.NET och DDD

Showing 1-2 of 2 messages
.NET och DDD don Roberto 8/23/09 9:24 AM
Tjenare där,

Jag ska precis börja med ett nytt .NET projekt (C#) och det hade varit
najs med
lite vägledning för att använda DDD i .NET. Det enklaste hade varit om
Exempel
applikation hade varit portad till .NET, vet någon när det är tänkt
att bli av?

,

// R

P.S Jag har precis läst en uppsats ifrån en kille på Göteborgs
Universitet
http://gupea.ub.gu.se/dspace/bitstream/2077/10462/1/gupea_2077_10462_1.pdf
 men allt är inte publicerat pga Volvo IT äger den.
Re: .NET och DDD Peter Backlund 8/23/09 9:33 AM

2009/8/23 don Roberto <robert...@gmail.com>

[...]

Det mest ambitiösa försöket hittills, vad jag vet, finns här:

http://ndddsample.googlecode.com/svn/trunk/

Sen finns förstås Jimmy Nilssons bok:

http://domaindrivendesign.org/books/#DDD_apply

Yahoo-DDD-gruppen är rätt C#-centrerad, där kan du säkert hitta en del i arkiven och/eller ställa frågor.

,