Prezentări JUG#5 și detalii JUG#6

Showing 1-1 of 1 messages
Prezentări JUG#5 și detalii JUG#6 Ioan Eugen Stan 10/7/12 10:45 AM
Salut,

Tocmai ce am actualizat situl http://bjug.ro/ . De acum folosim Jekyll
Bootstrap pentru generarea de pagini. Asta ar trebui să ne faca viața
de a publica un pic mai ușoară.

Am actualizat pagina ediției 5 cu legături la prezentări și am urcat
poze de la clientul dropwizard-todo [1] pe care l-am terminat între
timp.

Urcăm și materialul video imediat ce-l primim.

Ediția JUG 6 va avea loc Marți 23 Octombrie la sediul IBM, aproape de
Politehnica București. Vom reveni cu mai multe detalii imediat ce
stabilim prezentatorii pentru această ediție și publicăm pagina.

[1] https://github.com/bucharest-jug/dropwizard-todo
--
Ioan Eugen Stan / CTO / http://axemblr.com