[ANUNT] evenimente IT care merita

Showing 1-1 of 1 messages
[ANUNT] evenimente IT care merita Ioan Eugen Stan 7/16/12 7:23 AM
Salutare,

Vara aceasta au loc două evenimente IT care cred eu că sunt foarte
importante: FLOSSCamp 27-29 iulie și Hack A Server Summer Camp 19-26
august.

FlossCamp este un eveniment organizat de comunitate (Grupul pentru
Software Liber și prieteni).Evenimentul cheamă toți calculatoriștii
departe de electricitate și mai aproape de natură: un week-end la
munte, la cort sau pensiune. Anul acesta camparea va fi la Padina
Ursului - Fundățica, în Brașov. Toată lumea este bine-venită,
discuțiile sunt libere. Dacă vreți să participați vă recomand să
vedeți discuțiile de pe google plus [2]. Anul acesta este a 4 ediție
la care particip.
Ne vedem acolo.

Un alt eveniment interesant este ''Hack a Server Summer Camp" [3]. O
săptămână de acces la piscină [Pool Hacking Party] și codat agil la
proiectul Hack a Server. Pentru detalii și înscriere vedeți pagina
[3].
Cred că ne vedem și acolo :).

[1] http://camp.softwareliber.ro/2012/
[2] http://plus.google.com/u/0/events/c0iculb3r86g27vcpsn1avecjrs/116195563418553437509