+ Familieberichten Noord-Hollandsdagblad voor de Zaanstreek e/o van 11- 01- 2002 wk. 02

Wil de Ligt

Let op nieuw EMAIL adres r.de...@chello.nl

Familieberichten Noord-Hollandsdagblad voor de Zaanstreek e/o van
11- 01- 2002 wk. 02
ook zijn er gratis scan's te verkrijgen van alle advertenties .graag met
vermelding van !!!!!! Datum en Weeknummer en Jaartal !!!!!!!! vanaf Juni
1999

Zaandam 09-01-2002: Willem Alberts Wilms w/v Ger Veuger

Wormer 09-01-2002: Wilhelmina Cornelia Maria Heine w/v Jacobus
Franciscus Nooij

Wormerveer 09-01-2002: Grietje Pot * Jisp w/v Sietze Buma

Wormerveer 09-01-2002: Geertruida Drijsten w/v Gijs Vet

Zaandam 09-01-2002: Trijntje Groot w/v Hendrik Bruin

Heerhugowaard 09-01-2002: Johannes Adrianus Gildemeijer * Alkmaar

Jisp 02-01-2002: Simon Engel

In Herinnering Afra de Graaf - Vens

voor meer informatie op mijn home-page Zaanstad Genealogie familie
berichten met Nu aanvulling van Herinnering en de Burgerlijke stand

http://members.ams.chello.nl/r.deligt/

Let op nieuw EMAIL adres r.de...@chello.nl

icq 40193319
op zoek naar de familie namen voor aansluiting voor onze stamboom.

Wester , Beets , uit de omgeving Purmerend , Edam noord-holland voor 1800

Graftdijk ,Vels , Veen , Visser , uit de omgeving Beemster,Middelie
,Purmerend .

Kwast uit de omgeving Koog a/d Zaan

Kok uit Wormer

Arie de Ligt geb. Vlaardingen ?? 1589 gehuwd met ?? overleden ??

Gerrit van Mourik & Anna Elizabeth van Herwijnen uit de
omgeving , Vuren(Gelderland) rond 1850

Familie Peetam Assendelft

Fam. aan 't Goor Elburg

Hartelijke Groetjes van
Willie de Ligt-Wester
r.de...@chello.nl

al mijn inkomende en uitgaande email word gescant met norton 2002 virus
scanner

http://members.ams.chello.nl/r.deligt/