pedagógia vizsga

Szabó Adrienn

to sport...@googlegroups.com

Sziasztok!

Én bementem a TF-re megtekinteni a pedagógia vizsgámat, ugyanis 48 pontos lett, és gondoltam (én naiv), hogy a kifejtős feladatból hátha össze tudok szedni még 3 pontot!
Megoldókulcsot nem tudtak adni, kérdeztem, hogy ki javított és hol találom a javító tanárt, de majdnem leszedték a fejemet, hogy mi az hogy nem tudom hogy ki javította, és azt sem mondták meg, hogy hol találom a tanárt! És még hozzáfűzték, hogy mindegy is mert másnap már a vizsgaelnök el is viszi a dolgozatokat!
Ha jól emlékszem ez volt az a vizsgeerdmény, amit egy péntek délután küldtek, én a következő hétfőn néztem meg a dolgozatot, és kedden már el is vitte a vizsgaelnök!Nem hagytak túl sok időt!
Szóval ennyit a TF segítőkészségéről!

Üdv.:
Adrienn

Ágnes Borsody

to sport...@googlegroups.com
Szia Adrienn!

A megoldókulcsot nekem sem adták oda amikor megtekintetem a kijavított dolgozatomat, így nem tudni, hogy tényleg megfelelően pontozták-e a válaszaimat. Nem lehet összevetni, hogy ami egyáltalán szerepelt a jegyzetekben, az egyezik-e a szerintük helyes megoldással.

Ági

Borkuti Szilvia

to sport...@googlegroups.com
Sziasztok,
Az esszé megoldókulcsa csatolva..érdemes..
Szilvi

2010/11/30 Ágnes Borsody <borsod...@gmail.com>:

pedagogia javitokulcs 6.jpg

pe...@nedi.hu

to sport...@googlegroups.com
Ez most egeszen komoly, hogy az adta a pont kb 25%-at, hogy olyat irtal le,
ami nem tartozik a kerdeshez? A kerdes konkretan a HASZNALT vezetoi
stilusokra van kihegyezve -senki sem kerdezte, hogy milyen stilust nem
hasznalnak.

Ez olyan, mint pl egeszseges taplalkozashoz jol jon az alma, de nem biztos,
hogy jot tesz minden nap egy oldal szalonna... ha nem irtad oda a szalonnat,
a colat es a jegkremet, akkor -25% :)

Ez egy VICC!