test okul akıllı tahta uygulaması

Nil-Murat

Merhaba arkadaşlar.
İnternetteki bir reklamdan test okul yayınlarının akıllı tahta uygulamasını indirdim. ders rehberi ve testleri yayınlıyorlar. pdf leri de var.

BSLNMT

to tmoz
nerden indirdiniz hocam
adresi alabilirmiyim?

27 Ekim 2015 11:28 tarihinde Nil-Murat <nilve...@gmail.com> yazdı:
Merhaba arkadaşlar.
İnternetteki bir reklamdan test okul yayınlarının akıllı tahta uygulamasını indirdim. ders rehberi ve testleri yayınlıyorlar. pdf leri de var.

Bu gruba yayın göndermek için, tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/e4e74cb3-56da-440d-966b-8b1c5b68f158%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

erzrm2015

ben de alabilir miyim?

karahan

Banada gönderirmisiniz.şimdiden teşekkürler hocam

Nil-Murat

http://tamogrenme.testokul.com/Pages/Membership/NewUser.aspx

adres çubuğundan linki kopyaladım.
kayıt olduktan sonra açılan sayfadan istediğiniz ürünleri seçip indirebilirsiniz.
sevgiler.

Neomate 99

> [...]
> İnternetteki bir reklamdan test okul yayınlarının akıllı tahta uygulamasını indirdim. ders rehberi ve testleri yayınlıyorlar. pdf leri de var.

hocam artık kalkmış galiba. Bana fizik ygs ve lys lazım ya offffffffffffff

Bugra Ucar

> [...]
> İnternetteki bir reklamdan test okul yayınlarının akıllı tahta uygulamasını indirdim. ders rehberi ve testleri yayınlıyorlar. pdf leri de var.

Link atma şansınız var mı tekrardan

Nil-Murat

Bende yok ama   in...@testokul.com   yada   in...@eksenyayinlari.com   adreslerine istediğiniz ürünün ne olduğunu mail atarsanız link gönderiyorlar.

Umut Ogras

arkadaşlar elinde test okul ygs geometri akıllı tahta uygulaması olan var mı? varsa paylaşabilir misiniz?