Spotkanie o przyszłości Warszawa JUG

Wojciech Erbetowski

to warsza...@googlegroups.com
Hej,

Chciałem wszystkich zainteresowanych losem grupy i/lub chcących się wypowiedzieć na tematy z grupą związane, zaprosić na spotkanie o przyszłości grupy.

We wtorek, 18 grudnia o godzinie 18:00 (jak wszystkie pozostałe spotkania), będziemy mieli szansę przedyskutować i podjąć decyzje we wszystkich nurtujących nas ostatnio tematach. Są wśród nich takie jak ustalanie harmonogramu spotkań, głosowania na wykłady, forma wykładów czy też podziały ze względu na tematykę.

O tym jak liczną grupą jesteśmy niech świadczy fakt, że ostatnich 5 spotkań często oglądało 50-70 osób na żywo (a raz nawet ponad 70 osób) i łącznie ponad 550 na ten moment wyświetleń na youtube mają te spotkania.

Miejsce
Spotkajmy się w popularnym ostatnio lokalu Znajomi znajomych, jak będę znał przybliżoną liczbę chętnych postaram się nam coś zarezerwować.

Zapraszam wszystkich, którzy mają pomysł, lub chcą brać udział w dyskusji i podejmowaniu decyzji. Abym mógł ocenić ile osób będzie chętnych na spotkanie wpiszcie się proszę na listę.

Pozdrawiam,
Wojtek

Jeśli masz problem z wyświetleniem lub z przesłaniem tego formularza, możesz wypełnić go w trybie online:

Piotrek

to warsza...@googlegroups.com, w.erbe...@gmail.com

Miejsce
Spotkajmy się w popularnym ostatnio lokalu Znajomi znajomych, jak będę znał przybliżoną liczbę chętnych postaram się nam coś zarezerwować.

to ja moze niepopularnie ale: czy miejsce jest odpowiednie? jesli chcemy uslyszec 'glos ludu' to moze warto spotkac sie jednak na wydziale. bo w knajpie to ludzie porozsiadaja sie po stolikach i beda sobie w malych grupkach dyskutowac 'co oni za bzdury tam wymyslaja'. na wydziale, w naszej sali zawsze mozna wstac, powiedziec glosnie, tak zeby wszyscy uslyszeli.
no, chyba, ze planuje przyjsc tylko 5 osob - wtedy faktycznie, miejsce jest bez znaczenia

Paweł Cesar Sanjuan Szklarz

to warszawa-jug, w.erbe...@gmail.com
Popieram, mysle ze na wydziale zorganizujemy lepiej rozmowe.

a na piwo i tak pojdziemy!!!

2012/12/11 Piotrek <Piotr....@gmail.com>

--
Wiadomość z grupy Warszawa Java User Group (Warszawa JUG).
Więcej informacji na stronie http://groups.google.com/group/warszawa-jug?hl=pl

Michal Margiel

to warsza...@googlegroups.com, w.erbe...@gmail.com
W dniu 11 grudnia 2012 14:17 użytkownik Paweł Cesar Sanjuan Szklarz
<paw...@gmail.com> napisał:
> Popieram, mysle ze na wydziale zorganizujemy lepiej rozmowe.
>
> a na piwo i tak pojdziemy!!!

+1, w knajpie rozmowa jest bardzo utrudniona. A jednak spotykamy się
(głównie) żeby porozmawiać a nie napić się piwa.

--
Pozdrawiam/Best regards
Michał Margiel

http://www.confitura.pl
http://www.linkedin.com/in/MichalMargiel

Wojciech Erbetowski

to warsza...@googlegroups.com
Jak na ten moment mamy 5 chętnych osób :-)
myślałem, żeby zapewnić nam tam jedną salkę,
ale chyba jak na ten moment to wystarczy jeden stolik.

Kamil Szymański

to warsza...@googlegroups.com, w.erbe...@gmail.com
Myślę, że rozszerzenie agendy spotkania o dodatkowy punkt w postaci dyskusji/panelu dyskusyjnego, kilku 5-minutowych wystąpień (lightning talks), krótkiego przedstawienia projektu/biblioteki open source, który rozwijacie, przedstawienia problemu, dla którego szukacie rozwiązania (BYOP), itp. znacząco zwiększy ilość uczestników spotkania.
Tematy/problemy/chętni na pewno się znajdą.

Paweł Cesar Sanjuan Szklarz

to warszawa-jug, w.erbe...@gmail.com
Czesc

Ja przegapiłem formularz. Poprostu patrzylem na sgłoszenie spotkania i przyjałem że będzie standardowa informacja. Moze napisac jeden osobny email z tytułem "ZGLOSZ IDEI DO SPOTKANIA O PRZYSZLOSCI JUG 18 GRUDNIA" i podac tylko formularz.

2012/12/12 Kamil Szymański <k.szyma...@gmail.com>

Jakub Nabrdalik

to warsza...@googlegroups.com
A czy można przyjść posłuchać?

Nie chciałbym się wypowiadać o przyszłości JUG'a, bo niewiele (czytaj: nic) pomagam w organizacji, ale z chęcią posłuchałbym co uradzicie.
--
Jakub Nabrdalik
http://blog.solidcraft.eu

Paweł Cesar Sanjuan Szklarz

to warszawa-jug
Mysle, ze nikt nie bedzie zmuszony mowic.

Zakladam, że nie mamy organu "zarzadzajacego" a raczej organizujemy sie zeby zrobic cos fajnego, dajac szance wszystkim.

Michal Margiel

to warsza...@googlegroups.com, w.erbe...@gmail.com
W dniu 13 grudnia 2012 09:05 użytkownik Paweł Cesar Sanjuan Szklarz
<paw...@gmail.com> napisał:
> [...]
> z tytułem "ZGLOSZ IDEI DO SPOTKANIA O PRZYSZLOSCI JUG 18 GRUDNIA" i podac

+1, ja również przegapiłem formularz.

Piotrek

to warsza...@googlegroups.com, w.erbe...@gmail.com
skoro mamy juz wiecej osob to mozemy przeniesc spotkanie na wydzial?

Wojciech Erbetowski

to warsza...@googlegroups.com
A czy można przyjść posłuchać?
Pewnie. Poza tym, nie trzeba samemu nic robić, żeby dawać pomysły :-)

Wojciech Erbetowski

to warsza...@googlegroups.com
Jak chcieliście tak macie - spotkanie będzie na MIMUWie, sala 4050 (3 piętro).

Pzdr

Jacek Laskowski

to warsza...@googlegroups.com
2012/12/14 Wojciech Erbetowski <wojc...@erbetowski.pl>:
> Jak chcieliście tak macie - spotkanie będzie na MIMUWie, sala 4050 (3
> piętro).

Myślimy o strawie cielesnej (niekoniecznie mięsnej) ? Przydałoby się
gdzieś coś zamówić, aby strudzeni, głodni i spragnieni mieli co
wrzucić na ruszt.

Jacek

--
Jacek Laskowski
Functional languages (Clojure), Java EE, and IBM WebSphere -

Krzysztof Nielepkowicz

to warsza...@googlegroups.com
On 2012-12-14 10:55, Jacek Laskowski wrote:
> My�limy o strawie cielesnej (niekoniecznie mi�snej) ? Przyda�oby si�
> gdzie� co� zam�wi�, aby strudzeni, g�odni i spragnieni mieli co
> wrzuciďż˝ na ruszt.
>
> Jacek

To co, zrzuta na pizz�?! :D �arcie prawdziwego dev'a ;p

--
Serdecznie Pozdrawiam,
Krzysztof Nielepkowicz

Wojciech Erbetowski

to warsza...@googlegroups.com

Dokładnie, więc weźcie drobne :)

14 gru 2012 22:36, "Krzysztof Nielepkowicz" <k.p.niel...@gmail.com> napisał(a):
On 2012-12-14 10:55, Jacek Laskowski wrote:
[...]

To co, zrzuta na pizzę?! :D Żarcie prawdziwego dev'a ;p

--
Serdecznie Pozdrawiam,
Krzysztof Nielepkowicz

Wojciech Erbetowski

to warsza...@googlegroups.com
Przypominam o jutrzejszym spotkaniu wszystkim zapisanych i niezapisanym także ;-)

Kto jest chętny na pizzę? To zamówię zanim się spotkamy, co by za długo na nią nie czekać.

Łukasz Siwiński

to warsza...@googlegroups.com
Zbieramy zamówienia na pizzę tutaj:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHlOMmF2c0xteC12QW1KX2drNkFldGc6MQ#gid=0

W dniu 17 grudnia 2012 08:55 użytkownik Wojciech Erbetowski
--
Łukasz Siwiński
+48 504 490 537

Jacek Laskowski

to warsza...@googlegroups.com
2012/12/17 Wojciech Erbetowski <wojc...@erbetowski.pl>:

> Kto jest chętny na pizzę? To zamówię zanim się spotkamy, co by za długo na
> nią nie czekać.

Tak, pomiędzy mailami, aby wytrwali zostali nagrodzeni.

Właśnie dotarły do mnie książki o Vaadinie od samego źródła
(tradycyjna, drukowana książka w formacie A5 -
https://vaadin.com/book), więc przynosę je na nasze spotkanie, aby
wręczyć zainteresowanym. Dużo tych zainteresowanych? Powinno starczyć
dla każdego obecnego. Z pozostałymi się rozmówimy przy innej okazji.

Kuba Kubryński

to warsza...@googlegroups.com
Ja chętnie poczytam :)

Pozdrawiam,
Kuba

Łukasz Siwiński

to warsza...@googlegroups.com
Przypominam, że zbieramy zamówienia na pizzę (deadline do 15:00). Link
do formularza: http://goo.gl/auuWv

Info dotyczące rozliczenia:

Zakładam, że załapiemy się na jakąś zniżkę (obecnie mamy zamówienie na
4 pizze od 8 osób), więc nie zapłacimy taniej niż w cenniku. W związku
z tym proponuję, żeby całe zamówienie (będziemy mieli paragon)
podzielić przez liczbę zamawiających. Jeśli taki model komuś nie
odpowiada, będzie mógł samodzielnie dokonać skrupulatnych obliczeń ;)

PS: Pamiętajcie o drobnych.
PPS: Pizza będzie zamówiona na 18:00, kto się spóźni będzie jadł zimną :)

Pozdrawiam,
Łukasz.

Marcin Zajączkowski

to warsza...@googlegroups.com
On 2012-12-18 13:07, Łukasz Siwiński wrote:
> [...]
>
> Zakładam, że załapiemy się na jakąś zniżkę (obecnie mamy zamówienie na
> 4 pizze od 8 osób), więc nie zapłacimy taniej niż w cenniku. W związku

Po fakcie, ale może następnym razem się przyda. Mamy rabat 15% dla
"Warszawa JUG" przy zamówieniach powyżej 100 złotych w Da Grasso (Ochota).

Marcin

Wojciech Erbetowski

to warsza...@googlegroups.com
Małe podsumowanie apropos wczorajszych ustaleń, a przynajmniej to co ja z niego zapamiętałem.

Po pierwsze wybierzemy pośród aktywnych JUGowiczów grupę admińską,
która będzie pracowała na bieżąco nad spotkaniami cyklicznymi,
aby wszelkie decyzje mogły zapadać sprawniej.

Grupa adminów (taka kapituła dla spotkań cyklicznych) będzie aktualizowana co rundę (2x na rok),
aby zawsze byli w niej tylko aktywni JUGowicze.

A zadań przed jej członkami będzie całkiem sporo,
wśród tylko tych, które padły wczoraj są:
- dopilnowanie sali i sprzętu na spotkaniach
- nagrywanie spotkań
- losowanie licencji
- promocja wykładów
- organizowanie sponsorów
- dobieranie tematów spotkań i ich kolejności (i tu już kilka gotowych pomysłów padło)
- rozpromowanie JUGowej biblioteki
- utrzymywanie strony (i refaktoryzacja obecnej)
- sprawozdanie z działalności na koniec sezonu :-)

Bycie w tej grupie wymaga od uczestników sporo wolnego czasu i zapału.
Każdy kto uważa, że będzie w najbliższych miesiącach w stanie
przykładać się do tych zadań jest proszony o wpisanie się w ankiecie:

Jeśli zbierze się zdecydowanie na dużo chętnych wybierzemy na najbliższy czas jakiś podzbiór tej grupy :-)

Poza tym spotkanie przebiegało zabawnie, w bardzo miłej atmosferze i przy ciepłej pizzy :-)
Dzięki za liczne przybycie. Uważam, że to były owocne dwie godziny.

Pozdrawiam,
Wojtek

Wojciech Erbetowski

to warsza...@googlegroups.com
Jak na ten moment, zapisane są cztery osoby.
Niby wystarcza :-) ale jeśli ktoś przegapił, że należy wypełnić ankietkę z powyższego maila to przypominam.

Pozdrawiam,
Wojtek