Faefita Paloveape 31: 10 - 31

mohetaulanga kupu

to tasilisili goole
kau tangata 'oku tau amanaki atu eni ki heteu Tali koau .ae kakai fefine he ngaahi Siasi fakakolo he Sapate ko eni.Ko Nuusila ni ia.Ka oku ou nofo au o manumanu he lesoni. Hono toe fehui ehe Tui Masa ko Lemueli ko hai tenema'u ae uaifi Fita. Ki'i lea malie he veesi 11 oku falala kiate e hono husepaniti.
Ki ate au koe faefita koe fefineoku Apasia kia Sihova,pea ala hono louhi'i ko e ki he tu'unga amo louhii koe ki he misini filifilo louhii koe ki he foaki ki he masiva.Mohe tuai a tuapo.
koe mea oku faiatu ai e sio koha fefine  nae faele tuutamaki, peane fai e ngaahi fatongia nae fai ehe Fefine oku ne mau husepaniti.
te tau ui ia koe fae Fita pe ikai. teu kii koma ai.Seniale

Need mail bonding? Bring all your contacts to Yahoo!Xtra with TrueSwitch

Rev. Sisitoutai Taufa

to tasil...@googlegroups.com
Tangata Seniale
Malo lahi e faifatongia kakato mei he fonua na,'ofa 'oku faingamalie
lelei pe me'a kotoa 'i he famili pehe foki ki he teu 'o e taliui 'a e
ngaahi hoa,ki'i fakalavelave atu ki ho'o fehu'i. Ko e ha ka tau ta'ofi
'a e fakalanilangi ko ia mei ha fefine kuo taau si'ene mo'ui mo e fa'ee
fita, fefe 'a e Mele na'e lau ko e fefine mei Maktala he muimui he
'Eiki,he'ikai nai te tau 'oange ma'a na ko e kau muimui 'o e 'Eiki,ofi
atu koaa pe ko e mama'o atu ia,'ofa atu ki he famili mo e tokoni ki he
hoa he teu honau 'aho Sisi T.
> <http://au.rd.yahoo.com/nz/mail/tagline/2009/trueswitch/*http://help.yahoo.com/l/nz/yahooxtra/mail/yahoomail/manage/manage-66.html>

Bill Haunga

to tasil...@googlegroups.com
Malo faifekau pea mo Seniale 'a e fakakohuuu.....kuo fou mai hoku potusiasi ni 'a e kau fefine pehee hange ko e fifili.....pea kuo tangi 'a e mo'ui ke 'inasi he fakamalo'ia 'o e feine faifitaa......ko e tasilisili kuo fakahoko......fefine...ko e founga na, ta'efita ia...ko e iku'anga ko ee 'oku ala a'usia 'i ho'o faka'amu....te ke ala fkpaheke ai koe he ngalu 'a fafine fita......"ko ho'o fakamali'i pe ho founga (kuohili) mo e 'alunga 'o e Tama 'i 'olunga (fakatomala, tui,mavahe, muimui, fkmama'u atu etc ki he fu'u Kava loloa)...tolotui mai e fita ia....teke fita heni...fita ha'o foki ki homou 'api....fita'ia ai e kakai te ke feohi mo ia....pea ko ho'o fita'a ia kiate ia 'oku taau ke 'a'ana 'a e fakamalo'ia (vs 30)....
seniale, lava pe ke tala heni 'a e fakangalingali fita, 'a e fita houa 'e 12 kae fita'a he houa 'e 12, pea monu kuo 'i ai mo si'i kau fkto'oto'a kuo tukunga malie 'a e tala'anga fatongia 'o e Pule Fita...pea melie ai 'a e vakai atu ki he'enau fakafitefita'a 'i he famili, lotu pea mo e fonua, he kuo nau 'apasia ma'u kia Sihova......'ofa mo e hufia mei he si'i kau angahala...Bill

to tasil...@googlegroups.com
--- On Wed, 9/16/09, mohetaulanga kupu <senia...@yahoo.co.nz> wrote: . .
koe mea oku faiatu ai e sio koha fefine  nae faele tuutamaki, peane fai e ngaahi fatongia nae fai ehe Fefine oku ne mau husepaniti.
te tau ui ia koe fae Fita pe ikai. teu kii koma ai.Seniale
****************************************************************************************
ngalingali mohetaulanga 'oku faka'ilonga'i 'a kinautolu ko ia 'oku matauhi e ngaahi "nge'esi fale" (falelotu) ko ha'a 'apasia 'otua. pea fai ai hano fakamavahe'i si'a fa'ahinga 'oku taataataha 'a e lave ki "nge'esi fale" 'o lau ia kuo 'ikai 'apasia 'otua pea na'a 'oku kau au si'i fefine fa'ele te'eki mali. ka 'oku malie ho'o fakateunga ha fefine pehe 'aki 'a e taleniti mo e poto'i ngaue 'oku ma'u 'e he fefine mali taukei ngaue pehe. fiefia au ke faka'ilonga'i ha fefine pehe, ko e fefine fai fita pea fengaue'aki mo ia (kinautolu) ki he tu'unga 'o e fakalakalaka kimu'a 'a e mo'ui mo e fai fatongia.

mo e 'ofa, lou.

Sione Folaumoetu'i

to tasil...@googlegroups.com
Faifekau 'o e kau fefine fita paea,

Kataki feinga'i hake mata'itohi ke ki'i fuolalahi he kuo kovi 'emau sio!hahaha...fu'u fuo si'i eni ke ke lava hano lau...

tu'alikutonga

Date: Thu, 17 Sep 2009 19:19:12 +0000
From: toofoh...@yahoo.co.uk

sep...@optusnet.com.au

to tasil...@googlegroups.com, tasilisili goole

'E tonu pe Seniale 'ae lea kuo faka'au ke puli mei he'etau nofo " Ko e 'api 'a Fafine " pea 'oku koloa'ia e nofo he Uaifi Fita he 'oku laka hake hono mahu'inga 'i ha fa'ahinga maka Koloa.

Ko e 'apasia 'oku ne tupangi mai e poto fakalangi he'e melino ai e nofo, ka ko e poto fakamamani 'e maveuveu ai e famili mo e lotuu.

malo.

Sepesi.
---------------------

> [...]
> koe ki he foaki ki he masiva.Mohe tuai a tuapo.

> koe mea oku faiatu ai e sio koha fefine nae faele tuutamaki, peane fai

Lousiale Uasike

to tasil...@googlegroups.com
--- On Thu, 9/17/09, sep...@optusnet.com.au <sep...@optusnet.com.au> wrote:. . . Ko e 'apasia 'oku ne tupangi mai e poto fakalangi he'e melino ai e nofo, ka ko e poto fakamamani 'e maveuveu ai e famili mo e lotuu.
*********************************************************************************************************
fefe 'a e 'inasi 'a fafine he poto fakalangi pea ne ngaue atu he huelo ko ia 'o lulululu'i ha poto fakamamani 'oku ne ta'ofi'ofi ia mei he malama atu he lea mo e ngaue 'i tu'a mei 'api! ko e fakangalulu atu pe neongo 'oku hange pe ha ma'ali ha matangi - mo e 'ofa, lou.

sep...@optusnet.com.au

to tasil...@googlegroups.com, tasil...@googlegroups.com

Malo Lousiale,

Ko e "Poto Fakalangi" ai pe ia 'oku ne lulu'i , ka ko e pehe fefine pe tangata ke ne tupangi ko e koto Vaipalo ia .

Fa'iteliha ki ai Lousiale ,ka na'a fu'u tokanga ki tu'a mei 'Api ka e masiva lata e Husepaniti mo e fanau, pea tene fakatupu ai 'ae moveuveu.

Ka fai lelei'i 'a 'Api, 'e ako lelei ai 'a tu'a'api.

sepesi.
-------------

Lousiale Uasike

to tasil...@googlegroups.com
--- On Thu, 9/17/09, sep...@optusnet.com.au <sep...@optusnet.com.au> wrote: . . . ka ko e pehe fefine pe tangata ke ne tupangi ko e koto Vaipalo ia . . . . ka na'a fu'u tokanga ki tu'a mei 'Api ka e masiva lata e Husepaniti mo e fanau, pea tene fakatupu ai 'ae moveuveu. Ka fai lelei'i 'a 'Api, 'e ako lelei ai 'a tu'a'api.
*********************************************************************************************************
ka 'ikai tupangi sepesi pea te tau hama ai pe he lelei 'o langi mo hono masani he ngaahi tapatapa takai 'oku fuufuu ai 'a e ngaahi koloa fakalangi nai? ko ia 'oku lava lelei 'a 'api pea pehe ki tu'a'api, pea kataki 'o faka'ataa atu mo ia ki ai. pea ko ia 'oku manavahe ke hu atu ki tu'a 'api ka 'oku 'i ai ha mafai makehe ai 'e 'aonga ki tu'a 'api, pea kataki 'o empower atu ki ai. pea ko ia 'oku manako pe ki 'api, pea 'oku 'ikai fakakouna'i ia, tukukehe, 'oka kuo ne a'usia 'a e mafai fakalangi, pea kataki 'o poupou atu ki ai. mo e 'ofa, lou.

Message has been deleted

siosaia lutui

to tasil...@googlegroups.com
Sam Pakofe <pak...@yahoo.com.au>

[...]
************************
Malo Sami , fuoloa puli kau ki'i fakatu'akiato atu he ....Na'e vete 'eha paipa teolosia molitonga motu'a  'ae lea FITA 'ihe 'uhinga 'a Molitoni mo 'ene liliu lea , koe konga organ mahu'inga taha he funga  'elelo 'oe tangata , pea ko hono fatongia koe fakatonutonu 'ete lea ke ha'u totonu 'ae pu'akilea mei hoto ngutu , ka mole pe maumau 'ae Fita , pea 'oku fa'a hoko leva 'ae palopalema , koe le'ole'ovale ( pe 'elelo mutu hono ui 'ehe matu'a Tonga) , pea ka 'elolo mutu ha taha , pea mahino leva , 'oku palopalema 'ae konga mahu'inga he 'elelo koe FITA , he 'oku ne pu'aki 'e ia 'ae ngaahi lea lelei 'oku ongo kapekape ia kihe 'etau fanongo,

'Oku hohoa malie 'eni moe fakamala 'a 'ipiseli 'a Semisi fekau'aki moe 'elelo koe ki'i memipa si'isi'i ka koe fohe'uli kihe moui pea 'oku fiema'u ke fakapiti he 'oku taka fakatu'utamaki , 'aia koe FA'E FITA , koha fa'e 'oku ne lava 'o fakapiti  'ae organ mahu'inga 'i hono 'elelo ke 'oua na teitei fou mei hono FITA ha matavai faka kona mate,...  he kohai tene lau ha fefine ngutu kapepake, pe talanoa fasitu'u , pea talanoa ta'e'ofa , pe talanoa laukovi ...etc koha fa'e fita ? , 'IKAI ! koe fefine ia 'oku 'ikai kene pule'i hono fita , pea he'ikai teitei ui ia koe FA'E FITA  ....'Io koe fa'e fita koe tokotaha 'oku ha'u mei hono funga 'elelo 'ae lea 'oe moui, moe 'APASIA kihe 'otua , he koe fa'e fita koe fefine 'apasia 'otua , pea ne lama hono  funga 'elelo moe tauhi hono ng tu'utu'uni

Kataki Sami koe 'a hake pe 'eni 'o takona eeee

Malo
MV Tokomea

Sam Pakofe

to tasil...@googlegroups.com
to tasil...@googlegroups.com
Tesi aileva 'a e kau ta'efiematasio'ataa....huanoa kapau te ke ofiofi mai ee......mou 'ofa aa 'o motivi...pea 'ai aa ha fofonga sio'ata......ke mahino kuo mou sialea.....ko ia Lou...Bill

to tasil...@googlegroups.com, tasil...@googlegroups.com
Malo Lousialle, fakatauange nemou ma'u ha 'aho fakafiefia ki he toe fakapapau ho'omou tali ui ki he 'Eiki mei he lotofale 'o e famili mo e Siasi.

sepesi.