nico bartels

1 view

roos

bravo voor nico!
maar weet je ze zal wel een beetje om aandacht verlegen zitten
misschien een beetje teveel mannelijke chef's of zoiets in ieder geval
klopt er iets niet
dus ik zou haar verwijzen naar de nieuwsgroep psychiatrie ,daar lijkt ze
me wel rijp voor
je doet zoiets niet zomaar ,maar ze heeft haar doel berijkt ,dus een
nieuwe bekende
nederlander ,mag ze misschien als het nog even zo doorgaat ook in het
panel zitten
van wie ben ik.
is ook een manier om hogerop te komen (heb je de andere manier al
geprobeerd karin)

Nico Bartels

Je weet absoluut niet waar je over praat. Ik heb veel respect voor
Karin en heb veel van haar boeken gelezen. Van jou heb ik nog niets
gezien wat op mijn respect kan rekenen. Ik schaam me bijna dat ik van
jou een 'bravo' krijg.

Ciao!
Nico.

--