jaws 18 32 64 bit etkinleştirme dosyaları

aykut yılmaz

to temizp...@googlegroups.com
alıntı
Merhaba, ben de en son 32 bit ve 64 bit crack sürümlerini paylaşayım.
Not: Bu en son güncellenen jaws18 sürümüyle uyumluymuş.
32 bit:
64 Bit:
aykut

Ali ÖZTÜRK

to temizp...@googlegroups.com
Evet. Crackı değiştrdiğimde Jaws son sürüme döndü. Teşekkürler...

--
Ali ÖZTÜRK
Küçükköy Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

Ali ÖZTÜRK

to temizp...@googlegroups.com
Arkadaşlar, bu crackla vocalizer sesleri de sorunsuz olarak çalışıyor.
Bilgilerinize...

Nebi kaban

to temizp...@googlegroups.com
Merhaba bu türkçe sürümle uyumlu mu?

ali...@gmail.com

mustafa ali yıldırım

to temizp...@googlegroups.com
merhaba, bu cracka uygun jaws 64 bit indirme linkini yollayabilmeniz mümlkün mü?

iPhone'umdan gönderildi

Fatma Meral.

to temizp...@googlegroups.com
    peki bir şey soracağım windows 7’de bu sorunlarla karşılaşıyomuyuz sizce kurmalımıyım?
to temizp...@googlegroups.com
    merhaba değerli arkadaşlarımız öncelikle konuyla ilgilenen arkadaşlarımıza çok teşekkür ederim yalnız bu dosyaları çalıştırmak için hangi yöntemleri kullanacağız konuyla ilgili bilgi verirseniz çok sevinirim teşekkürler

Yusuf BUDAK

to temizp...@googlegroups.com
Merhabalar,
jaws'u kendi sitesinden indirip bu crack dosyasını uyguladığımda sunucudan bir başvuru döndürüldü klasik hatayı alıyorum, yönetici olarak çalıştır yaptığımda da, başlangıcı okumuyor. sizler nasıl bir yol izlediniz?
to temizp...@googlegroups.com
Merhaba!

Şu anlatımı bir deneyin isterseniz.

Sertifika yapmalısınız.

Jaws  kapalıyken aşağıdakileri yapın:

Not: işlemler sırasında karşılaşabileceğiniz güvenlik uyarılarına evet, tamam gibi yanıtlar verin.
1. crack klasöründeki ca.cer dosyasına sağ tıklayın (uygulama tuşu), "certifika yükle" seçeneğini seçin.
2. açılan certifika alma penceresinde depo konumunu "yerel makine" olarak belirleyip ileri düğmesine basın.
3. depolama alanı seçeneklerinde, "Tüm sertifikaları aşağıdaki depolama alanına yerleştir" seçeneğini seçip, gözat düğmesine basın.
4. Gözat penceresinde "Güvenilen Kök Sertifika Yetkilileri" ögesini seçip, sırasıyla tamam, ileri, son ve tamam düğmelerine basın.
5. crack klasöründeki jfw.exe dosyasını kopyalayın(ctrl + c).
6. masaüstündeki jaws simgesine sağ tıklayın (ya da uygulama tuşuna basın), "dosya konumunu aç" seçeneğini seçin.
7. kopyaladığınız dosyayı buraya yapıştırın (ctrl + v).
8. daha önce jaws için yönetici olarak çalıştırma ayarı yaptıysanız iptal edin.
*** English ***

1. After installation, the JAWS will launched and ask to activate the product. But it is necessary to close the JAWS before cracking. choose "run as demo" to continue, and then exit the program completely by pressing insurt+f4.
2. Go to "crack-and copy the file "jfw.exe", and paste it to the JAWS installation directory typically found at
C:\program files\freedom scientific\JAWS\18.0
and replace the origenal file there.
3. From the same crack folder, right-click on "myCertificate.cer" and choose "install certificates". This will launch "certificates import wizard".
4. Choose the second option "local machine" from the first screen of the wizard, and click next to continue.
5. At the secodn screen, once again choose the second option "place all certificates in the following store", and click brows. A new window will pop-up.
6. In "select certificates store" window, again select the second option "trusted root certification authority", from the available treeview, and click ok to confirm the selection.
7. Now hit next to continue the wizard.
8. At the last screen, a summery will tell you about your selection made in the previous steps. Simply click on "finish" to complete the process.
9. In few seconds, your system will tell you that "the import is successful". Click "ok" to close the popped-up message, and then start JAWS by clicking its icon on the desktop.
All done, enjoy!

Selamlar, Enes Turbak.

bilalbaşkuyu

to temizp...@googlegroups.com
windos 7de sorunçıkarmaz. fakat windos10da mutlaka sertifikalı, kullanmakgerekir. çünkü başlatmenüsü, jawsimlecine geçildiyinde hiçbirşey okumaz.
to temizp...@googlegroups.com

ben windows7 kullanıyorum. braille teknikteki 32 bit sürümü etkinleştiremedim. jfw.exe dosyasını ilgili yere yapıştırdıktan sonra jaws masa üstü kısa yolundan çalışmıyor. ne yapabilirim acaba?

HAYRETTİN SEVİM

to temizp...@googlegroups.com
merhaba sertifika nedir nasıl yapılır bilgi verirmisiniz.

HAYRETTİN SEVİM

to temizp...@googlegroups.com
merhaba sizden bir bilgi ricam var. ben bilgisayarıma jaws 18 kurdum hızlandırmak istiyorum. ayarları yapıyorum ama ayar penceresini kapatınca hızlanmıyor. saygılar.

Mert Karagüzel

Fatih Mehmet Moray

to temizp...@googlegroups.com

Merhaba aykut bey:

Jaws 18 32 bid için gönderdiğiniz crack dosyalarını rardan çıkartamıyorum. Dosya bulunamıyor ilgili bağlantıyı tekrar gönderirmisiniz ilgilniz şimdiden teşekkür ederim.

to temizp...@googlegroups.com
malesef 32 bit için olan etkinleştirme dosyası J18.0.1835 sürümünde işe yaramıyor. birkaç sefer daha deneyip. sonuç olumlu olursa paylaşırım.
not
64 bit için olanı J18.0.1835 sürümünde sorunsuz etkinleştiriyor. denedim.
aykut
32 bit için olan etkinleştirme dosyası bendede çalışmadı. bilginize.
aykut

aykut yılmaz

Yusuf BUDAK

to temizp...@googlegroups.com
Merhabalar, Çok teşekkür ederim. Küçük bir ayrıntıyı kaçırmışız demekki.
to temizp...@googlegroups.com
arkadaşdajaws 18 32bitsürümünü biraille tekniksitesindenindirdi windos 7kurulu bilgisayara kurdu fakat kırek ysapınca jaws çalışmadı zannedersem, bir altsürümde çalışıyor. ben bilgisayarıma kurup denemedim. ben windos 10 ve nevvedayı kullanıyorum.

Hayrani Ünal

to temizp...@googlegroups.com

Şu konuya bir açıklık getirebilirmiyiz? Jaws18 32 bit sorunsuz şekilde etkinleştiren var mı?

Enes Turbak.

to temizp...@googlegroups.com
Merhaba!

Biz onu farklı bir Crack dosyasıyla etkinleştirdikte, bu sefer de Windows beklenmedik bir kapatmadan kurtardı falan diyor.

Bilgisayar, düğmeden hariç hiçbir yerden kapanmıyorum bir arkadaşımda.

Selamlar, Enes Turbak.
to temizp...@googlegroups.com
32 bit için olan etkinleştirme dosyası 2118 dede, 1835 her iki sürümünündede çalışmıyor. yani şu an için 32 bit için etkinleştirme yok.
aykut

halil şengül

to temizp...@googlegroups.com

Biraz bekleyelim arkadaşlar çıkar yakında

Yusuf BUDAK

to temizp...@googlegroups.com
Merhabalar, ben 2118 için yazmıştım, sorun da halloldu zaten.

iPhone ile gönderildi

Emre Rencber

to temizp...@googlegroups.com
Brailleteknik'te bulunan sürüm en alt Jaws 18 sürümü zaten.

Fatih Mehmet Moray

to temizp...@googlegroups.com

Çok teşekkür ederim

to temizp...@googlegroups.com
En altta yazdığım maili dikate almıyorsunuz sanırım. ben brailleteknikte
bulunan jaws sürümünden bahsetmiyorum. jaws'un kendi web sayfasından
bahsediyorum.

murattemel

to temizp...@googlegroups.com
Hayırlı akşamlar.
Bildiğiniz gibi görme engellilerin, İslami içerikli eserlere daha kolay ulaşımını sağlamak amacıyla bir internet sitesi kurmuştuk ve yıllardır istifade edilmesi için bu internet sitesi yayındaydı.
www.dinidosya.net
www.ehli-nass.net

Adresleriyle hizmet veren bu siteye işlerim dolayısıyla uzun zamandır yeni döküman yükleyemedim ve siteyi kurduğumuz serverin sahipleri de artık bize zorluk çıkarıyorlar. Sitemizde yaklaşık 400 GB boyutunda dosya var ve artık çeşitli kısıtlamalarla karşı karşıya kalıyoruz.
Bu iletiyi sizlere yazmamın nedeni ise şu: Eğer sitemizden yeterince istifade edildiyse ve site artık kapansa da büyük bir eksikliği hissedilmeyecekse, bu durumda siteyi kapatacağımızı fakat eğer site yoğun şekilde kullanılıyorsa ve bunu kullanıp eksikliğini yaşayacak görmeyen sayısı çoksa siteyi kurtarabilmek için başka yollar arayacağımızı size bildirmekti. “Sitedeki dökümanları bizler zaten edindik artık site olmasa da sorun olmaz” derseniz bizler de başka alanlarda hizmet etme yoluna girecek ve bu sitemizin yayınını sonlandıracağız.

Şenolcan Hancı

Emre Rencber

to temizp...@googlegroups.com
32 bit için sadece Jaws 18.0.2118 sürümünü kullanabilirsiniz. Bu
sürümün Türkçe olmadığını, İngilizce olduğunu söyleyeyim. 64 bit
içinse bu sürümü Jaws 18.0.1835 ile de 2118 sürümüyle de
kullanabilirsiniz. Jaws 18.0.1835 sürümü Türkçedir.

9.12.2016 tarihinde Şenolcan Hancı <senolc...@gmail.com> yazmış:

Engin Albayrak

to temizp...@googlegroups.com

Bu iletiye yanıt vermek isteyenler lütfen yanıtlarını  bayma...@gmail.com adresine göndersinler. Grubumuzda 518 üye var. Bu sayının yarısı yanıt yazsa 200 ileti gelir. Kimse bu kadar gereksiz iletiyle uğraşamaz.

Kimden: temizp...@googlegroups.com [mailto:temizp...@googlegroups.com] Yerine murattemel
Tarih: 9 Aralık 2016 Cuma 18:54
Kime: temizp...@googlegroups.com
Konu: "Temiz Paylaşım" dinidosya.net sitemizi kapatıp kapatmama konusunda görüş almak isteriz

Mustafa DOĞAN

to temizp...@googlegroups.com

Ben buraya yazıyorum fark etmez buraya yazdığım için yapılacak yaptırımlara da razıyım her konuda Herkesin bir şeyler yazdığı bir grupta bu konunun özele yönlendirilmesi hoşuma gitmedi eskiden kalma bir husumetimiz varsa başka Burası hüsumetlerin taşınacağı yerde değildir

Emre Rencber

to temizp...@googlegroups.com
Size katılıyorum. Daha fazla üyeye sahip gruplar da var ve hiçbirisi
bu tarz bir tepki göstermedi. Bu grubun yönetimi neden tepki
gösteriyor anlamadım.

9.12.2016 tarihinde Mustafa DOĞAN <ilet...@mustafadogan.net.tr> yazmış:
> [...]
> özele yönlendirilmesi hoşuma gitmedi eskiden kalma bir husumetimiz varsa
> başka Burası hüsumetlerin taşınacağı yerde değildir

murattemel

to temizp...@googlegroups.com
Engin Bey, yanıtların bana kendi mail adresimden gönderilmesi konusundaki önerinize katılıyorum fakat keşke benim mail adresimi verdikten sonra iletinizi sonlandırsaydınız. “Gereksiz” ifadesi pek hoş kaçmamış ve belki de kimse konuyla ilgili gruba yazmayacakken yazılmasına neden oldunuz.
Neyse arkadaşlarımız bana zaten özelden ve başka gruplar üzerinden ulaşıp fikirlerini belirtiyorlardı. Burayı rahatsız etmeyelim.
to temizp...@googlegroups.com
eee fikrini yazmamışın dostum. :D murat siteleri kapatalımmı açıkmı tutalım diyordu.
Kimden: temizp...@googlegroups.com [mailto:temizp...@googlegroups.com] Yerine Gökhan Çapanoğlu
Tarih: 09 Aralık 2016 Cuma 21:01
Kime: temizp...@googlegroups.com

Mustafa DOĞAN

to temizp...@googlegroups.com

Ben farketmez demiştim ama şu da bir gerçek bu tarz Siteler Eskiden çok faydalı idi Şimdi artık YouTube kullanımı yaygınlaştı cep telefonları bilgisayarların pabucunu dama attı bir videoyu bulup izlemek cep telefonuyla Bir dakikanın altında ben bu tarz sitelerin miyadını doldurduğunu düşünüyorum

Mustafa DOĞAN

to temizp...@googlegroups.com

Ayrıca unutmuşum böyle Siteler kalacaksa yazılı dökümana makalelere geçilmesi lazım artık sitelerden video izleme Devri geçti tabi önümüzde Yaşar mutlu arkadaşımız gibi bir örnek varken yazılı döküman dağıtmayı da kim göze alabilir orası da ayrı konu Mesela ben kendi web sitemde probram beni okuları veya bildiğim şeyleri yazıp paylaşıyorum özetle zamanı bol olana  soru-cevap forumları ya da kaynak gösteren makaleler iş görür

10 Aralık 2016 ÖÖ 1:03:42 'Savaş Avcı' via temizpaylasim <temizp...@googlegroups.com> yazdı:

eee fikrini yazmamışın dostum. :D murat siteleri kapatalımmı açıkmı tutalım diyordu.

Imdat şanlı

to temizp...@googlegroups.com
din tahammülsüzlüğ gene devrede.
imdat şanlı imdat...@gmail.com gsm: 0 505 798 43 28

Mustafa DOĞAN

to temizp...@googlegroups.com
Anlamadım daha anlaşılır yazar mısın

Emre Rencber

to temizp...@googlegroups.com
Ben yönetim için yaztığını düşündüm ama sizi mi yanıtlamış?