[Tema3]Teste

Raluca Oncioiu

to studenti...@googlegroups.com
Buna!

Cand ne veti da testele? Personal, nu stiu cum sa tratez cazul in care am: [(new IO).out v];

Multumesc.

Raluca Grigoras

to Raluca Oncioiu, studenti...@googlegroups.com
Salut,

Inca lucrez la implementarea de referinta a temei.  Testele sunt cele pe care le-ati avut si la temele precedente, doar ca se vor compila si linka cu runtime-ul si se vor rula executabilele rezultate (acolo unde se poate).

In cazul [(new IO).out v] este ca si cum ai avea:
temp = new IO;
[temp.out v]

Raluca

Daniel Ciocîrlan

to Raluca Grigoras, studenti...@googlegroups.com
Salut,

Ce facem noi se considera corect daca la final ruleaza cum este asteptat? Sau trebuie neaparat sa nu dea diff-uri fisierele noastre .ir fata de referinta?

Merci,
Daniel

Raluca Grigoras

to Daniel Ciocîrlan, studenti...@googlegroups.com
Salut,

Se considera ca e corect daca ruleaza cum este asteptat.

Raluca

Daniel Ciocîrlan

to studenti...@googlegroups.com
Salut,

Ne-ar ajuta mult daca ati putea sa ne dati cat de curand un output de referinta pentru teste, ca sa economisim timp si bataie de cap.

Merci,
Daniel

Bogdan Nitulescu

to studenti...@googlegroups.com
Salut,

Output-ul de referinta pentru teste este acelasi ca cel de la tema de analiza sintactica.

Exista o diferenta - erorile de runtime vor fi afisate un pic diferit - dar aceasta nu e o problema pentru voi, deoarece ele sunt generate din biblioteca de runtime furnizata de noi.

--Bogdan

Daniel Ciocîrlan

to Bogdan Nitulescu, studenti...@googlegroups.com
Cand vorbeam de output de referinta ma referam la fisiere pentru LLVM (.ir), ca sa ne putem da si noi seama de tot felul de situatii la care e foarte probabil sa nu ne fi gandit in momentele (de asemenea foarte probabile) in care programele noastre crapa.

Multumesc,
Daniel

Alexandru Preda

to studenti...@googlegroups.com
Salut,

Cu acordul cuiva din echipa de CPL, as putea urca eu o serie de outputuri (fisiere .ll) neoficiale pentru testele de la tema 2.

--
Alex

Raluca Grigoras

to Alexandru Preda, studenti...@googlegroups.com
Salut,

Ok, poti pune.

Raluca

Alexandru Preda

to Raluca Grigoras, studenti...@googlegroups.com, bogdann...@yahoo.com, Daniel Ciocîrlan
Salut,

Gasiti la adresa [1] un tester neoficial:
* presupune ca exista LCPLCodeGen.jar in radacina (se poate genera cu
make jar folosind fisierul Makefile din template-ul oferit)
* sa aveti grija sa compilati codul pentru x86 32 bit; daca rulati un
OS pe 64 bit adaugati argumente corespunzatoare
* am inclus in folderul ref/ si fisiere .ll

Observatii:
* nu prea sunt comentarii in codul generat, deci e cam greu de urmarit
* am uitat sa resetez contorul pentru label-uri
* nu imi place ca trebuie sa fac bitcast de fiecare data pentru rtti-uri
* folosesc mai multe intstructiuni load decat ar trebui in mod normal
* pentru EqualComparison fac cast la i8*; puteam presupune ca
operanzii sunt deja convertiti la Object asa cum face analizatorul
semantic de referinta
* lista nu ar fi exhaustiva

Sper sa fie de folos cuiva.

[1] https://dl.dropboxusercontent.com/u/88077730/tema3-teste.zip