Nepārskatāma wordpress lapa no telefona.

Ēriks

to WordPress latviešu valodā
Labdien! Vēršos ar šo problēmu pie Jums un ceru uz atsaucību un panākumiem. Izmantojot manu web mājas lapu caur telefonu tā ir ļoti nepārsktāma, varētu teikt, pat ka tracina ka viss izmētājas kur pagadās. Tākā šo lapu daudzi apmeklē caur telefonu man vajag risinājumu šim. VAi kāds man varētu ko ieteikt? Ko un kā darīt?
Vēlos lai mājas lapa paliek tāda pati kā aplūkojot caur datoru. vienkārši telefonā lai ir samazinātāks skats bet viss ir pārskatāms un lai atrodas tur kur visam ir jāatrodas.
Gaidu ziņu.

Una Endziņa

to WordPress latviešu valodā
Sveiks Ērik, tā parasti ir, ka uz telefona dizains pielāgojas mazajam ekrānam, lai apmeklētājiem vieglāk pārlūkot web lapu. Mūsdienās parasti netaisa dizainu samazinātu uz telefonu. Ieteiktu palasīt šo https://optimise.lv/kas-ir-responsivs-web-dizains/ latviski vai noskatīties šo vido angliski https://www.youtube.com/watch?v=BIz02qY5BRA