wspólny wyjazd do Bielic 2014

Maja Szawłowska

to stud...@googlegroups.com
Witajcie,
wysyłam wstępne rozmieszczenie pokoi na niezapomniany i wyjątkowy wyjazd - "Trzech króli i królowa śniegu":

POKOJE

BIELICE 2014

Pierwsze piętro:

Pokój 1

Adam Majchrowski

Ania Majchrowska

Pokój 2

Marta Hadrian

Martyna Cyganek

Iwona Konieczna

Monika Iwan

Gosia Ziarnik

Pokój 3

Ada Koronowska

Ada Piętak

Marzena Stembalska

Maja Szawłowska

Pokój 4

Marta Byrka

Grzesiek Byrka

Adaś Byrka

Pokój 5

Estera Karolczyk-Zaborowska

Rita Mizińska

Karolina Nowacka

Kasia Kresak

Drugie piętro:

Pokój 6

Adam Krawczyk

Piotrek Piotrowski

Grzegorz Głąbiński

Robert Fibik

Sebastian Tomczyk

Pokój 7

Marcin Zaborowski

Jakub Niwiński

Marcin Czubaj

Mariusz Magner

Mateusz Miziński

Ben Taylor

W razie jakichkolwiek sugestii, uwag, zażaleń proszę pisać bezpośrednio do mnie - poradzimy temu! Wszystko jeszcze może się zmienić w zależności od listy osób :)

A teraz czas na program niezapomnianego i wyjątkowego wyjazdu - "Trzech króli i królowa śniegu":

PROGRAM

BIELICE 2014

PIĄTEK (03.01)

16:00  - przyjazd, rozpakowywanie, kolacja, rozmowy, zabawy

SOBOTA (04.01)

9:00 – śniadanie

10:30 – uwielbienie + nauczanie (Ben)

12:00 – czas wolny

14:00 – obiad

17: 00 – podchody

20:00 – kolacja

21:00 – uwielbienie + społeczność wieczorna (Adam)

NIEDZIELA (05.01)

8:00 – śniadanie

9:00 – uwielbienie + nauczanie (Ben) + świadectwa

11:30 – narty

17:00 – obiadokolacja

18: 00 – czas wolny

20:00 – uwielbienie + społeczność wieczorna (Adam)

PONIEDZIAŁEK (06.01)

9:00 – śniadanie

10:30 – uwielbienie + nauczanie (Ben)

12:00 – czas wolny

14:00 – obiad

16:00 – sprzątanie, pakowanie, wyjazd

Proszę pamiętać o latarkach na wieczorne podchody + każdy przygotowuje jedną zabawę :) Ważne są również ciepłe ciuchy, kapcie, poduszka do spania + śpiwór + prześcieradło lub poszewki, biblia :)

Na razie tyle :)

Katarzyna Dzieciątkowska

to stud...@googlegroups.com
hej ;) ponieważ nie mogę wziąć wolnego na 'długi weekend' w pracy (ponieważ pierwsza zarezerwowała sobie ten czas moja kierowniczka- a jak wiemy z kierownikiem się nie dyskutuje...) to czy byłaby możliwość abyśmy przyjechali do Was chociaż na 1 dzień? Nie wiem jeszcze czy na noc- być może byłby to jakiś problem logistyczny i nie wiem też jeszcze czy będę miała taką możliwość z pracą. Dajcie proszę znać żebyśmy wiedzieli (jak dostanę na koniec grudnia grafik na styczeń) czy możemy sobie taki wypad zaplanować :)

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Grupa studencka”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do studencka+...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

KDz.

e.kar...@interia.pl

to stud...@googlegroups.com

Hej:)

Mariusz nie ma dostępu do e-maila grupowego, ale napisałam mu na fb, żeby skontaktował się z w tej sprawie z Mają.

Kasiu - możecie przyjechać, nie wszyscy przyjadą w jednakowym czasie, część z nas będzie od piątku, część od soboty, a niektórzy już wyjadą w sobotę.

Maja - mogłabyś jeszcze umiescić rozpiskę odnośnie sylwestra, bo może ktoś chciałby się jeszcze dołączyć.

Maja Szawłowska

to stud...@googlegroups.com
Przesyłam lekką modyfikację - do największego pokoju dziewczyn (numer 2) dodaję kolejne dwie chętne osoby na wyjazd. Umiejscawiam również Kasię z Miłoszem. Z przykrością również informuję, że powolutku kończą się miejsca...

POKOJE

BIELICE 2014

Pierwsze piętro:

Pokój 1

Adam Majchrowski

Ania Majchrowska

Pokój 2

Marta Hadrian

Martyna Cyganek

Iwona Konieczna

Monika Iwan

Gosia Ziarnik

Sylwia Malinowska

Koleżanka Sylwii Malinowskiej

[...]

Kasia Dzieciątkowska (?)

Drugie piętro:

Pokój 6

Adam Krawczyk

Piotrek Piotrowski

Grzegorz Głąbiński

Robert Fibik

Sebastian Tomczyk

Pokój 7

Marcin Zaborowski

Jakub Niwiński

Marcin Czubaj

Mariusz Magner

Mateusz Miziński

Ben Taylor

Miłosz Dzieciątkowski (?)

Grzegorz Byrka

to stud...@googlegroups.com

Ale nas dużo, SUPER!

Katarzyna Dzieciątkowska

to stud...@googlegroups.com
dziękuję Maja za zarezerwowanie nam miejsca :) Jak tylko dostanę nowy grafik na styczeń to potwierdzimy!

Maja Szawłowska

to stud...@googlegroups.com
Witajcie,
oto kolejna modyfikacja. Zgłosiły się cztery nowe osoby :D w związku z tym rozkład pokoi wygląda następująco:

POKOJE

BIELICE 2014

Pierwsze piętro:

Pokój 1

Adam Majchrowski

Ania Majchrowska

Pokój 2

[...]

Osoba nr 1 od Mateusza Mizińskiego

Osoba nr 2 od Mateusza Mizińskiego

Drugie piętro:

Pokój 6

Adam Krawczyk

Piotrek Piotrowski

Grzegorz Głąbiński

Robert Fibik

Sebastian Tomczyk
Mateusz Miziński

Osoba nr 3 od Mateusza Mizińskiego

Osoba nr 4 od Mateusza Mizińskiego

Pokój 7

Marcin Zaborowski

Jakub Niwiński

Marcin Czubaj

Mariusz Magner

Ben Taylor

Miłosz Dzieciątkowski (?)

W związku z powyższym na piętrze męskim nie ma już miejsc :(
Na piętrze damskim znajdzie się jakieś 1 wolne miejsce :)

Maja Szawłowska

to stud...@googlegroups.com

Kolejne pokojowe zmiany (myślę, że nie ostatnie). Na razie wygląda to następująco:

POKOJE

BIELICE 2014

Pierwsze piętro:

Pokój 1

Adam Majchrowski

Ania Majchrowska

Pokój 2

Iwona Konieczna

[...]

Adam M.

to stud...@googlegroups.com
Dzięki Maja !
Pozdrawiam Adam

Katarzyna Dzieciątkowska

to stud...@googlegroups.com
kochani, z bólem musimy zwolnić miejsca.
dostałam grafik na styczeń, w ten długi weekend pracuję codziennie od 7 do 19, mam wolny tylko poniedziałek od 12.... troche nie w czasie...

Maja Szawłowska

to stud...@googlegroups.com, marius...@gmail.com, nata...@poczta.onet.eu
Witam,
wysyłam aktualną listę pokoi (jedna z ostatecznych wersji):

POKOJE

BIELICE 2014

Pierwsze piętro:

Pokój 1

Adam Majchrowski

Ania Majchrowska

Pokój 2

Gosia Ziarnik

Estera Karolczyk-Zaborowska

Rita Mizińska

Osoba od Mateusza Mizińskiego

Osoba od Mariusza Magnera (Natalia)

Pokój 3

Ada Koronowska

Ada Piętak

Marzena Stembalska

Maja Szawłowska

Pokój 4

Marta Byrka

Grzesiek Byrka

Adaś Byrka

Drugie piętro:

Pokój 5

Adam Krawczyk

Robert Fibik

Mariusz Magner

Osoba od Mateusza Mizińskiego

Osoba od Mariusza Magnera (Paweł)

Pokój 6

Marcin Zaborowski

Jakub Niwiński

Marcin Czubaj

Mateusz Miziński

Ben Taylor

Dodatkowo dzisiaj jeszcze ma da znać Marcin Niełacny czy jedzie.

Pozdrawiam!

Marcin Niełacny

to stud...@googlegroups.com
Cześć wam!!! :)

Jednak nie jadę :(.

Pozdrawiam i owocnego wyjazdu! :)

Maja Szawłowska

to stud...@googlegroups.com, Mariusz Magner, nata...@poczta.onet.eu

To już ostatnie chwile przed wyjazdem, więc jeszcze raz zamieszczę kilka najważniejszych informacji.

Na początek wysyłam program niezapomnianego i wyjątkowego wyjazdu - "Trzech króli i królowa śniegu":

[...]

17: 00 – nocne podchody

[...]

20:00 – uwielbienie + społeczność wieczorna (Kuba)

PONIEDZIAŁEK (06.01)

9:00 – śniadanie

10:30 – uwielbienie + nauczanie (Adam)

12:00 – czas wolny

14:00 – obiad

16:00 – sprzątanie, pakowanie, wyjazd

Dodatkowo:

Proszę pamiętać o latarkach na wieczorne podchody + każdy przygotowuje jedno zadanie do wykonania. Pamiętajcie, że będzie ciemno i zimno, więc zadanie powinno być dostosowane do panujących warunków :) Ważne są również ciepłe ciuchy, zmienne obuwie - kapcie, biblia. Na miejscu dostępne są kołdry i poduszki, więc wystarczy jeżeli zabierzecie ze sobą poszewki lub zakupicie je na miejscu za 8zł. Alternatywą jest śpiwór ale musicie mieć własne prześcieradło + oczywiście poszewkę na poduszkę :) Jeżeli macie jakieś ciekawe gry planszowe, zabawy, pomysły lub cokolwiek innego to weźcie je (to) ze sobą. Przyda się również własny kubek - poranne i wieczorne kawy będą nieodłącznym elementem wyjazdu :)

Nie mogę się doczekać!

Do zobaczenie :)

marcin.z...@interia.pl

to stud...@googlegroups.com

Witam,

Jeśli chodzi o program to ze względu na pogodę na Czarnej Górze dobrze by było zamienić Sobotę z Niedzielą.

Od: "Maja Szawłowska" <mszaw...@gmail.com>
Do: stud...@googlegroups.com; "Mariusz Magner" <marius...@gmail.com>; nata...@poczta.onet.eu;
Wysłane: 22:58 Czwartek 2014-01-02
Temat: Re: wspólny wyjazd do Bielic 2014

To już ostatnie chwile przed wyjazdem, więc jeszcze raz zamieszczę kilka najważniejszych informacji.

Marzenka Stembalska

to stud...@googlegroups.com, stud...@googlegroups.com
Osobi�cie uwa�am, �e nie jest to dobry pomys�, poniewa� wiele os�b doje�dza w sobot� a wyjazd na narty zosta� zaplanowany na godzin� 11.30 Nie mamy pewno�ci czy wszyscy ju� dojad�. Poza tym b�dzie du�e zamieszanie.