בשורה טובה!

kosherphoneapps

to לימוד API
ברוך השם לאחר עזרה של אחד מחברי הקבוצה ערוץ היוטיוב של סרטוני ההדרכה נפתח למשתמשי נטפרי.
קישור לערוץ:

אני יישתדל בלי נדר עם הזמן לעשות שם קצת סדר בל"נ

kosherphoneapps

to לימוד API
המשך עדכון לתאריך: ה בטבת תשפ"ב
ברוך השם כל הסרטונים הועלו לערוץ היוטיוב וברגעים אלו הופכים לזמינים לצפיה ( לאלה שנרשמו לקבלת התראות ייתכן שתקבלו ים התראות - סורי מראש 😑 )
כנראה שמהיום הסרטונים החדשים יועלו רק לערוץ היוטיוב + עדכון פה בקבוצה.
לאלה שמעונינים לקבל התראה ביוטיוב בכל פעם שעולה סרטון חדש לערוץ שיכנס לאחד מהסרטונים בערוץ ויעשה את 2 הפעולות הבאות:
1:
1.png
לאחר שתלחצו עליו יהיה לכם כזו תמונה:
2.png
תלחצו על הפעמון ותבחרו:
3.png
לאחר מכן תקבלו התראה על כל תוכן חדש בערוץ ( יכול להיות לפני העדכון כאן בקבוצה.
נ.ב לא ביצעתי שום הסכם עם יוטיוב על קבלת תגמול על צפיות וכדומה, אז לפי מה שהבנתי לא אמור להיות פרסומות ( אין לי מושג לדעת כי אני משתמש בנטפרי שיש לו חוסם פרסומות מובנה )
ב-יום רביעי, 8 בדצמבר 2021 בשעה 12:38:04 UTC+2, kosherphoneapps כתב/ה: