محمود احمدی نژاد از تبار خاندانهای بهائی، نه یهودی

NUR

https://www.facebook.com/shahramsajadi.sajadi/posts/1641868379451774
محمود احمدی نژاد؛ صباغیان، نه سبورچیان! از تبار خاندانهای بهائی، نه یهودی
!
.
شاید جنجال نام فامیلی سابق و پیشینه یهودی بودن احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران را توسط مهدی خزعلی، این فرد متخصص در ارائه نشانی های گمراه کننده و لوث کردن امور در مواقع حساس و با اهداف پیشگیری کننده، شنیده یا خوانده باشید. اما شواهد حکایتی دیگر دارند:
.
شهبازي: اندکي پس از اين که مقاله «معماي سبورجيان» را منتشر کردم خانم ايراني رابرت تيت به من ايميل زد. ايشان به من نوشت:
«جناب آقاي شهبازي. نکته اي در مورد اسم خانوادگي پيشين آقاي احمدي نژاد مي‌باشد که متأسفانه از آنجا که همسر من، رابرت تيت، در زمان تنظيم خبر تازه وارد ايران شده بودند و به اسامي ايراني آشنايي نداشتند اسم "صباغيان" را به انگليسي sabourghian نوشتند و اين اشکال دامنگير تمام کساني شد که به اين اسم استناد کردند. لطفا اسم واقعي "صباغيان" را مبنا قرار دهيد. با سپاس. نوشين حسيني.»
.
«در حوالي سمنان شهري است زيبا با نام سنگسر که ايلات مختلفي درآن حوالي ‏گوسفندداري و فرشبافي مي‌کنند و طايفه‌اي از آنان صباغيان است که در ‏سمنان، شهميرزاد و گرمسار و آرادان و صد البته سنگسر زندگي مي‌کنند. ميرزا ‏احمد صباغيان، پدر محمود و داوود و امير و پروين و... در آرادان به دنيا آمد. او که ‏از رمه و پشم و کرک و چله و... فرار کرد، هيچگاه شغل صباغي را بر نگزيد و ‏هميشه پيشه‌وري ساده بود‏...»
.
در سنگسر، که به علت کثرت جمعيت بهائي و شهرت آن به اين عنوان پس از انقلاب «مهدي شهر» نام گرفته، حدود 46 طايفه زندگي مي‌کنند که معروف‌ترين آن‌ها يزداني است به اين دليل که هژبر يزداني از طايفه فوق بود. طوايف ديگري هم هستند مثل همين صباغيان، قلعه باني، درخشاني، اقدسي، رباني، شهرياري، کسائيان، نوراني، هدايتي و غيره. حال، چرا، طبق گفته عموزادگان احمدي‌نژاد به رابرت تيت، پدر و عموهاي احمدي‌نژاد «به دلايل ديني و اقتصادي» نام فاميل خود را از صباغيان به اسامي چون احمدي‌نژاد و شاه حسيني و محسني و برومند و غيره تغيير داده‌اند، پرسشي است که بايد از خود آن‌ها پرسيد. اين «دلايل ديني و اقتصادي» چه بوده؟
همچنین؛ شاه حسيني، محسني، برومند و غيره همه فاميل پدري احمدي نژاد هستند يعني همه خانواده نام فاميل خود را عوض کرده‌اند.
.
« به اين ترتيب، متوجه شدم چرا مهدي خزعلي جنجال «سبورجيان» را راه انداخت. نمي‌دانم داستان را گرفتيد يا نه؟ يعني با جنجال سبورجيان، خزعلي کاري کرد که هرگونه تحقيق ‏درباره منشاء خانوادگي احمدي نژاد لوث شود و کسي نپذيرد و بگويند: آقا، اين بازي‌ها را قبلاً هم راه انداخته‌اند.‏ و جالب است که همه جا اين سبورجيان را به من منتسب مي‌کردند که شهبازي گفته نام فاميل قبلي احمدي نژاد سبورجيان و يهودي بوده است.»
ادامه مطلب: http://www.shahbazi.org/blog/Archive/9016.htm
.
پینوشت: « بهائیان مخفی مرموزتر و زیر زمینی تر از یهودیان مخفی هستند چنانکه حتی برای گمراه کردن اذهان حاضرند به عنوان برچسب یهودی بودن بخورند نه بهائی! و این بود رسالت مهدی خزعلی ظاهرا مخالف پدرش، که از بزرگان و نافذان انجمن حجتیه به ظاهر مخالف بهائیت بود.»
.
تصویر: مشرق الاذکار بهائیان در کشور شیلی که چند ماه پیش افتتاح شد. بهائیان مدعی هستند که تنها اعضای بهائیت حق پرداخت هزینه این بناها را دارند هر چند که هویت سرمایه گذاران پروژه های اینچنینی که کم هم نبوده اند مانند دیگر اعمال و اقدامات این فرقه، پنهان بوده و مشخص نیست اما نگفته اند که ایا «بهائیان مخفی» نیز می توانند یا موظف! هستند در این توفیقات سهیم شوند یا نه!
.
در اخر: آنچه نمی توانیم انجام دهیم اهمیتی ندارد، انچه می توانیم انجام دهیم مهم است. در خصوص این مطلب حداقل؛ شجاعت پذیرش و رویاروئی با واقعیت. پر مسلم است که که منقدان اتشین احمدی نژاد نیز فریب خورده اند که کمترین ان، خود زنی هائی بود و هست که کل کشور را زیر سوال قرار داده و می دهد. بستری که خود احمدی نژاد فراهم کر