Fwd: {Ankara İl Zümre Başkanları : 238} Il Zumre Kurullari Yonerge Taslagi

erdal kinir

to 06kim...@googlegroups.com

---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: Zihni ÖZDEMIR <zozdem...@hotmail.com>
Tarih: 20 Haziran 2011 10:04
Konu: {Ankara İl Zümre Başkanları : 238} Il Zumre Kurullari Yonerge Taslagi
Kime: ankara-il-zum...@googlegroups.com

Sayın İl Başkanı!!!

Ekte gönderilen İl Zümre Kurulları Yönergesinin en kısa sürede İlçe Zümre Başkanlarına mail ortamında gönderilmesini/iletilmesini, okul ve eğitim bölgesi zümrelerinde incelenmesinin sağlanmasını, ayrıca tarafınızdan da İl Zümre Başkanlarının ildeki yapılacak (28.06.2011) toplantıda gündem maddesi olarak tartışmanızı ve görüş ve önerilerinizi raporlaştırmanızı rica eder, başarılar dilerim (ildeki toplantıya taslağın word çıktısını getiriniz).

İyi günler ve başarıla dilerim!!!

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Ankara İl Zümre Başkanları" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için ankara-il-zum...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Egitim_Bolgesi_Zumre_Baskanlari_Kurulunun_Olusumu_ve_Gorevleri_20062011.doc