Kā ievietot lapu "Kontakti" fūterī (footer)?

Laura

to WordPress latviešu valodā
Sveiki!

Es gribu izveidot lapas "kontakti", "privātums" un ievietot tās
fūterī* (footer).

Kas man ir jādara un kā es to varu izdarīt? Cik noprotu, tad man
vispirms ir jāuztaisa lapas ar nosaukumu "Kontakti", "Privātums" vai
nē?

Ar wordpress esmu uz Jūs, ceru, ka sapratāt manu jautājumu un
paldies :)

Māris

to WordPress latviešu valodā
Atkarīgs no kažociņa, kuru izmanto. Ir tādi, kuriem 'kājenei' ir
editors. Tādā gadījumā jāaiziet uz to, jāievada teksts.
Bet, lielai daļai tāda nav. Tad jāiet koda editorā un jāmaina,
visticamāk, footer.php fails.

Rolands

to wordpress-la...@googlegroups.com
Ieteiktu apskatīt sava dizaina iespējas, ir vairāki varianti:
1) Dodies uz http://tava.wp/dienasgrāmata/wp-admin/widgets.php un apskaties, vai ir pieejami speciāls vidžets footerim. ja tāds ir pieejams, tad:
  • Izveidot jaunu izvēlni (http://tava.wp/dienasgrāmata/wp-admin/nav-menus.php), ja tādas vari veidot, tad doties uz vidžetiem (http://tava.wp/dienasgrāmata/wp-admin/widgets.php) un ievietot jaunu Custom menu, kur izvēlies iepriekš izveidoto izvēlni, vai
  • Vari ievietot TEKSTA bloku ar HTML kodu (< a href="http://tava.wp/dienasgrāmata/kontakti/">kontakti</a>)

2) ja nav pieejams speciāls vidžets, tad būs pašai (vai kādam citam ar PHP zināšanā) jālabo tavs footer.php

apmēram tā.