Αλλαγή Σχέσης Μονάδας Μέτρησης

kko

to Softone Developers Network
Έχω μια εγκατάσταση με πετρελειοπαράγωγα που έχουν δεύτερη μονάδα
μέτρησης και Αυστ.Σχέση: Αμφίδρομη την πρώτη φορά, ώστε να προτείνει
την σχέση αλλά μετά να επιτρέπει την αλλαγή από τον χειριστή στα
παραστατικά.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να κόψω τον έλεγχο για την αλλαγή της σχέσης
μέσα στο είδος όταν πληρούνται συγκεκριμένα κριτήρια ώστε να επιτρέψω
στον χειριστή να αλλάξει την σχέση με την ΜΜ2, όταν αυτή αλλάζει λόγω
θερμοκρασίας και λοιπών εξωτερικών συνθηκών.

Σημείωση η ΜΜ2 χρησιμοποιείται για πληροφοριακούς λόγους (δηλ.δεν
απογράφεται κλπ) απλά χρησιμοποιείται στις εκτυπώσεις παραστατικών ,
δελτίων παραγωγής και ανάλωσης.

Νίκος Μάλιακκας

to so...@googlegroups.com
Έχουμε έτοιμη λύση για πωλήσεις σε εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών
(Παίζει στην SilkOil και στην Argo),
Δεν χρειάζεται να αλλάζεις κάθε φορά την σχέση των μονάδων αφού αλλάζει ανά παραστατικό.
Δουλεύεις με τον συντελεστή μετατροπής και ανάγεις την κύρια μονάδα στους 15 βαθμούς
επιπλέον κάνουμε και κάποιους υπολογισμούς έτσι ώστε με βάση την θερμοκρασία και τον συντελεστή μετατροπής να μην μπορεί ο χρήστης να γράψει λάθος νούμερα.

Αν θές επικοινώνησε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες

Νίκος Μάλιακκας
Ροδιακή Πληροφορική
2241067979

kko

to Softone Developers Network
Καλησπέρα Νικόλα,
δυστηχώς σε εμένα χρειάζεται να αλλαζει για να αποτυπώνει νέες
προτεινόμενες τιμές καθώς αλλάζουν τα στοιχεία / κόστη παραγωγής /
θερμοκρασίες / διαλύτες κτλ.
Στα παραστατικά ούτως ή άλλως αλλάζουν οι σχέσεις απλά εγώ έχω
πολλαπλές φάσεις προϋπολογισμών / προκοστολόγησης παραγωγής /
προτεινόμενων τεχνικών προδιαγραφών κι άλλων αυτοματισμών που
εξυπηρετούνται να να δουλεύει με σοφτουανικό τρόπο η ενημέρωση σχέσεων
στα παραστατικά από το να τα τραβάω με σκριπτ προβολής κλπ (έχω θέματα
optimization που με κάνουν να αποφεύγω όσο μπορώ να φορτώσω κι άλλο
ήδη παραφορτωμένες προβολές). Δεν κάνει εμπορία πετρελαιωειδών αλλά
παραγωγή PPE / BOPP κλπ για ιδία ανάλωση σε παραγωγή (...δεν έχω
ογκομετρική διακύμανση μόνο).

Παραταύτα επειδή μάλλον έχει προκύψει ένας άλλος πελάτης με
χονδρεμπορία καυσίμων θα σε πάρω κάποια στιγμή να μιλήσουμε.

Ευχαριστώ,
Κ.