Effe kijken of we nog leven......

Paul Kester

to tm...@googlegroups.com
Hallo ex-TMCers,

Ik kwam in mijn oude Gmail files (tot en met januari 2008 !) dit adres weer tegen. Herinneringen stegen op naar de scheveningse reunie van 15 maart 2008 toen we nog veel meer wéér oudere herinneringen ophaalden.

In ieder geval is het voor velen in de komende maand augustus 50 jaar geleden dat we op Thomas More begonnen. Klas 1C is zich al engiszins aan het hergroeperen Zie bijgaande foto van de huidige 60ers.

Vriendelijke groeten uit een zeer tropisch Nicaragua

Paul Kester

Klas 1c Thomas More 1966.jpg

Theo van Veen

to tm...@googlegroups.com
Hoi Paul,

Ik denk dat ik de beheerder van deze lijst ben en hij schijnt nog te werken.

Groetjes,
Theo

Verzonden van mijn HTC
Je ontvangt dit bericht omdat je bent aangemeld voor de Google Discussiegroep 'TMC7'.
Als je een bericht naar deze discussiegroep wilt verzenden, stuur je een e-mailbericht naar tm...@googlegroups.com
Als je je wilt afmelden voor deze discussiegroep, stuur je een e-mailbericht naar tmc7-uns...@googlegroups.com
Ga naar deze discussiegroep op http://groups.google.com/group/tmc7?hl=nl voor
meer opties.
---
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep "TMC7" van Google Discussiegroepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar tmc7+uns...@googlegroups.com.
Ga naar https://groups.google.com/d/optout voor meer opties.

Astrid Lawson

to tm...@googlegroups.com
Ha Paul,
 Lang geleden dat we daarop communiceerden. Denk dat niemand daar meer op kijkt.je bent weer lekker op de nostalgietoer ha ha.

Groetjes!
Astrid

Verzonden vanaf Samsung Mobile.

to tm...@googlegroups.com

Beste Paul en anderen,
Dank voor het levensteken en de foto's! Leuk om Martin van Putten, Peter Mostert en Thomas Nuy weer eens te zien. Thomas leek helemaal van de radar verdwenen. Waar heb je hem opgeduikeld? (Of lees je mee Thomas?).
I am a sucker voor nostalgie en reünie en 50 jaar geleden naar het TMC is toch wel wat. Wanneer ben je weer in Nederland?

En wat foto's betreft. Zijn er op het TMC ooit klassenfoto's gemaakt? Ik kan het me niet herinneren en ik heb er geen enkele.
Trouwens ook niet van mijn zes lagere scholen! Soms vraag ik me af of ik wel scholing heb gehad, of ik wel besta.
Fijne zomer.
Groeten,
Joel

Outlook voor Android downloaden