עדכון ל כ"ו חשוון

kosherphoneapps

to לימוד API
שימו לב.
לאחר פעילות מבורכת של אחד מחברי הקבוצה פה נטפרי פתחו את תקיית הדרייב שבה נמצאים המדריכים.
ולכן מהיום נשלח עדכון על תוספת מדריכים חדשה עם קישור לתיקיה וללא קישורים ישירים לדרייב.
קישורים ישירים יישלחו אך ורק לצפייה דרך יוטיוב
לבינתיים בשעה זו הסרטונים עדיין מועלים לערוץ היטיוב - וכשזה יסתיים לעלות נפרסם קישורים ישירים.
לגבי המדריכים החדשים לשבוע זה:
לצרי הרב זה עוד לא גמר לעלות לענן - וברגע שזה יועלה לענן נפרסם כאן.

עוד משהו קטן.
לצערי הרב איפה שאני עכשיו אין לי את המיקרופון להקלטת המדריכים, כך שלא יהיו מדריכים באותה כמות שיש כל פעם בשבועיים.
לבינתיים אני יעבוד על מצגת למדריך מעניין בנושא הסבר מעמיק של - מה זה בכלל שפת תכנות, איך זה עובד ועוד... מבטיח שיהיה מעניין.