ברוך המקדש שמו ברבים - גיליון מסכם ראשון - מההצלחה ההגדולה של "היהדות החרדית".

בחירות

  "הניוזלטר" מבית "היהדות החרדית"
עדכון וסקירה על הפעולות ההרסניות של המפלגות החרדיות
לקראת המערכה ההיסטורית על עתיד עולם התורה בארצינו הק' - ז' מרחשון התשפ''ג

ברוך המקדש שמו ברבים

רבבות אלפי בני היהדות החרדית קיימו מצוות חכמים
להצלת היהדות מפני מבקשה נפשה

שביעות רצון מהתוצאות והנתונים, מהם עלה, כי רבבות אלפי אנשים
 נענו לקריאתם של גדולי וצדיקי הדור שליט''א, ולא הצביעו בבחירות

סיפוק רב - מהמפלה למפלגת "יהדות התורה"
חשש כבד - ביהדות החרדית, מהקמת ממשלה ע"י גוש הימין
 שבראשה עומדת המפלגות החרדיות.

רבבות אלפי ישראל -הכריזו קבל עם ועולם: אין לנו חלק ונחלה בהעמדת שלטון הכופרים בארה"ק
          רבבות אלפי ישראל - עמדו בעוז ובתוקף ולא שתו לבם למסע ההפחדה והטרור של המפלגות החרדיות ה'חרדיות

 התקפות חסרות תקדים נגד מנהיגי קהילות הקודש
 שלא הורו לצאת ולהשתתף בבחירות וגם הם עצמם נמנעו לקחת חלק בבחירות
הידרדרות תהומית של המפלגות החרדיות במהלך הקמפיין לקראת הבחירות האסורות
 היהדות החרדית נערכת לעמוד על המשמר ביתר שאת ובפרט לנוכח היתכנות של ממשלת גוש הימין-חרדים

גם הפעם זכו
רבבות אלפי בני ישראל לקדש שם שמים
 ולא להשתתף בבחירות האסורות,
 וזכו לילך לאורם של רבותינו מאורי הדורות נבג"מ ויבלחט"א
 אשר אסרו באיסור חמור לקחת שום חלק ונחלה בהעמדת שלטון הכופר

ולצדם עוד רבים מגדולי התורה והחסידות, ראשי ישיבות שליט''א
אשר במהלך השנים האחרונות נוכחו לראות
 כי מפלגות "אגודת ישראל" "דגל התורה" סטתה מדרכה,
 וגם הם ורבבות תלמידיהם הצטרפו ללגיונו של מלך וזכו לקדש שם שמים ברבים.

 אלפים רבים של יראי ד' מכל העדות והחוגים עמדו בגאון ובעוז מול הררי טלפונים
 קללות ואיומים, מול מכתבים מזויפים ונתונים שקריים, מול מסע הפחדה ובהלה,
 מול לחץ חברתי, ושמרו על שפיותם החרדית ולא לקחו חלק בבחירות האסורות,

במקביל חברי הכנסת ה'חרדיים' איבדו כל רסן וכל בושה והצהירו ברבים על כוונתם לסייע בהקמת בתי ספר ממלכתי-חרדי היל"ת, מה שבאופן מוצהר נאסר גם ע"י כל רבותיהם הם עצמם, כן הצהירו על כוונתם לקדם את לימודי האקדמיה ההרסניים
וכן להילחם להכניס למוסדות חרדים ילדים למשפחות שסטו מן הדרך ה"י.

מערכת הבחירות האחרונה לוותה בפרצות חמורות וקשות מטעם המפלגות הקוראות לעצמם 'חרדיות', אשר חצו כל קו אדום החל ממסכי ענק של מפלגות ש"ס ו'יהדות התורה' בכל רחבי הארץ, אשר בחלקם שרבבו בעזות נוראה גם תמונות נשים פרוצות רח"ל, ועד לפרוספקטים של מפלגת 'יהדות התורה' עם תכנים מזעזעים ופרוצים
אשר כל מי שראה את החוברות הזדעזע עמוקות עד להיכן הם מסוגלים להתדרדר.

הקמפיין אף לווה במסע דה לגיטימציה לגלריה מפוארת של אדמורי"ם ורבנים ותלמידיהם אשר למרות שאינם אוסרים מפורשות את הבחירות הם נוהגים בשב ואל תעשה עדיף, ובפרט לנוכח התמורות הנוראות שחלו במהלך השנים במפלגות החרדיות.

כאשר ניסו להעליל בגיבובי הסרק כי אותם רבנים ואדמורי"ם ותלמידיהם והחסידים שלהם, בעצם אי ההצבעה שלהם הם נחשבים כתומכים במפלגות השמאל
והאנטי דתיים, ותוך ניסיון למחוק ולחסל את ההלכה של "שב ואל תעשה עדיף",
כאילו ומדובר באיזו המצאה של כמה קמפיינרים,
 תוך התעלמות בוטה כי מדובר ביסוד מוסד בש"ס ובפוסקים.

בימים הקרובים "גוש הימין-חרדים" יצליח להרכיב את ממשלת המרידה במלכות שמים כאשר על פי ניסיון העבר, הרי שבתקופות שכאלה צריך עוד הרבה יותר רחמים מרובים שלא יפגעו הללו ביסודי הדת ולא יכניסו הרפורמות המסוכנות לתוככי הציבור החרדי,

בני היהדות הנאמנה,
יחגרו כלי מלחמה, להיות מוכנים לעמוד בפרץ בפני כל צר וצורר מבית ומחוץ.

אשריהם רבבות אלפי ישראל, שזכו לקדש שם שמים, ולא להשתתף בבחירות הטמאות, כאשר ללא קשר לתוצאות, הרי הם את שלהם כבר הרוויחו,
כאשר כל קול ייספר ויוסיף בקידוש ד' הגדול, להראות קבל עם ועולם, כי זאת התורה
 לא תהא מוחלפת, ולא נמכור את דביקותנו בדרך התורה, בעד שום הון ופיתוי שבעולם

👇מתוך הפרסום של מטה אגודת ישראל 👇

ח"כים על טשולנט: נציגי אגודת ישראל הסתערו על העיר בית שמש וקיימו מפגשים עם קהילות הצעירים בעיר, במיקום בו לא ציפיתם לפגוש נציגים חסידיים - טשולנט.
סוכם שהנציגים יגיעו בדרך קבע לשבת עם הקהילה והצעירים במטרה היא להיות מחוברים כל הזמן לשטח

"יהדות התורה" או "יהדות ציונית"
'יהדות התורה' איבדה את צביונה החרדי
 פשיטת הרגל של ההשתתפות בכנסת והשותפות בשלטון הרשע

אלפי צעירים ובחורי ישיבות נוהים אחר ראש 'גוש הימין' הציוני
תוך הסתאבות בהפצת תמונות וסרטי שחץ גם בתוככי הערים החרדיות
תחת מבול תעמולת הזוועה הגובלת בטירוף ואיבוד הדעת, מלווה בהסתה פרועה חסרת הרסן והליכת האימים של עיתוני המפלגות מרכיבי גוש הימין הציוני,
ותוך הסתאבות המפלגות החרדיות בהתדרדרות חסרת תקדים של הפצת תמונות שחץ גם בתוככי הערים החרדיות,

ועולה על כולנה; זיופים זדוניים וסילוף דברי גדולי ישראל, תוך תרועות גיל נבובות בהולות בשורות המפלגה שעיניהם רואות וכלות להעלות את העריץ נתניהו שר"י לשלטון ולהסתופף בצלו בממשלתו הסהרורית שאך זו מגמת נפשם, תוך הריסת גדרים ופריצת כל החומות.

קחו לדוגמא את נציג 'דגל התורה' י. פינדרוס, המסית את הנחשלים לפרוץ את כל הגדרים. בשיחה שקיים עם קבוצות חרדקי"ם הוקיע את הרחקת בעלי הסמארטפונים והדגיש ש"זו הפקרות. זה פשע שאין עליו סליחה. אני לא אומר את זה לצרכי בחירות. נלחמתי במוסדות הכי קיצוניים. שלא יעבדו עליכם שהם באים בשם התורה. מנהל מוסד שחי על כספי מדינה לא יכול להחליט לעצמו".

ח''כ יצחק פינדרוס במפגש עם החרדקים.png

בדברים אלו מוכיח נציג 'דגל התורה' כי אין צורך לא ב'ליברמן' ולא ב'לפיד' ואפילו לא ב'הנדל', רק נציג 'דגל התורה' הוא כבר יעשה את העבודה ביתר יעילות להרוס מבפנים את המוסדות החרדים עד היסוד בכדי לקבל בתוך כותליהם את ילדי בעלי הסמארטפון וכל מרעין בישין ה"י.

 ועל כולנה, מסע תעלולים וזיופים על רבנים וראשי ישיבות וגדולי תורה הידועים כאינם משתתפים בבחירות האסורות לנסות להוציא מהם בדל של הסכמה למעשיהם הנפשעים.

הטרור שעבר על מנהיג עולם התורה הספרדי החכם הגר"מ צדקה שליט"א ראש ישיבת פורת יוסף, אשר לא עזבוהו לנפשו עד שהרהיבו והעיזו לפרסם בכלי התקשורת הטמאים בזיוף כי הנה גם הרב הידוע והמוכר שתמיד לא משתתף בבחירות כאילו מורה הפעם להצביע, כשהם לבד יודעים את השקר והזיוף שבדבר, עד שהגר"מ שליט"א בכבודו ובעצמו התקשר לאחד מראשי המפלגה והורה לו להפסיק את הפרסום תיכף ומיד.

הגר"מ צדקה שליט"א הביע בפיו מפורשות כאב רב על הסילוף הזדוני, וסיפר שהביאו לו נייר חלק וכתב עליהם ברכה למי ששומע לרבנים , בלי שום הוראה או אישור להשתתף בבחירות."אני כתבתי על נייר חלק שורה אחת, ומה אני יעשה שהם עשו מה שהם רוצים. מה אני אשם שלקחו את הנייר החלק שלי ושמו אותו אצלם, מה אני יכול לעשות. תראה במכתב אני כתבתי מי ששומע לרבנים תבוא עליו ברכה, ולא יותר מזה. וגם מובן מזה שמי שלא בוחר גם כן שומע לרבנים תבוא עליו ברכה. "תאמרו לכולם זה הפשט הפשוט, תאמרו לכולם שחלילה אני לא שיניתי דעתי ואני משתתף בבחירות, אני לא מתערב בבחירות בכלל".

כאשר סיפרו להגר"מ צדקה שליט"א שהם אומרים שהרב אמר שגם הוא ילך לבחירות, הזדעק החכם שליט"א בכאב עצור "שקר וכזב! שקר וכזב! מי שמבין הכתב שלי, מבין ממש הפוך!"

נוסף לכל זה, הזעזוע והחלחלה בקרב כלל הציבור היראים על ההתדרדרות התהומית ללא תקדים, של הפצת והקרנת סרטים עם תמונות שחץ המוקרנים בתוככי השכונות החרדיות, כאשר המטרה מקדשת גם את כל האמצעים האסורים, וכנראה יודעים הם שבוחריהם כבר אין להם שום גבולות.

ומה נורא ליקוי המאורות גם בהיכלי ישיבותיהם של המפלגות ה'חרדיות', כאשר התעמולה הזולה הזכירה את ימי הקורונה שאיימו על קטן וגדול לסגור את הישיבות.
את הישיבות הפכו בתחילת הזמן ל'מטות בחירות' ואת ראשיהם ל'פעילי שטח',
 והיו שהרחיקו לכת לאיים על תלמידים בזריקה מהישיבה למי שלא יצביע ר"ל.

כן נמסר על 'ישיבה' שחייבו את כל התלמידים לעמוד ולשמוע את נאומו של מנהיג
המפלגה, פעילות המזכירה את היבסקציה ברוסיה שבשעה שהיה ראש המפלגה נואם היה על כולם לעמוד ולשמוע בחרדת קודש...

ולשיא מגיע איבוד הדת והדעת כאשר הלכו שולל להאליל ולסגוד לביבי הטמא
כאשר אף נשואי פנים הולכים שולל אחר אותו שפל שכולם זוכרים את ימי שלטונו שהרס ורדף כל דבר שביהדות וביקש לכלות כל חלקה טובה, כאשר יום השבת נהפך ל'יום השיפוצים הלאומי', וכל קדשי ישראל נתן למרמס ולהפקר,
ועכשיו קוראים נתיניו ואדוקיו להעלותו בחזרה לשלטון, כאשר מראות מבחילים נראו לובשי 'בגדי שבת' רצים אל הקלפיות להבטיח את בחירת רומס השבת.

 וירא את העגל ואת המחולות - עיתון 'המודיע' קורא לקוראיו להצביע בבגדי שבת להקים את סוכת נתניהו הנופלת, מה שהזכיר את ההתלהבות שאחזה בשנות קום המדינה כאשר 'עוטי שיראין' הלכו שולל אחר תעתועי עיניים ולבשו בגדי שבת ביום אידם...

מאות לבושי חרדים גם הגיעו במיוחד מחו"ל משולהבים להציל את 'גוש הימין' הציוני, להציל את עורו של ביבי, ומצטלמים גלויות עם תמונת נתניהו שר"י.

והרוחות לאומיות ודעות הציונות משתוללים בקרב עדרים של בחורים ואברכים המריעים ושורקים אחר דמותו הבזויה תוך כדי שירת "לבנימין אמר ידיד' ר"ל,
 ואיש לא זכר את הימים השחורים של האצ"ל והלח"י שהימין הרוויזיוניסטי רוקן את התלמודי תורה והישיבות, ולכד כל בחור וטוב מהציבור החרדי והעבירם על דעתם ועל דעת קונם.

                אוי לאותה בושה וחרפה!!           אוי לנו שכך עלתה בימינו!!

ההקלטות מדברות בעד עצמן

תוכן ההקלטות של הגאון הרב משה צדקה שליט''א
בענין ה"מכתב המזויף"
 שזייף העבריין המורשע אריה דרעי
 וחבר מרעיו המושחתים ממפלגת שס

 👇 ההקלטות 👇

הקלטה 1
שואל: שלום, הרב אמר ללכת להצביע בבחירות ?

הרב: אני לא אמרתי ככה אני כתבתי רק שתי שורות שכל אחד
ישמע לרבותיו זה הכל.

שואל: לא אמרתם ללכת לבחירות ? הם כתבו שהרב אמר כל
המכתב?

הרב: הכל שקר וכזב אני כתבתי בכתב שלי, כל מה שכתבו זה לא
שלי.
 כתוב כמה אותיות קטנות שמה זה מה שכתוב הכוונה שלי ככה
מי ששומע לרבנים שלא ילכו לא ילכו מי שרבנים ילכו ילכו.

שואל: הרב לא אמר ללכת לבחירות?

הרב: לא אמר! אמרתי לך תראה את המילים שכתבתי מי שיודע
פשט אז זה, ומי שלא יודע פשט מה אעשה לו , זהו זה האמת, מה
שכתבו הכל לא שלי , כל המודעה הכל לא שלי, שלי כתוב אותיות,
שמה באותיות שמה כתוב לשמוע כל אחד ישמע מה שקיבל מרבותיו,
הכל שקר זה מה שאמרתי זה האמת
הקלטה 2
צריכים לדעת ללמוד פשט.
כתבתי מי שכבר בוחר ושומע לרבותיו תבוא עליו ברכה.
אני כתבתי על נייר חלק שורה אחת ומה אני יעשה שהם עשו מה שהם רוצים.
ופחדתי שהם ישנו ובאו אצלי שוב והראו לי שזה נייר חלק,
 מה אני אשם לקחו את הנייר חלק שלי ושמו אותו אצלם. מה אני יכול לעשות.
תראה במכתב אני כתבתי הבוחר מתוך ששומע לרבנים תע"ב.
ומובן מזה שמי שלא בוחר גם כן שומע לרבנים.
תאמר לכולם זה הפשט הפשוט
ותאמר להם שאני לא שיניתי דעתי, אני לא מתערב בבחירות וכל אחד יעשה כמו רבותיו.
ואני כתבתי דווקא מי שבוחר טוב שישמע לרבנים.

הם אומרים שהרב אמר שגם הוא ילך לבחירות
שקר וכזב שקר וכזב ומי שמבין הכתב שלי מבין הפוך
שמי שלא בוחר יש לו על מי לסמוך לכן כתבתי הבוחר מתוך ששומע לרבנים.
ואנו מי אנחנו שנחליט יש רבנים יותר גדולים מאיתנו.
עכ"ל.
--------------------------
וכך סיפר נאמן ביתו של של הרב צדקה הרב גרביין שהיה נוכח עם הרב צדקה בשעת כל ההפצרות שהגיעו בזמן האחרון, אני מבין שהלחיצו את הרב שיכתוב שהוא לא עמוד נגד אלו שהולכים בהוראת רבותיהם לבחירות. כי הלא כל השנים הוא לא הביא דעה והיה סמל להמשך דרך אביו לעמוד נגד הבחירות. והיות שכידוע הרב תמיד בורח מן המחלוקת וכו' לכן נכנע לכתוב זאת. וגם זאת אחר הרבה לחצים מראשי ישיבות שהגיעו אליו בשליחות שס וסירב להם שוב ושוב ולא ראה דרך אחרת להורידם מעליו לכן כתב כך

כל מילה מיותרת
טור דעה שנכתב ע''י כתב חילוני בעיתון הארץ

חיים לוינסון, הארץ
השמאל לא הפסיד את הבחירות בגלל מ. מיכאלי ומרצ, בלד, לפיד וכו'.
ההפסד בבחירות היה רק עניין של זמן.
‏כל הסוגיות האלה טקטיות. אפשר היה לקנות איתם עוד בחירות, עוד שתיים. אבל נגמר החמצן בריאות.
‏השמאל הפסיד את הבחירות כשנתניהו בחר, אחרי שנות האופוזיציה, ללכד את הזהות הדתית והלאומית.
אנשים שוכחים מה היו החרדים של לפני 20-30 שנה. סולדים מכל ניחוח של לאומיות ולאומנות.
 לא מאמינים בתרבות הפשיסטית של כוחי ועוצם ידי. יושבים פעם עם הימין, ופעם עם השמאל. גם בשס הלאומית יותר, נלחמו על עצם ההצבעה. הרב עובדיה יוסף היה חריג בדורו בנוכחות להשתתף במשחק.
מעטים זוכרים שפעם שהאליטה הספרדית, כמו הרב בן ציון אבא שאול המנוח, היו בכלל נגד להצביע בבחירות.
ההצלחה הכבירה של נתניהו היא להעביר את כל המחנה הזו לעמודה הלאומית וליצור את המפלצת הדתית-חרדלית-ביביסטית. המחיר של זה היה לוותר על החלק הליברלי של הימין.
הברית שלו עם החרדים עלתה לו במגזר הרוסי, מגזר מאוד ימין אבל גם מאוד חילוני, שהלך למחנה השני. הוא עלה לו בקולות של חילונים ליברליים שפעם היו בימין הליכודי, דוגמת ל. לבנת. אבל היתרון בגוש הזה הוא הדמוגרפי. המגזר הרוסי הולך לבית הקברות. המגזר החרדי והחרדל"י הולך ומתרבה.
האירוע של בני גנץ בכותל הוא בעיני אירוע מאז'ורי. הוא לא זניח. פעם הפוליטקאי החילוני שמגיע לכותל היה סמל היידישקייט. הנה, הוא בא "לכבד" את המסורת שלנו. כי הדגש היה הדת. החרדיות היא כבר לא דת. היא דת לאומנית. יותר חשוב הימין/שמאל ערבים/לא ערבים מהדת.לפני 20 שנה זה היה אירוע דמיוני, לחשוב שצעיר חרדי יצעק רוצח לשר בטחון שבא להתפלל בכותל. שבית כנסת יהיה זירה לגירוש אנשים, לא לחיבוק אנשים. ‏נתניהו הצליח לזקק את התהליך הזה, שעיקרו תרבותי. הוא זיהה אותו נכון ומאוכל שרצים ו-------- הפך לאחד שצם ביום כיפור.
זה מה יש.

    מכאן תצא הקריאה לכל אחד ואחד ממנויי 'הניוזלטר היומי'
לתת את חלקו למען המערכה הקדושה

ולשלוח לנו בהקדם חומר מרתק המצוי תח''י
הקלטות, תמונות, מסמכים, קטעי עיתונות, ועוד,

ע"מ שנוכל לעורר את לב היהדות החרדית

b599...@gmail.com <<

הקלטה מספ' 1 - הגאון הרב צדקה שליט''א בענין זיוף חתימתו.mp3
הקלטה מספ' 2 - הגאון הרב צדקה שליט''א בענין זיוף חתימתו.wav
פעולות ההרסניות של המפלגות החרדיות.pdf
ראשי אגודת ישראל במפגש עם החרדקים מקהלת קערסטיר מבית שמש.jpg
ח''כ יצחק פינדרוס במפגש עם החרדקים לקראת הבחירות.png

בחירות

  "הניוזלטר" מבית "היהדות החרדית"
עדכון וסקירה על הפעולות ההרסניות של המפלגות החרדיות
לקראת המערכה ההיסטורית על עתיד עולם התורה בארצינו הק' - ז' מרחשון התשפ''ג

לא, זה לא טעות,
הניוזלטר "בחירות" לא נשלח בטעות,

 אכן לא מתקיימת בקרוב בחירות,
 אבל רצינו, קצת לסכם, על קצה המזלג, לדעת את האויב אשר לפנינו.

5 חודשים עברו מיום הבחירות ו3 חודשים מיום הקמת הממשלה החדשה

השמחה שהיה במפלגות החרדיות אין לשער ואין לתאר, בכל הריכוזים המפלגתיים, הכינו קידושים, על הניצחון הגדול, להקמת ממשלה חדשה,
על ימין מלא מלא,
ובעיקר על שעלה בידו של רשכבה''ג-רבן שכל בני הגוש,
להקים ממשלה חדשה, כל העיתונים המפלגתיים, המודיע, המבשר, יתד,
הוציאו גליונות חגיגיים, על הניצחון הגדול,

עבר כמה חודשים, כל הבטחות לפני הבחירות, שאם יהיה כוח למפלגות החרדיות,
 יחקקו כאן חוקים על שמירת הדת, חלפו כקליפת השום,

ולא רק שלא חקקו חוקים חדשים על שמירת הדת, אלא אף הודיעו בראש כל חוצות, בראיונות לתקשורת, שאין מה לציבור החילוני לפחד,
 אנחנו לא הולכים לעשות, כאן מדינת הלכה,
 ואנו הולכים לשמור על הסטטוס קוו,

למרות שיש למפלגות החרדיות כיום כוח בממשלה, כמו שלא להם אף פעם,
 והם יכולים להשיג ולחוקק מה שהם רוצים, כי ביבי שר''י, צריך אותם,
 ובלעדיהם לא יהיה לו קואליציה,

 למרות זה, החליטו המפלגות החרדיות, שלא יחוקק שום חוק, לשמירת הדת, בטענה שונה משונה, כי לא רוצים להרגיז את הציבור החילוני, (רק לביטול המס למשקאות מתוקים וחד פעמי, כי כנראה בזה, מותר להרגיז את החילונים...)

ועוד יזכר לדראון עולם, את הסכמת המפלגות החרדיות, (כי אם היו אומרים שמתנגדים לא היה ביבי ממנה אותו) למינוי של המתועב אוחנה לתפקיד יו''ר הכנסת, ואף הגדילו עם החרפה, כשכל החכי"ם במפלגות החרדיות, בירכו אותו על המינו החדש

ובחודשים האחרונים מזמינים את אותו מתועב, לשמחות בבית החכי"ם החרדים, ורק בשבוע האחרון בבר מצווה לנכדו של גפני, ישב אותו מתועב בשולחן המזרח,
או לאותו בושה,

ראוי לציין שביום השבעת הממשלה החדשה, התגאה ראש הכופרים ביבי נתניהו, במינוי החדש של אוחנה ליו''ר הכנסת, והכריז שזה עוד הוכחה שהמדינה שלנו, היא מדינת ליברלית, ואין לאף חילוני לפחד ממדינת הלכה

לפני כשבועיים בביקור במדינת גרמניה, התגאה ראש הכופרים ביבי שר''י,
בפני התקשורת העולמית, ליד קנצלר גרמניה,
 שמדינת ישראל היא מדינת ליברלית, וראיה לכך, שיש לנו יו''ר מתועב,
 רח''ל חילול שם שמים לעיני כל העמים,

בביקור האחרון לפני שבוע בלונדון, הלך לאכול באמצע יום השבת במסעדת טריפות,
(זה כבר ידוע מלפני שנים שראש הכופרים ביבי נתניהו, הוא מחלל שבת, ואוכל נבלות וטרפות שקצים ורמשים,
 אבל החידוש בזמן האחרון שהוא כבר לא מסתיר את זה ולא מפחד מהמפלגות החרדיות, כי גם הוא יודע שכבר לא אכפת להם כלום)

וגם חילולי השבת נתרבה בזמן האחרון באופן מבהיל ונורא,
(לא לשכוח, את שם המפלגה, יהדות התורה "והשבת...", והיו''ר הוא גולקנופף המזכיר לשעבר של
הוועדה למען השבת

וגם בימים אלו הם יושבים, בחרדים האפלים, על השלמת החקיקה לחוק הגיוס החדש המלא בפשרות, למרות שיש להם כוח, להעביר בממשלה מה שהם רוצים,
ובאפשרותם להעביר פטור מלא על גיוס חרדים,

אבל העיקר החורבן הדת היא בתקציבים הגדולים שקיבלו המפלגות החרדיות,
לבולל את הציבור החרדי, יחד עם ציבור החילוני, באמתלא של פרנסה...
 ועל זה קיבלו מיליארדים, ללימודים באקדמיה, ולהכנסת לימודים האסורים בסמינרים

והחוק החדש, של העדפה מתקנת, ועוד חוקים ,שאם ח''ו ימשיכו בחקיקת חוקים אלו ישבר כל החומות שבנו החזו''א וכל גדולי ישרא, בין החילונים והציבור החרדי,

כמו שהתרענו לפני הבחירות, על האסון הגדול, שיהיה לציבור החרדי בארץ ישראל,
אם ח''ו יקימו ממשלה עם המפלגות החרדיות,

 אכן רבבות אלפי ישראל קידשו שם שמים ברבים, ולא השתתפו בבחירות,
והמפלגות החרדיות לא הצליחו, להוסיף עוד קולות, למרות גידול הדמוגרפי,
ובזה הסירו מעצמם את הכתם הגדול שיש לכל אחד שהשתתף בבחירות

ואוי להם מיום הדין, מיום התוכחה,
 לאלו אשר לא שמעו לזעקתם של גדולי ישראל,
והשתכנעו מהתעמולה השקרית והמשומנת של המפלגות החרדיות,
 וכהיום יש להם חלק מלא, ושותפות מלא,
בכל הריסת הדת  שמחוללים "המפלגות החרדיות"

👈על שולחן המערכת, 👉
מונח מאות תמונות ומסמכים, על האסון הנורא,
שקורה לציבור החרדי, מאז הקמת הממשלה החדשה,

אי''ה מיד אחרי החגים, נפרסם לציבור,
 את הריסת הדת שמחוללים המפלגות החרדיות מאז הקמת הממשלה החדשה,

"הניוזלטר" יהיה מהיום תחת השם "מפלגות החרדיות"

    מכאן תצא הקריאה לכל אחד ואחד ממנויי 'הניוזלטר'

לתת את חלקו למען המערכה הקדושה
ח''כ משה גפני.jpg
המתועב אוחנה בבר מצוה לנכדו של גפני בימים האחרוניםI.jpg
גולקנוף ממשיך להתקרב לציבור המזרחי.jpg
חילולי שבת בכישי מדינת ישראל בשבועות האחרונות.png
הטוויטר שכתב ראש הכופרים ביבי שר''י בימים האחרונים.jpg