Paloveape 23 : 31,32

mohetaulanga kupu

to tasilisili goole
Kau tangata koe ki'i fatongia 'ena hili atu pe ki he etau Tepile ke mou lave mai ai , Abudla moe kautama mei uta mou ki'i lea mai ka mau latohi fakalongolongo ai mo teu e fatongia. 'Ofa moe lotu.
Seniale

penisimani mone

to tasil...@googlegroups.com
Atten..tion! Sir..malo e teu e army ke 'ohofi e konaa, kae tuku pe kau ifi tapakaa?

Ko e ngaahi fakamaa'opo'opo nai eni 'e Tu'i Solomone 'a 'ene ngaahi a'usia 'o e mo'uii, pea fakamaanava'i 'o hiki 'i he founga poetry, 'o kehe ai ia mei he founga talanoaa, laoo, palofitaa, etc., ke ala lau nounou pea hangatonu pe ki he ola pe iku'anga lelei pe kovi 'o e to'onga takitaha 'i ha fa'ahinga tuukunga pe, pea 'ikai fakangatangata pe ki ha taimi pe kuonga pau 'o e hisitoliaa.

Ko e fakama'opo'opo foki eni 'a e tu'i foha 'o e tu'i, na'e poto lahi, pea toe koloa'ia (pea lahi 'ene beer/red wine, mo e pa'anga ke fakatau'aki), 'o 'ikai ko ha talatoo eni 'a ha kapo,  vale (hhf), mo masiva. Na'e 'ikai tapui 'a e konaa 'i he lotu Siuu, pea kau foki 'a e uainee ia he ngaahi ouau lotuu (kuo fa'a lave ki ai 'a Lotopoha mo Maile). Ko ia 'oku hangee nai 'a e ngaahi fale'i ko enii ko ha fale'i 'a ha taha na'e fa'a konaa kovi ka kuo ne tuku eni 'o malanga hoko.

1) "Oua te ke sio (ra'ah), 1) to see, look at, inspect, perceive, consider 1a) (Qal) 1a1) to see 1a2) to see, perceive 1a3) to see, have vision 1a4) to look at, see, regard, look after, see after, learn about, observe, watch, look upon, look out, find out 1a5) to see, observe, consider, look at, give attention to, discern, distinguish 1a6) to look at, gaze at....ki he uaine.." (v.31), 'oku lolotonga fe'unga pe ngaahi 'ahi'ahi mo e ngaahi faingata'a 'oku tau fekuki mo ia 'i he te'eki ke tau sio, ala, 'ahi'ahi'i 'a e kava malohi tapuu, ka ko e 'ai ke tau toe sio, hilehila, fakakkl (hhf) ki aii, 'aaa..ko e toe fakaava lotolelei atu nai ia 'o ha 'ana kelasa ke nau 'oho mai - "...'oiauee, fakapoo, fa'a kee, laungatu'u, kafo tu'unga'a, pea toe talaakula..(v.29). Ko ia 'e lelei ke 'oua 'e sio ki ai, 'oua 'e ala ki ai, 'oua 'e 'ahi'ahi'i, 'oua 'e inu ia, 'a ia ko e kui taaupoo mei ai....

Sir...Kae mahalo 'oku fakamole pea kovi ange 'eku ifi tapakaa ia 'a'aku ia he konaa ee...taimi ke fai ha 'auifi...
--
fakapulia

Message has been deleted

mohetaulanga kupu

to tasil...@googlegroups.com
ngaue aki 'ehe poto 'ae fakakaukau 'oe ngata moe kelasa hange koe lave na'e tonu kene lavei mai 'ae red wine he koe me'a ia a nautolu kau siu,hange kiate au 'oku to'o mai ehe Poto e ngata moe Kelasa pau pe 'oku i ai hona ulungaanga 'oku fakailifia he toafa ki he kau fononga. Koe langa atu pe. 'Ofa moe lotu. Seniale.,

to tasil...@googlegroups.com
Malo Seniale, e fakatokanga'i e ongo fakatokanga mai 'ae lesoni..

kae mahalo 'e hange pe koe lau 'ae kau Toketa Mo'ui he kuonga ni, 'oku faka'ofo'ofa pe 'ae Red wine moe kava malohi  ke inu pe ke ma'u 'ehe tangata , ka 'oku fiema'u e tangata moe fefine ke 'iai 'ae moderation.

'OKu hange koe fakatokanga 'oe " Ngata moe Kelasa " , 'oku 'iai e konga 'oe taimi 'oku tauma'u ai e kava/kava malohi 'e hoko ai 'ae  " Risk " [ fakatu'utamaki],   from this point we have to idendity the "risk", and try to promote the safety way how to " assess  and control the risk .

Kuou kau ma'upe he malie'ia he ngaahi fakakaukau kuo fokotu'u 'ehe Siasi, kihono fakamanatu 'e ngaahi " fakataputapui " he 'oku mahino lelei mai mei ai, koe " mo'ui-lelei  'oku fiema'u ia ke ma'u pe tauhi 'ehe kakai 'oe Siasi, 'o 'ikai ihe Fakalaumalie pe ka kihe " Sino " kemoui lelei [ healthy] pea kihe 'atamai ke Longomo'ui { active }, pea mahalo kapau heikai ke 'iai ha ngaahi Fakatokanga meihe taulama ,kihe ngaahi maumau hono ma'u " ta'e-fakafuofua " e ngaahi kava/kavamalohi , pea 'e hoko leva 'ae Siasi 'o mahamahaki , 'o 'ikai mo'ui lelei ihe " Sino, moe Faka'atamai..

ka 'oka pau 'e ma'u pe ia ihe tu'unga 'oe " fakafuofua'i " [ moderatio] pea 'e hoko pe 'ae wine moe toenga 'oe kava koe me'a lelei kihe sino..

koe langa tomui pe,
sami.

Malo aupito Sam e langa mai e Talanoa 'oku mo'oni aupito ho'o lave'i 'ae [Risk] 'oe kavamalohi, koe Kelasa he he. Koe tafaaki 'oku mau fakakaungatamaki ai koe Mental Health pea 'oku alu 'ae kovi ia DA 'o au ki he tu'unga koe maumau 'ae atamai,hange kiate au koe fakakaukau ia 'oe kelasa taimi 'oku huhu ai 'oku kona, pea 'oku mafola he sino o au ki he atamai, kona pea koe taimi ia oku fakatu'utamaki ai [risk] .maumau e nofo famili etc.koe sio pe mei he ve'e lulu. Seniale.

[...]

Sam Pakofe

to tasil...@googlegroups.com
Seniale , ta koe lesoni mo'oni 'aupito pe 'eni ia 'a'au  eee, keke vahevahe mai ia...'iooo .

malo mu'a
sami.

to tasil...@googlegroups.com
Lotopoha, malo e fakatalatala maie ngaahi fakapona, ka 'oku hange kiate au 'oku toe ongo fihi ange he faka'osi'soi ho'o fakatalanoa,,,,,,, koho'o ngaue'aki e lea " ko Solomone koe poto ta'e 'ofa " ... kataki ka faingamalie pea toe fakatalatala mai e fo'i fihia ko'eni ...

malo ,
sami.