anddroidd vepvisum eklentisi varmi

1 view

ahmet çabıtçı

to engelsiz...@googlegroups.com, temizp...@googlegroups.com, tekn...@googlegroups.com
merhaba.
hani bilgisayarlarda internetteki güvenlik kodlarını çözmek için mozilla firefoxda vepvisum eklentisi varya androidd-dede varmı böyle bir uygulama., eklennti.

mustafa aksa

to temizp...@googlegroups.com
    merhaba ahmet sanırım ne android nede ayos işletim sistemlerinde bildiğim kadarıyla böyle bir uygulama yok
--
1. Temiz paylaşım e-posta grubunda Sadece bilgisayar ve telefon uygulamaları hakkında bilgi ve program paylaşılmaktadır.
2. Konu dışı iletilere kesinlikle yanıt vermeyiniz.

Temiz paylaşım e-posta grubuna yayın göndermek için:
temizp...@googlegroups.com
Grup yöneticilerine ulaşmak için:
tpay...@gmail.com
adreslerini kullanabilirsiniz.
gruptan çıkmak için:
temizpaylasi...@googlegroups.com
henüz üye olmadıysanız üye olmak için:
temizpaylas...@googlegroups.com
adreslerine boş bir e-posta göndermeniz yeterli

ahmet çabıtçı

to temizp...@googlegroups.com
cok  lazim olmustu suan bana genede  tesekkur ederim

temizpaylasim+subscribe@googlegroups.com