Par atjauninājumiem.

Ģirts

to WordPress latviešu valodā
Esmu izmisumā! Gribēju atjaunot plugin. Bija vesela kaudze ar
atjauninajumiem un es nospiedu atjaunot. Līdz ar to man vairs nekas
nejiet. ejot lapā parādas balta lapa un tas pats notiek ejot kā
adminam. Ko man darīt un kapēc tā ir noticis?

Rolands

to wordpress-la...@googlegroups.com
Sveiks!
Lūk step-by-step palīgs:

ieej caur FTP, tad
  • nokopē VISUS pluginu savā datorā,
  • Izdzēs visus pluginus, atstājot index.php failu un akismet, hello.php pluginus (jo tie darbojas :) ),
  • ieeja savā /wp-admin/ lapā (lai notiek resets/init process),
  • sāc pa vienam pluginam FTP likt atpakaļ un aktivizēt administrācija spanelī, līdz atklāsi "vainīgo",