Här laddar du ner svenska Windows XP Service Pack 3!

BEGEs

En direktlänk till svenska Service Pack 3 för Windows XP har dykt upp.
Länken går direkt till Microsofts Windows Update-servrar och det är med
andra ord helt säkert att ladda ner Service Pack 3 därifrån.

Ladda ner Windows XP Service Pack 3 på svenska:
http://download.windowsupdate.com/msdownload/update/software/svpk/2008/04/windowsxp-kb936929-sp3-x86-sve_13c5ecca22e12224934a1faa1190ee34db3995ae.exe

/BEGEs

Crister Sporrong

Tack!

Finns tydligen nå't strul med SP3 för vissa enligt denna artikel,
http://www.studio.idg.se/17.108/2.1085/1.159134
Fast det kan inte vara många det gäller.

--
Reply to: crister (at) minister (dot) com

EU-medborgare och V8-partist - "Rör inte mina V8-or".
"Den enda goda miljömuppen är en komposterad miljömupp!"

Det blå laget leder över det röda och Sverige är på rätt väg.

Detta inlägg omfattas av lagen om upphovsrätt, nu för stunden
och fram till 70 år efter min död.

Svempa

Hej BEGE!

Det funkar ju bra det här :-)

Tack för tipset!

BEGEs

"BEGEs" <n...@email.net> skrev i meddelandet
Har fått info om att det kan vara "fel" version, att det är en sk. rc. Jag
får be om ursäkt ifall detta stämmer

/BEGEs