JUG#5 27 septembrie la Cegeka

Showing 1-1 of 1 messages
JUG#5 27 septembrie la Cegeka Ioan Eugen Stan 9/10/12 1:39 PM
Salut,

Înainte să fac anunțul pentru JUG#5 aș vrea să le mulțumesc lui
Victor, Cristian și Andrei pentru prezentările ținute și vouă pentru
prezență, în special celor care au ieșit la bere. De asemenea mulțumim
TeamNet pentru ospitalitate. Mă bucură foarte mult să văd că lumea se
mobilizează pentru lucruri constructive.

Și acum să trecem la treabă:

A 5-a ediție a JUG București va fi găzduită cu amabilitatea Cegeka
România [1]. Mulțumim Cosmin pentru intermediere.

Pentru aceasă ediție am decis să pregătim ceva mai special: Vom
prezenta (eu și Andrei Savu) o aplicație web completă. Codul sursă și
specificația vor fi găzduite pe Github [2].

Andrei va prezenta cum se poate dezvolta un serviciu REST bazat pe
dropwizard și cum se poate pune în producție în prima parte, iar eu mă
voi concentra interfața web și pe metode și modalități de a testa cât
mai bine serviciul: teste unitare, teste de integrare chiarteste
pentru codul Javascript din interfață.

Adrese 'cheie':

- http://dropwizard.codahale.com/
- http://backbonejs.org/
- http://pivotal.github.com/jasmine/

De asemenea vom avea doar două prezentări cu pauză mai lungă între ele
urmate de nelipsita bere după și va trebui să limităm din motive
"tehnice" numărul de participanți la 50.

Așadar vă așteptăm joi 27 septembrie ora 19:00 la sediul Cegeka din
str. Izvor nr. 92-96, 050564 Bucharest (Aproape de Casa poporului).

Pagina evenimentului este: http://www.bjug.ro/editii/5.html

Numai bine,

[1] https://www.facebook.com/CegekaRomania/info
[2] https://github.com/bucharest-jug/dropwizard-todo