نام کاربری و رمز عبور اینترنتی جهت استفاده از VPN دانشگاه

Ardeshir Kalani

to vus...@googlegroups.com
با سلام
با توجه به امکان استفاده از وی پی ان برای دانشجویان ارشد، نام کاربری و رمز عبور اینترنتی رو چطور بایستی به دست بیاریم؟
با تشکر

Iman Karimi

to vus...@googlegroups.com
فکر کنم موعد دریافتش تمام شده. من همین دو هفته پیش گرفتم. برات ایمیل میکنم

--

قبل از آنکه این صفحه را پرینت بگیرید به محیط زیست فکرکنید.
برای تولید هر تن کاغذ، باید 17 اصله درخت تنومند قطع شود.

امیرمهدی زیتون

to vus...@googlegroups.com

reza motahari

to vus...@googlegroups.com
درون سایت سز برای کاربر اینترنتی پیغام بزارید بهتون اعلام میکنه
ولی به هیچ دردی نمیخوره چون اشتراک خیلی از منابعشون تمام شده است

Mohadaseh Bostanchi

to vus...@googlegroups.com

esme site vase gereftane maghale chiye???//

man account daram faghat nemidonam kodom site beram?
--
sincerely

Mohadaseh.bostanchi

امیرمهدی زیتون