Wordpress un mobilais telefons

Baumu lapa

to WordPress latviešu valodā
Sveiki, esmu vairākas reizes griezies šajā forumā un man prieks, ka
vienmēr kāds palīdz. Tad nu mans lūgums šoreiz - Kā sataisīt wordpresa
tā, lai, kad kāds pievieno jaunu rakstu mājas lapā, tad registrētajiem
lietotājiem atnāk sms, piemēram par to, ka mājaslapā pievienots jauns
raksts, un kāds sīks fragments no raksta.

Krist2ps

to WordPress latviešu valodā
Ou. Tad jau jāskatās, vai nav šinī sakarā kāds speciāls Wordpress
spraudnis pieejams. Ar SMS neesmu ķēpājies, personīgi. Ja būtu
nepieciešams par jaunajiem rakstiem noziņot uz e-pastu, tad varbūt
varētu palīdzēt kaut kā :)