düzgün dörtyüzlü

onur

Bir düzgün dörtyüzlünün tüm alanı 256(karekök3) birim karedir.
Bu dörtyüzlünün yanal yüksekliği kaç birimdir?

şekil üzerinde açıklarmısınız?

acg

şöyle desek,
4 tane eşkenar üçgenin alanını biliyoruz.1 tanesinin alanı bellidir.
a^2.kök3/4 formulundan birinin kenarı 32 olur.
yükseklik ise 16kök3

düzgün dörtyüzlü çizemem ama çizen olursa iyi olur.bende kopyalarım:)

--
Üyelerin dikkat etmesi gereken kurallar
1) TMOZ gurubuna gmail ile üye olunuz. Aksi halde gönderdiğiniz mesajlar veya diğer üyelerin cevap mesajları spam mesajlara gidebilir.

To unsubscribe from this group, send email to tmoz+unsubscribegooglegroups.com or reply to this email with the words "REMOVE ME" as the subject.

--
Yaptığımız hatalar kadar yeni şeyler öğreniriz.(acg)

BAŞAK SALIK

alican hocama

23 Mart 2010 00:57 tarihinde acg <alican...@gmail.com> yazdı:

--
Başak Salık
dörtyüzlü.jpg

acg

hemen kopyalıyorum.lazım oluyor malum:) hocam sağolun.eliniz dert görmesin

( Alaattin ŞEKER - Algebra)

Başak hocam bu resmi cabri de mi çizdiniz.

BAŞAK SALIK

Alaattin ŞEKER

Bu program deli ediyor beni hocam ya kullanamıyorum etkili bir şekilde.Şekillerin ağzı yüzü bir tarafa gidiyor.O yüzden açmıyorum o programı yoksa bilgisayarı falan kemirmek geliyor içimden :)))