Virsraksts

Emils Vilkosts

to WordPress latviešu valodā
Kad es uzrakstu wordpress ziņojumu jeb jaunumus virsrakstā man
neparādas mīkstinājuma zīmes?

ca...@team.lv

to wordpress-la...@googlegroups.com

un kur tad pazuda sveiciens ???

noklusētajā variantā WordPress ļauj virsrakstos rakstīt ar garumzīmēm
iespējams kāds spraudnis vai paša rakstīta funkcija pārveido
virsrakstus ...

On 2012.03.13 12:31, Emils Vilkosts wrote:
> Kad es uzrakstu wordpress ziņojumu jeb jaunumus virsrakstā man
> neparādas mīkstinājuma zīmes?

- nonse response -

Emils Vilkosts

to WordPress latviešu valodā
Mājaslapa: g-world.ez.lv

ca...@team.lv

to wordpress-la...@googlegroups.com

pasakot mums tikai mājaslapas adresi - mēs nevarēsim palīdzēt

slēdz nost spraudņus un skaties vai garumzīmes sāk strādāt ...

Emils Vilkosts

to WordPress latviešu valodā
es izslēdzu kaut vai visus spraudņus, bet tikun ta nav garumzimes.

Rolands Umbrovskis

to wordpress-la...@googlegroups.com
izskatās, ka visrsraksti tiek ģenerēti kā bilde (theme vaina varētu
būt), kur fonts neatbalsta  diakritiskās zīmes.

Rolands Umbrovskis

On Tuesday, March 13, 2012 12:31:19 PM UTC+2, Emils Vilkosts wrote:
Kad es uzrakstu wordpress ziņojumu jeb jaunumus virsrakstā man
neparādas mīkstinājuma zīmes?

Emils Vilkosts

to WordPress latviešu valodā
Kā tad lai es to kļūdu izlaboju?

Emils Vilkosts

to WordPress latviešu valodā
Atradu kļūdu pašā dizainā... Paldies par palīdzību!

ca...@team.lv

to wordpress-la...@googlegroups.com

he

žetons ;)

p.s. Emīl: bet kam tev vajag virsrakstus kā bildes? vai tas pēc noklusējuma tajā kažociņā ???

--
Jūs saņēmāt šo ziņojumu, jo esat abonējis Google diskusiju grupas "WordPress latviešu
valodā" ziņojumus.