Woocommerce lokalizācija

sha...@gmail.com

to wordpress-la...@googlegroups.com
Kāds tagad ir meginajis tulkot woocommerce ar codestyling?
Es tiku tiktal, ka ģenerējas .mo fails, bet ar to viss arī beidzas. Lapās valoda nemainas.
Kur tas fails ir jākopē, lai woocommerce to izmantotu?

capsx

to wordpress-la...@googlegroups.com
ch!

wp-content\plugins\woocommerce\i18n\languages\woocommerce-lv_LV.mo (vai nu woocommerce-lv.mo - atkarībā no tā, kā tev LV valoda piedefinēta)
--
--
Jūs saņēmāt šo ziņojumu, jo esat abonējis Google diskusiju grupas "WordPress latviešu

sha...@gmail.com

to wordpress-la...@googlegroups.com
Tieši šajā folderī arī viss tiek seivots. Bet atverot šo folderi jaunākajā woocommerce versijā stāv readme fails kurā norādīts, ka visas lokālās tulkojuma versijas tiks dzēstas no šī foldera.
Kuru woocommerce versiju jus izmantojat?
Defineta man ir lv_LV.

capsx

to wordpress-la...@googlegroups.com
nuu par sho buus jaapaskataas
katraa zinhaa pie pluginu apdeita plugins tiek nodzeests un uzlikts no jauna, taaka jebkaadas tavas modifikaacijas un papilfus faili tiek dzeesti un tos jasliek virsuu no jauna ...

---
Mārtiņš Dzērve
> [...]
> ---
> Jūs saņēmāt šo ziņojumu, jo abonējat pakalpojuma Google grupas grupu WordPress latviešu valodā.

Kaspars Berzins

to wordpress-la...@googlegroups.com
To es zinu, bet jautajums kura no ieprieksejam versijam izmanto so folderi lokalizacijai. Varetu uzlikt vecaku un to iztulkot.

Kaspars
> Jūs saņēmāt šo ziņojumu, jo esat abonējis Google grupas WordPress latviešu valodā tēmu.
> Lai anulētu šīs grupas un visu tās tēmu abonementus, nosūtiet e-pasta ziņojumu uz adresi wordpress-latviesu...@googlegroups.com.

Mareks Smilga

to wordpress-la...@googlegroups.com
Atradu netā woocommerce-language-packs-master.zip, tur iekšā ir labs tulkojums. Tur iekšā ir 4 faili, ja wordpress ir 4.1 LV un wordpress valodas maiņas izvēlnē rādās valoda LV (nezinu kapēc), taad reneimo visiem četriem no arhīva pēc parauga: woocommerce-lv_LV.po uz woocommerce-lv.po (noņemt nost _LV). un iekopēt wp-content/languages/plugins/.  Tad pie woocommerce aktivizēšanas parādīsies valoda. Bet joks tāds ka ja slēgāsi, uzliksi citu valodu piemēram krievu, un tad pārslēgsi atpakaļ LV, woocommerce piedāvāsies atjaunot valodu, un pēc atjaunošanas suuu :D, nebūs tulkojums. Ilgi cakarējos kamēr sapratu :D, woocomerce velk to latviskotāju no kautkurienes :D, risinājums: vienkārši jānokopē iepriekš atarhivētos failus turpat un vis būs labi ;).

Raivis Dejus

to wordpress-la...@googlegroups.com
WooCommerce tulkošana notiek te https://www.transifex.com/projects/p/woocommerce/

Visus tulkojumus būtu vērts ielikt arī te, lai tie ir pieejami visiem. Tad tulkojumi nepazudīs arī atjauninājumu laikā.

Jānis Ķengurs

to WordPress latviešu valodā
Kur tavu tulkojumu varēs citi paņemt un uzlabot? Kurā tulkojumu github veida lapā būs?

Raivis Dejus

to WordPress latviešu valodā
Tagad WooCommerce tulkošana notiek oficiālajā tulkošanas platformā - https://translate.wordpress.org/locale/lv/default/wp-plugins/woocommerce
Papildināt un labot var tajālinā

Tulkojumi uz lapu atnāks automātiski, līdz ar WooCommerce atjauninājumiem.

Jānis Ķengurs

to WordPress latviešu valodā
Kā pareizi jāliek tulkojumi? Kā jāliek ja nevar tā uzlikt? Man faili @mareksSmilga https://github.com/woothemes/woocommerce-language-packs/tree/master/packages woocommerce-lv_LV.mo woocommerce-lv_LV.po woocommerce-lv.mo utt woocommerce-admin-lv.po faili salikti wp-content/languages un wp-content/languages/plugins/ un nevar woocommerce nekur izvēlēties valodu.

capsx

to wordpress-la...@googlegroups.com
Sveiks!

wp-config.php

define('WPLANG', 'lv_LV');

SPRAUDŅi

wocommerce:
/wp-content/plugins/woocommerce/i18n/languages/woocommerce-lv_LV.mo
WPML woocommerce-multilingual:
/wp-content/plugins/woocommerce-multilingual/locale/wpml-wcml-lv_LV.mo
--
[...]

Jānis Ķengurs

to WordPress latviešu valodā
Man bija no lv.wordpress.org paņemts mo un po faili ielikti /wp-content/languages
woocommerce-admin-lv.mo     woocommerce-admin-lv_LV.po  woocommerce-lv_LV.mo
woocommerce-admin-lv.po     woocommerce-lv.mo           woocommerce-lv_LV.po
woocommerce-admin-lv_LV.mo  woocommerce-lv.po
Tajā pašā vietā.

Savukārt /wp-content/plugins/woocommerce/i18n/languages/woocommerce-lv_LV.mo
jau ir!

Kā tas uzradās?

Un man nav Cart un Checkout iztulkots. Kā tad tulkot ja nesanāk visu uzlikt?

Savukārt

[...]
Lai anulētu šīs grupas abonementu un vairs nesaņemtu tās e-pasta ziņojumus, nosūtiet e-pasta ziņojumu uz adresi wordpress-latviesu-valoda+unsub...@googlegroups.com.

capsx

capsx

to wordpress-la...@googlegroups.com

Ja godīgi - es nesaprotu, KO TU ritīgi gribi :)
Un pacenties lūdzu strukturēt jautājuma tekstu, nevis visu vienā blāķi sūtit ...

*.po faili ir IZEJAS faili TULKOJUMIEM - rediģējas piemēram ar https://poedit.net/
*.mo faili ir kompilētie faili no *.po failiem

WP un spraudņu tulkojumiem vajag TIKAI *.mo failus

Jautā jums - "kā tas uzrādas"
Kas ir tas kam jāuzrādās ?

LŪDZU - visu mierīgā garā ar PAPLAŠINĀTIEM teikumiem
Tas, ka Tu saproti, nenozīmē to, ka citi arī saprot ;)
Izstāstīt, lai citi saprot, arī ir māka :)

Gaidam un palīdzam :)

On 2016.03.16. 23:19, Jānis Ķengurs wrote:

[...]

Raivis Dejus

to WordPress latviešu valodā
Es tulkojumiem izmantoju valodu "lv" nevis "lv_LV" Attiecīgi failam jāsaucas
woocommerce-lv.mo

Otra lierta, ka turot tulkojumu plugins mapē tas pie apdeita var pazust, tāpēc man tulkojumi stāv wp-content\languages\plugins

Attiecīti wp-content\languages\plugins\woocommerce-lv.mo un wp-content\languages\plugins\woocommerce-admin-lv.mo

Bet ja settingos ir uzlikta latviešu valoda (lv) tad woo commerce tulkojumiem vajadzētu automātiski atnākt pašiem kopā ar updeitiem.

capsx

to wordpress-la...@googlegroups.com

Tā - tu esi pārliecināts, ka tulkojumi ielasās no wp-content\languages\plugins ?
Es par šādu lietu, piemēram, nebiju dzirdējis :)

capsx

to wordpress-la...@googlegroups.com
oo, tiešām :)

Similarly to above, the only two places WordPress will look for a plugin's MO file are:

    wp-content/plugins/{relative_path}/{domain}-{locale}.mo
    wp-content/languages/plugins/{domain}-{locale}.mo

Re, ka arī kaut ko jaunu tomēr var uzzināt.

Cik man zināms, woocomercei nebija pilna LV tulkojuma.
Tev tie tulkojumi NELIELASĀS vai kas ?
Un kāpēc tu domā ka neielasās - tev tas tulkojums ir PILNĪGS = 100% ?