'Oude' webmail snapt systeemnaam.demon.nl login niet (meer)?

Patrick Vervoorn

Hallo,

Het lukt me nu al een tijdje niet meer om via de 'oude' webmail (op
webmail.xs4all.nl) in te loggen op mijn Demon-catchall mailbox.

'Vroeger' lukte dat door in te loggen met 'systeemnaam.demon.nl' +
password. Als ik dat nu probeer blijft hij heel lang wachten om daarna
te melden dat login of password niet kloppen.

Hetzelfde proberen via roundcube werkt echter nog steeds. Is dit een
poging om mensen te forceren over te stappen op roundcube, of is er iets
'mis' met de oude webmail dat gefikst kan/moet worden?

B.v.d., Ciao,

Patrick.

Miquel van Smoorenburg

In article <4cee16f6$0$81474$e4fe...@news.xs4all.nl>,

Patrick Vervoorn <patrick....@NOSPAM.perihelion.demon.nl> wrote:

> [...]
>password. Als ik dat nu probeer blijft hij heel lang wachten om daarna
>te melden dat login of password niet kloppen.

Dat is een storing door een verkeerde configuratie, de 'oude' webmail
dozen kunnen zo te zien niet meer bij de mapping-database. Ik heb
het doorgestuurd.

Mike.

Miquel van Smoorenburg

In article <4cee1f25$0$81481$e4fe...@news.xs4all.nl>,