Artilce sur la gestion de fortune , Article on asset management

1 view

Pierre Masci

Ci-joint un article pour votre information. Il s'agit d'une assez bonne lecture et certainement la plus pertinente que j'ai lu sur la gestion de fortune.

Click here  et connectez-vous pour lire le document dans Google Docs.

Cordialement

Remarque: Ceci est seulement utile à ceux qui ont de la richesse à gérer et je le partage uniquement avec ma liste de contact personnel.

Hello I've attached an article for your information. This is a pretty good read and certainly the most relevant I have read on wealth management.   I think it's worth your time to review .

Click here and log in to read the document in Google Docs.

NOTE: This is a general message I'm sending to only my personal contact list, to enlighten friends and family on wealth management and also useful for those who have wealth to manage.
-- Pierre Masci