 200 de mii pt fiecare
dar vedem dupa ce avem confirmarea cu nr de elevi si profesori....

Victor Burlacu-Zane

to 10an...@googlegroups.com

Vineri e intalnirea cu profesorii?!? Sau despre ce intalnire e vorba vineri? Care vineri?

Cristi, trebuie platit totul inainte? Din cate stiam, de obicei se da un avans de x% si la final se plateste nota actualizata.

Si in al treilea rand, cred ca ar fi frumos daca am avea si niste poze de grup + instantanee facute de cineva care se concentreaza numai la asta. Eu probabil o sa am aparatul foto, dar aproape sigur dupa “event” nu o sa am nici o poza cu mine J

Victor

Bogdan Claudiu Boranda

to 10an...@googlegroups.com

Salutare,

Observatia/ideea ta Victor mi se pare foarte buna! Si eu de obicei la evenimente fac poze (considerate bune de prieteni), dar de multe ori nu prea

apari in poze cand faci pe fotograful si de asemenea poti pierde instantanee frumoase cand incerci sa te bucuri si tu de eveniment.

Asadar un fotograf profesionist (impartit la numarul de participanti) cred ca nu vine mai mult de 100 mii poate 200 de persoana

si i-ar elibera de “stres” pe cei care ar incerca sa imortalizeze momentele cheie ale evenimentului. Ca la o nunta!

Pana la urma, intalnirea de 10 ani intre noi e o singura data in viata asta si asa scurta!

PS: Victor, intalnirea cu profesorii e Sambata dimineata (04 AUG 2007); am gresit eu in mailul meu anterior cand am mentionat Vineri. My mistake! :D

Bogdan Claudiu Boranda
Senior SME, CRM - AT&T Lightspeed;Tel:091 98 22770526

AMDOCS > CUSTOMER EXPERIENCE SYSTEMS INNOVATION

Marius Cândea

to 10an...@googlegroups.com
Salut,

Mie unul nu-mi surade ideea unui fotograf profesionist, fie si pentru ca e "ca la o nunta" :P. As vrea sa ma bucur de eveniment, si daca o sa am si cateva instantanee sa-mi aduca aminte, or sa fie bonus, nu in loc de. Vic, stai linistit ca-ti fac eu vreo doua poze - dupa ce te imbetzi :).
Plus ca fotografii astia se furiseaza peste tot si-ti fac poze si cu friptura-n gura :)))) Vorba vine, ideea e ca poate fotograful i-ar stressa pe unii, si am fi mai putini spontani.
Parerea mea. Ziceti si voi.

Cif

Bogdan Claudiu Boranda said the following on 7/4/2007 9:34 AM:

Cristi, se poate sa avem la restaurant si ceva muzica latino (salsa, cha-cha, jive, etc...)? :D

luciana serban

to 10an...@googlegroups.com
nici eu nu prea sunt de acord cu un fotograf  profesionist. cred ca o sa fim destui cu aparate foto, iar dupa party putem sa punem fiecare pozele pe net.
alta idee: putem sa facem poze de grup cu tot cu profesori la intalnirea de la liceu, sa scoatem cateva pe hartie si sa le dam profesorilor la restaurant.
ce ziceti?

luciana

TV dinner still cooling?
Check out "Tonight's Picks" on Yahoo! TV.

Raluca Baccela

to 10an...@googlegroups.com
Din pacate nu cred ca voi putea participa... Entuziasmata de idee am calculat gresit data, sorry.
Cam pe atunci vine pe lume bebe si (daca nu cumva se ofer cineva de moasa :D) nu cred ca am cum sa ajung. Va urez distactie placuta la toti.
Gaby

Cristi Busu <buc...@gmail.com> wrote:

Need a vacation? Get great deals to amazing places on Yahoo! Travel.

Cristi Busu

to 10an...@googlegroups.com
nu trebuie platit totul inainte
de aia vreau sa stiu citzi suntem ca sa ma duc sa dau 50% inainte si dupa aia ne socotim noi...
si important este sa stim citzi profesori vin si daca vin insotzitzi sau nu sa discut la restauirant sa le spun cate persoane
ma gindesc ca atunci cind ne vedem cu profesorii sa fie niste platouri si sucuri si sampanie....

daca sintetzi de acord...o sa ma ocup si de acest aspect.....

neaparat cu confirmarile pina pe 15 iuie sa avem si noi un numar aproape final.

despre fotogaf...cred ca fiecare are ceva digital...si o sa facem multe poze dupa care ;le punem pe un site si sa isi downloadeze fiecare de acolo

ura

On 7/3/07, Victor Burlacu-Zane <victor....@gmail.com> wrote:

[...]

Cristi Busu

to 10an...@googlegroups.com
bai pe ADELINA BALOG a contactat-o cineva..:))

Mihaita Nita

to 10an...@googlegroups.com
cineeee? mai stie cineva ceva de ea? nu.

simona mina

to 10an...@googlegroups.com
Nu fiti rai!!! Oricum am scris invitatie si pentru ea!

to 10an...@googlegroups.com
Din ce am inteles de la ai mei, Adelina e plecata prin state si nu i s-a putut da de urma cu invitatia. Asa ca nu va asteptati sa o vedeti.. As putea sa fac multe comentarii aici, dar ma abtin :-D

George

George Caragea

to 10an...@googlegroups.com
de acord, nici pe mine ideea unui fotograf nu ma incanta, la cate aparate "profesioniste" o sa fie. sustin insa ideea lui Tudor sa il imbatam pe Vic (si sa ii facem multe poze dupa aia) :)

Cristi Busu

to 10an...@googlegroups.com
cum stam cu confirmarile

dar cele de la profesoriii...citzi suntem pina la urma....

get back 2 me

Ocnarescu, Anemona

to 10an...@googlegroups.com
din pacate nu mai gasesc mailul cu linkul unde am votat cate persoane vin...pp ca miha nu a reusit sa raspunda la mailuri, puneti 2 persoane, din cate stiu pe 17 urmeaza sa zboare catre romania deci probabil nici nu va ajunge curand la net...iar pt oana (fosta mazilu) daca nu a raspuns deja puneti si voi tot 2 persoane.
eu oricum zic sa calculam cu o marja de siguranta de cel putin +/- 5 persoane, cine stie unii poate se razgandesc, altii poate se decid totusi sa vina samd

to 10an...@googlegroups.com
unde e lista cu cei participantzi dintre noi sa vad daca e completa si daca mai pot suna pe cineva...

Elena Zamfirescu

to 10an...@googlegroups.com
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pOKQ4eIQxe0nVuGpVXCPZAA&inv=10an...@googlegroups.com&t=606894392696950446&guest

Le-am adaugat si pe Mihaela si Oana Mazilu cu cate 2
persoane.

Elena

> [...]

> mai pot suna pe cineva...

Park yourself in front of a world of choices in alternative vehicles. Visit the Yahoo! Auto Green Center.

http://autos.yahoo.com/green_center/

Cristina Dumitrescu

to 10an...@googlegroups.com
Buna,

Dupa mai multe incercari am reusit sa dau si de Smaranda, care a spus ca
isi doreste si ea sa participle. I-am spus eu ceva detalii si cred ca ar
trebui sa o includem si pe ea in grup ca sa primeasca mesajele. Asa ca
pls includeti-o in grup : sfl...@yahoo.com

Merci
Cristina

____________

-------------------
----------
[...]

Cristi Busu

to 10an...@googlegroups.com
am vb  cu ana maria Tranca si din pacate nu poate sa vina...

a spus ca va incerca macar dimineatza sa vina la intalnirea de la liceu

2dor Constantin

to 10an...@googlegroups.com

bine Cristi! hai ca se rezolva pana la urma. ia zi,
ai idee cum facem cu banii? ti-i dam cand venim, sau
ii strangem inainte? ca daca vrei sa ii strangem
inainte, trebe sa ne grabim la greu, nu prea mai e
timp :)
2dor

We won't tell. Get more on shows you hate to love
(and love to hate): Yahoo! TV's Guilty Pleasures list.
http://tv.yahoo.com/collections/265

Cristi Busu

to 10an...@googlegroups.com
nu e nevoie sa ii strangem inainte ...atunci in ziua cu pricina dupa ce pleaca profesorii din clasa noi mai ramanem 5 min si strangem atunci

vreau sa am nr complet pina la sf saptamanii ca sa ma duc saa rezolv la retaurant sa achit...si sa va spun si cit o sa fie exact sa includ si profesorii adica....si dupa cum v-am spus o sa fac comanda si pt la scoala niste platouri plus racoritoare si mai ales sampanie....

daca suntetzi de acord...datzi-mi o k -ul si eu pina la sf sapt rezolv cu toate si va spun....

all za best

2dor Constantin

to 10an...@googlegroups.com

da, e o idee excelenta sa pregatim ceva pt
dimineata! Mersi ca te ocupi!
2dor

Boardwalk for $500? In 2007? Ha! Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.
http://get.games.yahoo.com/proddesc?gamekey=monopolyherenow

Cristina Dumitrescu

to 10an...@googlegroups.com
E super OK!

George Caragea

to 10an...@googlegroups.com
da, e perfect, eu cred ca ne trebuie ceva si pentru dimineata! multumim Cristi ca te ocupi!

numai bine,
George

Oana Mina

to 10an...@googlegroups.com

cand ne intalnim dimineata la liceu cred ca ar fi frumos sa le oferim profesorilor care vor veni cate un buchet de flori... daca sunteti de acord anuntati-ma si ma ocup eu de asta. doar spune-mi te rog George daca tot 15 profesori vor veni si la liceu.

va pup!

Don't just search. Find. MSN Search Check out the new MSN Search!

George Caragea

to 10an...@googlegroups.com
cu vreo saptamana inainte de intalnire, o sa incerc sa dau un telefon la toti profesorii sa le aduc aminte. atunci o sa stiu exact cati vin la liceu, si cati la restaurant. ce am zis eu 15 e din ce am estimat noi, pentru ca nu au confirmat toti. daca iti zic atunci ce am aflat, banuiesc ca nu e prea tarziu pentru flori, nu?

George

Radu Vera

to 10an...@googlegroups.com

Ma scuzati ca intervin tot timpul cu aceeasi observatie, dar nu credeti ca transformam totul in ceva prea formal?

Nu aveti senzatia daca vedeti catedra  plina de flori ca am terminat bacul si suntem usurati ca am scapat de ei?

Poate o cutie cu bomboane ar fi ok si suficient...sau cafea cu croissant, caci va fi dimineata?!?

Mie personal imi plac foarte mult intalnirile spontane si lucrurile simple...e prea brizbizata intalnirea asta si cred ca nu suntem deloc originali, pentru ca SIGUR toti ceilalti fac la fel...

Dar, daca asa hotarati, eu pun pariu anul asta ca la intalnirea de 20 de ani Nu vom mai avea atat de mult energie de consumat pentru aceste accesorizari si ca la cea de 30 de ani nici nu o sa se puna problema sa ne mai fotografieze cineva...:-), slava domnului, atunci vom fi suficienti de batrani incat sa venim doar noi, foarte sinceri...

daca voi castiga pariul, astept despaguniri...poate chiar in avans

On 7/19/07, Oana Mina <oana...@hotmail.com> wrote:

[...]

Choose the right car based on your needs. Check out Yahoo! Autos new Car Finder tool.

2dor Constantin

to 10an...@googlegroups.com

sunt de acord cu Vera, nu cred ca e nevoie sa ne
formalizam prea mult! asa ca eu o sa vin in pantaloni
scurti si (aproape) ras in cap... ia zi Vera ce fel de
despagubiri ti-ai dori? :)
2dor

> Take the Internet to Go: Yahoo!Go puts the Internet
> in your pocket: mail, news, photos & more.
> http://mobile.yahoo.com/go?refer=1GNXIC

Choose the right car based on your needs. Check out Yahoo! Autos new Car Finder tool.

http://autos.yahoo.com/carfinder/

Elmira Omer

to 10an...@googlegroups.com
Nimeni nu zice sa fie ceva formal, dar profii nostrii, care acum au o varsta, nu stiu cat ar "gusta" ceva care sa nu fie macar un pic formal...

to 10an...@googlegroups.com
Si daca nu  le dam doza de formalitate?!? crezi ca intra in sevraj...?

Yahoo! oneSearch: Finally, mobile search that gives answers, not web links.

Radu Vera

to 10an...@googlegroups.com
Depinde de unde vii...o sticla de vin de colectie? sau un borcan de inghetata haagen daaz? sau un pampers cu cristale Swarovsky?..

sau un bilet de avion, DUS...

te-ai ras in cap...0 sau 1? e grav?

Building a website is a piece of cake.
Yahoo! Small Business gives you all the tools to get online.

I M

to 10an...@googlegroups.com
Nu stiu daca mai este timp pentru a modifica substantial programului. Cred ca este mare lucru daca iese in configuratia deja propusa. Daca nu ma insel (ma insel?), vom fi doar noi in incinta respectiva, deci putem sa ne formalizam sau nu, dupa cum dorim. Ne-om descurca cumva cu despagubirile.

Ion
--
Ion

Cristi Busu

to 10an...@googlegroups.com
ce facetzi mai

ce e cu lipsa asta de interes de pe toata lumea

astept un nr final; de confiram
george catzi profesorii

catzi suntem
este f im poirtant ca sa va pot spune cat va costa in total...imi trebuie nr final sa putem sa includem si profesorii...

haideti mai cu viatza....

trezireaaaaaaaaaaaaaa

sau sculariiiiiaaaaaaaaaa....
cine a fost in tabara de info de la eforie...stie ce spun...

jugu...jugu...

Yahoo! oneSearch: Finally, mobile search that gives answers , not web links.

--
Ion

George Caragea

to 10an...@googlegroups.com
pentru profesori, am mai numarat o data, si, desi e cam greu de estimat fara confirmari la momentul asta, par a fi cam 13 profesori care ar veni, plus sa zicem 3-4 insotitori din ce am inteles de la ai mei. Deci numarati 13 pentru liceu, si 17 pentru restaurant.

pentru elevi, in tabelul facut de Marius, eu vad 42 de persoane.

ne vedem sambata!

George

Cristi Busu

to 10an...@googlegroups.com
sa zicem ca sunt 18 profi pt care vom achita noi consumatzia....

in cazul asta dupa calculele mele
 toate cheltuielile ca sa fie acoperite
trebuie sa strangem 1.5 milioane de persoana

restaurant
meniu complet 3 feluri
bauturi racoritoare
bauturi alcoolice
prajituri + tort
cafele

liceu
platouri cu produse patiserie
sampanie
racoritoare

buchete de flori pt profesoare...

formatia, chelneri, ospatari si entertaintment inclus in pretz.

astept feedback

daca are cineva vreo problema de cu banii..il rog sa imi scrie mie in particular ca sa o rezolvam...
nu vreau sa fie asta un impediment
important este sa fim totzi impreuna...pt ca la aniv de 20 de ani nu stiu catzi vor mai vrea sa ne vedem....

haidetzi mai cu viatza...:)))))

ne vedem sambata...

2dor Constantin

to 10an...@googlegroups.com

este Cristiiii!!! bine bai! da man, hai ca ma apuc
de strans bani, se rezolva. ajung la fata locului in 2
zile :D
2dor

picks<http://us.rd.yahoo.com/evt=48220/*http://tv.yahoo.com/>on

<http://us.rd.yahoo.com/evt=48252/*http://mobile.yahoo.com/mobileweb/onesearch?refer=1ONXIC>,

Cristina Dumitrescu

to 10an...@googlegroups.com

Uite am vb si cu Smaranda si vine sigur si ea. I-am confirmat eu orele 11 la liceu si 20 la Colonade. Cred ca ea n-a primit mesajele pe care le schimbam noi…So se adauga la cei 42 inca 2 persoane. N-am mai intrat pe linkul ala ca sa o adaug..

Cristi, sper sa nu fie o problema cu rezervarile.

Merci si ne vedem sambata

[...]

Cristi Busu

to 10an...@googlegroups.com
nu e nici o problema...stati linistitzi...

On 8/1/07, Cristina Dumitrescu <cristina....@procreditbank.ro> wrote:

[...]

simona mina

to 10an...@googlegroups.com
 A propos de profi, George, te rog vorbeste sa nu ne/ma-mai ales scoata la tabla sambata la 11!!!!!!!!!!!!!
Salutari,
Simona

Mihaita Nita

to 10an...@googlegroups.com
Rogu-va cei care ati facut poze centralizati-le catre mine:

Yahoo ID : kul_work
email: mihait...@gmail.com

sau contactati-ma si va fac o adresa temporara de FTP.

Multumesc,
Mihaita

--
Mihaita Nita
Webmaster
[...]

simona mina

to 10an...@googlegroups.com
VREM POZE!!!!Mai ales cei neinspirati care nu au avut aparatele la ei!Mihaita, le gasim pe google group, dupa ce le centralizezi?...Daca nu, te rog mult trimite-mi si mie cate ceva...Pt cei care vor sa-si printeze un exemplar din invitatie(nu am reusit sa ma tin de promisiune, din nefericire, si sa le aduc la restaurant, dar va trimit acum un exemplar...
Salutari si/sau pupici,
Simona

Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail
3.pub

Mihaita Nita

to 10an...@googlegroups.com
Pana acum am primit doar de la Vic.

Hai... cine a mai pozat? Kirk, Van, Bogdan... dintre fete? Dati un semn
de viata.

Victor Burlacu-Zane

to 10an...@googlegroups.com
Salut,

Cum pana acum nu s-a mai intamplat nimic cu pozele, eu am le-am pus pe cele
facute de mine la "files" pe grup. Alegeti acolo optiunea "grid".
http://groups.google.com/group/10ani12b/files

Cei care ati mai facut poze... va rog sa le adaugati acolo macar ca arhiva.
(vedeti ca e limita de 100 megi, deci imaginile vor trebui putin reduse).

Daca cineva vrea o anumita imagine la rezolutie "full", astept mail.

Victor

to 10an...@googlegroups.com
http://www.kul.ro/12b/

dc mai vin, mai pun

2dor Constantin

to 10an...@googlegroups.com

salut 12b! cred ca deja toata lumea a revenit la
normal. vroiam doar sa va zic inca o data cat de mult
m-am bucurat sa va vad pe toti (ma rog, cei care au
reusit sa vina)!
sper sa ma vad cu cat mai multi dintre voi inainte
de intalnirea de 20 de ani :) si daca vreti sa pastram
cat-de-cat legatura, incercati sa tineti o adresa de
mail valabila pe lista asta, sa imi fie mai usor sa
dau de voi :)
Mihai a colectat ceva poze, daca mai aveti si
altele, trimiteti-le. daca aveti ceva sa va laudati,
ziceti-ne si noua! si daca cineva o sa aiba nevoie de
ajutor, vreau sa cred ca putem intreba tot pe lista
asta.
salut!
2dor

p.s. va dati seama din textele lacrimogene de mai sus,
ca ma plictisesc si mi-e dor de casa... :)

Yahoo! oneSearch: Finally, mobile search
that gives answers, not web links.

http://mobile.yahoo.com/mobileweb/onesearch?refer=1ONXIC

simona mina

to 10an...@googlegroups.com
BoBo, parca aveam o poza impreuna la restaurant! Te rog, trimite-mi-o!!!Doinita si tu,pls(m-a capiat mama ca vrea sa te vada, macar in poza).
Salutari,
Simona

Get news delivered. Enjoy RSS feeds right on your Mail page.

Bogdan Claudiu Boranda

to 10an...@googlegroups.com

Salut,

Eu sunt in vacanta in Italia si ma intorc acasa pe la sfarsitul lui August. Asadar atunci am sa incerc sa selectez(si sa trimit) pozele care sunt mai reprezentative de la intalnirea de dimineata si cea de seara la restaurant.

Bogdan

This message and the information contained herein is proprietary and confidential and subject to the Amdocs policy statement,
you may review at http://www.amdocs.com/email_disclaimer.asp

satrapele doina

to 10an...@googlegroups.com
Buna.
Simona, m-am conformat si am incarcat pe grup si eu cele cateva poze pe care le-am facut.

Mihaita Nita

to 10an...@googlegroups.com
pus si ale Doinei. pus si arhivele disponibile pt download.

2dor Constantin

to 10an...@googlegroups.com

salutare la toata gashca!
stiu ca e tarziu sa va urez la multi ani acum, dar
mai bine mai tarziu decat deloc!
deci, va doresc un an bun, cu multe impliniri, multa
distractie, un pic de munca (dar nu prea mult), si
sper sa ne vedem din cand in cand, macar cate 2-3 daca
nu toti 36!
va pup,
2dor

Never miss a thing. Make Yahoo your home page.
http://www.yahoo.com/r/hs

Ocnarescu, Anemona

to 10an...@googlegroups.com
hey Tudor
la multi ani si tie!!!
tocmai ce am aterizat din oslo inapoi in frankfurt, am sarbatorit acolo anul nou.
norvegienii zic Godt nytt ar! un an nou bun!
sper ca si tu ai avut o petrecere faina!
see you
anemona

[...]

Dipl.-Kfm. Ernst Gröbl, WP StB Dipl.-Oec. Stefan Held, WP StB Michael
Kozikowski, WP StB Dipl.-Kfm. Christine Kreidl, WP Dipl.-Kfm. Ulrich
Maas, WP RA StB Thomas Sauter, WP StB Chartered Accountant Dr. Joachim
[...]

Oana Mina

to 10an...@googlegroups.com

La multi ani tuturor!

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar MSN Toolbar Get it now!

Carmen Zaman (GarantiBank International NV)

to 10an...@googlegroups.com

La multi ani!!!!

Carmen

This message and attachments are confidential and intended solely for the individual(s) stated in this message. If you received this message although you are not the addressee, you are responsible to keep the message confidential. The sender has no responsibility for the accuracy or correctness of the information in the message and its attachments. Our company shall have no liability for any changes or late receiving, loss of integrity and confidentiality, viruses and any damages caused in anyway to your computer system

Cristi Busu

to 10an...@googlegroups.com
la multzi ani si tot ce va doriti

simona mina

to 10an...@googlegroups.com
LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!UN AN NOU PLIN DE IMPLINIRI!!!!!!!!!!SI CU MULTA, MULTA SANATATE!!!!!!!!!!!

Instant message from any web browser! Try the new Yahoo! Canada Messenger for the Web BETA

Cristina Dumitrescu

to 10an...@googlegroups.com

La multi ani tuturor! Sa va mearga din plin anul
asta!!!!!!
Cristina

> Instant Messaging, free SMS, sharing photos
> and more... Try the new Yahoo! Canada Messenger at
> http://ca.beta.messenger.yahoo.com/

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search. http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping