Grupos de Google ya no admite publicaciones ni suscripciones nuevas de Usenet. El contenido anterior sigue visible.

Antwoordapparaat bij XS4All Voip Selfcare in combinatie met antwoordapparaat op Fritzbox 7360

580 vistas
Ir al primer mensaje no leído

Jos Mandos

no leída,
26 may 2013, 12:46:39 p.m.26/5/13
para
Ik kom er even niet uit.
Zowel Voip Sefcare als de 7360 hebben een telefoonbeantwoorder. Hoe werken die 2 met elkaar ? Ik wil graag de beantwoorder van de Fritzbox gebruiken (vanwege de mogelijkheden van de Fritzbox), maar hoe moet ik de beantwoorder-functie in Selfcare dan instellen ? Het lukt me niet.

Jos

MikeDelta

no leída,
26 may 2013, 1:21:12 p.m.26/5/13
para
In article <33e443e6-4270-4218...@googlegroups.com>,
josm...@gmail.com says...

> Zowel Voip Sefcare als de 7360 hebben een telefoonbeantwoorder.
> Hoe werken die 2 met elkaar ?

Niet.

Het zijn 2 gescheiden beantwoorders. De keus is aan jou. Of je gebruikt
de beantwoorder uit de self service of je gebruikt de beantwoorder van
de Fritz!Box.

> Ik wil graag de beantwoorder van de Fritzbox gebruiken
> (vanwege de mogelijkheden van de Fritzbox), maar hoe moet ik de
> beantwoorder-functie in Selfcare dan instellen ?

De beantwoorder in de self service gaat dus UIT, en vervolgens maak je
een beantwoorder aan in de interface van de Fritz!Box.

jjb

no leída,
27 may 2013, 2:45:39 a.m.27/5/13
para
Of je zet de wachttijd in Selfcare hoger dan in de Fritzbox. Als dan de
Fritzbox er uit ligt, heb je nog steeds een telefoonbeantwoorder...

Jos Mandos

no leída,
27 may 2013, 3:19:22 a.m.27/5/13
para
Ik heb ook altijd gedacht dat het zo werkt. En het h��ft zo gewerkt
bij mij ...
Ik heb in Selfcare het antwoordapparaat uitgezet. Dat wil zeggen: in
Instellingen geen vinkje bij Gesprekken Doorschakelen, en in de
Voicemail-instellingen geen vinkje bij Voicemailberichten Toestaan.

Op de Fritzbox (7360, 05.51) heb ik een abtwoordapparaat gemaakt
onder **601 . Vinkje gezet bij Accept Messages From.., mijn
telefoonnummer daar ingevuld, een meldtekts ingesproken, en een
Greeting Delay van 5 seconden (om te testen). Uiteraard Answering
Machine enabled.

Als ik nu met mijn mobiel mijn nummer bel, gaat de bel gewoon, maar
ik hoor na 5 seconden geen boodschap, en kan niets inspreken.

Rara.

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v4.0 Final

MikeDelta

no leída,
27 may 2013, 3:50:18 a.m.27/5/13
para
In article <51a308fa$0$11337$c3e8da3$853b...@news.astraweb.com>,
josm...@gmail.com says...

> Ik heb ook altijd gedacht dat het zo werkt. En het hᅵᅵft zo gewerkt
> bij mij ...

Ik heb een 7390 en ik weet niet precies of de functies overheenkomen...
(en een engels menu...)

Ik heb bij 'Telephony->Telephony Devices' een antwoordapparaat 'device'
dat 'connected via' 'Integrated' is die reageert op alle
telefoonnummers. Dit antwoord apparaat is 'enabled', heeft als
'Operating mode' 'record messages' en wacht (in mijn geval) 30 seconden
voordat hij opneemt.

En dat is voldoende.

Sylvester

no leída,
27 may 2013, 7:36:39 a.m.27/5/13
para
Op 27-05-13 08:45, jjb schreef:
Als de Fritzbox eruit ligt en er is geen sessie met met de SIP server
dan gaat hij toch naar het antwoord apparaat.

Jos Mandos

no leída,
27 may 2013, 2:05:00 p.m.27/5/13
para
Voor mij is het niet voldoende. Het antwoordapparaat weigert om het
gesprek over te nemen na xx seconden.

MikeDelta

no leída,
27 may 2013, 3:26:35 p.m.27/5/13
para
In article <51a3a04c$0$60886$c3e8da3$4e33...@news.astraweb.com>,
josm...@gmail.com says...

> Voor mij is het niet voldoende. Het antwoordapparaat weigert om het
> gesprek over te nemen na xx seconden.

Ik zag in je eerdere posting dat je **601 belt voor het antwoord
apparaat. Dat is vreemd want bij mij is dat **600.
Heb je wellicht meerdere antwoordapparaten aanstaan? Als ik een 2e
antwoordapparaat aanmaak **601.

Wellicht dat er ergens een resje van een oud antwoordapparaat is
achtergebleven... ?

Jos Mandos

no leída,
28 may 2013, 3:41:37 a.m.28/5/13
para
> Heb je wellicht meerdere antwoordapparaten aanstaan? Als ik een 2e
antwoordapparaat aanmaak **601

Tijdens mijn testen was plotseling **600 niet bereikbaar (bezettoon;
ook na reset). Daarom **601 aangemaakt en alle parameters ingevuld,
**600 verwijderd.

Jos

Jos Mandos

no leída,
28 may 2013, 2:03:26 p.m.28/5/13
para
Pogingen gestopt. Antwoordapparaat op Fritzbox verwijderd, en
voicemail ingesteld op VoipSelfcare. Werkt gewoon. Dank aan de
meedenkers.
0 mensajes nuevos