Fatal error: Call to undefined function is_network_admin()

Sigma

to WordPress latviešu valodā
Gribēju lūgt palīdzību jo netā tā arī neizdodas neko atrast....
Updeitoju versiju uz 3.1 un saņēmu ziņu:
Unpacking the core update
Could not copy file: /public_html/wp-content/upgrade/core/wordpress/wp-
comments-post.php
Installation Failed"
un tagad es netieku pie administrēšanas lapas, paziņojums:

Fatal error: Call to undefined function is_network_admin() in /home/
salaspil/public_html/wp-admin/admin-header.php on line 16

Netā neizdodas atrast palīdzību... atrodu tikai ka vēl vairāki ir ar
to saskārušies, bet atbildējis neviens nav...
Viens gan rakstīja, ka lai updeito to versiju manuāli, (sekojot šim:
http://codex.wordpress.org/Updating_WordPress#Manual_Update ) bet arī
pēc tās instrukcijas man tas neizdevās...
Nu lūk... tā ka bet bez panākumiem...

Krist2ps

to WordPress latviešu valodā
Čau.

Es par to WordPress updeitu. Droši vien no sākuma liki virsū "Latviešu
3.1 versiju", kura nemaz patiesībā dīvainā kārtā nav 3.1 versija? Ja
tā, tad man bija līdzīgi.

Mēģināju updeitoties (piedāvāja arī anglisko versiju likt) pašā lapā,
arī tieši to pašu gļuku izmeta. Iegāju no FTP puses. Izdzēsu pilnīgi
visu. Uzliku pa jaunam to latvisko versiju, pēc tam manuāli kopēju ar
roku virsū anglisko versiju. Principā tur nekas netiek sagrozīts,
tikai kā atjaunināti vajadzīgā failu paka un pāris teksti, kas admin
panelī nav iztulkoti latviski. Bet, kā man teica viens paziņa, par to
nevajag lauzīt galvu - gan nāks nākamie latviešu valodas
atjauninājumi, tad no turienes iekš instalācijas .rar mapītes folderī,
var uzmeklēt šādu ceļu - 'wordpress\wp-content\languages' ... tur
parasti ir tulkojuma fails. To vari savākt un pielikt klāt manuāli ar
roku tieši tajā pašā direktorijā, kur norādīts, ja ir vēlme to darīt.

Vispār, ja to pats dari, tad labāk to darīt vienmēr ar roku. Palaid
(pārkopē) pāri jaunos failus iekš FTP un viss. Lieta darīta. Ceru,
palīdzēju kaut nedaudz? Ja nu kas, dod tikai droši ziņu.

On Mar 30, 12:48 pm, Sigma <bitit...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Netā neizdodas atrast palīdzību... atrodu tikai ka vēl vairāki ir ar
> to saskārušies, bet atbildējis neviens nav...

Sigma

to WordPress latviešu valodā
Ok, nu tad mēģināšu... tik nezinu vai tiešām visu dzēst ārā, vai kā
lasītu pamācībā tikai wp-includes un wp-admin...
Jādabū beidzot pie dzīvības jo jāliek svaiga info...

Sigma

to WordPress latviešu valodā
:) pašai prieks ka viss veiksmīgi izdevās!!!
Nolādēju jaunāko WP 3.1 un caur ftp izdzēsu tikai wp-includes un wp-
admin un tad pa virsu uzkopēju visu kas atradās wp3.1.zip mapē...
un viss ir čikiniekā! pat stāv jaunākā versija... :)