کنترل پیام و تماس های گوشی دیگران

کنترل و ردیابی

Oct 18, 2018, 10:19:33 AM10/18/18
to کنترل و ردیابی گوشی

برای دیدن مطلب روی متن بالا کلیک کنید

کنترل نامحسوس (ذخیره پیام و تماس)

رتبه: ۴ - ‏۲٬۵۵۵ رأی - ‏رایگان - ‏Android - ‏کسب و کار/بهره‌وری
.میتوانید با استفاده از برنامه به کنترل فرزندانتان بپردازید یا اگر گوشی و سیم کارت ... هرزمان که خواستید تنظیمات را تغییر دهید یا به پیامها و تماسهای ذخیره شده ...

 دانلود | نصب برنامه اندروید

رتبه: ۳ - ‏۱۴۵ رأی
فقط کافی است برنامه را بر روی گوشی وی نصب و فعال کنید، همه چیز نامحسوس پیش خواهد رفت! ... امکان مشاهده کلیه شماره تلفن های دریافتی و گرفته شده ... برچسب ها: کنترلک، Kontrolac ، کنترل ، ارتباط ، اس ام اس ، پیامک ، تماس ، مکالمه ، ردیابی ...

خواندن اس ام اس دیگران در گوشی خود

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما - فروشگاه نرم افزاری مصطفی جاسوسی مکالمات و پیامک ... کنترل ارتباط (تماس و پیامک) - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار

جاسوسی مکالمات و پیامک های گوشی های تلفن همراه دوستانتان

بنا به درخواست شما عزیزان،اینبار برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه) رو آماده کریدم. با استفاده از این برنامه به صورت کامل ...
‏دانلود برنامه ردیابی و کنترل ... · ‏دانلود قویترین برنامه کنترل

هک اس ام اس از راه دور چگونه انجام می شود به همراه معرفی برنامه هک

۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - بدیهی است که برای نفوذ و هک اس ام اس دیگران نیز برنامه های فراوانی نوشته ... این برنامه یکی از سرآمدترین برنامه های هک و کنترل گوشی و اس ام اس های دیگران ... علاوه بر هک پیام، موقعیت، مسیر پیموده شده و توانای مانیتورینگ تماس ها و ...

کنترل تماس و پیامک به صورت آنلاین و بسیار ساده - SFP

۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - امروزه ، بسیاری از افراد تمایل به کنترل تماس و پیامک های خود را به طور آنلاین دارند ، چراکه بعضا کارشان توسط کامپیوتر است و وقت کار با موبایل ...

برنامه کنترل گوشی همسر رایگان

۱۷ تیر ۱۳۹۷ - دانلود Couple Tracker v1.80 کنترل موبایل دیگران همسر و فرزندان. دانلود آخرین نسخه و ... جاسوسی مکالمات و پیامک های گوشی های تلفن همراه دوستانتان. دانلود برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام .

دانلود Couple Tracker v1.80 کنترل موبایل دیگران همسر و

... به نظارت، اشتراک‌گذاری و تبادل اس‌ام‌اس، تاریخچه تماس، تاریخچه مکان‌ها از GPS و ... این برنامه بهترین روش برای کنترل اعضای خانواده و کاهش حس خیانت در بین آنها خواهد بود. برخی از ویژگی های برنامه Couple Tracker – Phone monitor اندروید : ✤ ردیابی افراد خانواده با استفاده نقشه های گوگل Google Maps ✤ مشاهده پیام های فیس بوک

g.na...@gmail.com

Apr 3, 2019, 10:31:02 AM4/3/19
to کنترل و ردیابی گوشی
salam  pol rikhtam   be  hesabe  shoma  baray  rad yabi    chera  nayomad      nazia...@gmil.com

kamikh...@gmail.com

Apr 5, 2019, 3:51:14 AM4/5/19
to کنترل و ردیابی گوشی
سلام جناب در صورت خرید ایا بدون دست زدن به گوشی
Hamed_...@yahoo.comو نصب برنامه میتوان به میامها دسترسی پیدا کرد

aliva...@gmail.com

Apr 16, 2019, 5:33:03 PM4/16/19
to کنترل و ردیابی گوشی
سلام خوبین من دمبال این برنامه هستم که بتونم گوشی یاده نوکیای همسرمرو کنترل کن از اسمسهای رفتو برگشت

mohamadi...@gmail.com

Apr 29, 2019, 6:49:03 PM4/29/19
to کنترل و ردیابی گوشی
آیا واقعیت دارد این برنامه

arezoo.h...@gmail.com

May 4, 2019, 7:11:57 PM5/4/19
to کنترل و ردیابی گوشی
سلام. وقت بخیر واریز کردم برای هک گوشی همسرم کدوم گزینه بزنم

a.moh3...@gmail.com

May 5, 2019, 6:52:45 AM5/5/19
to کنترل و ردیابی گوشی
تو اینستا پیام بده بهم
a.moh3333

hosein....@gmail.com

May 8, 2019, 9:02:13 PM5/8/19
to کنترل و ردیابی گوشی
سلام این برنامه کار کرد برا شما؟

mone....@gmail.com

May 9, 2019, 2:02:55 PM5/9/19
to کنترل و ردیابی گوشی
مصخرست هبچی پبدا نکردم

ali.hossei...@gmail.com

May 10, 2019, 12:50:12 AM5/10/19
to کنترل و ردیابی گوشی
بی فایده است

asifhs...@gmail.com

May 11, 2019, 9:18:21 PM5/11/19
to کنترل و ردیابی گوشی
همش دروغ کارنمیکنه الکی فقط پول میخورن

hame...@gmail.com

May 23, 2019, 3:58:59 AM5/23/19
to کنترل و ردیابی گوشی

برای دانلود و توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

برنامه ردیابی نامحسوس گوشی و تبلت از راه دور

بزرگترین و معتبرترین سایت کنترل خانواده ، نشان دادن اس ام اس ها ولیست تماس ها (همراه با تاریخ و ساعت) نشان دادن لوکیشن فرزند یا همسر

ردیابی لحظه به لحظه موقعیت ، کنترل مخفی محتوای تمام پیام ها ،نصب سریع و آسان تنها در 2 دقیقه

shadi.aba...@gmail.com

May 27, 2019, 3:57:51 PM5/27/19
to کنترل و ردیابی گوشی
خیلی مسخره این:/ این چیه گذاشتین بیخودی از ملت پول میگیرین

rad bam

May 28, 2019, 4:03:11 AM5/28/19
to کنترل و ردیابی گوشی
سلام ارادت آی دی تل بیایید راهنماییتون کنم faghatkhodaro

herco...@gmail.com

May 28, 2019, 5:04:44 PM5/28/19
to کنترل و ردیابی گوشی
پیامها وتماسها
Message has been deleted

soheilmosle...@gmail.com

Jun 28, 2019, 3:25:55 PM6/28/19
to کنترل و ردیابی گوشی
فقط پول مردم میخورن

aahmadk...@gmail.com

Jul 5, 2019, 3:13:02 AM7/5/19
to کنترل و ردیابی گوشی
Salm barname vasam ersal nashod

marjank...@gmail.com

Jul 14, 2019, 7:17:25 AM7/14/19
to کنترل و ردیابی گوشی
متأسفم از اینکه باپول حرام میخواین ب نون و نوا برسین،، خوبه ماهم مث خودتون بی شرف باشیم؟

qasemy...@gmail.com

Aug 13, 2019, 3:56:33 AM8/13/19
to کنترل و ردیابی گوشی
کنترل تماسها وپیامهای گوشی
Message has been deleted

alinasri91

Nov 2, 2019, 9:18:00 PM11/2/19
to کنترل و ردیابی گوشی
sa;am bale
بهتون توضیح میدم

samida...@gmail.com

Dec 9, 2019, 3:15:01 PM12/9/19
to کنترل و ردیابی گوشی
۰۹۱۴۵۱۸۶۷۸۶

samida...@gmail.com

Dec 9, 2019, 3:16:12 PM12/9/19
to کنترل و ردیابی گوشی
من مشکوک هستم میخوام کنترل کنم همسرمو

mahdiros...@gmail.com

Dec 22, 2019, 11:21:34 AM12/22/19
to کنترل و ردیابی گوشی
سلام میشه با شمارتون تماس بگیرم در ارتباط با برنامه سوال کنم ؟
اصلا برنامه کنترل هست یا الکیه
ممنون میشم

qasemy...@gmail.com

Jan 8, 2020, 9:02:43 PM1/8/20
to کنترل و ردیابی گوشی
سلام اره هست خیلی هم راحت وارزان هست

barzanoo...@gmail.com

Feb 9, 2020, 9:41:49 PM2/9/20
to کنترل و ردیابی گوشی
سلام من این نرم افزار می خوام که پیام رفت برگشت گوشی همسرم کنترل کنم

masigha...@gmail.com

Mar 7, 2020, 11:34:26 AM3/7/20
to کنترل و ردیابی گوشی
نرم افزاری میخوام که پیامها و تماسهای همسرمو بدون نیاز به گوشی اون وصل کنم

mahyarah...@gmail.com

Apr 29, 2020, 10:00:25 AM4/29/20
to کنترل و ردیابی گوشی
اسم برنامه چی هست دانلودش کنم

nader....@gmail.com

May 7, 2020, 8:12:26 PM5/7/20
to کنترل و ردیابی گوشی
چگونه میتوانم از طریق شماره تلفن اس ام اس هاشونو هک کنم

seydmohama...@gmail.com

Jun 9, 2020, 11:02:30 PM6/9/20
to کنترل و ردیابی گوشی
nemise.nasb.kni.poleso.bad.somareo.bedi.bzanam

ehsan2...@gmail.com

to کنترل و ردیابی گوشی
سلام
وقت بخیر
ایمیل شما رو تو گوگل دیدم
شما در مورد هک گوشی از طریق گوگل موفق شدید ؟
منم به شدت بهش نیاز دارم
میتونید راهنماییم کنید؟

ehsan2...@gmail.com

to کنترل و ردیابی گوشی
سلام میشه یک توضیحی راجب این نرم افزار بدید

ehsan2...@gmail.com

to کنترل و ردیابی گوشی
سلام
در مورد هک گوشی شما موفق شدید؟