US-shi chamosasvlelad saelchos moxelistvis krtami...

lev...@my-dejanews.com

... ar mimicia

ucnauria rom skartvelshi amikis saelchos krtamis micemis ambavs aranairi
piradi magaliti ar moqva. am jgupis mkitxvelta didi nacils ki saelchostan
aucileblad ekneboda ertiertoba.

besikma tavisi natesavis magaliti mogviqvana magram ar agnishna rodis misca am
adamianma $6.000 ak chamosasvlelad. leksom gvacnoba saelchoshi nixri $3,000
ariso. gaurkvevelia, es amzamindeli nixria da tanac umaglesi? mash
ratom gadaixada besikis natesavma orjer meti?

qvelaze kargi ki is ikneba tu sakutari gamocdilebidan vilaprakebt.

95 clis sektembershi me erti dge damcirda vizis misagebad. ra tkma unda
aranisi pulze ar qopila saubari.

ai imas ki vitqvi rom roca kartvel moxelex vkitxe tu ra sabutebi ikneboda
saciro F-1 vizis misagebad, man mipasuxa, rasac shen chatvli sacirodo. es
sruliad arapropesiuli psuxi iqo, magram me erti cutit ar mipikria rom
amerikis saelcho iqo pasuxismgebeli am kalis sakcielistivis. jer erti kali
kartveli iqo, da sakmis argaadvileba kartuli sazogadoebis tviseba uproa vidre
amerikulis. meorec, amerikis or sakonsuloebshi sul sxvanaeri pasuxi da
cerilobiti ganmarteba mivige igive kitxvaze.

meore is shevnishne tbilisis saelchoshi rom usaportxoebis tanamshromeli
camdaucum shemodioda mosacdel otaxshi da isic ki utxra xalxs rom ert jgupad
damjdariqvnen. ecvi ar mepareba rom amerikelebma ar daariges es kartveli
momsvlelbis dajdomac ki gaakontroleo. aset cvrilmani kontrolis survili isev
sabcota kacistvisaa damaxasiatebeli.

jalian vinane rom konsuls ar vkitxe ratom iikceoda ase saelchos tanamshromeli.
amave dros imasac vpikrob tu ramdeni mvinme ipikrebda rom me cvrilmanze
vamaxvilebdi quradgebas :-}

Levani

http://www.dejanews.com/ Search, Read, Discuss, or Start Your Own

im...@my-dejanews.com

In article <7dgjia$67f$1...@nnrp1.dejanews.com>, lev...@my-dejanews.com wrote:
"jer erti kali kartveli iqo, da sakmis argaadvileba kartuli sazogadoebis
tviseba uproa vidre amerikulis."

sakmis argaadvileba kartvelis ki ara, uvici adamianis tvisebaa. amerikashi ar
gadakrilxar amgvar "sakmisargaadvileblebs"?

rac sheexeba amerikis saelchoshi krtamis agebas, tabaka rom ar mices, ise ver
gadautvlis "zogi" $3000 cash-s, sul axali 100-anebit? anda ratom aris ase
daujerebeli krtamis ageba saelchos carmomadgenlebis mier? sasamartloshi xom
ar vart, faktebi rom carmovadginot, tumca aseti uamravi ikneba.

lev...@my-dejanews.com

im...@my-dejanews.com wrote:

>sakmis argaadvileba kartvelis ki ara, uvici adamianis tvisebaa. amerikashi ar
gadakrilxar amgvar "sakmisargaadvileblebs"?

gadavqrilvar magram gacilebit ishviatad. es aris or sazogadoebas shoris
gansxvaveba

> [...]
> daujerebeli krtamis ageba saelchos carmomadgenlebis mier? sasamartloshi xom
> ar vart, faktebi rom carmovadginot, tumca aseti uamravi ikneba.

mere am uamravidan ertic ver unda moitano? :-)

levani

BesikiNews

lev...@my-dejanews.com wrote:
> [...]
> ariso. gaurkvevelia, es amzamindeli nixria da tanac umaglesi? mash
> ratom gadaixada besikis natesavma orjer meti?

===

Besiki - Levan me vfiqrob rom mas ase dzviri imitom daujda rom mas tsoli kavs
aq Amerikashi da amis gamo ar ushvebdnen; albat man tavisi tsolisats
gadaixada adre rom tsamovida uqrtamod:) asea tu ise veravis gaakvirveb am
faqtit. is rats amerikis sakonsuloshi xdeba parlamentis tsevrebmats ki
itsian, rom araferi vtqva adgilobriv xalxze.

===

> qvelaze kargi ki is ikneba tu sakutari gamocdilebidan vilaprakebt.
>
> 95 clis sektembershi me erti dge damcirda vizis misagebad. ra tkma unda
> aranisi pulze ar qopila saubari.

===

Besiki - es mashin... arts me mimitsia fuli da is shesatani 20 dolarits ar
gamomartves rametu studenti xaro... ara mgonia rom exla studentebi am
shegavatebit sargeblobdnen. dro itsvleba da fuli ki jojoxets anatebs da ara
marto qartvelebisa tu Amerikelebis jibeebs.
tu vin daitsko qrtamebis ageba amas didi mnishvneloba ara aqvs, faqtia rom tu
es xdeba am fuls Amerikelebits inatsileben, aba shen dafiqrdi dgeshi minimum
(kvelaze minimumi) 3000 dolari arts tu ise tsudia, da gavitvalistsinot isits
rom sakonsulsohi momsaxure perosonals 100 dolari hqonda xelfasi (amjamad ar
vitsi ramdeni aqvt) da amis shemdeg ara mgonia rom mat qrtamebze uari etqvat.

(No more comments...)

=====

> [...]

> amave dros imasac vpikrob tu ramdeni mvinme ipikrebda rom me cvrilmanze

-BesikiNews-
http://angelfire.com/ga/georgian/enter.html

lev...@my-dejanews.com

BesikiNews wrote:

> Besiki - Levan me vfiqrob rom mas ase dzviri imitom daujda rom mas tsoli kavs
> aq Amerikashi da amis gamo ar ushvebdnen;

besik, sabutebshi agnishna rom coli ak qavda? ra vizis ageba undoda?

> albat man tavisi tsolisats gadaixada adre rom tsamovida uqrtamod:) amas sakmis

cols krtamis gageba imave mizezit ar dacirda ra mizezitac me, shen, chems
nacnobebs da ak mqop kartvelta didi nacils ar gaugia krtami - mas ak chamosvlis
kanonieri sapujveli konda da raime ukuchveneba ar arsebobda.

> asea tu ise veravis gaakvirveb am faqtit.

jer ase-ze vtkvat: cirdeba tu ara krtamis gacema imas visac shtatebshi shmosvlis
kanonieri sapujveli akvs. magalitad, pirovnebas romelic amerikelze dakorcinda (da
korcineba ashkarad saecvo araa), moscavles romlic ak skolashi an universitetshi
modis, mkvlevars/mecniers romelic ak samushoad/konperenciaze modis, ojaxis cervs
romelic sanaxavad modis ak da shejlebs imis chvenebas rom ukandasabrunebeli mizezi
akvs.

es kategoriebi vizi misagebad vargisia da tu am shemtxvevashi mainc dagcirda
krtamis gageba an umizezod gagicires vizis migeba, sruli upleba gakvs xma amoigo.

rogorc gitxari, me ar vici arcerti shemtxveva roca am kategoriis xalxs vinmes
mokrtamva dacirveboda. shen tavad tkvi rom uproblemod chamoxvedi ak rogorc
moscavle. gamodis rom shens mtkicebas paktebit ver amagreb. mec eg dagicune.

> arts me mimitsia fuli da is shesatani 20 dolarits ar
> gamomartves rametu studenti xaro... ara mgonia rom exla studentebi am
> shegavatebit sargeblobdnen.

besik, 20 dolari vizis gacemis xarjebtanaa dakavshirebuli da aset tanxas bevri
kveqnis saelcho igebs radgan es shemosavlis erti cqaroa. es bazia da ara
krtami.me ki krtamze vlaprakob.

levasni

im...@my-dejanews.com

In article <36FD15A8...@my-dejanews.com>, lev...@my-dejanews.com
wrote: "cirdeba tu ara krtamis gacema imas visac shtatebshi shmosvlis

[...]

aset xalxs getanxmebi rom krtamis mitsema namdvilad ar schirdebat. tumtsa
sheidzleba cinaagmdegobebi shexvdet, magram amis gadachra namdvilad ar
ikneba didi problema im dacesebulebis mier vints moitsvia esa tu is piri. tu
natesavi an megobari modis, mashin shengan ufro metia damokidebuli (vinc
icvevs), vidre misgan. zogjer (pirad magalitze vambob) araferi ar aris
sakmarisi imistvis ( arc ojaxis da arc samsaxuris datoveba) rom ukan
dabrunebis garantia mistse "chinovnikebs". magram amasats advilad eshveleba
tu vints gitsvews is chaereva, tvitonac moipovebs amerikelebis ndobas da
shenc mogapovebinebs. magram sheni tserilidan rom vimsjelot, mxolod eseti
adamianebi modian ameriukashi. sheiddzleba adre asets iko, magram axla dro
sheitsvala, kovel turkeyt-new yourk reizs 10 cartveli chamokavs amerikashi.
bevri gachirebam tsamoikvana (aba isini razets ak mushaoben, imas
gachirebulis meti vin izams!) fuls sesxuloben da mere mushaobit ixdian.
magram bevri isetitsaa, rom arts ert am kategoriashi ar xvdeba. fuli akvs,
magram ganatleba ara rom ak ishovos samsaxuri. zogs arts stsavlisa da
mushaobis survili, magram fuli bevri. is katsi motsvevasats ikidis da
vizasats. da arts krtamis amgebis povna gauchirdeba... tkvents kargad itit
es, magram ratomgats kamati girchevniat.

imedi ar mogishalot gmertma :-)

BesikiNews

> besik, sabutebshi agnishna rom coli ak qavda? ra vizis ageba undoda?

===== Besiki - Levan, albat agnishna rom tsoli hkavda Amerikashi, tumtsa amas
didi mnishvneloba ara aaqvs. faqtia rom misgn fuli aiges. misi tsoli qartveli
studentia da exla shen gadatsxvite hqonda tu ara am pirovnebas Amerikashi
shemosvlis legaluri ufleba. "ratqma unda hqondao" - metkvi da mets ase
vfiqrob, magram chven vin gvekitxeba, vinmeze fuli xom unda gaketdes. ar
miitan fuls da gagatsameben ramdenimejer dagibareben da bolos sheidzleba
maints ar dagtanxmdnen. tu imas agar chavtvlit rom kovel shesvlaze iq uaris
tqmis miuxedavat mati jibeebi maints unda aavso... magalitad avigot is
ormotsi dolari (mgoni asea), saidan unda moitanos qartvelma katsma es fuli tu
mas xelfasi 30 lari aaqvs (daaxlovebit 12 dolari). amaze ki ar fiqroben
albat, ratomats ara maints moaqvt fuli da...

====

> [...]
chamosvlis
> kanonieri sapujveli konda da raime ukuchveneba ar arsebobda.

Besiki - mis tsols qrtamis mitsema ar daschirvebia imitom rom chven karg dros
"gamovastsarit". rats sheexeba misi qmris meugles ara mgonia rom
"aralegaluria" daushalo sakutari tsoli naxos. samartali arsad araa Levan,
arts shignit tu arts garet...

===

> jer ase-ze vtkvat: cirdeba tu ara krtamis gacema imas visac shtatebshi
shmosvlis
> kanonieri sapujveli akvs.

===

Besiki - masats schirdeba namdvilad, rametu dzalian gamtsvavda aq shemosvlaze
vitareba da arasodes ar aris aravin garantirebuli tu ras etkvis "mati"
tanamshromeli da ra xasiatze iqneba. erti ki vitsi rom erti qartveli bichi iko
mat shoris zogjer da titqmis kvela qartvels uars eubneboda; albat "patriotuli"
miznebi atsuxebda rom ar etmoboda qartvelebis utsxoetshi gashveba:)

====

>magalitad, pirovnebas romelic amerikelze dakorcinda (da
> korcineba ashkarad saecvo araa),

===

Besiki - saechvo araferi ar aris Levan da arts is unda gagikvirdes rom zogma
zangi moikvanos tsolad an zangs gahkves. sikvarulma kani da asaki ar itsis...
da gansakutrebit "mat" es ar unda aotsebdet...

===

> [...]
cervs
> romelic sanaxavad modis ak da shejlebs imis chvenebas rom ukandasabrunebeli

===

Besiki - mizezi kvelas aaqvs da aimitom modian am usulo udabnoshi, magram mat
mizezebs vin daedzebs? arts chveni mtavroba da gansakutrebit utsxo qveknis
saxelmtsifo gankofileba...

====

> [...]
> krtamis gageba an umizezod gagicires vizis migeba, sruli upleba gakvs xma

Besiki - xma amoigovo? sad tsaxval rom mat uchivlo? chemi megobris NET
angarishis protsesi xom ar ggonia rom gagimartlda:)
tsinagam momkles aq savadmkofoshi, meore operatsiats damchirda, exlats dzalzed
tsudad var da kidev aqet mtxoven ragats kapikebs romelits mere damatseres. da
tu aq eqims ver uchivleb tu gansakutrebuli dasabuteba ara gaqvs (magalitad
sikvdili) am mafiozebs verafers ver gaxdebi. xmas amoigeb da buntis metaurad
chagtvlian da mere ki mekole Amerikashi erti tseli ki ara saertod agar
shemogadgmevineben fexs. mere ki albat mtsared inaneb da itkvi rom "neta
enisatvis tsota kbili magrad damechirao"...

====

> [...]
> mokrtamva dacirveboda. shen tavad tkvi rom uproblemod chamoxvedi ak rogorc
> moscavle. gamodis rom shens mtkicebas paktebit ver amagreb. mec eg

Besiki - raga faqtebi ginda meti es araa sakmarisi? sami katsi geubneba rom
asea da shen maints ar ijereb. shen ar gagigonia am faqtebis shesaxeb araferi
imitom rom aq tsxovrob da es tsxaditsaa; mets chemi natesavobis da megobrebis
meshveobit gavige; mati ki namdvilad mjera.

===

> [...]
> kveqnis saelcho igebs radgan es shemosavlis erti cqaroa. es bazia da ara

===

Besiki - vitsi, mashin ar gamourtmeviat es fuli, exla ki 20 dolaris magier 45
dolaria shesatani da mitxari saidan unda hqondes students es fuli rotsa bevri
matganisa manqanebsa da saxls hkidian rom aq tsamovidnen da imazets ar kofnit
tanxa. 45 dolari arts tu ise didi fulia aq, magram mitxari ra fulsa stxoven
qartvel xalxs romeltats mxolod 30-40 lari (20 dolaramde) aqvt tviuri xelfasi
da kidev, ramodenimejer rom uari gitxran es tanxa 200 dolaramde agtsevs. arts
imas davijereb rom isini igive tanxas idzlevian an binashi an kvebashi rasats
aq ixdidnen. gamodis rom chveni shegavatebi mostsont da tviton ki ert dolars
ar stmoben.

-BesikiNews-
http://angelfire.com/ga/Georgian
(Updated)

guest

im...@my-dejanews.com wrote:

> aset xalxs getanxmebi rom krtamis mitsema namdvilad ar schirdebat.

imedi, madlobt amis tkmistivs. es mec rac vici imas emtxveva.(am shemtxvevashi
amerikis) saelchos movaleobaa sakutari kveqnis interesebi daicvas, mat shoris imis
gakontolebit tu vin shedis kveqanashi.

chenv ar mogvcons roca zogierti kartveli ukanonod qidda micebs samxret
sakartveloshi, rogor ggonia amerikelebs moeconebat rom vinc ar imsaxurebs isi
shemovides kveqanashi?

amitom aris INS gapacicebuli rom gamoavlinos tu vin sheijleba tquodes vizis
misagebad. rogorc shen ambob, tu mat ndobas moipoved sakme mogvardeba.
ndobas ki krtamit ar moipoveben.

> magram sheni tserilidan rom vimsjelot, mxolod eseti

> adamianebi modian ameriukashi. [] bevri gachirebam tsamoikvana

me vtkvi jer is gavarkviot kanoniersapujvlian xalxs tu artmeven krtames metki.
axla is gavarkviot cru sababit is tu modis ak. rogorc shen ambob, modis. magram
US saemigracio kanonebit, ak chamosvlis namdvili mizani unda ganacxado. samushaos
sajebnelad tu modixar, amas kanoni krjalavs. rcheba erti ram, krtamit daaxucino
tvali zogs da cru sababit aigo viza. es rom INS tanamshromelma gaigos, gajeveba
hgarantirebuli gekneba, amitom ar mgonia isini igebdnen puls ( sacixod tavi aravis
akvs)

magram chemi reakcia iman gamoicvia rom besiki da lexo potenciurad kartvelebis
saziano rameze amaxvilebdnen quradgebas. carmoidgiene rom gaxmaurdes, tbilisis
sakonsulo ganqopilbashi uamravi xalxi taglitobit igebs vizaso. amas ertaderti ram
moqveba, kidev upro gaamkacreben kontrols da qvelapers 100 jer metad daucqeben
cvritins.

saxelmcipo departamenti zogiert kveqanas taglitobis riskad miichnevs (high fraud
post) bangladeshi erti aseti adgilia. es imas rom am kveqanashi sabutebis
sinagde metad saecvvoa, radgan cru sabutis mopoveba advilia. amis gamo
bangladeshelebs gacilebit meti ram cirdebat sanagdis dasamtkiceblad vidre me da
shen. gvinda rom tbilis high fraud post-ad gamocxaddes

im xalxs romlesac axla ragaca sashualebit ak ukanonod samushad chamosvla
sheujlia, amis mere saertod moekveteba es gza. damatebit, udanashaulo xalxsac
sxva kveqanashi moucevs chanchali sadac aramegobrulad gancqobili adgilobrivebis
cqalobazec unda iqos.

aris es sasurveli shedegi?

BesikiNews wrote:

> ===== Besiki - Levan, albat agnishna rom tsoli hkavda Amerikashi, tumtsa amas
> didi mnishvneloba ara aaqvs.

besik amas scoredac didi mnishvneloba akvs tumca am shemtxvevashi tu coli F-1
vizit chamovida ak, gaurkvevelia ratom ar ushvebdenen kmars mis sanaxavad.
gansakutrebit tu shvili qavt da tan ar moqavda.

> tu imas agar chavtvlit rom kovel shesvlaze iq uaris
> tqmis miuxedavat mati jibeebi maints unda aavso...

_krtams gulisxmob tu opicialur gadasaxads. a visi jibe unda aavso?

> Besiki - raga faqtebi ginda meti es araa sakmarisi? sami katsi geubneba rom
> asea da shen maints ar ijereb.

arc masea sakme.

> Besiki - vitsi, mashin ar gamourtmeviat es fuli, exla ki 20 dolaris magier 45
> dolaria shesatani da mitxari saidan unda hqondes students

vizebis ganqopilebis movaleobaa visac survili da _kanonieri_ sapujveli akvs imas
gaurtuleblad misces viza. rogorc cesi, es ar gulisxmobs am xalxistvis upaso
vizebis an biletis qidvas. amerika da amerikelebi sxva mxriv exmarebian
sakartvelos kvelmokmedebis sakmeshi.

levani

BesikiNews

In article <36FE99A4...@osu.edu>,
guest <name.#@osu.edu> wrote:

> [...]
shemtxvevashi
> amerikis) saelchos movaleobaa sakutari kveqnis interesebi daicvas, mat shoris

........CUT.......

> magram chemi reakcia iman gamoicvia rom besiki da lexo potenciurad kartvelebis
> saziano rameze amaxvilebdnen quradgebas.

====

Besiki - Guest:) ra aris saziano an vis ra daushavda imit rom me da Lexom
simartle vtqvit? tu sakonsulos amit saxeli gavufuchet da vai rom exla iq
agaravin sheva:)

====

> [...]
>ertaderti ram
> moqveba, kidev upro gaamkacreben kontrols da qvelapers 100 jer metad

===

Besiki - Levan, gaxmaurdeso idzaxi.. es faqti ukve 3 tslis bavshvebmats itsian
da gansakuterebit ki parlamentshi. rats sheexeba gamkatsrebas kontrolisa mgoni
isini martla daixuraven tavze quds da saxlshi gabrundebian tu ase gaagrdzeles
mushaoba. da saertod ra shuashia chveni gantsxadeba amastan dakavshirebit ara
mgonia rom vinme kitxulobs chvens tserilebs chvens garda aq da tsota droebiti
stumrebis garda. ar sheidzleba kvelaferze ase inerviulo, titqosda ragats
sakonsulos bedi dzalian gadardebdes.

======

> [...]
da
> shen. gvinda rom tbilis high fraud post-ad gamocxaddes

Besiki - ariqa ukve gamotsxadda chemi da Lexos tserili kvelam daijera (tumtsa
es mat ukve itodnen) da daitsko "fraud postobana". Too sensative...

===

> [...]

> vizit chamovida ak, gaurkvevelia ratom ar ushvebdenen kmars mis sanaxavad.
> gansakutrebit tu shvili qavt da tan ar moqavda.

Besiki - mnishvneloba shentvis aaqvs mistvis ki ukve agar... is ukve
Amerikashia. gaurkveveli ki martlats aris es xom mati politikaa, magalitad
shen tu xar aq F1 vizit shens tsols mushaobis ufleba ara aaqvs, rom araferi
vtqva ramdeni datsesebuleba unda dagchirdes rom gaiaro rom tavad mushaobis
ufleba "moganichon"; mitxari ratom? tu studenti xar vitumetes rogor
shegidzlia sheinaxo sakutari tavi da meugle martom da tanats rodesats
stsavlob. gaurkvevelia mati qmedebebi vitomtsda mat sauketeso adgilebs
vartmevdet. sasatsiloa...

====

> arc masea sakme.

====

Besiki - mash rogor? exla isats ar tqva marto me vidzaxdi amas...

====

> [...]
> vizebis an biletis qidvas. amerika da amerikelebi sxva mxriv exmarebian

====

Besiki - ragats ver vxedav mat daxmarebebs saqartvelostvis:) tu shen tavs
gulisxmob?

====

-BesikiNews-
http://angelfire.com/ga/Georgian
(Updated))

nana

es "threadi" aris sasaciloze sasacilo!
gadavirie moklet am shesanishnavi ambebis kitxvit.
kveli-puri -xachapuri-tsitsila-daaaa!
es kaci imis magivrad ram normalurze tseros chxubobs saferavi migavt
amerikeli konsulisatvis tu shemtsvari tsitislebio. moxarshuli levan
moxarshuli.
girchevt nu akvebit saertod.

dzalian kargad icis kvelaferi, ubralod sxva ragaca udevs gulshi. axla me
gultmisnobas damtsamebs amis gamo magram ra vka, vxvdebi rac xdeba.

kvelam ertxmad ganvacxadot rom agar gvainteresebs chveni samshoblo, rom
is shashinelebaa, aket davafaset ra kofila cxovreba pirvelad, ik xom
tanjvis meti araferi gvinaxavs. ai dedis dzudzusac rom vtsovdit imis
drosac ki vitanjebodit. ak kvelaferi sxvagvarad moschans. amerikelebi
arian tsmindanebi. chven madlierebi vart kvelasi da kvelafris.

lev...@my-dejanews.com wrote:

> [...]
>

> qvelaze kargi ki is ikneba tu sakutari gamocdilebidan vilaprakebt.
>
> 95 clis sektembershi me erti dge damcirda vizis misagebad. ra tkma unda

gasagebia, arachveulebrivi inglisuris da tanamdebobis shemtseobit.
ratom ver xvdebi amas?

> ai imas ki vitqvi rom roca kartvel moxelex vkitxe tu ra sabutebi ikneboda
> saciro F-1 vizis misagebad, man mipasuxa, rasac shen chatvli sacirodo. es
> sruliad arapropesiuli psuxi iqo,

me ki saocaro levan, pirikit kartvelma amixsna kvelaferi da amerikelma
xeli arc ki chamomartva.
da zedac ar shenmomxeda.

magram me erti cutit ar mipikria rom
> amerikis saelcho iqo pasuxismgebeli am kalis sakcielistivis.

aha.... ratkmaunda.
is xom gaidzvera kartveli iko?
deda ras gagimartla bicho? ar gadarchi kartvelebs?

> jer erti kali
> kartveli iqo,

ager xom vtkvi :-)))

> da sakmis argaadvileba kartuli sazogadoebis tviseba uproa vidre
> amerikulis.

mere? etkoba bevri araferi gagiketebia amerikashi, gamocdebs abarebdi
mxolod xom? gamocdebs mec kargad vabarebdi sakartveloshi, eseigi ik
kvelaferi friadze kofila.

> [...]
> damjdariqvnen. ecvi ar mepareba rom amerikelebma ar daariges es kartveli

ratkmaunda... tavian darajebs kartvelebs tskalshi rom akeneben ikve
usaid-shi da tviton mshvenier otaxebshi tbebian ara?
rodis tsamobrdzandit erti isic gvitxarit?
chems megobars plevriti daemarta mattan tanamshromlobisagan.

>aset cvrilmani kontrolis survili isev
> sabcota kacistvisaa damaxasiatebeli.

ki chems amerikel megobars telefonit saxlshi shvilebtan darekva rom
dautvales da aukrdzales es albat sxva rames unda nishnavdes.

es kvelaferi magonebs samotxis agtseras romeligac tsmindanis mier.
shuashi iko gmerti, mis garshemo ki gadarchemili sulebi dafrinaven
tsreze da adideben gmerts.
ai shen gmerts ki ara amerikas adideb da...
kerptakvanismcemeli gamodixar.

nana

--

Please remove "NO SPAM" in email address before replying.