Paši raksti un komentāri wordpress.org blogā.

Kristaps

to WordPress latviešu valodā
Sveiki, es ieinstalēju wordpress latvisko versiju, viss strādā kā
nākas, tikai gribētos noskaidrot - kā īsti ir ar pašiem rakstiem un
komentāriem (un iespējams visu pārējo, ko tulko pēctam no angļu
valodas, piemēram, dažādu pluginu uzstādījumus).

Man latviešu alfabēta burtu ar mīkstinājuma un garumzīmēm vietā rādās
jautājuma zīmes. (Izņemot š un ž)

Vai to būtu iespējams kaut kā labot un pielāgot?

P.S. wordpress.com blogā, uzstādot latviešu valodu, visas garumzīmes
tiek parādītas, tātad pēc manām domām to vajadzētu varēt izdarīt.

Būšu ļoti pateicīgs,

Kristaps.

Rolands Umbrovskis

to wordpress-la...@googlegroups.com
tas varētu nozīmēt ka plugina/tēmas kodējums nav utf-8 bet kāds cits vai lapas ir saglabātas ANSI kodējumā nevis UTF-8.
to var izlabot pārrakstot kodējumu ar kādu skriptu vai lēnāk un darbietipīgāk ar Notepad katru failu atveros un saglabājot kā UTF-8 (bez BOM)
pirmais kas ienāca prātā un ar kobiju saskāries pats

2009/11/4 Kristaps <kpuc...@gmail.com>

--
Rolands Umbrovskis
"e-art.lv"