همایش متن باز و لینوکس

Omid Pilevar

to YazdLUG
سلام

چندی پیش (در حدود یک ماه) تصمیم بر این گرفتیم که همایش بزرگی با عنوان متن باز و لینوکس و جشن نصب برگزار کنیم که کار ها داشت با موفقیت پیش میرفت و سه جلسه حضوری داشتیم در هتل داد که فراخوان هاش توی گوگل گروپ خورده بود.
دانشگاه پیام نور حامی برای برگزاری این مراسم بود و جا و پذیرایی و بخشی از تبلیغات رو بر عهده گرفته بود که من (امید پیله ور) با آقای میرحسینی از دانشگاه پیام نور صحبت کرده بودم و ایشون هم نسبت به شناختی که از هم داشتیم قبول کردن و قول همکاری دادن.
کسانی که در هماهنگی ها حضور داشتیم و میخواستیم مراسمی خوب برگزار بشه رو در زیر نام میبرم
  1. امید پیله ور
  2. علی وکیلی
  3. صادق نقاش زاده
  4. محمد رضا حسن رضاییان
  5. عرفان بناکار

دانشگاه پیام نور برای اینکه مجهز ترین سالن یزد رو در اختیارمون بزاره به ما گفت یه مراسمی به صورت تستی در شاهدیه با تعداد کمتر شرکت کننده برای دانشجویان پیام نور برگزار کنیم و مدتی بعدش در سالن جدید التاسیس دانشگاه پیام نور در بلوار دانشجو مراسم رو به صورت رسمی برگزار کنیم.

کارها داشت به خوبی پیش میرفت که متاسفانه دوستان کم کم حضورشون کم رنگ شد و بعضا بی رنگ !!!
  1. آقای عرفان بناکار: فقط در جلسه اول حضور داشتن و بعد در بحث های گوگل گروپ به شدت کم تبادل اطلاعات کردن که یعنی به قولی بیخیال ماجرا شدن!
  2. آقای صادق نقاش زاده : دیگه توی جلسات همایش حضور پیدا نخواهم کرد. (نقل قول)
  3. آقای علی وکیلی: من دیگه کاری به کار این چیزا ندارم، هر وقت قرار شد سمینار برگزار بشه خبرم کم بیام (نقل قول)
  4. آقای محمد رضا حسن رضاییان به احتمال زیاد چون مراسم آزمایشی به اجبار باید روز پنج شنبه باشه نمیتونن از شرکت مرخصی بگیرن و قائدتا ایشون هم حضور نخواهند داشت
و اما من: چون مثلا علاقه داشتم با دوستانم مثل صادق نقاش زاده و محمد رضا حسن رضاییان و علی وکیلی کاری گروهی انجام دهیم به این جمع اضافه شدم (چون کلا این کارا رو دوست دارم)
من اوبونتو روی PC ام رو حدود ۷ ماهی هست که اصلا اجراش هم نکردم ! و فکر نکنم هماجرا بشه. روی لپ تاپم هم که لینوکس ندارم و لینوکسی هم که بلد نیستم کار کنم زیاد.
خوب، تکلیف منم که مشخص شد.

اینجا مونده فقط این حرف آخر که به آقای میرحسینی بزنم که مراسم لغو! یه ماه که سر کاریم و الکی وقتمون رو طلف کردیم.

دوستان اگه واقعا اینجوری هست به من بگین که یه جوری به جناب میرحسینی بگم که حداقلش کمی آبروم هم جلو این بنده خدا نره!!!

طبق آخرین جلسه ای که داشتیم با آقای میرحسینی و چند نفر از پیام نوری ها (پنج شنبه هفته گذشته) که من بودم و آقای حسن رضاییان قرار بر این شد که مراسم آزمایشی رو روز ۵ شنبه صبح ۳۰ مهر در شاهدیه بگیریم و جشن نصب رو همون پنج شنبه عصر در دانشگاه پیام نور شاهدیه.

ممنون میشم لطفا اگه تکلیف رو روشن کنید.

ممنونم  :)

Be Green

-----------------
Omid Pilevar
Web Developer and Web Designer
Website: www.Pilevar.ir
Twitter: http://Twitter.com/pilevar
Wakoopa: http://wakoopa.com/omid
Tel : (+98) 937 113 5251

Sajad

to YazdLUG
ما كه هستيم...

Mohammadreza Hassanrezaeian

to yaz...@googlegroups.com
سلام
من برای جشن نصب ایشالله صد در صد هستم و برای مراسم صبح نمیتونم قولی بدم اما سعی خودم را میکنم.

2009/10/17 Sajad <host...@gmail.com>
ما كه هستيم...

--
Sincerely yours,
Mohammadreza Hassanrezaeian

Omid Pilevar

to yaz...@googlegroups.com
محمد رضا جان به نظرت مثلا من برم برای مراسم صبح چی کار کنم؟؟؟؟
ژانگولر خوبه یا تردستی؟

2009/10/17 Mohammadreza Hassanrezaeian <mohamm...@gmail.com>

rfnbnkr

to yaz...@googlegroups.com
امید جان نطق بسیار گیرایی بود
من هستم اما واقعا سرم شلوغ شده اما من بیخیال اون چیزهایی که قول دادم نشدم من روی محیط کی دی ای کار کردم و اطلاعات دارم جمع میکنم
اما متاسفانه به خاطر کار احتمالا از اول آذر به مدت 4 ماه یزد نخواهم بود اما اطلاعاتی رو که جمع کردم حتما در اختیار شما قرار خواهم داد
متایفانه در حال حاضر این بیشترین کمکیه که میتونم بکنم

Ali Vakily

to yaz...@googlegroups.com
من میگم کلا بیخیال این قضیه شو امید چون فک نکنم چیز آبرومندی از آب در بیاد!!!
شما یه کار کن به آقای میرحسینی بگو بچه ها همه کار دارن و از این حرفا بعد ببینیم چیکار میشه کرد اگه دوباره تونستیم با هم به تعامل کافی برسیم جلسه رو تو اواخر آبان برگزار میکنیم !
در غیر این صورت کلا باید بیخیال بشیم و آبروی خودمون رو بچسبیم :دی

2009/10/17 rfnbnkr <banaka...@gmail.com>

My Mind is my way of life!
http://storex.ir/
--Ali Vakily