Google Groups

Re: [Ligfiets] Re: Studenten Windesheim Flevoland zetten fietssneeuwketting in de markt

Arnold Ligtvoet Feb 11, 2012 3:56 AM
Posted in group: Ligfiets
Op 11-2-2012 12:42, Quemo schreef:

> Mooi idee maar de uitvoering heb ik m'n twijfels bij.
>
> 1) De sluiting is met klittenband en notabene een smal stuk
> klittenband op het loopvlak. Dus een belangrijk onderdeel, wat toch
> ook wel slijtagegevoelig is, zit op het loopvlak. Geen goed idee als
> je het mij vraagt
> 2) In de uitzending wordt het ding gemonteerd. Lekker strak zit hij
> ook niet om de velg/band. Op m'n fiets vind ik het onprettig om met
> zachte banden te rijden omdat de fiets dan aan het zwalken gaat.

Laat ik nou tot het lezen van 'om de velg/band' denken dat het om een
speciale ketting ging die niet zou roesten onder winterse invloeden....

Heb net het filmpje gekeken. Ziet er een beetje raar uit met klitteband,
maar volgens de makers gaat het gegarandeerd meerdere winters mee....

Arnold.