ZYDZI DYKTUJA WARUNKI

WaRR

Pierwsza wizyta glowy panstwa polskiego w Izraelu dala
kolom izraelskim mozliwosci ataku na Polske.

Polskie premier Wlodzimierz Cimoszewicz udal sie z wizyta
do Izraela w celach politycznych i gospodarczych. Strona
izraelska odsunela czesc gospodarcza na bok i skoncentrowala
sie na ataku mediow na Panstwo Polskie.

Z raportow niezaleznych mediow czytamy ze pierwsze zaatakowalo
Polske stronnictwo Knesset i jego mowca Dan Tichon.

Powiedzial on ze polskie obozy koncentracyjne dla zydow sa
przez Polakow niszczone i zydzi niedoceniani.

Powiedzial rowniez ze POLSKIE PRAWO NA ZIEMIACH POLSKICH NIE
SATYSFAKCJONUJE ZYDOW I POWINNO BYC ZMIENIONE zeby uwzglednilo
prawa zydowskie.

Nasz premier madrze odpowiedzial ze TAK JAK KNESSET DECYDUJE O
PRAWACH W IZRAELU TAK I POLSKI PARLAMENT DECYDUJE O PRAWACH W
POLSCE.

Po tej wymianie zdan zydowska diaspora (tfu!) dalej kontynuowala
ataki na Polske i Polakow.

Powiedziano mianowicie ze ZYDOW NIE INTERESUJE CZY W POLSCE JEST
PODZIAL NA MIENIE PRYWATNE I PANSTWOWE. MIENIE "ZYDOWSKIE"
POWINNO BYc "ODDANE" ZYDOM nie tylko majacym obywatelstwo polskie
ale i takze innym zydom.

W Polsce przebywa teraz okolo 5.000 zydow aktywnych jest 1500.
Zydowska diaspora chce zeby zydowskie rece milionow objely
polska wlasnosc.

Rowniez ci zydzi, ktorzy kolaborowali z NKVD,UB lub nimi dowodzili
w maltretowaniu i exterminowaniu Polakow powinni byc zadouscuczynieni
finansowo.

dziekujemy panstwu.

pytanie sie nasuwa jak z takim psim narodem zydowskim mozna
prowadzic jakikolwiek dialog.

Komentarz miedzynarodowy wizyty premiera Cimoszewicza jest jedyny.

"Pierwsza polska wizyta wysoka ranga w Izraelu, jest to prawdopodobnie
tez i ostatnia"

WaRR

WaRR

dziekujemy panstwo.

Grzegorz Szyszlo

WaRR <wa...@antyzyd.com> wrote:
> [...]

>do Izraela w celach politycznych i gospodarczych. Strona
>izraelska odsunela czesc gospodarcza na bok i skoncentrowala

To jest bomba psychologiczna skierowana w kierunku polski.
Na miejscu polskich wladz, przy odstepstwie od takich rozmow bym sie po
prostu stamtad zabral i koniec. Poza tym czemu od nas nie sa wysylani
przedstawiciele, porzadnie przeszkoleni w psychologicznych potyczkach
slownych ? Zydzi to przeciez caly czas stosuja. Kiedy tylko moga,
to wscibiaja swe lapy tam gdzie nie powinni. Wtracaja sie w zycie wielu
panstw, gdzie sie tylko da. Okupuja nie swoje ziemie, i nie maja najmniejszego
zamiaru stamtad sie wyniesc. W tym antysemityzmie jednak cos jest.
Niby czemu caly czas zydzi sa na jezykach ? A cyganie to juz mniej mimo
ze cyganie sa w o wiele gorszej sytuacji ??????

>Powiedzial on ze polskie obozy koncentracyjne dla zydow sa
>przez Polakow niszczone i zydzi niedoceniani.

No niech nie tragizuja. Komentarz krotki "To prosze se przyjechac,
i zobaczyc. Nie wy jedni ucierpieliscie w II Wojnie Swiatowej".

>Powiedzial rowniez ze POLSKIE PRAWO NA ZIEMIACH POLSKICH NIE
>SATYSFAKCJONUJE ZYDOW I POWINNO BYC ZMIENIONE zeby uwzglednilo
>prawa zydowskie.

Prawo obejmuje w rownym stopniu polakow, jak i zydow majacych polskie
obywatelstwo. Niech sie z laski swojej nie wtracaja do spraw wewnetrznych
polski.

> [...]
>POLSCE.
>
>Po tej wymianie zdan zydowska diaspora (tfu!) dalej kontynuowala

Oni w kolko powtarzaja w mediach te same argumenty. Nie widze najmniejszego
powodu, zeby nasze delegacje dyplomatyczne takze nie mialy byc uzbrojone
w stosowna litanie zazalen.

> [...]
>PODZIAL NA MIENIE PRYWATNE I PANSTWOWE. MIENIE "ZYDOWSKIE"
>POWINNO BYc "ODDANE" ZYDOM nie tylko majacym obywatelstwo polskie

Niech spadaja. Jak chca, to prywatnie lub przez swoje organizacje niech
dochodza swoich praw. Ale nie widze powodu zeby przekazywac jakiekolwiek
mienie zydowskie niewiadomo jakim organizacjom, kiedy nie zostanie wskazany
zaden zydowski spadkobierca tego mienia.

>W Polsce przebywa teraz okolo 5.000 zydow aktywnych jest 1500.
>Zydowska diaspora chce zeby zydowskie rece milionow objely
>polska wlasnosc.

Dokladnie. Izrael ma swoje panstwo, wiec niech sobie rzadzi. A Palestynczykom
to mogliby zlodzieje (delikatnie mowiac) oddac to co niezydowskie.

>Rowniez ci zydzi, ktorzy kolaborowali z NKVD,UB lub nimi dowodzili
>w maltretowaniu i exterminowaniu Polakow powinni byc zadouscuczynieni
>finansowo.

Nie widze najmniejszego powodu. Powiem wiecej, niektorzy niemcy sluzacy
w armii niemieckiej chcieli miec renty kombatanckie, ale od ..... polski.
paranoja. O taka rente to sie moga ubiegac w niemczech, i maja do tego
pelne prawo. ale nie od polakow.

>dziekujemy panstwo.
>
>pytanie sie nasuwa jak z takim psim narodem zydowskim mozna
>prowadzic jakikolwiek dialog.

Dochodze coraz mocniej do wniosku ze sie nie da. Nie twierdze ze zydzi sa zli,
ale izrael przekracza wszelkie granice przyzwoitosci.

>Komentarz miedzynarodowy wizyty premiera Cimoszewicza jest jedyny.
>
>"Pierwsza polska wizyta wysoka ranga w Izraelu, jest to prawdopodobnie
> tez i ostatnia"
>
> WaRR

No wlasnie. Przeciez to widac, ze izrael zachowuje sie jak jakis "Pono",
ktory szuka rozroby na wszelkich imprezach. Z sasiadami sie tlucze,
z tymi dalszymi sie wyzywa. Zna kto inne takie "panstwo" ?

--
oOOo /===================================\
/=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |

Pawel Przewlocki

WaRR wrote
>jakies bzdury...
A ja na to:
Po pierwsze - nawet Zydzi byli zawstydzeni wystapieniem Tichona(vide
Marek Edelman, Eli Barbur);
Po drugie - Co oddanie wlasnosci ma z kolaboracja ze stalinizmem? - nie
widze zwiazku (panska nienawisc rzucila sie chyba panu na mozg);
Po trzecie - nie wiem czy pan wie ale to co pan tu wypisuje kompromituje
Polske i pana jako Polaka(?)
Po czwarte - czemu pan sie boi ujawnic (skrywa sie pan pod pseudomimem)?
Odwazny czlowiek glosi swe poglady pod nazwiskiem;
Po piate - obrazil pan Zydow - i to juz jest po prostu chamstwo. Ja pana
Swinia czy psem nie nazywam a byloby to nad wyraz uzasadnione;
Po piate chyba rzeczywiscie jest pan prowokatorem - puszca pan tylko
jakas antysemicka gadke w "eter" a pozniej nie bierze pan nawet udzialu
w dyskusji!
Szkoda ze nie mozna idiotom zabronic zabawy w newsy...
bez szacunku Pafcio.
PS.Panie WaRR,czekam na odpowiedz!!!

MIECZ - SŁAWOMIR

Pan WaRR pisze:

> Pierwsza wizyta glowy panstwa polskiego w Izraelu dala
> kolom izraelskim mozliwosci ataku na Polske.

To Walesa nie byl glowa panstwa, kiedy skladal wizyte w Izraelu?
Owszem pierwsza wizyta, ale premiera.

Na reszte nie mam zamiaru odpowiadac, bo pan WaRR nic wiecej nie
napisal, co bylo napisane przez dziennikarza "Slowa - Dzinnika
katolickiego".

> W Polsce przebywa teraz okolo 5.000 zydow aktywnych jest 1500.
> Zydowska diaspora chce zeby zydowskie rece milionow objely
> polska wlasnosc.

Oficjalne zrodla podaja 100 tys., a nieoficjalne od 1 do 2mln.
Zydow mieszkajacych w Polsce. Komu sluzysz WaRRze zanizajac te
liczby?

> [....]

> "Pierwsza polska wizyta wysoka ranga w Izraelu, jest to prawdopodobnie
> tez i ostatnia"
>
> WaRR

P.S. Prosze wszystkich o to, zeby nie wyreczali WaRRa w dyskusji.
Dajcie mu drodzy panstwo mozliwosc wyrazenia wlasnego stanowiska.

--

//
O<<<M I E C Z>>>>>

...."Prawo do bytu niepodleglego przysluguje tylko
narodom o silnej indywidualnosci, umiejacym o ten
byt walczyc i zwyciezac, zdolnym przeciwstawic
sile sile, mscic krzywdy doznane i zapewniac przewage
sprawiedliwosci."...

Zygmunt Balicki, "Egoizm narodowy wobec etyki"

Zalek Bloom

MIECZ - SŁAWOMIR <PolR...@ix.Netcom.com> wrote:

> Oficjalne zrodla podaja 100 tys., a nieoficjalne od 1 do 2mln.
> Zydow mieszkajacych w Polsce. Komu sluzysz WaRRze zanizajac te
> [...]

Kongratulacje Panie Miecz!!!!
Ja tez sie martwilem ze w Naszej Polsce przebywa tylko 10,000 Zydow,
wiec jak wytlumaczyc swiatu ze 10,000 Zydow rzadzi 40,000,000
Polakami. Przeciez kazdy kto uzywa zydowska logike dojdzie do wniosku
ze albo Zydzi to geniusze, albo Polacy to kretyni. Ale Panskie
odkrycie ze w Polsce mamy 1-2 mln Zydow jest rownowazne odkryciu
Ameryki. Proponuje aby zmienil Pan swoje nazwisko na Miecz-Kolumb.

Jezeli mamy 2mln Zydow w Polsce, to oznacza ze co 20 Polak to Zyd!!! A
wiec idac sobie ulica spotykamy setki/moze tysiace Zydow. A wiec juz
wiemy skad ten dziwny zapach. A kto wie ile Zydow kryje sie w
Greenpoincie???
Jedynym problemem jest kto jest Zydem. Ja proponuje ze specjalna
komisja do spraw Polskosci (zlozona nie tylko z Polakow w diasporze)
ustali raz na zawsze kto jest Zydem. Proponuje otwarcie nowej polskiej
grupy, gdzie dostep beda mieli wylacznie ludzie mogace udowodnic
Polskosc od XIV wieku.

Polski "Patriota" - Zalek Bloomski

P.S. Panie Mieczu, a jak moge wierzyc ze Pan nie jest Zydem? Uff -
robie sie troche paranoiczny.

Alexander Sharon

WaRR wrote:

>KNESET nie jest zadnym stronnictwem, pacanie. Kneset jest nazwa parlamentu Panstwa Izrael, podobnie jak polski Sejm. Jak sie nie znasz na podstawowych rzeczach ustroju panstwowego, to po co zabieracz wogole glos, albo cytujesz innych ciemnogrodzian?

> W Polsce przebywa teraz okolo 5.000 zydow aktywnych jest 1500.
> Zydowska diaspora chce zeby zydowskie rece milionow objely
> polska wlasnosc.

No to jak tych 1500 "aktywnych" manipule 40 milionowym polskim narodem?
Cos tu nie gra z tymi liczbami.

> Rowniez ci zydzi, ktorzy kolaborowali z NKVD,UB lub nimi dowodzili
>

> pytanie sie nasuwa jak z takim psim narodem zydowskim mozna
> prowadzic jakikolwiek dialog.

Nasuwa sie tez pytanie, jak z takim zajoba jak ty mozna stapac po tej
samej ziemi?

> WaRR

Pleciesz jak zawsze glodne kawalki,przeWaRRtosciowany zWaRRiowany
waRRkoczyk.

AS

WaRR

MIECZ - SŁAWOMIR wrote:

> [...]
>
> Oficjalne zrodla podaja 100 tys., a nieoficjalne od 1 do 2mln.
> Zydow mieszkajacych w Polsce. Komu sluzysz WaRRze zanizajac te

bez durnych pytan panie Miecz...komu sluze...prosze
lepiej zainresowac sie panska teoria "miedzynarodowej
sfery kapitalowej" i planowanego socjalizmu w Polsce.
Pozostawiam bez komentu.

jezeli podasz 1 million to od razu prosze panie Mieczu
oddaj pan cala Polske i buduj pan Izrael 2.

> [...]

> sile sile, mscic krzywdy doznane i zapewniac przewage
> sprawiedliwosci."...
>
> Zygmunt Balicki, "Egoizm narodowy wobec etyki"

Moj podpis "I love fucking, take that away from me I got nothing"

Wlodek Richter

Alexander Sharon wrote:

> WaRR wrote:

/................ G... WaRRiata spuszczone z woda ..................../

> Pleciesz jak zawsze glodne kawalki,przeWaRRtosciowany zWaRRiowany
> waRRkoczyk.

Nie WaRRto WaRRczec jak WaRRiat jadac WaRRtosciowym WaRRtburgiem na
sluzbe WaRRtownicza po WaRRunkowym przeWaRRstwieniu sie z WaRRana w
maloWaRRtosciowy odWaRR tow KalmanaWaRRdze.

--
Wlodek
Jestem czlowiekiem wiec obowiazki mam antyWaRRiackie

Kochanski, Wieslaw

On 24 Jan 1997 13:46:57 GMT, panki...@sun1000.pwr.wroc.pl (Jerzy Pankiewicz) wrote:

> [...]

>: ze albo Zydzi to geniusze, albo Polacy to kretyni.

>Kretyni! Czy w Izraelu zrobilby forune Polak

Na pewno nie. Ale jest to jeszce jeden dowod,
na podlosc Zydow a nie na nasze frajerstwo ...:)

Wieslaw

If sex were so important rabbits would rule the world.
http://www.algonet.se/~wieslaw/
mailto:wie...@algonet.se

Io

On Fri, 24 Jan 1997 04:46:47 GMT, mich...@cadvision.com (Michal) wrote:

>Twoja sygnaturka powinna brzmiec raczej tak:
>Jestem zydem wiec mam obowiazki antypolskie
>
>Michal

Kupuje :)))))))))))))))))))))))

Io

**************************************************************************************************************************
"I am not a vegetarian because I love animals;
I am a vegetarian because I hate plants."
--A. Whitney Brown

Michal

Jerzy Pankiewicz

Io

On Thu, 23 Jan 1997 22:08:30 GMT, Za...@stam.shtuyot.il (Zalek Bloom) wrote:

> [...]

>Greenpoincie???
>Jedynym problemem jest kto jest Zydem. Ja proponuje ze specjalna

Blad!
Jedynym problemem jest to, kto jest Polakiem.

> [...]
>Polskosc od XIV wieku.
>
>Polski "Patriota" - Zalek Bloomski
>
>P.S. Panie Mieczu, a jak moge wierzyc ze Pan nie jest Zydem? Uff -

Lepiej pozno niz wcale.

Michal Jankowski

panki...@sun1000.pwr.wroc.pl (Jerzy Pankiewicz) writes:

> In soc.culture.polish Zalek Bloom <Za...@stam.shtuyot.il> wrote:
> : Ja tez sie martwilem ze w Naszej Polsce przebywa tylko 10,000 Zydow,
> Wedlug Zydow jest to 15 000.

No wlasnie, ile w Polsce moze byc osob 'zydowskiego pochodzenia'?
Powiedzmy ze takich, ktorzy zostaliby uznani za Zydow w mysl przepisow
hitlerowskich. Bo jesli rzeczywiscie tylko 15000, to ja ich chyba
wszystkich znam...

MJ

Kochanski, Wieslaw

On 24 Jan 1997 15:29:21 +0100, Michal Jankowski <mic...@fuw.edu.pl> wrote:

>hitlerowskich. Bo jesli rzeczywiscie tylko 15000, to ja ich chyba
>wszystkich znam...

Pan to rozwinie, Koledzy uczelniani, sprzedawcy w sukiennicach..??

Zalek Bloom

> [...]

>: ze albo Zydzi to geniusze, albo Polacy to kretyni.

>Kretyni! Czy w Izraelu zrobilby forune Polak

Znowu Pan obcina watki na ktore odpowiadam - czyzby to nawyk z dawnych
czasow, czy chec bycia MOHEL (zawod obcinania napletka)?
Jezeli NIE i Gazeta Wyborcza sa antypolskie, to i w Izraelu mamy pelno
antyzydowskich gazet (zakwalifikowane tak przez Izraelskich Patriotow)
ktore robia fortune. Niestety nie mam informacji czy sa w nich Polacy,
dla mnie zreszta to nie wazne kto pisze, tylko jak i co.

Zalek

Wlodek Richter

A twoja "kretynem jestem" i grac na melodie marsha SS.

Dypl. gajowy Waclaw Marucha

wrote:

> [...]

>Polakami. Przeciez kazdy kto uzywa zydowska logike dojdzie do wniosku
>ze albo Zydzi to geniusze, albo Polacy to kretyni.

Otoz zachodzi i jedno i drugie. Dobrotliwa glupota Polakow, ktorzy
daja sobie po lbie jezdzic, graniczy z kretynstwem. Natomiast Zydzi
sa narodem inteligentnym i bez skrupulow, czego im za minus nie
licze, gdyz chodzi o normalny instynkt samozachowawczy.

>Ale Panskie
>odkrycie ze w Polsce mamy 1-2 mln Zydow jest rownowazne odkryciu
>Ameryki. Proponuje aby zmienil Pan swoje nazwisko na Miecz-Kolumb.

Nie mnie mierzyc sie z Panskim wspanialym poczuciem chumoru.
Owo "Miecz-Kolumb" bylo wysmienite.
Wracajac zas do niewygodnego dla Pana tematu zgodzmy sie, ze
czystej krwi Zydow nie ma w Polsce zapewne az 2 miliony -
natomiast biorac pod uwage osoby przechrzczone, polkrwi oraz
rzesze tzw. szabesgojow - liczba osob lojalnych wobec panstwa
Izrael moze wzrosnac, wg. moich obliczen, do 4-5 milionow.
Ponadto z obawy przed posadzeniem o antysemityzm Polacy
oddaja Zydom najlepsze i najbardziej wplywowe posady, zarowno
w mediach, jak i w rzadzie. Chyba osobie inteligentnej, jak
Pan, nie musze cytowac nazwisk...
Sam Pan mi przyzna racje, jesli sie chwilke zastanowi, a wierze
ze stac Pana na uczciwosc intelektualna.

>Jedynym problemem jest kto jest Zydem. Ja proponuje ze specjalna

>komisja do spraw Polskosci (zlozona nie tylko z Polakow w diasporze)
>ustali raz na zawsze kto jest Zydem.

Alez Panie Zalek, co Pan sprawy na glowie stawia! Polakiem stac
sie jest bardzo latwo - i tak jest od stuleci. Wystarczy chciec.
Natomiast prawdziwym problemem jest stanie sie Zydem, jesli
ktos by chcial dokonac takiej konwersji. To sa dopiero ceregiele!
Moze by Pan je opisal, na czym one polegaja, Panie Zalek?

>Proponuje otwarcie nowej polskiej
>grupy, gdzie dostep beda mieli wylacznie ludzie mogace udowodnic
>Polskosc od XIV wieku.

To bedzie trudne, gdyz Polacy - w odroznieniu od Zydow - od dawna
bardzo chetnie asymilowali rozne narodowosci. I teraz trudno
dojsc, kto ma czysto polska krew.

>Polski "Patriota" - Zalek Bloomski

No jasne, wyglada na to, ze jest Pan "patriota" w cudzyslowie.

>P.S. Panie Mieczu, a jak moge wierzyc ze Pan nie jest Zydem? Uff -
>robie sie troche paranoiczny.

A skad my mamy wiedziec, Panie Zalek, zes Pan uczciwy Zyd, a nie jakis

za przeproszeniem Palestynczyk albo Arab, co sie podszywa?

dypl. gajowy Waclaw Marucha

Wojciech Skaba

to gajowy_...@nadlesnictwo.maciury.com.pl

> [...]
> sa narodem inteligentnym i bez skrupulow, czego im za minus nie
> licze, gdyz chodzi o normalny instynkt samozachowawczy.

To nie wszystko. W 1945 owe 10,000 bylo zasilone jednym milionem
zolnierzy Armii Radzieckiej, stacjonujacych w Polsce. Jak gdzies
UB nie dawalo rady, to wysylano Armie Czerwona, mowiac zolnierzom
(czesto pochodzenia zauralskiego), ze podziemie to 'faszisty'.
W ten sposob do roku 1948 wymordowano cala opozycje. Lata
1948 do 1956 to dalsze organizowanie wladzy, szukanie 'usluznych'
gojow-Polakow, itd. W ten sposob do roku 1956 sytuacja byla juz
opanowane i zadna armia Zydow nie byla potrzebna.

ws

PS. Ludzie w Polsce na ogol przyjmuja bez oporow, ze w Polsce
rzadzila grupa komunistow, wspieranych przez ZSRR. Gdy
'komunistow' zastapi sie 'Zydami', to nagle im cos nie
pasuje.

Kochanski, Wieslaw

On Sat, 25 Jan 1997 17:32:01 GMT, gajowy_...@nadlesnictwo.maciury.com.pl (Dypl. gajowy
Waclaw Marucha) wrote:

> [...]
>Pan, nie musze cytowac nazwisk...
>Sam Pan mi przyzna racje, jesli sie chwilke zastanowi, a wierze
>ze stac Pana na uczciwosc intelektualna.

Straszne i co teraz bedzie..co Pan Panie Gajowy proponuje...

> [...]
>ktos by chcial dokonac takiej konwersji. To sa dopiero ceregiele!
>Moze by Pan je opisal, na czym one polegaja, Panie Zalek?

Juz bylo raz 4 miesiece temu. Doszkoly kmiocie.
Z twojego powodu nikt nie bedzie przerabial tematu po dwa razy.

>To bedzie trudne, gdyz Polacy - w odroznieniu od Zydow - od dawna
>bardzo chetnie asymilowali rozne narodowosci. I teraz trudno
>dojsc, kto ma czysto polska krew.

No chba Pan, Miecz WaRR.
Proponuje wiec, zalozyc wzorem naszych zachodnich sasiadow
taka mala produkcje aryjskich-piastow.

Wybrane Polski bedziemy inseminowali, w celu wzbogadzenia
tego polskiego % krwi. W jedno pokolenie da sie zalatwic.

>A skad my mamy wiedziec, Panie Zalek, zes Pan uczciwy Zyd, a nie jakis
>za przeproszeniem Palestynczyk albo Arab, co sie podszywa?

No sam Pan napisal ze zydzi to inteligentny narod, jak sie
zakamufluja to zaden gajowy za tym nie dojdzie.

A pozatym przychylam sie do zdania Pana Pankiewicza.
Zostaw gajowy polske Polakom mieszkajacym w tym kraju.
Nie sa tacy naiwni, poradza sobie z Zalkiem, Kochanskim
i innymi..(jak zajdzie potrzeba)
Jak narazie to takie wodoglowie jak ty jest problemem.

Wieslaw

Kochanski, Wieslaw

On Sat, 25 Jan 1997 18:45:10 +0100, Wojciech Skaba <ska...@teleadreson.com.pl> wrote:

> [...]
>UB nie dawalo rady, to wysylano Armie Czerwona, mowiac zolnierzom
>(czesto pochodzenia zauralskiego), ze podziemie to 'faszisty'.

Czy mam rozumiec ze cala armia Sowicko/Polska skladala sie z Zydow ??
co to za elelment za uralski ???
To z ta Polska/Zydowska/Sowiecka armia, nie mowil bym tego zbyt glosno.
Znam wielu ktorych ojcowie byli w tej armi zolnierzami,
nie byli komunistami ani tez zydami.
Jak znam temperament rodakow, mozna dostac po gebie za cos takiego.
Nie bez racji.

> [...]
> rzadzila grupa komunistow, wspieranych przez ZSRR. Gdy
> 'komunistow' zastapi sie 'Zydami', to nagle im cos nie

No i jaki stad wniosek. Pan ma racje, czy ci "ludzie"

Wieslaw

Wlodek Richter

Io wrote:

> Kupuje :)))))))))))))))))))))))

To kapuj sobie na zdrowie. Ale jedz do Korei polnocnej. To dzisiaj
najlepszy kraj dla kapusiow! :-)))))))))))))))))))

Io

On Sat, 25 Jan 1997 14:28:29 +0100, Wlodek Richter <wlodek.s...@telia.se> wrote:

>A twoja "kretynem jestem" i grac na melodie marsha SS.
>

>Wlodek
>Jestem czlowiekiem wiec obowiazki mam antyWaRRiackie

Ty tu z SS nie wyjezdzaj parszywku bo to sie na zarty nie nadaje!

Io

Io

On Sat, 25 Jan 1997 14:30:42 +0100, Wlodek Richter <wlodek.s...@telia.se> wrote:

> [...]
>najlepszy kraj dla kapusiow! :-)))))))))))))))))))

>Wlodek
>Jestem czlowiekiem wiec obowiazki mam antyWaRRiackie

Nie jest dziwne, ze pozniej masz problemy obowiazkowe.
Ajesli ci chodzi o kapowanie to ja za cholere sie nie nadaje.
Z tym najlepiej zglosic sie do G.J.Ciacha on chyba skonczyl specjalny
kurs podp.....nia.
Tak miedzy nami mowiac, to ja napisalem kUpuje. Nastepnym razem
bede ci sie staral przesylac dodatkowy tekst pisany duzymi literami
poprzez poczte elektroniczna.

Wieslaw Kochanski

Io wrote:

> Ty tu z SS nie wyjezdzaj parszywku bo to sie na zarty nie nadaje!
> Io

A co mu zrobisz. Na krzyczysz na niego.
Jak te male jojo Michal gebe otworzyl to ci sie spodobalo..
A zydzi sie na zarty nadaja nadaja...? tak..

Chrzani ci sie cos Kuba..
Macie taki sam poziom humoru..ty i Michalek.
Napisz cos lepiej o zydach w SS.. bardzo mi sie to
podobalo.

Wieslaw

Wlodek Richter

Io wrote:

> Ty tu z SS nie wyjezdzaj parszywku bo to sie na zarty nie nadaje!

Jesli to do mnie to wcale nie zartuje.
Jak sie czyta WaRRiackie wypociny to tylo z SS i Gestapo mozna skojarzyc!

Kochanski, Wieslaw

Nieprawda. Wcale nie jestem kurwa, tylko zydowskim milicjantem.

Mieszko I

jup...@direct.ca (Io) wrote:

> [...]

Tobie cos sprzedac nie jest trudno.
Nie trzeba byc na to Zydem.
Mam partie agrafek i starych parasolek.
zainteresowany, kupujesz ?

Mieszko I

Kochanski, Wieslaw

On Fri, 24 Jan 1997 07:36:44 GMT, jup...@direct.ca (Io) wrote:

>Blad!
>Jedynym problemem jest to, kto jest Polakiem.

Nastepny co to wie najlepiej ..:)
Coraz wiecej tych "szpecjalistow".
A gzdzie to licencje rozdaja na to aby byc "szpecem" w Kanadzie.
Ja myslalem ze w Polsce.

Dypl. gajowy Waclaw Marucha

Pisze st. ref. Wieslaw Kochanski (On Sun, 26 Jan 1997 00:06:40 -0800,
"Kochanski, Wieslaw" <wie...@algonet.se>):

>Nieprawda. Wcale nie jestem kurwa, tylko zydowskim milicjantem.

Udowodnij to Pan. W tych czasach to kazdy by nim chcial byc, bo
to i emerytury, i nietykalnosc...
Dypl. gajowy hab. Waclaw Marucha

Wieslaw Kochanski

Widze ze bede co sam musial wytlumaczyc..

Dypl. gajowy Waclaw Marucha wrote:

> Szanowna Klejentelo!
>
> Moze mnie ktos wytlumaczy, o co sie niejakiemu Kochanskiemu Wieslawowi
> ksywa "Politykier", ktoren jest starszym referentem na bezterminowym
> urlopie, rozchodzi w ponizszym:

odpowiedz dla Io za odgrazanie sie Richterowi.

Wtym samym liscie Michal napisal propozycje sygn, dla Richtera.

Kto to jest "ogonkowiec"-Michalek to wszyscy wiedza.
Co SS sensacyjan wiadomosc Io o Zydach w lonie na sluzbie
Hitlera.

> Co ten czlowiek w ogole ma na mysli i czemu on sie Zydow czepia? Czy
> on moze, nie daj Boze, antysemita jaki? To niech on uwaza, bo tu sie
> takich nie lubi, oj nie lubi.

> Dypl. gajowy hab. Waclaw Marucha

Slusznie wyciagneles wnioski
antysemita.

Poza tym nie kazdy moj list jest skierowany do ciebie.
Moja milosc do Bambi nie przechodzi automatycznie na Gajowego.
Masz braki, siedz cicho i ucz sie.
Chcesz czegos to czapka w reke, on sie ukloni,
a Kochanski moze bedzi mial aktualnisc, odpowiedziec
gajowemu.

Cymbal z was Gajowy.

Wieslaw

Dypl. gajowy Waclaw Marucha

Wielmozna Tluszczo i Szanowny Motlochu Polski!

Usmialem sie z postingu Pana Zalka Blooma, ktory w odroznieniu od
wielu innych potrafi przynajmniej napisac z dowcipem:

>No prosze - widze ze i Pan jest Zydem - shalom!!!
>Juz pan Miecz wytlumaczy Panu ze tylko Zyd moze twierdzic ze:

>"Dobrotliwa glupota Polakow, ktorzy daja sobie po lbie jezdzic,
>graniczy z kretynstwem"

Jak mowilem, przed niektorymi nic sie nie ukryje. Shalom...

>Do Panskiej informacji: dla Zydow nie ma cos takiego jak Zyd czystej
>krwi. Wedlug koszernej zydowskiej definicji Zydem jest syn Zydowki,
>lub ktos kto przeszedl na zydowska religie. Jezeli przejdzie Pan na
>zydowska religie bedzie Pan 100% Zydem, nawet gdy Panska Babcia jest
>Polka, Dziadek Rosjaninem a kochanka Cyganka.

Wyrazilem sie niescisle, zgoda. Powinienem powiedziec, ze w Polsce
jest duzo osob, ktorym poczucie narodowe i lojalnosc kaza patrzec
w kierunku poludniowo-wschodnim, nawet jesli formalnie nie spelniaja
wymogow definicji bycia Zydem.

>Co to ma znaczyc 4-5 milionow obywateli polskich lojalnych wobec
>panstwa Izrael? Na czym polega ta ich lojalnosc? To znaczy ze gotowi
>sa oni sluzyc w wojsku izraelskim? Placic podatki rzadowi
>izraelskiemu?

Na przyklad na tym, ze zamiast dbac o interesy Polski i jej racje
stanu, szkaluja ja, gdy tylko wyjada za granice. Zydzi sa duzo
madrzejsi pod tym wzgledem. Nie holubia zdrajcow ani oszczercow.
Wsadzaja ich do pudla. Za to ich szanuje - i za to, ze nie daja
sobie jezdzic po lbie tzw. miedzynarodowej opinii, tylko robia
swoje - to co jest dobre dla panstwa Izrael, a nie dla Palestyny,
Albanii albo Botswany.

>Tak z ciekawosci - jaka wplywowa posade Pan oddal Zydowi/Zydowce?

Ja osobiscie zadnej, co nie uniewaznia mego rozumowania.

>Nie bardzo rozumiem jaka racje mam Panu przyznac. Jezeli 4-5 milionow
>obywateli polskich oswiadcza ze sa lojalni Izraelowi - bardzo mnie to
>cieszy.

A widzi Pan! Wyszlo szydlo z worka. Plus za szczerosc.

>Pan Michnik siedzial we wiezieniu walczac z komuna. Tak jak ja mogl
>opuscic Polske - ale on wybral polskie wiezienie zamiast izraelskich
>pomaranczy. Chcial byc Polakiem a dalej wielu Polakow nie uwaza go za
>Polaka.

Ja go uwazam za Polaka inaczej. A czy, gdyby wyjechal za granice,
dorobilby sie podobnego stanowiska, pieniedzy i wplywow? No chyba
nie...

To, ze mieszka w Polsce - nie ma znaczenia. Ilu Panskich ziomkow
mieszka poza Izraelem? Czy to oznacza, ze juz nic ich z Izrealem
nie laczy? To skad owo lobby zydowskie w USA? Skad te miliardy
dolarow, jakie wspomagaja Wasze Panstwo?

>Pan Urban kochal komunizm tak samo jak pan Jaruzelski. Ale pan
>Urban nie jest uwazany za Polaka, pan Jaruzelski tak - a przeciez obaj
>zostali w Polsce i obaj chca byc Polakami. Pan Kwasniewski na pewno
>chce byc Polakiem.

Daje mi Pan sporo przykladow, z ktorych niewiele wynika.
Formalnie wszyscy sa Polakami, bo maja polskie dowody osobiste.
Ja wole Michnika od Jaruzelskiego a Jaruzelskiego chyba jednak
od Urbana. Jakie z tego wnioski?

>Prawde mowiac to stosunkowo proste - nalezy tylko bardzo chciec. Niech
>sie zwroci Pan do jakiegos rabina, ktorego obowiazkiem jest przekonac
>Pana ze nie warto tego Panu robic. Jezeli rabin Pana nie przekona,
>obowiazkiem jego jest nauczenie Pan zasad religji zydowskiej,
>przestrzegania nakazow boskich. I jezeli Pan przejdzie przez to bedzie
>Pan 100% Zydem, jak juz pisalem bez wzgledu na to czy jest Pan 1/2
>Polakiem, 1/3 Rosjaninem czy 100% Murzynem.

A widzi Pan - zeby zostac Polakiem nie trzeba przechodzic zadnego
intensywnego kursu religii katolickiej... ani w ogole zadnej.

>Przeczy Pan samemu sobie - Pisze Pan " zgodzmy sie, ze

>czystej krwi Zydow nie ma w Polsce zapewne az 2 miliony -
>natomiast biorac pod uwage osoby przechrzczone, polkrwi oraz

>rzesze tzw. szabesgojow" - moze wlasnie to sa Zydzi ktorzy probuja sie
>asymilowac i Pan im niepozwala, wmawiajac im Pan ze sa lojalni
>Izraelowi?

Ja im nie pozwalam? A co ja moge zrobic? A niech sie asymiluja na
zdrowie, zmieniaja nazwiska, dorabiaja cale drzewa genealogiczne,
portrety przodkow itp.

Powiem Panu, ze wole uczciwego Zyda, niz durnia i zlodzieja Polaka, co
winno byc oczywiste w kontekscie mych pogladow, ktore Pan usiluje
osmieszyc i zdezawuowac.

Natomiast nie widze powodow, by zamykac oczy na pewne fakty. Gdyby w
rzadzie Izraela odnalazl sie nagle zaskakujaco duzy procent osob
pochodzacych z Polski, o nazwiskach Kowalski, Kwiatkowski, Marucha
albo Pazdzior, ktore zostaly napredce zmienione na inne, lepiej
brzmiace, to tez by sie Pan zaczal glosno zastanawiac... co jest
wlasciwie grane. A jakby jeszcze ci ludzie zaczeli co i raz to za
granica przepraszac Niemcow za zbrodnie Izraela, to Panska
podejrzliwosc zapewne by wzrosla.

Dypl. gajowy Waclaw Marucha

Prosze Towarzystwa!

I znowu na mnie niejaki Kochanski Wieslaw napada bez zdania racji
i zalewa mnie potokiem slow, z ktorych trudno jest wylowic
jakies znaczenie (bo go tam w ogole nie ma):

>Widze ze bede co sam musial wytlumaczyc..

Ano czekam.

>odpowiedz dla Io za odgrazanie sie Richterowi.

???

>Wtym samym liscie Michal napisal propozycje sygn, dla Richtera.

???

>Kto to jest "ogonkowiec"-Michalek to wszyscy wiedza.

Ja nie wiem, bo on nie z tego samego nadlesnictwa.

>Slusznie wyciagneles wnioski
>antysemita.

Kto? Gdzie? Lapac go!

>Poza tym nie kazdy moj list jest skierowany do ciebie.

Widzi Pan, Panie starszy referencie Kochanski, ja do Pana elegancko,
"Panie Kochanski", "Panie referencie starszy" - a Pan mi tak przez
"ty"...

>Moja milosc do Bambi nie przechodzi automatycznie na Gajowego.

Alez ja nie jestem zaden homo!

>Masz braki, siedz cicho i ucz sie.

No wlasnie probuje, jak moge, ale nauczyciel jakies tylko glupoty
stale wypisuje, cewka indukcyjna mu sie z cewka moczowa myli, lewica z
prawica, komunisci z SS...

>Chcesz czegos to czapka w reke, on sie ukloni,
>a Kochanski moze bedzi mial aktualnisc, odpowiedziec
>gajowemu.

Panie Referencie, a dyc ja z ta czapka stoje, i stoje, i stoje -
i nic. Co Kochanski glos zabierze - to boki zrywac, a ja nie do
cyrku przyszedlem, tylko na nauke...

>Cymbal z was Gajowy.
>
>Wieslaw

No i widzicie ludzie, jaki ten st. ref. Kochanski nieuprzejmy?
No popatrzcie sami. Od cymbalow sie wyzywa. A ja bym tez go
mogl, ale tego nie robie, bo kulture wrodzona posiadam...
A Kochanski grubijanin jest. Ot co.

Kochanski, Wieslaw

On Sun, 26 Jan 1997 18:42:24 GMT, gajowy_...@nadlesnictwo.maciury.com.pl (Dypl. gajowy
Waclaw Marucha) wrote:

>Panie Referencie, a dyc ja z ta czapka stoje, i stoje, i stoje

I tak ma byc, gajowy stoi tam gdzie mu kazano.
Taka to roznica miedzy starszym referentem i gajowym
Nich sie on cieszy ze go do urzedu w cholewkach wposcili..
Nastepnym razem zostawi je na schodach.
Czyste onucki niech on tez wezmie.

Zalek Bloom

jup...@direct.ca (Io) wrote:

>Kupuje :)))))))))))))))))))))))
>

>Io

A moja sygnaturke tez Pan kupi? Sprzedam tanio...

Jestem "Patriota" i nic co zydowskie nie jest mi obce.

Zalek

Wlodek Richter

Io wrote:

> [...]
> Tak miedzy nami mowiac, to ja napisalem kUpuje. Nastepnym razem
> bede ci sie staral przesylac dodatkowy tekst pisany duzymi literami

Tyle tu sie WaRRiatIow porobilo ze rzyczywiscie mozna oczoplasu dostac.

Dypl. gajowy Waclaw Marucha

> [...]

Co ten czlowiek w ogole ma na mysli i czemu on sie Zydow czepia? Czy

on moze, nie daj Boze, antysemita jaki? To niech on uwaza, bo tu sie

Dypl. gajowy Waclaw Marucha

Probuje mi odpyskowywac starszy referent Kochanski Wieslaw, numer
sluzbowy WK-676/A:

>Straszne i co teraz bedzie..co Pan Panie Gajowy proponuje...

Nie wiem, o co Panu chodzi, panie referencie i czego Pan tak sie
cholernie boi. Moze kropelek waleriany na uspokojenie, czy co tam
uzywacie w Szwecji?

>Juz bylo raz 4 miesiece temu. Doszkoly kmiocie.
>Z twojego powodu nikt nie bedzie przerabial tematu po dwa razy.

Panie referencie, dla Pana to i trzy razy za malo, a w ogole to cos
sie Panu znow popindolilo, bo tu nie zadna szkola ani nawet nie
szkolka partyjna.

Poza tym ja do Pana per "Pan", a Pan do mnie per "Ty kmiocie". Czy to
tak ladnie? Czy daje Pan tym dowod kultury? Nie, Panie Kochanski,
nie daje Pan tym dowodu kultury, tylko wlasnie jej braku.

I kto powinien sie wrocic do szkoly? Pan.

> [...]
>
>Wybrane Polski bedziemy inseminowali, w celu wzbogadzenia
>tego polskiego % krwi. W jedno pokolenie da sie zalatwic.

Drogi (starszy) referencie Kochanski, powiedz Pan, gdzie Pan tak tanio
kupujesz ten bambus, co w niego Pan pieprzysz?

>No sam Pan napisal ze zydzi to inteligentny narod, jak sie
>zakamufluja to zaden gajowy za tym nie dojdzie.

No widzi Pan, Panie referencie, jak to trzeba z nimi uwazac. Nawet
gajowemu moze byc trudno wyczuc, kto jest kto - a co dopiero
starszemu referentowi z awansu spolecznego...

>A pozatym przychylam sie do zdania Pana Pankiewicza.
>Zostaw gajowy polske Polakom mieszkajacym w tym kraju.

Panie Kochanski, a Pan... skad Pan wiesz, gdzie ja mieszkam? Nic Pan
nie wiesz. A ja Panu nie powiem, ha ha!

>Nie sa tacy naiwni, poradza sobie z Zalkiem, Kochanskim
>i innymi..(jak zajdzie potrzeba)

Z pomoca gajowego i jego dwururki.

>Jak narazie to takie wodoglowie jak ty jest problemem.

I znowu Pan mnie obraza, Panie referencie starszy. Ja do Pana z
tytulami, per "Pan", grzecznie - a Pan po chamsku, "ty" mi mowi, choc
sie nie znamy, i z wodoglowiem mi tu wyjezdza.

Jak Panu nie wstyd! Co na to kodeks etyczny starszych referentow?

Mariusz Prokopczyk

W artykule <5c77mc$4pk$2...@helios.man.lublin.pl>
Grzegorz Szyszlo <zn...@avalon.wbc.lublin.pl> napisal:

> No wlasnie. Przeciez to widac, ze izrael zachowuje sie jak jakis "Pono",
> ktory szuka rozroby na wszelkich imprezach. Z sasiadami sie tlucze,
> z tymi dalszymi sie wyzywa. Zna kto inne takie "panstwo" ?

Ja znam podobne.
Tyle tylko, ze nosi ono mundur policjanta.
No ale wiadomo, ze jak sie ma takiego w kieszeni,
to mozna sobie na wiele pozwolic. :-)

Mariusz
ma...@melbpc.org.au

Mieszko I

WaRR <wa...@antyzyd.com> wrote:

Tytul "ZYDZI DYKTUJA WARUNKI"

pytanie : a dlaczego nie ?
pytanie : co zabranie polskiej stronie dyktowac warunki ?

Mieszko I

Mieszko I

jup...@direct.ca (Io) wrote:

>Blad!

>Jedynym problemem jest to, kto jest Polakiem.

Hm..to prawda, ale jak to sprawdzic.
Kto jest generalnym agentem na polskosc w kanadzie.
Moze ma liste klijentow ?

Mieszko I

MIECZ - SŁAWOMIR

Pan WaRR pisze:

> bez durnych pytan panie Miecz...komu sluze...prosze
> lepiej zainresowac sie panska teoria "miedzynarodowej
> sfery kapitalowej" i planowanego socjalizmu w Polsce.
> Pozostawiam bez komentu.

Co to jest ta "miedzynarodowa sfera kapitalowa" nazywana nieraz przez
Romana Dmowskiego "miedzynarodowym komiwojazerem"? To jest wlasnie
istotne pytanie, ktore wiaze sie z pytaniem panu zadanym.

> jezeli podasz 1 million to od razu prosze panie Mieczu
> oddaj pan cala Polske i buduj pan Izrael 2.

Nie moge nic oddawac, bo juz zydoSolidarnosc z zydokomuna pospolu za
skromne pare miliardow sprzedaly wiekszosc polskiego majatku narodowego
wartego setki miliardow. Po przemyslach: wlokienniczym, precyzyjnym
elektronicznym i komputerowym, energetyka to ostatni gwozdz do trumny
polskiej niepodleglosci gospodarczej. Jezeli ten rabunek to za malo to
prosze wskazac mi pozostale mozliwosci, ktore pan nazywa inwestycjami
kapitalowymi. Podpowiadam, ze jeszcze polska miedz jest do zagrabienia
i polski wegiel. Dobrze zes pan nie zyl w Polsce przedwojennej, kiedy
proporcje byly bardziej niekorzystne. Dzieki Bogu, ze panskiej logiki
nie stosuja jeszcze Zydzi, chociaz juz teraz moga sie zaczac powolywac
na pana, kiedy zechca oficjalnie utworzyc Juedopolonie.

> Moj podpis "I love fucking, take that away from me I got nothing" (asshole?)

Then do what you love to do and don't mess soc.culture.polish with your desires.

--

//
O<<<M I E C Z>>>>>

..."Jestem Polakiem - wiec mam obowiazki polskie"

Roman Dmowski, "MYSLI NOWOCZESNEGO POLAKA"

Zalek Bloom

Marucha) wrote:

> [...]

Nie bardzo rozumiem jaka racje mam Panu przyznac. Jezeli 4-5 milionow
obywateli polskich oswiadcza ze sa lojalni Izraelowi - bardzo mnie to

cieszy. Jezeli 4-5 milionow obywateli polskich oswiadcza ze nie sa
lojalni Izraelowi tylko Polsce, a Pan oswiadcza ze wlasnie ze sa
lojalni Izraelowi - nie chce sie wtraca w wewnetrzne sprawy Polakow.
Zalatwcie to miedzy soba - radzilbym innym stylem niz pan Adolf i pan
Jozio Dzigaszwili.

>Alez Panie Zalek, co Pan sprawy na glowie stawia! Polakiem stac
>sie jest bardzo latwo - i tak jest od stuleci. Wystarczy chciec.

Jak slyszalem to pierwszy raz to sie dobrze usmialem. Ale poniewaz to
slysze nie pierwszy raz, dochodze do wniosku ze to nie jest kawal,
tylko naprawde nie zdaje sobie sprawy co Pan mowi. Troche sie krepuje
tlumaczyc takie oczywiste truizmy, ale sprobuje.

Pan Michnik siedzial we wiezieniu walczac z komuna. Tak jak ja mogl
opuscic Polske - ale on wybral polskie wiezienie zamiast izraelskich
pomaranczy. Chcial byc Polakiem a dalej wielu Polakow nie uwaza go za

Polaka. Pan Urban kochal komunizm tak samo jak pan Jaruzelski. Ale pan

Urban nie jest uwazany za Polaka, pan Jaruzelski tak - a przeciez obaj
zostali w Polsce i obaj chca byc Polakami. Pan Kwasniewski na pewno
chce byc Polakiem.

No - polegam na Panskiej inteligiencji i dalej nie tlumacze.

> [...]

przestrzegania nakazow boskich. I jezeli Pan przejdzie przez to bedzie
Pan 100% Zydem, jak juz pisalem bez wzgledu na to czy jest Pan 1/2

Polakiem, 1/3 Rosjaninem czy 100% Murzynem. I nie pamietam aby w
Izraelu wmawiano komus ze cwierc-Polacy sa lojalni Polsce a
pol-Rosjanie lojalni komunizmowi.

> [...]

rzesze tzw. szabesgojow" - moze wlasnie to sa Zydzi ktorzy probuja sie
asymilowac i Pan im niepozwala, wmawiajac im Pan ze sa lojalni

Ale prosze sie nie dziwic - zauwazylem na sciepie ze mantra Zyd u
niektorych calkowicie unieruchamia szare komorki zajmujace sie
funkcjami logicznego myslenia.

>No jasne, wyglada na to, ze jest Pan "patriota" w cudzyslowie.
Napisalem na ten temat dosc obszerny posting, ale sadzac po potopie
odpowiedzi niewskazane jest go czytac osobom o slabym sercu.

>A skad my mamy wiedziec, Panie Zalek, zes Pan uczciwy Zyd, a nie jakis
>za przeproszeniem Palestynczyk albo Arab, co sie podszywa?

Znowu Zydostwo z Pana tryska - juz pan Miecz wytlumaczy Panu ze tylko
Zyd moze napisac "uczciwy Zyd".
Ja sie przyznaje tylko do Zydostwa.

>dypl. gajowy Waclaw Marucha

Zalek

Wlodek Richter

Wojciech Skaba wrote:

> To nie wszystko. W 1945 owe 10,000 bylo zasilone jednym milionem
> zolnierzy Armii Radzieckiej, stacjonujacych w Polsce.

To nie wszystko.
Od 1989 roku ten milion niezdyscyplinowanych, nieefektywnych zolnierzy
Armii Radzieckij zostal zamieniany na duzo bardziej efektywne firmy
amerykanskie. Za jed milion zolnierzy tej rozwalajacej sie armii
rosyjskiej przyszlo miliardy dolarow ktore zalewaja Polske a wiadomo ze
USA jest opanowane i sterowane przez Zydow.
I teraz WaRRiaci zmuszeni sa zamienic walke z milionami wrogow na walke z
MILIARDAMI wrogow! Jak doliczy sie do tego inwestycje niemieckie ( a
wiadomo ze Niemcami Zydzi rzadza) to jusz takich wielkich liczb w ogole
nie ma zeby okreslic ilosc wrogow.

Io

On Sun, 26 Jan 1997 03:12:26 -0800, Wlodek Richter <wlodek....@wkr.pp.se> wrote:

>Jesli to do mnie to wcale nie zartuje.
>Jak sie czyta WaRRiackie wypociny to tylo z SS i Gestapo mozna skojarzyc!

To znaczy, ze ciebie tez mam do tych organizacji zaliczac?

>--
>Wlodek
>Jestem czlowiekiem wiec obowiazki mam antyWaRRiackie

Io

Kochanski, Wieslaw

Co to by nie bylo. Dla mnie to wszyscy tu na scp. Polacy.
Z pominieciem tego palanta z "*.za" SouthAfrica.

Juz raz to pisalem.
Tak Warr Miecz tak I Zalek to Polacy...
Posiadanie w sobie dwoch narodowosci,
najczesciej wzbogaca czlowieka.

Moze to prowadzic do konfliktow ale tylko w sumieniu osob,
posiadajacych podwojne cechy narodowe.
Jest to dla mnie dosc wyrazny plus.
Ludzie ci to katalizatory, miedzy dwoma narodami..
potrafiacy ocenic obydwa, z perespektywy drugiego narodu.
Unikaja oni wten sposub, euforji w ktora popadaja
nacjonalisci tak w jednym jak w drugim narodzie.

Twierdzenia WaRRa/Miecza, o przewodniczej roli narodu Polskiego,
sa takie same jak nacjonalistycznych Zydow w Izraelu, jak i
pana Zirinowskiego w Rosji czy kiedys Stalina/Hitlera.

Jak by tak pozbieral do kupy Stalina/Hitlera/Tejkowskiego/Le Pan'a..
to mamy od cholery i ciut, ciut, tych najlepszych narodow.
To ktore sa te gorsze ?.. eskimosi ???

Z powazaniem

Wieslaw.

Krzysztof Wroblewski

In article <32EA0A...@telia.se> Wlodek Richter <wlodek.s...@telia.se> writes:

>A twoja "kretynem jestem" i grac na melodie marsha SS.

A bez tego marsza to juz nie potrafisz maszerowac? Kto by to pomyslal,
ze stare nawyki tak potrafia sie utrwalac.....

Krzysztof Wroblewski

Io

On Sun, 26 Jan 1997 01:49:23 GMT, wie...@algonet.se (Kochanski, Wieslaw) wrote:

>Nastepny co to wie najlepiej ..:)

Nigdy nie deklarowalem swojej wszechwiedzy za to Pan wielokrotnie.

>Coraz wiecej tych "szpecjalistow".
>A gzdzie to licencje rozdaja na to aby byc "szpecem" w Kanadzie.

Przestan Pan z ta Kanada, to niema nic do rzeczy.

>Ja myslalem ze w Polsce.
>
>Wieslaw
>

>If sex were so important rabbits would rule the world.
>http://www.algonet.se/~wieslaw/
>mailto:wie...@algonet.se

Dypl. gajowy Waclaw Marucha

No i sami Panstwo Szanowni widzicie, ze st. ref. Kochanski Wieslaw nie
ma za grosz wychowania.

Ja do niego grzecznie:

A on do mnie z gory, burkliwie:

> [...]
>Taka to roznica miedzy starszym referentem i gajowym
>Nich sie on cieszy ze go do urzedu w cholewkach wposcili..

Panie Referencie Wielmozny, i znow sie Panu cos pomylilo. To pewnie
brak witamin na przedwiosniu, ktory zakloca pewne procesy biologiczne,
powoduje utrate pamieci oraz zaklocone poczucie rzeczywistosci.

To wlasnie gajowy jest panisko: dziczyzne i bimber zawsze w domu ma,
studentki mlode do niego zima i latem na wywczasy przyjezdzaja, na
scianie wisi dwururka i rogi jeleni, ktorych spotykal w swym zyciu.
Samowar buzuje, na roznie szaszlyki z sarny sie pieka, na dachu antena
satelitarna, swieze powietrze... czego wiecej potrzeba?

I jak to porownac z zyciem starszego referenta, w biurze, wsrod
zakurzonych i podniszczonych mebli, co papiery przewala z kata w kat i
czeka na podwyzke raz do roku w wysokosci 3 zl 50 gr?

Widzi Pan, nienawisc z Pana wylazla do tych "wsiowych", jak ich Pan
nazywa, mala matura Panu zaszumiala w glowie. Nieladnie sie wynosic
nad innych, zwlaszcza bez powodu.

Uklony z naleznym szacunkiem

Zalek Bloom

gajowy_...@nadlesnictwo.maciury.com.pl (Dypl. gajowy Waclaw
Marucha) wrote:

Dzien Dobry Panie Marucha,
Zauwazylem ze posluguje sie zydowska logika - to znaczy takie same
prawa obowiazuja Polakow co i Zydow, wiec widze ze mozemy kontynuowac,
i z pomoca Boska/Partyjna byc moze ze dojdziemy do wspolnych wnioskow.

>Na przyklad na tym, ze zamiast dbac o interesy Polski i jej racje
>stanu, szkaluja ja, gdy tylko wyjada za granice.

Nie widze jak szkalowanie Polski za granica ma sie do lojalnosci do
panstwa Izrael. Wedlug mnie, i zuwazylem ze rowniez weglug niektorych
sciepowcow uwazajacych sie za Polakow, np pan WaRR rowniez szkaluje
Polske podpisujac sie swastyka. Czy on rowniez jest lojalny Izraelowi?
Pan Icek (obecnie Kochamski) publikuje przerozne antysemickie artykuly
specjalnie po angielsku, aby i obcokrajowcy przeczytali co Polacy
sadza o Zydach. Czy i Icek jest lojalny Izraelowi? Moglbym podac i
inne przyklady, ale z Panskich wywodow wynika ze szkalowanie Polski za
granica rowna sie lojalnosci Izraelowi. Cos mi sie tu niezgadza.

> [...]
>sobie jezdzic po lbie tzw. miedzynarodowej opinii, tylko robia
>swoje - to co jest dobre dla panstwa Izrael, a nie dla Palestyny,

Oj wej - jestem zmuszony podwazyc Panski szacunek dla Zydow. Zydzi nie
wsadzaja do pudla oszczercow. W Izraelu jest wolnosc slowa, i nawet
niejaki pan Israel Shohak, bardzo czesto cytowany przez pana
Kochamskiego (ex-Icek) nie tylko nie zostal wsadzony do pudla, ale tez
mial ciepla posadke na uniwersytecie jerozolimskim, gdyz
najprawdobodonie byl dobrym naukowcem/wykladowca. Rowniez jedynie
zdrajcow ktorzy zlamali prawo wsadza sie do pudla. W Izraelu sa nawet
partje polityczne uwazane za izraelskich "Patriotow" jako partje
zdradzieckie.

>Ja osobiscie zadnej, co nie uniewaznia mego rozumowania.

Chyba jednak podwaza Panskie rozumowanie. Twierdzi Pan ze Polacy
oddaja wplywowe posady /glosuja na kandydatow - tylko dlatego ze sa
Zydami. Ja nigdy nie spotkalem zadnego Polaka ktorego poglady
polityczne bylyby - "Ja glosuje tylko na Zydow". Juz pare miesiecy
czytam scp, zylem dosc dlugo w Polsce i takich osobnikow/osobniczki
jeszcze nie spotkalem. Ale w razie gdybym sie mylil, i znajdzie Pan
taka osobniczke w legalnym wieku, powiedzmy do lat 40, ktora "Tylko
Zydom" - prosze natychmiast mnie zawiadomic.

>Ja go uwazam za Polaka inaczej. A czy, gdyby wyjechal za granice,
>dorobilby sie podobnego stanowiska, pieniedzy i wplywow? No chyba
>nie...

Hm - wiec Michnik zostal w Polsce dla stanowiska, pieniedzy i wplywow?
No coz, ja pamietam rok 1968, i gdyby wtedy ktos powiedzial ze Michnik
wybral polskie wiezienie dla stanowiska, pieniedzy i wplywow - to by
to brzmialo brzmialo bardzo smiesznie. Ale kto wie - moze i Matka
Terasa wybrala Indie gdyz lubi brazowe ciala...
Czy moze Pan dokladniej wyjasnic co to oznacza Polak inaczej?

>To, ze mieszka w Polsce - nie ma znaczenia. Ilu Panskich ziomkow
>mieszka poza Izraelem? Czy to oznacza, ze juz nic ich z Izrealem
>nie laczy?

Nie bardzo rozumiem, dlaczego ktos kto mieszka w Polsce, uwaza sie za
Polaka, nawet jezeli darzy Izrael sympatia ma byc Polakiem Inaczej niz
Polak ktory mieszka w Polsce i darzy sympatia Watykan. Wiecej - Polak
darzacy sympatia Watykan nawet wykonuje rozkazy nadawane z Watykanu,
czego nie mozna powiedziec o Polakach Inaczej.
Wielu Polakow mieszkajacych za granica darzy sympatia kraj w ktorym
mieszkaja - dlaczego wiec stosujemy zupelnie inna logika jezeli chodzi
o Zydow?

>To skad owo lobby zydowskie w USA?
>Skad te miliardy
>dolarow, jakie wspomagaja Wasze Panstwo?

Dam Panu zydowska odpowiedz - a skad te miliardy jakie wspomagaja
Wasze Panstwo? Co prawda niewielu Polakow o tym wie, ale Zachod
podarowal Polsce miliardy dolarow (dokladne liczby znajdzie Pan w
stronie CIA o gospodarce polskiej). Wiec moze Polska dostala te
miliardy dolarow z tej same przyczyny co Izrael? Inna przyczyna moze
byc ze Izrael bronil interesow Zachodu (nafta) - np w 1970 roku Izrael
obronil pro-Zachodnia Jordanie przed atakiem pro-radzieckiej Syrji.
I nie widze dlaczego lobby polskie moze walczyc w USA o interesy
polskie, a lobby zydowskie, tylko dlatego ze jest lepjej zorganizowane
- nie. Jezeli amerykanska Polonia moga byc dobrymi Amerykaninami i
walczyc o dobro Polski - to samo powinno dotyczyc Zydow.

> [...]
>Formalnie wszyscy sa Polakami, bo maja polskie dowody osobiste.
>Ja wole Michnika od Jaruzelskiego a Jaruzelskiego chyba jednak

Tu nie chodzi o to kogo Pan woli, tu chodzi o to czy stosuje Pan inne
kryteria oceniajac Polskosc obywateli z napletkiem i obywatli
obrzezanych, a mowiac bardziej dokladniej, Polskosc ludzi oskarzonych
domieszke krwi zydowskiej.

>A widzi Pan - zeby zostac Polakiem nie trzeba przechodzic zadnego
>intensywnego kursu religii katolickiej... ani w ogole zadnej.

Znowu Pan sobie przeczy - Michnik nie tylko uwaza sie za Polaka tak
jak Pan, walczyl o wolna Polske, a dla Pana jest on Polakiem Inaczej.
Rowniez Polacy co zmienili religje, nazwisko jakos zalicza Pan do
"lojalnych Izraelowi" - wiec chyba to bardzo trudno zostac Polakiem
gdy nie ma sie swiadectwa chrztu od XIV wieku.

> [...]
>
>Powiem Panu, ze wole uczciwego Zyda, niz durnia i zlodzieja Polaka, co
>winno byc oczywiste w kontekscie mych pogladow, ktore Pan usiluje

Fakt - usiluje osmieszyc poglady ktore twierdza ze Zydzi to jakis
dziwny narod, tak ze nawet 1/10 zydowskiej krwi, zmienione
nazwisko/religja robia czlowieka Polakiem Inaczej. Usiluje osmieszyc
poglady ktore twierdza ze narod Polski jest swiety, a wszystkie
zbrodnie to przez Zydow. Usiluje osmieszyc poglady ktore twierdza ze
Polacy sa az tak glupim narodem, ze garstka Zydow ich okupuje. Usiluje
osmieszyc poglady w ktorych kazdej szuji dorabia sie zydowska
prabacie.

> [...]
>albo Pazdzior, ktore zostaly napredce zmienione na inne, lepiej
>brzmiace, to tez by sie Pan zaczal glosno zastanawiac... co jest

Troche informacji - wiekszosc ludzi w rzadach izraelskich to ludzie z
Polski ktorzy zmienili nazwiska. O ile sie nie myle nawet rodzice
obecnego premiera izraelskiego tez z Polski i kiedys nazywali sie
inaczej.
Nie wiem ile tych osob zydowskich jest w rzadzie polskim, ale pytanie
powinno byc czy zostali wybrani w wolnych wyborach, i czy dobrze
sprawuja swoja funkcje. Jezeli wybrani zostali w wolnych wyborach, to
widocznie Polacy Inaczej byli bardziej przekonywujacy niz Polacy
Normalnie - dla mnie to powod do dumy - dla Pana - inaczej. Niedlugo
znowu beda nowe wybory, i jezeli argument bedzie - "nie glosuj na
Zyda", to wniosek bedzie ze Polacy nie sa zainteresowani ekonomia,
wolnoscia, demokracja - tylko ksztaltem narzadow rozrodczych
politykow - no ale przeciez kazdy narod ma swoje pasje: dla Francuzow
to kobiety, dla Amerykanow to pieniadze, dla Izraelczykow to wojsko, a
dla NIEKTORYCH Polakow - zobaczymy.

>.A jakby jeszcze ci ludzie zaczeli co i raz to za

>granica przepraszac Niemcow za zbrodnie Izraela, to Panska
>podejrzliwosc zapewne by wzrosla.
>

>Dypl. gajowy hab. Waclaw Marucha

O tym czy rzad Polski mial racje przepraszac Zydow czy nie - mi trudno
zadecydowac. Chodza sluchy ze Polacy Zydow mordowali - podobno nawet
niejaki pan"Ogien" sam o tym pisal w swoich pamietnikach - mowa tu nie
tylko o Zydach komunistach, ale i o Zydach ktorzy byli za mlodzi aby
wiedziec co to komunizm. Jak na razie oficjalna wersja pogromu
kieleckiego jest ze to spontaniczna akcja Polakow na pogloski o
przerabianiu chrzescianskich dzieci na mace pesachowe. Rok 1968
rowniez nie swiadczyl o filosemityzmie PZPR. Jak na razie to sa
oficjalne opinie.
Ale ja jestem za tym aby jakas niezalezna komisja historykow ustalila
jak to bylo na prawde, i jezeli sie okaze ze to wlasnie Zydzi zrobili
pogrom Zydow czy Polakow w Kielcach, ze to bandy zydowskie lapaly na
drogach Polakow i mordowaly, ze to wlasnie Zydzi wyrzucili
Polakow/Zydow z Polski w 1968 - jestem za tym aby rzad izraelski
przeprosil rzad polski za ostatnie przeprosiny rzadu polskiego.

Zalek

Wojciech Skaba

Kochanski, Wieslaw wrote:

> [...]
> nie byli komunistami ani tez zydami.
> Jak znam temperament rodakow, mozna dostac po gebie za cos takiego.

Myslalem, iz jest oczywistym, iz panstwo radzieckie stworzyli Zydzi.
Widac, mylilem sie z ta oczywistoscia. Tak wiec odpowiadam:

Od rewolucji pazdziernikowej ok. 90% najwyzszych wladz radzieckich
stanowili Zydzi. POtem stopniowo ten udzial malal, ale jeszcze w czasach
II wojny swiatowej byl dominujacy (Kaganowicz, Berja).
W ten sposob Armia Radziecka realizowala cele Zydowskie.
Oczywiscie, na froncie Zydow nie bylo!

Co do 'zauralskiego' - chodzilo mi o sklad osobowy zolnierzy
radzieckich. Duza czesc stanowili nie rosjanie, lecz ludnosc
zauralska, ktora, gdy znalazla sie w Polsce, nie bardzo wiedziala
gdzie jest i nie mogla rozstrzygac problemow typu kto jest Niemcem
a kto Polakiem.

Troche mi przykro, ze musze tlumaczyc takie oczywistosci
historyczne.

ws

Krzysztof Wroblewski

In article <32ed08c7.17083817@news> Za...@stam.shtuyot.il (Zalek Bloom) writes:

> [...]
>Wasze Panstwo? Co prawda niewielu Polakow o tym wie, ale Zachod
>podarowal Polsce miliardy dolarow (dokladne liczby znajdzie Pan w

Taaaak. Izrael, panstwo ktore ma ok. dziesiec razy mniej obywateli niz Polska
dostaje rocznie pomocy amerykanskiej tyle ile Polska dostala w calej erze
gierkowskiej. Nie wiem czy to duzo czy malo (ci co ten okres pamietaja
wiedza, ze nastapila zauwazalna poprawa standardu zycia w Polsce)
ale porownywanie pomocy ktora obecnie dostaje Polska z tym co dostaje
Izrael jest smieszne.

Krzysztof Wroblewski

Dypl. gajowy Waclaw Marucha

Panie Kochanski,

Dlaczego Pan na sile robi Polaka z p. Zalka Bluma?

To fakt, wlada on swietnie jezykiem polskim, jest inteligentny
i bylby ozdoba naszego narodu. Ale wybral sobie inny narod,
chyba tez i inne obywatelstwo... wiec niech go Pan zostawi
tam, gdzie mu serce dyktuje.

>Tak Warr Miecz tak I Zalek to Polacy...
>Posiadanie w sobie dwoch narodowosci,
>najczesciej wzbogaca czlowieka.

Mozemy powiedziec, ze p. Zalek jest Zydem, ktory w silny sposob
jest zwiazany z polska kultura. Ale po co robic z niego Polaka?
Czy zle jest byc Zydem? Czy ja p. Zalka mniej za to szanuje?

AnDaL

In article <32ea84de...@news.algonet.se>, wie...@algonet.se says...

> [...]

>Jak narazie to takie wodoglowie jak ty jest problemem.
>

>Wieslaw

>If sex were so important rabbits would rule the world.

Zostaw Kochanski POLSKE, Polakom mieszkajacym

gdziekolwiek !

a sam, jak muwisz do innych, spierdalaj,

Pankiewicz mozesz wziac ze soba,

kroliki mozesz zostawic, mamy Gajowego,

AnDaL
---------------------
world greatest news
rabbits populate faster then juice
----------------------------------

Zalek Bloom

ch...@highresnmr.biophys.upenn.edu (Krzysztof Wroblewski) wrote:

> [...]
>wiedza, ze nastapila zauwazalna poprawa standardu zycia w Polsce)
>ale porownywanie pomocy ktora obecnie dostaje Polska z tym co dostaje

Zanim Panu odpowiem, chcialbym wiedziec czy Pan ma pretensje ze Izrael
otrzymuje za duzo, czy Polska za malo?

A tak nawiasem mowiac jest mi Pan winien odpowiedz. Ponizej zalaczam
moje pytania z Panski postingiem:

ch...@highresnmr.biophys.upenn.edu (Krzysztof Wroblewski) wrote:

>In article <32ed08c7.17083817@news> Za...@stam.shtuyot.il (Zalek Bloom) writes:

>Pogromu kieleckiego, nie pamieta ani Pan ani ja ani wiekszosc tych, ktorzy
>pisuja na s.c.p. Podobie z okresem wojny. Wiekszosci z nas nie bylo wtedy
>jeszcze na swiecie. I dlatego ciekawym jest, ze oskarza sie wspolczesne
>pokolenie Polakow o zbrodnie popelnione w przeszlosci, z ktorymi sila rzeczy
>nie moglismy miec nic wspolnego.
Terroru NKVD nie pamieta ani Pan ani ja ani wiekszosc tych, ktorzy
pisuja na s.c.p. Podobie z okresem wojny. Wiekszosci z nas nie bylo
wtedy jeszcze na swiecie. I dlatego ciekawym jest, ze oskarza sie
wspolczesne pokolenie Zydow o zbrodnie popelnione w przeszlosci, z
ktorymi sila rzeczy nie moglismy miec nic wspolnego.

>Jeszcze ciekawsze jest to, ze oskarzaja
>nas ludzie, ktorzy WSPOLCZESNIE czynnie badz biernie przyczyniaja sie
>do zbrodni ludobojstwa popelnianej na narodzie palestynskim.
Zbrodnia ludobojstwa ma dokladna definicje prawna. Czy moglby Pan
podac mi przyklad gdzie i kiedy Izrael dopuscil sie zbrodni
ludobojstwa?

>Dlatego jeszcze raz proponuje, zeby Ci co probuja nas obwiniac o zaszlosci
>historyczne uwaznie przyjrzeli sie swoim rekom.
Calkowicie sie z Panem zgadzam!!!

>Oskarza sie Polakow, ze wielu z nich w czasie terroru II wojny swiatowej
>nie pomoglo Zydom. Ani mnie ani Pana nie bylo jeszcze wtedy na swiecie i
>obaj nie wiemy jak w tamtej sytuacji bysmy sie zachowali.
Myli sie Pan - Polakow sie nie oskarza ze Zydom nie pomagali,. Zydzi
maja pretensje ze Polacy im nie pomagali, ale Zydzi oskarzaja Polakow,
ze wsrod nich byli tacy co Zydow wydawali i mordowali.

> Ale Pan jest
>w Izraelu dzis. Nie ma tam terroru. Jest to kraj niepodlegly i demokratyczny.
>Dlatego pytam: co Pan zrobil, zeby zapobiec mordowaniu bezbronnych
>kobiet i dzieci w obozach dla uchodzcow? Ile dzieci Pan uratowal, czy choc
>probowal uratowac w Poludniowym Libanie? Podobne pytanie zadaje rowniez innym
>dyskutantom s.c.p. Zanim bedziecie nas oskarzac o winy naszych przodkow
>zastanowcie sie co wyscie sami zrobili aby zapobiec temu co dzieje sie
>dzis?
Wcale sie nie dziwie ze kolekcjonuje tylko negatywne wiadomosci o
Izraelu - antysemityzm to nie tylko socjalizm glupcow, ale rowniez
rzadko kiedy wyleczalny.

Wojskowe prawo izraelskie zabrania mordowania cywilow. Rozkaz
mordowania cywilow jest w wojsku izraelskim rozkazem nielegalnym i
obowiazkiem zolnierza jest sprzeciwic sie takiemu rozkazowi.
Jezeli chodzi Panu o ostrzeliwanie obozow uchodzcow w Libanie, ja
zadaje Panu pytanie ktore Pan lubi zadawac innym dyskutantom s.c.p.:
Jak by Pan zareagowal gdyby polskie graniczne miasta byly ostrzeliwane
z granicznych miast niemieckich? Czy odpowiedzial by Pan ogniem,
wiedzac ze jest szansa ze zgina niemieccy cywile, nie zrobil by Pan
nic i pozwolil ostrzeliwac miasta polskie?

Osobiscie nie bylem w sytuacji gdy mialem okazje uratowac dzieci i
kobiety, ale bralem udzial w odpowiadaniu na ogien przeciwnika.
Poniewaz przeciwnik siedzial w poblizu obozow uchodzcow, byc moze ze
trafilismy cywilow, ale nieodpowiadanie na ogien nie widzialem jako
rozwiazanie tego problemu.

>Krzysztof Wroblewski

Zalek

P.S.
Panskie milczenie na moje ostatnie pytanie uznam za aprobate reakcji
Izraela.

Io

On Sun, 26 Jan 1997 00:13:19 +0100, Wieslaw Kochanski <wie...@algonet.se> wrote:

> [...]
>
>Chrzani ci sie cos Kuba..
>Macie taki sam poziom humoru..ty i Michalek.
>Napisz cos lepiej o zydach w SS.. bardzo mi sie to

Panie Kochanski, widze Panskie niezadowolenie z powodu zwracania sie przezemnie
per "Pan" w stosunku do Pana. Wiec oswiadczam w tym miejscu, ze od nastepnego
artykulu bede sie zwracal w taki sam sposob jak Pan do mnie.
Co do mojego poczucia humoru, to musze z przykroscia Pana powiadomic, ze poziom
mojego humoru jest stosunkowo wysoki... czego Panu tez rzycze.
Musze takze z przykroscia stwierdzic, ze nie posiadam juz wiecej tekstow o tematyce,
ktora Pan preferuje. Powinien Pan raczej zglosic sie z ta prosba do Pana WaRRa lub kogos
podobnego.

Kochanski, Wieslaw

On Mon, 27 Jan 1997 22:12:21 +0100, Wojciech Skaba <ska...@teleadreson.com.pl> wrote:

> [...]

A mnie chodzilo o Armie Polska ktora zostala utworzona u Sovietow,
co Pan na ten temat ???

> [...]
>II wojny swiatowej byl dominujacy (Kaganowicz, Berja).
>W ten sposob Armia Radziecka realizowala cele Zydowskie.

Widzi Pan nawet ci historycy ktorych Pan czyta, nawet miedzy nimi
zdania sa podzielone. Moge przystapic do jakiejkolwiek dyskusji
jeseli jakas trzecia strona zwerifikuje te Panskie 90%.
Na moje glowe troche duzo.

> [...]
>zauralska, ktora, gdy znalazla sie w Polsce, nie bardzo wiedziala
>gdzie jest i nie mogla rozstrzygac problemow typu kto jest Niemcem

Powiem Panu wiecej na samym poczatku szla wogule recydywa,
karne kompanie ktore mialy do wyboru syberia albo moze odkupienie
swoich win w walce. Palili zabijali gwalcili, no i co ???
Ja Panu nie kaze ich kochac. Mnie chodzi o Polakow
ktorzy mieli w nosie rzad Londynski i Lubelski, ktorym nadarzyla sie
okazja niemcowi dowalic, dostali karabin to walili.
Ta armia Polska ci ludzi, czy mysli Pan ze oni cos wiedzieli
o bierucie cos planowali UB/SB.

>Troche mi przykro, ze musze tlumaczyc takie oczywistosci
>historyczne.

Nie potrzebnie, ta ewidentnosc prawd nie zawsze jest tak ewidentana..

Wieslaw.

MIECZ - SŁAWOMIR

Pragne wszystkim zyczacym mi tak dobrze
zamieszczajac dotychczasowe swoje artykuly
pod powyzszym tytulem: "Niech zyje Miecz..."
zlozyc serdeczne podziekowania.
Moja wdziecznosc dla Panstwa jest bezgraniczna.

Dypl. gajowy Waclaw Marucha

On Mon, 27 Jan 1997 20:06:20 GMT, Za...@stam.shtuyot.il (Zalek Bloom)
wrote:

>Dzien Dobry Panie Marucha,

I ja tez witam z zadowoleniem, bo sie lubie zdrowo poklocic!

>Zauwazylem ze posluguje sie zydowska logika - to znaczy takie same
>prawa obowiazuja Polakow co i Zydow, wiec widze ze mozemy kontynuowac,
>i z pomoca Boska/Partyjna byc moze ze dojdziemy do wspolnych wnioskow.

Jasne. Dlaczego nie mamy dojsc?

> [...]
>inne przyklady, ale z Panskich wywodow wynika ze szkalowanie Polski za
>granica rowna sie lojalnosci Izraelowi. Cos mi sie tu niezgadza.

No - teoretycznie nie zawsze - ale wie Pan dobrze, ze pewne osoby
w sporach polsko-zydowskich staja czesto nie po stronie tego kraju,
gdzie jedza swoj chleb codzienny.

Ja nie mam za zle Zydowi, jesli bezwarunkowo broni swego panstwa,
swej ojczyzny - to jest jego patriotyzm i ja to szanuje.

Ale jakby Pan sie czul, gdyby np. jakis czlonek rzadu Izraela
zaczal nagle przepraszac Polakow za to, ze to przez Zydow Hitler
na Polske najechal? (przepraszam za porownanie)

Byloby uczciwiej, gdyby pewne osoby powiedzialy glosno i wyraznie:
interes Polski stawiamy na drugim miejscu.

W naszej historii mamy sporo punktow zapalnych - i doprawdy, nie
licytujmy sie, kto byl dla kogo gorszy.

>Oj wej - jestem zmuszony podwazyc Panski szacunek dla Zydow. Zydzi nie
>wsadzaja do pudla oszczercow.

Ale zdrajcow - tak.

> [...]
>stronie CIA o gospodarce polskiej). Wiec moze Polska dostala te
>miliardy dolarow z tej same przyczyny co Izrael?

Czy ja wiem? A moze jako rekompensate za wyjatkowy wprost wklad
w zwalczanie hitleryzmu?
A w koncu - kto kazal Zachodowi w jakies handlowe konszachty
z Gierkiem wchodzic, socjalizm pomagac mu budowac? To niech
za durnote placa - bo madrzy ludzie ich ostrzegali.

Mimo wszystko, na glowe ludnosci, nie nam sie mierzyc z Izraelem.

> [...]
>I nie widze dlaczego lobby polskie moze walczyc w USA o interesy
>polskie, a lobby zydowskie, tylko dlatego ze jest lepjej zorganizowane

Oj, Panie Zalek - niech lobby zydowskie walczy o swoje interesy - ale
czy oni od razu musza Polsce swinie podkladac? Rozne takie "Listy
Schindlera", "Shoahy" i "Shtetle" albo "From hell to hell" krecic?
O _polskich_ obozach koncentracyjnych pisac?

A teraz przeprowadzmy male rozumowanie:

1. Wszystkie rasy sa jednakowo zdolne, a kto twierdzi inaczej, ten
rasista i koltun.
2. Z tego wniosek, ze w kazdej rasie jest mniej wiecej tyle samo
geniuszow, co idiotow.
3. Wsrod laureatow Nobla jest 30% Zydow.
4. Ludnosc swiata liczy - bede strzelal - 4 miliardy.
5. Z tego prosty wniosek: na swiecie musi zyc okolo 1.333 miliarda
Zydow w roznych kolorach (bo bialego chyba nie wystarcza).

Wiec niech sie Pan, Panie Zalek, nie wypiera w obliczu faktow.

Kochanski, Wieslaw

On Mon, 27 Jan 1997 23:03:39 GMT, gajowy_...@nadlesnictwo.maciury.com.pl (Dypl. gajowy
Waclaw Marucha) wrote:

>Mozemy powiedziec, ze p. Zalek jest Zydem, ktory w silny sposob
>jest zwiazany z polska kultura. Ale po co robic z niego Polaka?
>Czy zle jest byc Zydem? Czy ja p. Zalka mniej za to szanuje?

Ukraincy w Polsce maja swoje stronnictwo polityczne,
sa oni mimo ze Ukraincy Polakami.
Wot wsio.
Mamy tez zaimportowanych Grekow ktorzy sa Polakami,
no i cala masa roznych pokrewienstw po zaborowych.

Wieslaw.

WaRR

MIECZ - SŁAWOMIR wrote:

> Co to jest ta "miedzynarodowa sfera kapitalowa" nazywana nieraz przez
> Romana Dmowskiego "miedzynarodowym komiwojazerem"? To jest wlasnie
> istotne pytanie, ktore wiaze sie z pytaniem panu zadanym.

Panie Mieczu referowal sie pan do mieczynarodowej sfery
kapitalowej (cokolwiek to jest). Stawianie tu Dmowskiego
i wycieranie sobie nim mordy jest nie na miejsu.

Dmowski z panem wody nie pil wiec oco chodzi ? Co pan wie
o sytyacji miedzynarodowej, handlu i ekonomii, wspolzawodnictwa
rynkowego w latach 90tych ?

Pleciesz czlowieku jakies demagogiczne bzdury i wiecej robisz
zlego Polsce niz dobrego.

AnDaL

In article <32ec403d...@news.algonet.se>, wie...@algonet.se says...

> [...]
>
>Z powazaniem
>
>Wieslaw.
>
>If sex were so important rabbits would rule the world.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kochanski

zarowno Zalek, ty kotku (jestes mily to ja tez)
jak tez kilku innych, to wylacznie Zydzi ( z duzej litery !)
Sa tutaj z powodow, ktore wyjasniasz powyzej
urodzili sie w Polsce ale wychowali w kulturze zydowskiej.
Spowodowalo to u nich (u Ciebie tez) konflikt sumienia,
o ktorym wspominasz.
Przebywanie w polskim srodowisku
i wychowywanie w kulturze zydowskiej bynajmniej
nie nadalo im (ani Tobie), cech polskich,ani nie
uczynilo ich (ani Ciebie) Polakami !
wychowanie gra tutaj role decydujaca.
Ten Twoj "plus" to jedynie okaleczona Polska
mowa, aj, to tylko dyslekcja,...cos jeszcze...?
trudno zauwazyc.
Za to ten "plus" rzeczywiscie czyni Cie doskonalym
"katalizatorem", szczegolnie gdy ktos psioczy na Polske,
niezaleznie czy z "euforia" czy z zydowskim szalem.

Porownanie stalina i hitlera z narodowcami jest
calkowicie niedorzeczne, obaj byli mordercami
tak innych narodow jak i swojego, wystarczylo
im samo urojene podejrzenie, zeby skazac na smierc.

Zirinowski widze cieszy sie twoim szacunkiem,
(..."pan"...?) i to wiekszym niz Inuit.

" To ktore sa te gorsze ?.. eskimosi ??? "

Jednak znalazles kogos gorszego, aj...?

Ja tez, Ciebie !

Inuit, dla Twojej wiedzy, w ich jezyku znaczy *ludzie*,
zostali mylnie nazwani przez Algonquian jako
Eskimo, co znaczylo "jedzacy surowa rybe",
surowa ! nie wedzona !

AnDaL

ste...@free.polbox.pl

On Mon, 27 Jan 1997 22:51:20 GMT,

Marucha) wrote:

>On Mon, 27 Jan 1997 20:06:20 GMT, Za...@stam.shtuyot.il (Zalek Bloom)
>wrote:

[ciach]

> [...]
>
>Ja nie mam za zle Zydowi, jesli bezwarunkowo broni swego panstwa,
>swej ojczyzny - to jest jego patriotyzm i ja to szanuje.

Moze jestem w bledzie, ale prosilbym o uscislenie. Czy Zyd to
mieszkaniec/obywatel panstwa Izrael czy Zyd to Zyd mieszkajacy
gdziekolwiek. W pierwszym wypadku pytanie powyzsze jest bez sensu.
W drugim - pozwole sobie na porownanie. Jezeli np. pewnego pieknego
dnia okaze sie, ze osoby uzywajace Internetu to obywatele podejrzani
czyli niepewni czyli nielojalni, a zatem n-tej kategorii to co. Mam
sie nie bronic, bo jestem Polakiem, a to przeciez inni Polacy tak mnie
(m.in.) sklasyfikowali. Chyba Zydem nie jestem (aczkolwiek prace
badawcze na tym polu daja czasem niespodziewane dla samego
zainteresowanego efekty ;)) ale powyzszy przyklad pozwala IMHO
przynajmniej czesciowo przeniesc rozwazania na mniej grzaski grunt.
Czy wobec powyzszego pozostali - nie korzystajacy z Internetu a
wystepujacy w obronie jego uzytkownikow - wysluguja sie obcym
panstwom? Przepraszam za lopatologie, ale chyba czasem trzeba :)

[ciach]

>A w koncu - kto kazal Zachodowi w jakies handlowe konszachty
>z Gierkiem wchodzic, socjalizm pomagac mu budowac? To niech
>za durnote placa - bo madrzy ludzie ich ostrzegali.

Ogolnie jest przyjete, ze zaciagniete dlugi sie splaca. Taki los.
Ewentualnie mozna renegocjowac.

> [...]

>Schindlera", "Shoahy" i "Shtetle" albo "From hell to hell" krecic?
>O _polskich_ obozach koncentracyjnych pisac?

Jak rozumiem czesc tego typu produkcji (od 2 do 4 znam jedynie z
relacji) jest efektem dzialalnosci odpowiednikow naszych rodzimych
krzewicieli idei narodowych. Rasizm, glupota, niechec i zla wola
wystepuje w kazdym narodzie - zaden nie ma na nie monopolu i zaden nie
jest od nich wolny. A poniewaz jestem Polakiem, wiec przede wszystkim
odpowiadam (niestety) przed innymi za grzechy i grzeszki moich
rodakow. Tych innych pozostawiam innym - jakos sie trzeba w koncu
podzielic robota, a jak wiadomo stu srok za ogon nie zlapiesz :))

> [...]
> Zydow w roznych kolorach (bo bialego chyba nie wystarcza).
>
>Wiec niech sie Pan, Panie Zalek, nie wypiera w obliczu faktow.

No i cos pan Panie gajowy tu nawyrabial. Juz lepiej bylo drzewka
liczyc - zaczelo sie od 10k Zydow w Polsce a stanelo na 30%
To co, odliczamy co trzeci posting i wyrzucamy na soc.culture.jewish?

Jaroslaw Stemplewski
<ste...@free.polbox.pl>

Jerzy Pankiewicz

In soc.culture.polish AnDaL <an...@dlcwest.com> wrote:
: Przebywanie w polskim srodowisku

: i wychowywanie w kulturze zydowskiej bynajmniej
: nie nadalo im (ani Tobie), cech polskich,ani nie

Jakie sa te 'polskie cechy'?
Od pol roku mam przyjemnosc remontowac mieszkanie
i mam kontakt z czyto polska klasa robotnicza.
Ci ludzie pija w pracy, kradna, zle pracuja,
maja niskie kwalifikacje.
Co mnie obchodzi, ze oni jedza w domu bigos.
Ja wole zatrudnic nie-Polaka, jezeli bedzie lepiej pracowal.
Jak robotnika skrytykowac, to on sie upije,
a nie zacznie lepiej pracowac.
Jerzy Pankiewicz

Zalek Bloom

Marucha) wrote:

>I ja tez witam z zadowoleniem, bo sie lubie zdrowo poklocic!

No wiec klocmy sie!

>No - teoretycznie nie zawsze - ale wie Pan dobrze, ze pewne osoby
>w sporach polsko-zydowskich staja czesto nie po stronie tego kraju,
>gdzie jedza swoj chleb codzienny.

To dotyczy nie tylko Polakow Innych. Pomimo ze sluzylem w wojsku
izraelskim - automatycznie nie przyznaje racji Izraelowi. Pomimo ze
jestem Zydem automatycznie nie przyznaje racji Zydom. I stosuje ta
sama logike w stosunku do Zydow jak i Polakow. Czy to znaczy ze jestem
Izraelczykiem Inaczej dlatego ze urodzilem sie w Polsce i znam jezyk
polski znacznie lepjej niz Polacy Inaczej zydowski czy hebrajski?
Jak zwrocilem uwage sa Polacy przekonani ze pogrom kielecki dokonali
Polacy, i ze nie wszyscy Polacy pomagali Zydom. Dlaczego oni nie sa
Polakami Inaczej? I dlaczego ktos kto darzy Izrael sympatja jest
Polakiem Inaczej, a ktos kto wykonywuje rozkazy Watykanu jest
Prawdziwym Polakiem?

>Ja nie mam za zle Zydowi, jesli bezwarunkowo broni swego panstwa,
>swej ojczyzny - to jest jego patriotyzm i ja to szanuje.

Jak juz napisalem - bezwarunkowo nie bronie Izraela. Izrael tez ma
swoje czarne plamy z ktorych nie jestem dumny, i racja lezy po drugiej
stronie.

>Ale jakby Pan sie czul, gdyby np. jakis czlonek rzadu Izraela
>zaczal nagle przepraszac Polakow za to, ze to przez Zydow Hitler
>na Polske najechal? (przepraszam za porownanie)

O ile znam historje, Izrael nie zrobil nic Polsce za co mialby Polske
przepraszac, ale Izrael ma pare przyczyn aby przepraszac
Palestynczykow - co Izrael parokrotnie zrobil. O ile pamietam ostatnim
razem Izrael przeprosil Palestynczykow za atak na oboz uchodzcow,
pomimo ze atak ten byl odpowiedzia na artyleryjski atak
Palestynczykow. Gdyby w Izraelu byl pogrom Polakow, uwazalbym za
bardzo wskazane przeproszenie narodu polskiego za izraelskie scierwa.

>Byloby uczciwiej, gdyby pewne osoby powiedzialy glosno i wyraznie:
>interes Polski stawiamy na drugim miejscu.

Nie zgadzam sie - byloby uczciwiej gdybysmy postepowali wedlug systemu
amerykanskiego - czlowiek jest niewinny, az do chwili udowodnienia
winy. System komunistyczny uwazal ze "byt okresla swiadomosc", wiec
komunisci decydowali za nas jakie kto powinien miec poglady. A Pan
podobnie jak komuna decyduje jakie poglady maja ludzie z domieszka
krwi/wiary zydowskiej i ze stawiaja interes Polski na drugim miejscu.
Nawet lata wiezienia Michnika w walce z komunizmem nie przekonalu
Pana. Wiec co - przyjmiemy ze ja nie bede decydowal jakie poglady maja
Polacy na temat Zydow, a Pan nie bedzie decydowal jakie poglady maja
obywatele Polscy uwazajacy sie za Polakow?

>W naszej historii mamy sporo punktow zapalnych - i doprawdy, nie
>licytujmy sie, kto byl dla kogo gorszy.

Calkowice zgadzam sie!

>Ale zdrajcow - tak.
Nie dokladnie - podobnie jak w Polsce, wylacznie zdrajcow ktorzy lamia
prawo. Ale tak jest w prawie kazdym normalnym kraju.

> [...]

>za durnote placa - bo madrzy ludzie ich ostrzegali.

>Mimo wszystko, na glowe ludnosci, nie nam sie mierzyc z Izraelem.

Juz ktos mi to napisal, ale nie wiem czy chodzi Panu o to ze Polska
dostala za malo, czy Izrael za duzo. Faktem jest ze i Polska i Izrael
otrzymuja miliardy dolarow od Zachodu. A wiec problem jest nie sa
miliardy dolarow, tylko ktos otrzymal za malo a ktos za duzo. Jezeli
uwaza Pan ze Polska dostala za malo - ja nie mam nic przeciwko temu
aby Polsce podarowali wiecej (oczywiscie nie kosztem Izraela :----)

> [...]
>Schindlera", "Shoahy" i "Shtetle" albo "From hell to hell" krecic?
>O _polskich_ obozach koncentracyjnych pisac?

Wiec wierzy Pan ze "Shoa", "Lista Shindlera" etc to zydowskie lobby?
Faktem jest ze obozy zaglady zbudowano w Polsce (weglug oficjalnych
zydowskich organizacji byla to niemiecka czysto administratywna
decyzja), wiec ten okres tak tragiczny dla nas odbyl sie w Polsce.
Trudno wiec Polske ominac. Poniewaz byly wypadki wydawania/mordowania
Zydow przez Polakow, trudno to przemilczec - ludzie ktorzy to widzieli
jeszcze zyja i pamietaja. Pisalem juz wiele razy: Polacy zamiast
powiedziec "Tak, byli wsrod nas scierwa, bardzo nam przykro",
twierdza ze raz, Polacy Zydow nigdy nie mordowali ani nie wydawali,
dwa to wlasnie Zydzi mordowali Zydow i Polakow, a trzy to wy bijeci
Palestynczykow. Dopoki zyja Zydzi pamietajacy okupacje, w ten sposob
trudno bedzie dosc do porozumienia.

> [...]
> Zydow w roznych kolorach (bo bialego chyba nie wystarcza).
>
>Wiec niech sie Pan, Panie Zalek, nie wypiera w obliczu faktow.

Wcale nie twierdze ze wszystkie rasy/narody sa jednakowo zdolne -
gdyby tak bylo igrzyska olimpijskie polegaly by na obliczeniu ile
medalow przypada na rase/narod. Wiec moze jestem rasista i
koltunem.Rzeczywiscie musialo by nas byc ponad miliard - oczywiscie w
roznych kolorach, gdyz w Izraelu mamy Zydow brazowych z Indji,
czarnych z Etiopji, bialych z Europy, a nawet malutka ilosc Chinczykow
- uchodzcow z Wietnamu ktorzy przeszli na zydowstwo.
Ale jak juz pisalem - jezeli Murzyni stanowia nadprocentowosc w
koszykowce, to nie dlatego ze spiskuja, ale dlatego ze sa lepsi.
Fatem rowniez jest ze przecietne wyksztaicenie u Zydow jest wyzsze niz
u nieZydow. Czy to tez spisek?

Pozdrawiam,

Zalek

AnDaL

In article <5ckgs4$4...@sun1000.pwr.wroc.pl>, panki...@sun1000.pwr.wroc.pl
says...
------------------------------
dlaczego nie zapytasz Kochanskiego ?
nie zuwazyles ze to byl jego temat ?

a to nie wiesz tez ze jaki pracodawca, taki i robotnik ?

AnDaL

Wlodek Richter

Wojciech Skaba wrote:

> Myslalem, iz jest oczywistym, iz panstwo radzieckie stworzyli Zydzi.
> Widac, mylilem sie z ta oczywistoscia. Tak wiec odpowiadam:

Mysl mniej, bedziesz sie mniej mylil!

> Od rewolucji pazdziernikowej ok. 90% najwyzszych wladz radzieckich
> stanowili Zydzi. POtem stopniowo ten udzial malal, ale jeszcze w
> czasach II wojny swiatowej byl dominujacy (Kaganowicz, Berja).

Czyli najwyzsze wladze radzieckie skladaly sie z 2,222222 osob (slownie
dwoch przecinek 222222) i to jesli Beria byl Zydem.
Jesli "zalozymy" ze rzadzil w rzeczywistosci Stalin sam wtedy bylo Zydow
0 (zero) procent. Chyba ze Stalin byl Zydem i wtedy bylo 100% Zydow.

> W ten sposob Armia Radziecka realizowala cele Zydowskie.
> Oczywiscie, na froncie Zydow nie bylo!

Oczywiscie oczywiscie ze "ich" nigdy nie ma na froncie.
Tak samo jak i w armii izraelskiej. Na pierwszej linii Polacy (ci
prawdziwi) a z tylu Zydzi ich poganiali biczykiem. I to ze Izrael wygral
wszystkie wojny ze swoimi przeciwnikami to oczywiscie zasluga tychze
prawdziwkow.
Potem sie tylko Zydzi chwalili ze to oni - co za bezczelnosc!!!

> Co do 'zauralskiego' - chodzilo mi o sklad osobowy zolnierzy
> radzieckich. Duza czesc stanowili nie rosjanie, lecz ludnosc
> zauralska,

A za Uralem Rosjanie nigdy nie mieszkali wiec nie nalezeli do ludnosci...
Tak samo jak Polacy za Bugiem.....

> [...]
> a kto Polakiem.
>

> Troche mi przykro, ze musze tlumaczyc takie oczywistosci

Mysl mniej, bedzie mniej przykro!

Dypl. gajowy Waclaw Marucha

Pisze p. Zalek, z ktorym sie przyjemnie rozmawia, bo zawsze wole miec
inteligentnego przeciwnika, niz glupiego zwolennika:

> [...]
>Polakami Inaczej? I dlaczego ktos kto darzy Izrael sympatja jest
>Polakiem Inaczej, a ktos kto wykonywuje rozkazy Watykanu jest

Alez Panie Zalek - sympatia do innego kraju, to jedno. Czy wie Pan,
ze zawsze trzymam za Izraelem przeciwko Palestynczykom? Od dawna
nie lubilem terrorysty Arafata, ktory na starosc nagle stal sie
"mezem stanu" i dostal Nobla. Moze stad sie wziela moja niechec
do calego (dosc sztucznie utworzonego) narodu palestynskiego.

Sympatia - to jedno. Nielojalnosc - to drugie. Moze my, Polacy,
jestesmy troche przeczuleni na punkcie panstwowosci, ale tak sie
jakos sklada, ze przez wiele lat albo jej nie mielismy, albo
mielismy taka nie swoja panstwowosc, cos jakby 17-a republika
autonomiczna. Wy natomiast juz od kilkudziesieciu lat macie
wlasne panstwo, z ktorym sie mozecie identyfikowac.

>Jak juz napisalem - bezwarunkowo nie bronie Izraela. Izrael tez ma
>swoje czarne plamy z ktorych nie jestem dumny, i racja lezy po drugiej
>stronie.

Ja tez nie bronie Polski bezwarunkowo.

> Gdyby w Izraelu byl pogrom Polakow, uwazalbym za
>bardzo wskazane przeproszenie narodu polskiego za izraelskie scierwa.

Chodzi o to, ze do tej pory sprawa pogromu w Kielcach nie jest
wyjasniona a nawet obserwuje sie proby dalszego jej zagmatwania.
Wyszla na ten temat ksiazka uczciwego dziennikarza, Kakolewskiego,
"Umarly cmentarz".

Ile razy przypisywalo sie AK i NSZ mordowanie Zydow za to, ze byli
Zydami - podczas gdy praktycznie wszystkie takie przypadki byly
normalna reakcja polskiego podziemia na fakty wspolpracy z NKWD
lub bandytyzm i nie mialy nic wspolnego z narodowoscia czy religia.

> [...]
>krwi/wiary zydowskiej i ze stawiaja interes Polski na drugim miejscu.
>Nawet lata wiezienia Michnika w walce z komunizmem nie przekonalu

Dla mnie Michnik byl, Panie Zalku, bozyszczem i bohaterem. Tak
jest.
Po 1990 roku roztrwonil swoj kredyt zaufania. Nie tylko tacy
zazarci antysemici, jak ja, Panu to powiedza. Bratal sie z komuna,
zamieszczal antypolskie artykuly... sprawy ogolnie znane.

>Juz ktos mi to napisal, ale nie wiem czy chodzi Panu o to ze Polska
>dostala za malo, czy Izrael za duzo.

Ani o jedno, ani o drugie. Po prostu (nie bez pewnej zazdrosci)
stwierdzam fakt, iz Zydzi maja o wiele bardziej efektywne lobby
glownie w USA, o wiele wieksze wplywy i dostaja wiecej pieniedzy,
niz Polska. Maja tez w swych rekach sporo mediow.

>Wiec wierzy Pan ze "Shoa", "Lista Shindlera" etc to zydowskie lobby?

No chyba Pan, Panie Zalku, zartuje. Chyba, ze nie polskie.

>Faktem jest ze obozy zaglady zbudowano w Polsce (weglug oficjalnych
>zydowskich organizacji byla to niemiecka czysto administratywna
>decyzja), wiec ten okres tak tragiczny dla nas odbyl sie w Polsce.

Panie Zalku, POLSKI WTEDY NIE BYLO. Nie bylo polskiego rzadu
mogacego efektywnie sprawowac wladze. Na terenach Polski
rzadzili obcy. Dobrze obaj o tym wiemy.

Chodzi po prostu o stworzenie wlasciwych skojarzen metoda
wielokrotnego powtarzania: obozy - Polska, Polska - obozy...
Juz mi sie nie chce pisac, o jakie rzeczy pytaja w Auschwitz
mlodzi ludzie z Izraela, przyjezdzajacy tam w wycieczkami
(m.in. ile zarabiali miesiecznie polscy straznicy pilnujacy
Zydow w obozie...)

>Trudno wiec Polske ominac. Poniewaz byly wypadki wydawania/mordowania
>Zydow przez Polakow, trudno to przemilczec - ludzie ktorzy to widzieli
>jeszcze zyja i pamietaja.

Byly takie przypadki, byly tez i odwrotne. Znane byly fakty
istnienia band, zlozonych z Zydow, rabujacych, gwalcacych...

> [...]
>dwa to wlasnie Zydzi mordowali Zydow i Polakow, a trzy to wy bijeci
>Palestynczykow. Dopoki zyja Zydzi pamietajacy okupacje, w ten sposob

Tak, byli wsrod nas scierwa i jest mi za to przykro. Nie, nasz
narod nie zasluguje na opinie antysemitow i mordercow. Nie same
scierwa w nim byly - ani nie same anioly wsrod Zydow. Polacy tez
maja swoja pamiec.

I przypominam, ze 30% wsrod Sprawiedliwych w Vad Yashem to jednak
Polacy - mimo, iz Polska byla jedynym krajem, gdzie za najmniejsza
pomoc Zydom grozila kara smierci. Nawet za sprzedaz bochenka
chleba, co sie przytrafilo w dalszej mojej rodzinie.

> [...]
>gdyby tak bylo igrzyska olimpijskie polegaly by na obliczeniu ile
>medalow przypada na rase/narod. Wiec moze jestem rasista i

No to mozemy sobie podac rece, bo ja tez tak uwazam.

> [...]
>koszykowce, to nie dlatego ze spiskuja, ale dlatego ze sa lepsi.
>Fatem rowniez jest ze przecietne wyksztaicenie u Zydow jest wyzsze niz

Nie, to byl zart rachunkowy z poprawnosci politycznej, gloszacej
absolutna rownosc wszystkich ze wszystkimi.

Pozdrowienia z dubeltowki
Dypl. gajowy hab. Waclaw Marucha.
15 lat doswiadczenia zawodowego, niepijacy.

Wojciech Skaba

Krzysztof Wroblewski wrote:

To kompletna bzdura.

W przeszlosci, glownie w latach 70-tych Polska wziela
tzw. "pozyczki', na skutek porozumienia Zydow z Polski
z Zydami na Zachodzie. Od lat 70 tez je splacamy.
Do dzisiaj juz wartosc splaty 2 krotnie przekroczyla
wartosc pozyczek, a dlug nadal pozostaje.
Ponadto splacamy to nisko przetworzonymi towarami,
sprzedawanymi po zanizonych cenach, okreslanych
przez Zachod. Do tego jeszcze to Oni okreslaja
co od nas kupia a co nie, i w jakiej ilosci.
Nazywa sie to: kontyngent.

Podsumowujac: Gdyby jakis Marsjanin obserwowal
Ziemie przez lunete, to by powiedzial o Polsce
idioci. Od 30 lat wysylaja na Zachod swoje
towary w zamian za NIC, tylko dlatego, ze
w jakichs tam papierach ktos cos zapisal.

Osobiscie proponuje splacic dlugi wysylajac
Zachodowi tych komunistow, z ktorymi podpisywali
umowy, liczac po $1,000,000 za jednego.

ws

Dypl. gajowy Waclaw Marucha

On Mon, 27 Jan 1997 23:39:16 GMT, wie...@algonet.se (Kochanski,
Wieslaw) wrote:

> [...]
>Wot wsio.
>Mamy tez zaimportowanych Grekow ktorzy sa Polakami,
>no i cala masa roznych pokrewienstw po zaborowych.

Pan Zalek ani nie mieszka w Polsce, ani nie ma polskiego
obywatelstwa, ani tez nie twierdzil, ze jego lojalnosc
lezy po stronie Polski. Wiec po co mu przyczepiac cos,
z czego moze wcale by sie nie ucieszyl? Polacy to wredny,
antysemicki narod, ktorego trzeba unikac.

Wlodek Richter

Krzysztof Wroblewski wrote:

> A bez tego marsza to juz nie potrafisz maszerowac? Kto by to pomyslal,
> ze stare nawyki tak potrafia sie utrwalac.....

Coz, widocznie tak samo jak nazistowska mentalnosc.....

jacob bekker

Zalek Bloom wrote:

> gajowy_...@nadlesnictwo.maciury.com.pl (Dypl. gajowy Waclaw

> No wiec klocmy sie!.

Zly matematyk z tego naszego dyplomowanego gajowego. 30% lauretow
nagrody nobla nie znaczy 30% ludnosci swiata lecz 30% z liczby osob,
ktorzy nagrode Nobla otrzymali. Naprzyklad: nagrode Nobla otrzymalo w
jednym roku 100 osob roznych narodowosci i wsrod nich bylo 30% Zydow.
Znaczy to, ze 30 Zydow otrzymalo te nagrode.

jbe...@flash.net

Krzysztof Wroblewski

>Zanim Panu odpowiem, chcialbym wiedziec czy Pan ma pretensje ze Izrael
>otrzymuje za duzo, czy Polska za malo?

Nie mam zadnych pretensji. Polska nawet bez centa pomocy zachodniej i tak
pozostanie Polska. Izrael w takiej sytuacji przestanie poprostu istniec.
Poza tym to pan zaczal pisac o miliaradach pomocy wspomagajacych Polske. W
kontekscie pomocy dla Izraela te kwoty sa poprostu smieszne i tylko to
chcialem powiedziec.

>A tak nawiasem mowiac jest mi Pan winien odpowiedz.

Nie jestem winien zadnej odpowiedzi. Wyraznie napisalem w moim poprzednim
postingu, ze nie chodzi mi o przypadkowa smierc osob cywilnych w czasie
normalnych walk. To o czym pisalem to bylo celowe bombardowanie skupisk
ludnosci cywilnej. Dla mnie to ludobojstwo. Pan sobie to moze nazywac dowolnie.
W czasie drugiej wojny swiatowej tez to bylo nazywane roznie i dopiero proces
norymberski wyjasnil definitywnie te subtelne problemy jezykowe.

Krzysztof Wroblewski

jacob bekker

ste...@free.polbox.pl wrote:

> Moze jestem w bledzie, ale prosilbym o uscislenie. Czy Zyd to
> mieszkaniec/obywatel panstwa Izrael czy Zyd to Zyd mieszkajacy
> gdziekolwiek.

Zyd to osoba przynalezaca do narodu zydowskiego tak samo, jak Polak jest
osoba przynalezaca do narodu Polskiego. Zyd jest Zydem niezaleznie gdzie
mieszka tak samo, jak Polak jest Polakiem niezaleznie od kraju
zamieszkania. Roznica polega tylko wtedy, jezeli chodzi o obywatelstwo.
U Polakow nazwa narodu i nazwa ojczyzny pokrywaja sie, u Zydow zas nie.
Polak bedacy obywatelem Polski czy nie - nazywa sie Polakiem; natomiast
Zyd, aby byl obywatelem izraelskim, musi byc Izraelczykiem. Dlatego tez
moze byc Polak obywatelstwa izraelskiego natomiast nie moze byc
Izraelczyk obywatelstwa polskiego (Chyba, ze posiada dwa obywatelstwa).

> Pozdrawiam,
>
> --
> Jaroslaw Stemplewski
> <ste...@free.polbox.pl>

Pozdrawiam,

jbe...@flash.net

Kochanski, Wieslaw

A) Nigdy nie twierdzilem ze Polacy to wredny antysemicki narod.
To Panskie slowa. Twierdzilem tylko ze pewna czesc z nas Polakow,
(tak jak i Pan MK twierdzi) jest chorobliwie nadeta,
jak balony grozace peknieciem. To wzdeci ma byc potwierdzeniem
polskosci. Nie mowie zeby nie byli Polakami, mowie tylko,
ze nie sa przez to "wzdecie" wiekszymi Polakami niz inni.
(co tym "wzdetym sie wydaje")

B) Gdzie lezy lojalnosc Pana Zalka to by sie w praniu dopiero okazalo.
Jak na razie nie ma jakich kolwiek dannych na to aby byl on _nie_
lojalny w stosunku do Polski czy Polakow.

C) Wiele razy obcokrajowcy byli mianowani "Polakami" mimo
ze nie mieli Polskiego obywatelstwa, mieli inna czesto kulture,
dostawali to miano "Polaka" od innych Polakow za
swoje sympatie pro-Polskie. To _JA_ uwazam Pana Zalka za Polaka
to _JA_ stoje tez za ta opinja nikt inny. Nie uzurpuje sobie
tez prawa rozdawania honorowago obywatelstwa lub tytulu
"Polaka na wieki wiekow" jak to robia niektorzy rodacy.
Tak wiec jest to moja opinja. Mozna sie z nia nie zgadzac.
Mam poprostu inne kryterja bycia Polakiem. Pan Zalek je
wypelnia. Nigdy tez Pan Zalek nie oponowal kiedy pisalem,
ze go uwazam za Polaka. Nie mam problemu z faktem ze np
mozna byc dobrym Polakiem i dobrym Izraelczykiem.
Tak jest bylo wielu dobrych Polakow i dobrych Amerykanow.

Pozdrowienia

Wieslaw.

P.S. Rozsadne wypowiedzi zasluguja na rozsadne odpowiedzi...:)

spea...@netcom.ca

Kochanski, Wieslaw wrote:

> [...]
>
> Jak by tak pozbieral do kupy Stalina/Hitlera/Tejkowskiego/Le Pan'a..
> to mamy od cholery i ciut, ciut, tych najlepszych narodow.

Z punktu widzenia tych wymienionych bohaterow,
takimi sa pewnie wszystkie inne narody...

Cala sztuka w lubieniu ponad wszystko nie polega
na kochaniu utopijnego obiektu ale w milosci do
realnego przedmiotu.
GHC

.
.

Jerzy Pankiewicz

In pl.soc.polityka AnDaL <an...@dlcwest.com> wrote:
: a to nie wiesz tez ze jaki pracodawca, taki i robotnik ?

Jaki autor taki i posting...
Jerzy Pankiewicz

Kochanski, Wieslaw

On Tue, 28 Jan 1997 22:21:23, ch...@highresnmr.biophys.upenn.edu (Krzysztof Wroblewski)
wrote:

> [...]
>normalnych walk. To o czym pisalem to bylo celowe bombardowanie skupisk
>ludnosci cywilnej. Dla mnie to ludobojstwo.

Jeszce jedna perla Wroblewskiego.
Oczywiescie ze aby udokumentowac to wlasne twierdzenie,
"wyrafinowanego ludobujstwa" ti juz nie.
Opinja samych Libanczykow tez mu nie przypada do gustu.
_Musi_ byc to ludobujstwo, bo inaczej okaze sie ze nawet antysemityzm
Wroblewskiego nie ma zadnych racjonalnych podbudowek,
jest wyssany z piersi Moczara i Kakola.
Ten okres "oseska" trwa dosc dlugo u Pana Wroblewskiego.
Jak zaczal zsac w 1968 tak mimo ze maya i taty juz niema
(Kakol/Moczar) to zsie co popadnie, czyli kazda padline.

Pozdrowienia dla Pana Wroblewskiego.

Wieslaw

Kochanski, Wieslaw

On 28 Jan 1997 22:39:44 GMT, an...@dlcwest.com (AnDaL) wrote:

> dlaczego nie zapytasz Kochanskiego ?
>nie zuwazyles ze to byl jego temat ?

Widzisz kochanski nie ma na ten temat, gotowego
przepisu. TY go masz wiec i do Ciebie pytanie skierowano.

>a to nie wiesz tez ze jaki pracodawca, taki i robotnik ?

Glebia tego stwierdzenia.. hm... zadumalem sie..
chyba wpadne w depresje..

Piotr Paczkowski

On Tue, 28 Jan 1997, Zalek Bloom wrote:

> [...]
> dwa to wlasnie Zydzi mordowali Zydow i Polakow, a trzy to wy bijeci
> Palestynczykow. Dopoki zyja Zydzi pamietajacy okupacje, w ten sposob

Oczywiscie, ze byly przypadki mordowania Zydow przez Polakow.
Jest jednak prawda rowniez to, ze byli Polacy, ktorzy Zydow ratowali.
Problem jest w tym, ze filmy typu "Lista Schindlera" produkuja jacys
rasisci. Skoro nazywacie antysemitami Polakow calkowicie przeczacych
faktowi mordowania Zydow, to mam chyba prawo tak nazwac tych, ktorzy
przeginaja pale w druga strone. Jezeli z zimnego hitlerowskiego
skurwysyna, ktory zrobil majatek na darmowej eksploatacji zydowskiej
sily roboczej robi sie aniola milosierdzia, a w tym samym filmie
jednostronnie ukazuje sie Polakow jako zydozercow, to mamy do
czynienia z podwojnym klamstwem. Biorac pod uwage fakt, ze Steven
Spielberg jest Zydem, trudno jest mi powstrzymac sie od stwierdzenia,
ze to objaw typowo koszernej moralnosci.
Z antysemityzmem mozna sie spotkac pod niemal kazda dlugoscia i
szerokoscia geograficzna, ale Zydzi maja jakas dziwna inlinacje do
zauwazania antysemityzmu przede wszystkim u Polakow. Prosze spojrzec
chocby na srodowisko Afro-Amerykanow (tlum. : czarnuchow) i przemowy
ich duchowego przywodcy, p. Farakhana (chyba go nie przekrecilem ?).
Antysemityzm w stanie czystym. Ja rozumiem, ze wypominanie czarnuchom
antysemityzmu nie jest politically correct, ale takie sa fakty.
Isaac B. Singer napisal "Zyd wspolczesny nie moze zyc bez antysemityzmu.
Jezeli antysemityzm gdzies nie istnieje, to on go stworzy." Cos w tym
jest. Oczywiscie, ze w Polsce istnieje i istnial antysemityzm, ale
problem w tym, ze twierdzi sie, ze przejawial sie on w masowym
mordowaniu Zydow przez Polakow, co jest juz bezczelnym klamstwem.
Prawda jest, ze rowniez Zydzi maja wspoludzial w mordowaniu
swoich ziomkow. Cytat z ksiazki zydowskiej pani historyk prof. Hannah
Arendt :
"Zydzi w kazdym zamieszkiwanym przez siebie miejscu mieli lokalnych
przywodcow, i wszedzie, nieomal bez wyjatku, ci przywodcy chetnie
poszli na wspolprace z hitlerowcami, formujac Rady Zydowskie
(Judenraty), ktore kierowaly wywozka [do obozow] (...) Bez daleko
posunietego wspoldzialania Rad Zydowskich zamordowanie tak wielkiej
liczby Zydow byloby niemozliwe."
To, ze Zydzi bija Palestynczykow tez jest prawda, chociaz raczej
nie pasuje jako argument do dyskusji o "polskim antysemityzmie".

___ ___ _ _ ___
|_| |_|_| |_|_| |_|_| ..... http://cksr.ac.bialystok.pl/~paka ...

Dypl. gajowy Waclaw Marucha

On Tue, 28 Jan 1997 23:27:28 -0600, jacob bekker <jbe...@flash.net>
wrote:

> [...]
>jednym roku 100 osob roznych narodowosci i wsrod nich bylo 30% Zydow.
>Znaczy to, ze 30 Zydow otrzymalo te nagrode.

Moze ktos z panstwa szanownego wytlumaczy przystepnie Panu Bekkerowi,
co to znaczy estymacja statystyczna, probkowanie itp. Bo mnie
rece opadaja, choc mam 15 lat praktyki w zawodzie i od jakiegos
czasu niepijacy jestem

Dypl. gajowy Waclaw Marucha

No, ale tym razem Wieslaw Referent Kochanski Starszy dosunal Panu
Wroblewskiemu:

> [...]
>Jak zaczal zsac w 1968 tak mimo ze maya i taty juz niema
>(Kakol/Moczar) to zsie co popadnie, czyli kazda padline.

Zeby jeszcze mozna bylo zrozumiec, o czym p. Kochanski pisze,
wrazenie byloby pelniejsze. Ale i tak pozostaje/ w szacunku
dla nieoczekiwanego wysilku umyslowego, na jaki nasz Glowny
Referent pl.soc.polityka sie zdobyl, wbrew zaleceniom lekarzy.

Kochanski, Wieslaw

On 29 Jan 1997 12:34:13 GMT, panki...@sun1000.pwr.wroc.pl (Jerzy Pankiewicz) wrote:

>Nie cenie Piaseckiego. Ale zeby mordowac mu syna,
>to chyba lekka przesada...
> Jerzy Pankiewicz

Sadzi Pan ze to jednak zemsta ?
Mnie ta historja ciekawila nire ideologicznie
ale bardziej jako zagadka kryminalna.
Zawsze sie zastanawialem nad wyborem punktu w czasie.
Jezeli zalozymy ze to zemsta, to mogli to zrobic w dowolnym
pukcie czasowym.

Czy sa jakies teorje na temat eventualnej
symboliki tego punktu.

Pamietam jak rozchodzily sie po Warszawie roznego typu
plotki, ze np. pod gmachem sadu, wiec ze niby wyrok niebios
Minelo tyle lat, czy cos przybylo do tych teorji,
mam namysli cos zdrowo podbudowanego.

Pozdrowienia

Kochanski, Wieslaw

On Wed, 29 Jan 1997 20:48:24 GMT, gajowy_...@nadlesnictwo.maciury.com.pl (Dypl. gajowy
Waclaw Marucha) wrote:

>No, ale tym razem Wieslaw Referent Kochanski Starszy dosunal Panu
>Wroblewskiemu:

[...]

> [...]
>dla nieoczekiwanego wysilku umyslowego, na jaki nasz Glowny
>Referent pl.soc.polityka sie zdobyl, wbrew zaleceniom lekarzy.

No to jak to gajowy. Na to co na pl.* doszlo do was
a tutaj nie.
Napiszcie do Pana Wroblewskiego on doskonale wie.
I mnie to wystarcza.

Widzicie Gajowy, nie wszystke sparwy dotyczace referentow,
musza dotyczyc Gajowych.

Wy maci Bambi, kontakt z natura,,itd.
Referent ma biurko i kalamaz, tz. warsztat pracy.
Ja nie wchodze do lasu z troski o obuwie,
wy nie wejdziecie do mojego biura z troski o atrament.
Inkaust ostatnio na talony.
Wszyscy pisza tymi tam dlugopisami.

Szkolili was w innym kierunku.
Oczywiscie gdyby was z roboty wyzucili, mozecie
sie przeszkolic na referenta, ale to lata pracy.
Obijanie gruszek nie jest takie latw jak by sie moglo wydawac.
A i samo narzedzie musi sie do tego nadawac. Trening.

Kochanski, Wieslaw

On Wed, 29 Jan 1997 20:46:58 GMT, gajowy_...@nadlesnictwo.maciury.com.pl (Dypl. gajowy
Waclaw Marucha) wrote:

>Moze ktos z panstwa szanownego wytlumaczy przystepnie Panu Bekkerowi,
>co to znaczy estymacja statystyczna,

Co kupil sobei druga ksiazke ? slownik wyrazow obcych.
Statystyka nie ma nic wspolnego z logika.
Tz. opiera sie na niej, probuje, ale logika
nie wynika ze statystyki.

Wieslaw.

P.S. Konceptu wam brak. Nuda jak flaki z olejem.
Nie podniesiesz poziomu beda cie ignorowac.

Zalek Bloom

Piotr Paczkowski <pa...@cksr.ac.bialystok.pl> wrote:

> Oczywiscie, ze byly przypadki mordowania Zydow przez Polakow.
>Jest jednak prawda rowniez to, ze byli Polacy, ktorzy Zydow ratowali.
Gdyby wiekszosc Polakow i Zydow miala podobne poglady jak Pan, na scp
glownym tematem bylyby kobiety i kultura (upps - moze powinienem
napisac kultura i kobiety).
Ale gdy tylko jakis czlonek polskiego rzadu przeprosi Zydow za
antysemickie wybryki pewnych Polakow, momentlnie "Patriotyczne"
ugrupowanie scp atakuje "ponizenie" Polski przez zydo-komunistyczny
rzad Polski. Nie zdziwie sie jezeli Pana zalicza do zydopodobnych
Polakow.
O tym ze Zydzi pamietaja Polakow ktorzy im pomagali nie musze pisac,
nawet "Patriotyczne" ugrupowanie scp chwali sie ze nazwiska Polakow
zajmuja wiele drzewek Jerozolimie.

> [...]
>Spielberg jest Zydem, trudno jest mi powstrzymac sie od stwierdzenia,
>ze to objaw typowo koszernej moralnosci.

Nazwanie Spieldberga rasista - to chyba zbyt silnie powiedziane. Ale
zauwazylem ze pewne fakty Polacy zupelnie inaczej odbieraja niz Zydzi.
Do dzisiaj jestem zaszokowany ze pewien sciepowiec scene filmowa w
ktorej SSman kaze Polce wybrac ktore dziecko ma isc na zaglade
zdefiniowal jako anty-polska i pro-niemiecka.
Odnosnie Schindlera - faktem jest ze uratowal on zycie wielu Zydom, i
to dla nas jest wazne.
Pokazywanie polskich antysemitow Polacy uwazaja jako frontalny atak na
Polske - ja to widze jako frontalny atak na antysemityzm. Nie wiem jak
Holendrzy odebrali film "Anna Frank" - ale przeciez tych Zydow wydal
Holender, wiec to znaczy ze Zydzi sa antyholenderscy?
Polacy moga miec pretensje ze nie ma filmow o Polakach ktorzy Zydom
pomagali - ale wybrazam sobie taki film, w ktorym ci Polacy kryja sie
z tym przed sasiadami Polakami - wiec znowu okreslono by ten film jako
antypolski.

> [...]
>Antysemityzm w stanie czystym. Ja rozumiem, ze wypominanie czarnuchom
>antysemityzmu nie jest politically correct, ale takie sa fakty.

Chyba selektywnie czyta Pan artykuly zydowskich dziennikarzy. Zydzi
wypominaja antysemityzm Niemcom (nie pamietam autora - ale niedawno
ktos wydal ksiazke z teza ze Niemcy z checia pomagali nazistom),
Murzynom - i to nie tylko Farakhanow, Francuzom, i tak prawde mowiac
to chyba wszystkim europejskim krajom z wyjatkiem Danii. Ale tylko
Polacy uwazaja za stosowne protestowac przeciwko wspominaniu polskich
antysemitow.

>Isaac B. Singer napisal "Zyd wspolczesny nie moze zyc bez antysemityzmu.
>Jezeli antysemityzm gdzies nie istnieje, to on go stworzy."

Zgadzam sie ze Zyd wspolczesny nie moze byc Zydem bez antysemityzmu,
ale nie zgadzam sie to Zydzi stwarzaja antysemityzm. W USA gdzie nie
ma silnego antysemityzmu Zydzi asymiluja sie masami. W USA nikt nie
wypomina Amerykanom ze skoro maja domieszke zydowskiej krwi to znaczy
ze przekladaja Izrael nad USA. Gdyby w Polsce traktowano Zydow tak jak
w Ameryce, byc moze ze ilosc obywateli izraelskich bylaby znacznie
mniejsza. Dla ludzi jak ja - agnostykow - zydostwo to raczej wybor z
przymusu. Gdy zylem w Polsce uwazalem sie za Polaka, bylem gotow
walczyc w obronie Polski. Ale rowniez darzylem sympatja Izrael, nie na
tyle aby akceptowac rozkazy z Izraela, ale wiedzialem ze mam tam
krewnych. Ale wielu Polakow uwazalo ze darzenie sympatja Watykan,
nawet bezkrytyczne wykonywanie rozkazow z Watykanu to jest wlasnie
Polskosc, a zainteresowanie Izraelem - to jest jest anty-polskosc.

>Oczywiscie, ze w Polsce istnieje i istnial antysemityzm, ale
>problem w tym, ze twierdzi sie, ze przejawial sie on w masowym
>mordowaniu Zydow przez Polakow, co jest juz bezczelnym klamstwem.

Zgadzam sie z tym twierdzeniem, i oficjalne zydowskie organizacje tak
nie twierdza. Nie wierzy Pan - prosze zaczac od www.remeber.org.
Faktem jest ze i Zydzi maja swoch Mieczy i Warrow, ale oni tak samo
reprezentuja Zydow jak Miecz i WaRR Polske.

> [...]
>(Judenraty), ktore kierowaly wywozka [do obozow] (...) Bez daleko
>posunietego wspoldzialania Rad Zydowskich zamordowanie tak wielkiej

Oczywiscie - Zydzi nie sa aniolkami i o tym wiemy. Nie probujemy tego
ukryc - byli i sa wsrod nas zdrajcy, i jest wiele ksiazek poswieconych
temu tematowi napisanych przez Zydow i wydanych przez zydowskie lub
izraelskie wydawnictwa.

> To, ze Zydzi bija Palestynczykow tez jest prawda, chociaz raczej
>nie pasuje jako argument do dyskusji o "polskim antysemityzmie".

Tez sie zgadzam, nawet z piewszym twierdzeniem.

Zalek Bloom

> [...]

>pro-zydowskie, np. Tygodnik Powszechny. Niektorzy
>z rozkosza dopisuja zbrodnie Polakom (M. Cichy i A. Michnik).
Nie czytam Tygodnika Powszechnego, wiec nie wiem czy z rozkosza czy ze
smutkiem dopisuja zbrodnie Polakom.

>WaRR czy Miecz sa raczej odchylencami niz glosem
>opinii publicznej. Prezydent przepraszal w Knesecie,
>premier znosil zlosliwosci tamze. Moze wystarczy?
Wedlug mnie to wystarczy - i ja raczej dyskutuje z ludzmi ktorzy
uwazaja ze prezydent nie mial za co przepraszac, i wlasnie powinno byc
na odwrot .
Premier znosil zlosliwosci w Kneset? A niby dlaczego mialby byc
traktowany niz lepjej niz kazdy inny czlonek izraelskiego parlamentu
;-----( To przeciez "traktuj obcego jak siebie samego" .

>2. A co ze zdaniem - "Byly wsrod nas scierwa, bardzo
>nam przykro" ze strony zydowskiej? Trzeba bylo amerykanskiego
>Zyda, Johna Sacka, zeby wolno bylo w Polsce mowic
>o zbrodniach popelnionych przez Zydow. Wczesniej kazda
>wzmianka konczyla sie zgodna akcja mediow
>pod hasle - antysemici.
>Kilka razy wydano ksiazke zbrodniarza Gray-Grajewskiego
>i tv pokazala film wg. niej.
Widze ze zaniedbuje Pan lekture pana Kochamskiego (ex-Icka).
Zobaczylby Pan ze Zydzi nie maja problemu z wyciaganiem swoich brudow
na wierzch. Jakos niezauwazylem zeby wzmianka o zydowskich scierwach
konczyla sie haslem "antysemici". To co zauwazylem ze prasa zydowska i
izraelska z rozkosza podejmowala ten temat. Izraelskie gazety pelne sa
artykulow opisujacych zydowskie scierwa.

>Nie cenie Piaseckiego. Ale zeby mordowac mu syna,
>to chyba lekka przesada...
> Jerzy Pankiewicz

Calkowicie zgadzam sie Panem. ale to byl raczej wyjatek niz regula.

Zalek

Jerzy Pankiewicz

Wojciech Skaba

"Lista Schiendlera' to wiarutne klamstwo.

DO dzis zyje zona Schiendlera. Spielberg nie wykorzystal jej
do scenariusza, mimo, ze byla bezposrednim swiadkiem wydarzen.

Juz po nakreceniu filmu stwierdzila ona, ze prawda byla inna.

Schiendler przez cala wojne wykorzystywal Zydow i po ich wyczerpaniu
wysylal do Auschwitz, a potem bral kolejna grupe. Uratowal tylko
tych, ktorzy jako ostatni u niego pracowali (ze strachu).

Pytanie. Czemu Zydzi bronia Schiendlera a atakuja Polakow?
Ze wzgledu na uczciwosc Polakow. Zaden narod oprocz Polakow
nie zasluzyl na miano narodu ratujacego Zydow (to slowa Zydow!).
100.000 Polakow zginelo w ratowaniu Zydow. Stad, wspolczesni
Zydzi Amerykancy maja kompleks. Oni wowczas nie pomagali - milczeli.
Ich nie boli bandyta - Schiendler, ale uczciwi Polacy. Sa za uczciwi.
Nie pasuja im do ich wizji krystalicznie czystego narodu zydowskiego.

ws

Zalek Bloom

> [...]

>Poza tym to pan zaczal pisac o miliaradach pomocy wspomagajacych Polske. W
>kontekscie pomocy dla Izraela te kwoty sa poprostu smieszne i tylko to

No wiec jezeli stosunek 20 miliardow jakie otrzymuje Polska w stosunku
do miliardow jakie otrzymuje Izrael wydaje sie Panu smieszny - razem
wybuchnijmy smiechem - ha, ha, ha, ha...

>Nie jestem winien zadnej odpowiedzi. Wyraznie napisalem w moim poprzednim
>postingu, ze nie chodzi mi o przypadkowa smierc osob cywilnych w czasie
>normalnych walk.

Oj - chyba jednak winien mi jest Pan odpowiedz, wiec powtarzam po raz
czwarty:
> [...]

>W czasie drugiej wojny swiatowej tez to bylo nazywane roznie i dopiero proces
>norymberski wyjasnil definitywnie te subtelne problemy jezykowe.

Tu juz Pana nie rozumiem. Proces norymberski nie nazwal akcje aljanow
"Ludobojstwem", pomimo ze celowo bombardowali skupiska ludnosci
cywilnej, znacznie skuteczniej niz to robil Izrael. Ze znacznie
wieksza premedytacja robili to Serbowie, Kroaci, partyzanci
palestynscy, USA we Wietnamie, ZSRR w Afganistanie.
Czy niedawne trafienie w ludnosc cywilna przez USA w Iraku bylo
celowe? Wyglada na bardziej celowe niz akcja izraelska w Libanie - tam
artyleria odpowiadala na ogien artylerji z pobliza obozu. Izrael
twierdzi ze trafienie w ten dom nie bylo celowe i przeprosil Liban.
Dlaczego wiec twierdzi ze wlasnie akcje Izraela sa celowe? Skad ma Pan
te wiadomosci?

Po drugie to nie ja nazywam dowolnie bombardowanie skupisk ludnosci
cywilnej - ja przyjmuje definicje prawna uznana przez iles tam
narodow. To wlasnie Pan dowolnie sobie nazywa pewne akcje
ludobojstwem. Moze Pan rowniez dowolnie nazwac sobie ludobojstwem
pogrom kielecki, bez wzgledu na to kto go zrobil. Ale w dyskusji
dobrze jest zgodzic sie przynajmniej na definicje przyjete przez
wiekszosc.

Z powazaniem,

Zalek

MIECZ - SŁAWOMIR

Zydowski patriota albo polski "patriota" Zalek Bloom gratuluje mi:

> [...]
> odkrycie ze w Polsce mamy 1-2 mln Zydow jest rownowazne odkryciu
> Ameryki. Proponuje aby zmienil Pan swoje nazwisko na Miecz-Kolumb.

Nie dokonalem zadnego odkrycia, a jedynie posluzylem sie swoja
wiedza z przeroznych materialow zrodlowych. Mnie to najbardziej
zastanawia, ze liczba Zydow po 1989 r. ma tendencje wzrostowe.
Przed 1989 r. zydowskie zrodla podawaly liczbe tylko 3 500 Zydow.
Liczba ta miala byc odzwierciedleniem ilosc Zydow zarejestrowanych
jako zydzi przynalezacy do gmin zydowskich. Przy tej okazji moge
sie zapytac czy Jerzy Urbach, Adam Szecheter (Michnik) oraz inni
chcacy uchodzic za Polakow zydowskiego pochodzenia naleza oficjalnie
do Zwiazku Wyznania Mojzeszowego? Dzisiaj oficjalnie podaje sie,
ze 100 tys tych religijnych zydow mieszka w Polsce. W ogole zapytanie
sie o ilosc Zydow w Polsce uznawane jest przez "czlonkow familii" za
antysemickie. Liczba od 1- ego do 2 - och mln., ktora podalem posiada
duzy rozrzut. Sa tacy, ktorzy podaja nawet liczbe 3 - ech mln., ktora wydaje
mi sie przesadzona. Skad biora sie te podane przeze mnie cyfry?
- z przeroznych opracowan nie tylko polskich nacjonalistow.
- z obserwacji, ze ilosc podawana oficjalnie ma tendencje zwyzkowa.
- z osobistych doswiadczen, ktorych ze wzgledu na pewna poufnosc
nie bede opisywal zbyt dokladnie.
Najlepiej, zeby bezwzglednie wszyscy politycy, urzednicy panstwowi,
a takze aktorzy, ktorych fizjonomia narzuca obowiazujacy standard
rasowy Narodowi polskiemu musieli podac dokladnie swoj zycorys
i aby weszlo prawo o ujawnieniu prawdziwych nazwisk zmienionych
przez agentow Stalina z polecenia sluzbowego. Takie nazwiska mozna
znalezc w Internecie pod adresem http://www.maloca.com/antypol.htm

ADAM MICHNIK, redaktor naczelny, syn Ozjasza Szechtera,
z-cy czlonka Biura Politycznego Partii Zachodniej Ukrainy,
eksterminatora Polakow po 17 IX 1939, stalinizatora Polski
po 1944 r.; matki Heleny Michnik, autorki stalinowskich
podrecznikow historii w latach piecdziesiatych; brat kpt. Stefana Michnika,
"sedziego" sadu wojskowego, wydajacego wyroki smierci na akowcow.;

EDWARD KRZEMIEN, syn Maksymiliana Wolfa, funkcjonariusza KPP od 1924 r.,
ktory prawie 10 lat przebywal przed wojna w wiezieniach za dzialalnosc
przeciw suwerennosci i niepodleglosci Polski. Po skonczeniu leninowskich
kursow, juz jako Leszek Krzemien zostal szefem Wydzialu Wojskowego Zwiazku
Patriotow Polskich potem szefem Gabinetu Wojskowego Bieruta, potem pelnomocnikiem
do spraw pobytu wojsk radzieckich w Polsce. Mianowany generalem brygady;

ERNEST SKALSKI, z-ca red. nacz., syn Jerzego Wilkiera funkcjonariusza KPP,
wiezionego przed wojna za dzialalnosc przeciw Panstwu Polskiemu, po wojnie
szefa personalnego Komendy Wojewodzkiej MO w Krakowie; matki Zofii Nimen
sekretarza technicznego KC Miedzynarodowej Organizacji Pomocy Rewolucjonistom,
po wojnie juz jako Skalska byla kierownikiem wydzialu sledczego w Krakowie;

a rowniez nasz Zyd ze soc.culture.polish Peter J Freier przyznajacy sie do
tego, ze nazwisko jego ojca nie jest prawdziwe w artykukle pt. "Lewinkopf/Kosinski"
z 19 VII 1996 r.

http://xp5.dejanews.com/getdoc.xp?recnum=1815229&search=thread&threaded=1&NTL=1&server=dnserver.db96q3&CONTEXT=854585153.17681&HIT_CONTEXT=854585107.17232&HIT_NUM=0&hitnum=0

"Anyway, it was in 1968 when he was called by the Secret Police and
quesioned about the circumstances of his change of name. It turned out
that Polish SB was in possession of all Nazi documentation and was in the
process of updating it. Thus it was strongly suggested by the spiritual
relatives of Mr. Czuma that my father go back to his 'real name'. He refused."

Pan Freier pisze, ze dokumentacja posiadana przez SB pochodzila z nazistowskich
zrodel. To ja sie pytam dlaczego jego ojciec musial zmieniac swoje nazwisko,
skoro wcale nie zapewnialo mu to nowe aryjskie nazwisko zadnej ochrony przed
Niemcami? Moge tylko przypuszczac, ze panu Freierowi pomylily sie instytutucje
UB i NKWD z Gestapo. To fakt, ze wielu Zydow zmienilo swoje nazwiska juz wczesniej
w czasie okupacji niemieckiej na polskie. Czyzby ci Zydzi nie dostrzegli, ze
II wojna swiatowa skonczyla sie juz b. dawno temu. Moze pan Freier bylby laskaw
podac nam nazwisko jakiego uzywal przed wyemigrowaniem do USA?
Moze pan A. Sharon bylby laskaw podac miejsce zamieszkania i wiecej o swojej
rodzinie pozostawionej w Polsce? Prawie kazdy Zyd spoza Polski ze soc.culture.polish
ma jakiegos krewniaka w Polsce. Te fakty mowia same za siebie.

Do tego jednak potrzebna jest bezwzgledna lustracja.
Juz slysze te glosy oburzenia i zarzucania nam
antysemityzmu ze strony tej "garstki" przeroznych
Kowalskich, Nowakow i Kochanskich. Jesli ta
pozostala reszta po odjeciu 3 500 Zydow od
40 mln. obywateli Polski to Polacy to gdzies
gubi sie logika antysemityzmu.

> [...]
> wiec idac sobie ulica spotykamy setki/moze tysiace Zydow. A wiec juz
> wiemy skad ten dziwny zapach. A kto wie ile Zydow kryje sie w

Wsrod moich kolegow z malego malopolskiego miasta, z ktorymi
chodzilem do przedszkola, szkoly podstawowej i liceum moge
podac, co najmniej 10 ukrytych Zydow. Z jednej tylko klasy
liczacej 40 osob moglbym podac, trzy takie osoby nie budzace
watpliwosci. Zas sposrod greenpoinckich Zydow moge wymienic
pana redaktora Bekkera wspolprowadzacego nieistniejacy juz
program Polish Television Network, znanego izraelskiego korespondenta
radia zydowskiego w j. rosyjskim, a obecnie wspolwlasciciela
radia polskojezycznego za oplata (taki rodzaj kodowanego programu
radiowego, ktory mozna odbierac po zakupie specjalnego odbiornika)
"Nasze Radio". Zaiste jest to wasze radio. Moglbym jeszcze
wymienic pare nazwisk, lecz nie mam zamiaru naruszac prywatnosci
osob nie zwiazanych z zyciem publicznym, a poza tym wiekszosc
polskich Zydow nie mieszka w Nowym Jorku na Greenpoincie,
a w bardziej swojskich dzielnicach. Redakcja polskojezycznego
"Nowego Dziennika" oprocz tego, ze zatrudnia jedna Murzynke
sklada sie prawie wylacznie z Zydow. Nawet Wojciech Wasiutynski,
ktory pisal dla "Nowego Dziennika" mial odpowiednie pochodzenie
pomimo tego, ze podobno bliska byla mu endecja. Zreszta po, co mam
daleko szukac, kiedy tutaj na soc.culture.polish proporcje wskazuja
na jeszcze wieksza liczbe Zydow od tej przeze mnie podanej.

> [...]
> ustali raz na zawsze kto jest Zydem. Proponuje otwarcie nowej polskiej
> grupy, gdzie dostep beda mieli wylacznie ludzie mogace udowodnic
Ten XIV wiek to moze przesada, ale koniecznie musza zostac ujawnieni
agenci Stalina, ktorzy budowali komunizm w Polsce po 1944 r.

> Polski "Patriota" - Zalek Bloomski
>
> P.S. Panie Mieczu, a jak moge wierzyc ze Pan nie jest Zydem? Uff -
> robie sie troche paranoiczny.

Uwazam za ponizajace tlumaczyc sie przed Zydem ze
swojej Polskosci. Nie mam zadnych problemow ze
swoim pochodzeniem tak jak wielu moich wspolobywateli
w Polsce, ktorzy zapytani o zyciorys krzycza
"antysemityzm".

P.S. W przyszlosci prosze sie zdecydowac na wynalazce
albo odkrywce. Te dwa slowa nie znacza tego samego
i raczej dotycza czegos, co wcale nie koresponduje
z poruszanym przeze mnie tematem. Ostatecznie na
sile moge sie zgodzic na odkrywce, ale wcale nie
pretenduje, zeby czynil pan ze mnie Kolumba.
Niczego w koncu nie odkrywam. Dziwie sie, ze
dopiero teraz panie Zalku odkrywasz u siebie
objawy paranoji.

--

//
O<<<M I E C Z>>>>>

Kochanski, Wieslaw

On Wed, 29 Jan 1997 13:48:29 +0100, Wojciech Skaba <ska...@teleadreson.com.pl> wrote:

> [...]
>Ich nie boli bandyta - Schiendler, ale uczciwi Polacy. Sa za uczciwi.
>Nie pasuja im do ich wizji krystalicznie czystego narodu zydowskiego.

Przegina Pan chyba pale w druga strone.
Film nie zostal wd. mnie zrobiony jako chold
na oltarzu absolutnej prawdy.
Zadne fabularne filmy nie sa odzwierciedleniem
rzeczywistosci. Wygina sie tu historje, uwypukla,
przemilcza a wszystko po to aby osiagnac jakis cel.

To oczym Pan pisze to filmy dokumentalne,
ale "Lista" nie byla takim filmem.

W prawie calej kinematografi po wojennej,
ofiarami w filmach byli Zydzi oraz wspolczesnie nam
zyjacy Niemcy. Zydzi jako ofiary Holocoustu,
wspolczesni Niemcy, ktorzy raz po razie musieli ogladac,
co ich ojcowie dziadkowie robili.

Lista jest pierwszym filmem traktujacym o tamtych latach,
ktory byl wyswietlany w Niemczech i jednoczesnie
mozliwy do przelkniecia dla Niemcow.

Niestety tym razem ofiarami filmu,
nie byli jak zwykle Zydzi i Niemcy ale Zydzi
i dzisiejsi Polacy.

To ze film nie stawia Polakow w najlepszym swietle,
nie pozostawia watpliwosci.

Pytaniem jest - jak zrobic film, taraktujacy o Zydach
i Niemcach tak aby Niemcy przyszli do kina i obejrzeli.

Jezeli film byl by zrobiony tak jak wszystkie takie filmy
dotychczas, niemieckie kina swiecily by pustkami.

Spilberg mial, jak mnie sie wydaje jakis cel i go osiagnal.

Sadze ze nie mial on specjalnie wyboru.
Akcja odbywa sie w Polsce, ale nie jest to
film o Polakach ani tez dla Polakow.
Polska Polacy sa tlem wprowadzeniem, wypelnieniem.
Czolowy temat to Niemiec I Zyd.
Poraz pierwszy w kinematografi pokazano "dobrgo" Niemca,
nawet jezeli ten obraz Niemca nie jest 100% prawdziwy.

Nic nie ma zlego ze jestesmy egocentryczni, wszyscy sa.
Kazdu film traktujacy o Polsce i Polakach odbiermy
jak by tworca robil go dla nas i o nas.

Probowalem kiedys tak zupelnie na zimno,
wymyslec inny scenarjusz do tego filmu,
tak aby nie krzywdzil Polakow, a jednoczesnie
osiagnac cel - zjadliwosc filmu dla Niemcow.

Przyznam sie ze, za kazdym razem wpadalem w melancholijne sosy,
albo horrors, gdzie albo wszyscy byli dobrzy i bohaterscy,
albo wszyscy zli.

Nie dyskutuje tu o tym, czy film stawia Polakow w dobrym
czy zlym swietle. Zastanawiam sie czy Spilberg mial wybor,
aby zaspokoic godnosc Polakow, Niemcow,
pokazac cierpienie Zydow i nikogo nie urazic podrodze.
Czy jest szansa zrobienia takiego filmu.

Ostatnia sprawa to :
Jestem wychowany w Polsce, mam Polska kulture.
W srodowisku w ktorym sie wychowalem bylo zawsze naturalnym
gloryfikowanie naszego polskiego, spojrzenia na historje.
Po "Liscie", stwierdzilem nagle ze jest to pierwszy film
ktory widzialem, nie stawiajacy wszystkich Polakow
w tym znanym mi rozowym switle. (nie mieszac z czerwonym)
Nagle stwierdzilem ze nie widzialem nigdy filmow, o zlych
Polakach. A przeciez byli. Czy beda o nich filmy, kto je bedzie
krecil, czy Spilberg to zrobi, czy moze my sami.
A moze to nieobecnosc w kinematografi wiekszych dziel o
tych zlych Polakach kierowala, Spilbergiem.

Wczoraj przeczytalem w Szwedzkim najwiekszym dzienniku Dagens Nyheter.
Pierwsza strona rubryka dnia :
"Szwedzkie "SJ" wynajmowaly wagony Hitlerowcom.
(SJ odpowiednik PKP)

Nie jest to pierwsza taka rubryka.

W Szwdzkiej encyklopedi,(najnowsze wydanie)
jest zdjecie sztokholmskiego sklepu,
z wielka banderola zabraniajaca Zydom wstepu.
Haslo antysemityzm, przyklad nie z europy lub jakiegos
anonimowego panstwa ale ze Szwecji.
Sprawdzalem tej encyklopedji nie redagowal Bromberg.

Inne rubryki z pierwszych stron szwedzkich gazet.
"Szwedzka policja wydawala czlonko Norweskiego Ruch Oporu,
w rece Hitlerowcow."

Nie powodowalo to nigdy anty Norweskich demonstarcji,
protestow kontr-artykulow. A nie tez tlumaczen..

Nie sadze aby Spilberg mogl kiedy kolwiek opowiedziec
swiatu jacy to zli byli Szwedzi.
Szwedzi go ubiegli i sami opowiedzieli swoja historje swiatu.

Pozdrowienia

Wieslaw

Zalek Bloom

> [...]

>wysylal do Auschwitz, a potem bral kolejna grupe. Uratowal tylko
>tych, ktorzy jako ostatni u niego pracowali (ze strachu).

Widze ze nie tylko ogladal Pan ten film, ale i ma Pan dane historyczne
ktore zaprzeczaja temu filmowi. Ja osobiscie filmu nie ogladalem, ale
troche czytalem o Shindlerze. Z tego co wiem film ten byl ubazowany na
opowiadaniach ludzi ktorzy pracowali u Schindlera i jeszcze zyja.
Ktore sceny z filmu uwaza Pan za falszywe?

>Pytanie. Czemu Zydzi bronia Schiendlera a atakuja Polakow?

Odpowiedzi:
1. Zydzi bronia Schindlera, gdyz Zydzi ktorzy pracowali u Schindlera
zawdzieczaja mu zycie.
2. Zydzi nie atakuja Polakow - Zydzi pokazuja polskich antysemitow. Z
niezrozumialych dla mnie powodow pokazywanie polskich antysemitow
wielu sciepowcow uznaje jako atak na Polakow.

>Ze wzgledu na uczciwosc Polakow. Zaden narod oprocz Polakow
>nie zasluzyl na miano narodu ratujacego Zydow (to slowa Zydow!).
>100.000 Polakow zginelo w ratowaniu Zydow.

Nie twierdze ze Polacy nie ratowali Zydow - Izrael przyznaje medale
za uratowanie Zydow kazdemu czlowiekowi - nawet gdy jest Polakiem. Sam
Pan cytuje slowa Zydow ze "Zaden narod oprocz Polakow nie zasluzyl na
miano narodu ratujacego Zydow" - wiec skad te pretensje do Zydow? Za
to ze sa wdzieczni komus kto im uratowal zycie?

> [...]
>Ich nie boli bandyta - Schiendler, ale uczciwi Polacy. Sa za uczciwi.
>Nie pasuja im do ich wizji krystalicznie czystego narodu zydowskiego.

Nie twierdze ze Zydzi amerykanscy zrobili wiele aby pomoc Zydom
europejskim, i ze sa uczciwi Polacy, ale poniewaz kazdy film/ksiazka
pokazujace polskich antysemitow uwazana jest za atak na Polske, bedzie
musial Pan dorobic kompleksy Zydom francuzkim ( "Shoa" ), polskim
("Shtetl"), rosyjskim (Zdaje sie "From Hell to Hell") i jezeli bedzie
film pokazujacy polskich antysemitow w wykonaniu chinskiego Zyda - i
Zydow chinskich.

Zalek

Fred

Kochanski, Wieslaw wrote:

> [...]
> Unikaja oni wten sposub, euforji w ktora popadaja
> nacjonalisci tak w jednym jak w drugim narodzie.

Od dawna nie czytalem czegos rownie sensownego.
A moze po prostu zbyt rzadko tu zagladam?
Pozdrowienia, Panie Wieslawie.

Mirek.

PS.
Gdyby nie ogrom srodkow przeznaczanych na eradykacje krolikow
rzeczywiscie rzadzilyby swiatem. A przynajmnie ta jego czescia
ktora zamieszkuje. Wiec moze jednak jest cos w tym sexie... ;-)

Wojciech Skaba

Zalek Bloom wrote:

> [...]
> opowiadaniach ludzi ktorzy pracowali u Schindlera i jeszcze zyja.
> Ktore sceny z filmu uwaza Pan za falszywe?

Fakty, o ktorych pisalem, byly opisywane m.in. w "Najwyzszym Czasie".
Jak pisalem, zakwestionowana jest cala idea filmu, abstrahujac teraz
od konkretnych scen. Shindler, mowiac jednym zdaniem, nie byl zadnym
'dobrym Niemcem' ale nieludzkim oprawca, jak inni, ktory wysylal
Zydow na zaglade.

> Odpowiedzi:
> 1. Zydzi bronia Schindlera, gdyz Zydzi ktorzy pracowali u Schindlera
> zawdzieczaja mu zycie.

Oni tak. Ci ktorych Shindler wyslal do Auschwitz - na pewnonie.
Ale mi chodzilo o to, dlaczego Zydzi jak Spielberg bronia Shindlera,
majac przeciwne swiadectwo jego zyjacej zony.

> [...]
> miano narodu ratujacego Zydow" - wiec skad te pretensje do Zydow? Za
> to ze sa wdzieczni komus kto im uratowal zycie?

Przepraszam za stosowanie skrotow myslowych. Dla mnie Zydzi padli
ofiara Zydow. Ci pierwsi, to lud, ktory zyl w Polsce, w duzej czesci
biedota. Ci drudzy, to Zydzi amerykanscy, ktorzy w czasie wojny
zatykali uszy na informacje o zagladzie.

> [...]
> musial Pan dorobic kompleksy Zydom francuzkim ( "Shoa" ), polskim
> ("Shtetl"), rosyjskim (Zdaje sie "From Hell to Hell")

chyba jest to film bialoruski

Trzeba rozrozniac 'antysemite' w potocznym rozumieniu tego slowa,
od czlowieka, ktory wysyla Zydow do gazu.

Przed wojna byl znany dzialacz antyzydowskiego Stronnictwa Narodowego:
Mosdorf (Polak). Byl we wladzach SN. W czasie wojny zginal za ratowanie
Zydow. Nie zmienil przekonan - ratowal zycie ludzkie - widzac, jak
biedota pada ofiara manipulacji bogatych Zydow i Hitlera (nota bene
tez Zyda).

ws

Wieslaw Kochanski

Wojciech Skaba wrote:

> Panie Bloom.
>
> Mniej wiecej od czasow edyktu Izabeli Hiszpanskiej (1492)
> ok. 90% Zydow skupilo sie w Polsce (w owczesnych granicach
> - bardziej na wschod). Czy sadzi Pan, ze Zydzi przyjezdzali
> tu aby walczyc z przejawami antysemityzmu? Otoz nie - byl
> to jedyny narod, ktory ich nie wypedzil.
> Tylko w Polsce Zyd mogl dostac tytul szlachecki za
> nawrocenie na chrzescijanstwo.
>
> A Pan tu piszesz o zlym traktowaniu.
>
> Z powazaniem/ws

Pr. Pana w 1968 wiekszosc spoleczenstwa Polskiego nie podzielala
zdania KC PZPR i nie brala udzialu w "czystce" administracji
Panstwowej z Zydow.
Tylko sam fakt ze nie byla to wiekszosc spoleczenstwa,
nie znaczy ze nie zostali zle potraktowani.

Tak samo fakt ze Zydzi zostali przygarnieci przez
Polske, nie znaczy ze wszyscy Polacy w tym czasie byli
tym zachwyceni, i przyjmowali Zydow chlebem i sola.

Sam fakt ze Zydzi mogli otrzymac tytul szlachecki,
nie znaczy ze kazdy szlachcic uwazal takiego
zydowskiego szlachcica za sobie rownego.
Wielu uwazalo ich za rownych, ale wielu uwazalo
ich za gorszych.

Wieslaw

Wieslaw Kochanski

Jerzy Pankiewicz wrote:

> In soc.culture.polish Kochanski, Wieslaw <wie...@algonet.se> wrote:
>
> : To oczym Pan pisze to filmy dokumentalne,

> : ale "Lista" nie byla takim filmem.
> Ale "Lista" jest uzywana w nauczaniu o Holokauscie.
Zgoda nie mialbym jednak oto pretensji do Spilberga.

> Poza tym w Polsce dyskusja o liscie nie byla mozliwa,
> trzeba bylo na kleczkach, albo wcale.

> : zyjacy Niemcy. Zydzi jako ofiary Holocoustu,

> : wspolczesni Niemcy, ktorzy raz po razie musieli ogladac,
> : co ich ojcowie dziadkowie robili.

> Bujda. W latach 70-tych glupi serialik "Holocaust"
> byl wielkim objawieniem w Zach. Niemczech.

Ogladalem ten sam serjal tu w Szwecji i czytalem
Szwedzkie relacje o niemeickich relakcjach na film
Wd. Szweckiej prasy, nie mozna bylo sprawdzic dokladnie
bo byla to TV. Czesc prasy lewicujaco.intelektualna,
przyjela serial jako "odkrywczy" ale wiekszosc nie.
Nie wydaje mi sie aby byla to taka kompletna bujda.
Czytalismy inne gazety.

> [...]

> : mozliwy do przelkniecia dla Niemcow.
> : Niestety tym razem ofiarami filmu,
> : nie byli jak zwykle Zydzi i Niemcy ale Zydzi

"Lista" byla tematem ktory ten Pan poruszyl.
Wiec skoncentrowalem sie na niej.
Z piekla do piekla nie widzialem.

> "Z piekla do piekla" jest niemiecko-bialoruski.
> Niemcy i Bialorusini zamordowali
> razem ok. 100 razy tyle Zydow co Polacy,
> teraz pokazuja na nas - Lapaj zlodzieja!

Mnie sie tez wydaje ze nie mieli oni specjalnie
"szlachetnych" zamiarow.

> : Czy jest szansa zrobienia takiego filmu.
> Pierwsze slysze, ze "Lista" byla dla Niemcow.

Ja czytalem to, w Szwecji,
jeden ze Szwckich krytykow tez to lansowal.
Rozumiem jednak ze w Polsce nie bylo to dla nikogo
interesujacym.

> : Nagle stwierdzilem ze nie widzialem nigdy filmow, o zlych
> : Polakach.

> Nie widzialem "Ostatniego etapu", ale podobno spelnia
> Twoje zapotrzebowanie, dobre Zydowki sa gnebione
> przerz Polke. "Ulica graniczna" zostala chyba
> ocenzurowana, bo poczatkowo dawala popalic Polakom.

No wiec nigdy nie widzialem tych filmow.Tytuly obily mi sie
o uszy. Nie zrobily one jednak zbyt duzej kariery u
publicznosci.
Poniewz wyszedlum z "Listy" ktora zdobyla miedzynarodowy
rozglos, mialem tez na mysli tego typu filmy.
Jakies male dzielka, o ktorych my sami jak sie okazuje,
nie wiele wiemy, moze i byly. Nie mozna ich jednak
uwazac za "trend" w kinematografi.

> : Szwedzi go ubiegli i sami opowiedzieli swoja historje swiatu.
> Fatalny przyklad. Inna jest odpowiedzialnosc bogatego
> skurwysyna, inna wspolwieznia. Zydzi nie karza
> swoich kolaborantow, bo uznaja ekstremalne warunki.
> Poza tym Polska przez 45 lat byla w niewoli,
> w pierwszym okresie ok. polowa polskich ideologow
> byla pochodzenia zydowskiego. Tysiace Polakow
> zamordowano za zmyslone zbrodnie przeciw Zydom
> czy kolaboracje (Pilecki). Autorka ksiazki wykorzystywanej
> w procesach, zupelnie sfalszowanej, byla zreszta
> Zydowka.

Tak jak Ruzia Gomulkowa, matka jednej z akcji...
Obydwoje wiemy jak wygladala rzeczywistosc historyczno/polityczna
podczas komuny. W pierw Zydzi byli cacy, pozniej be..
Nigdy tez nie przyszlo mi do glowy,
oczekiwac, jakiej kolwiek objektywnosci, w ktora kolwiek
strone, w ktorym kolwiek momencie tego okresu.

Napewno Szwecja nie przezyla tego co Szwecja.
Nie bylo to proba porownania.

To co jest dlamnie dosc specjalne i inne, w Polsce :

- kraj jest w koncu wolny, natyle wolny aby publikowac,
objektywna prawde.(o ile taka istnieje)
Jakie kolwiek proby okazania tej prawdy spotykaja sie jednak
odrazu, z zacieklymi atakami, podwarzajacymi wiarygodnosc.
To ze Cichuý falszowal, dac mu w leb, ale czy wszyscy to robia,
dlaczego wiec wszyscy piszacy na temat sa atakowani w ten sam
sposob jak Cichy.

- okolicznosci WWII historja Polski Szwecji sa rozne.
nie widze jednak powodu dla ktorego, po tylu latach,
nie zrobic z tym porzadku. Szwdzi to robia, dyskutujac na zimno
wlasna historje, bez tego aby ktos wolal o antyszwedzczyzmie,
obrazaniu "tysiac letniej historji kraju"

- publicystyka, dziennikarstwo, zawsze ma w sobie elementy
efekciarstwa. No ale gdzie jest ta solidna dyskusja.
Dlaczego np. scp. nie moze przyjac spokojnie faktu,
ze np. Kazio Spychacz byl antysemita i sk.. mimo ze Polak.
Kazio byl swinia i koniec.

- Dlaczego na nowo slynny "Ogien", nie jest potraktowany z naleznym
mu "respektem".

> Od wielu lat Polacy z luboscia glosza swiatu
> o swoich zbrodniach - JJ Lipski, Blonski, Cichy , Michnik.
> Cich sfalszowal dokumenty. Jeszcze malo?

Nie to ze "malo" ale obrzydliwe.
To nie samo kajanie sie nawet za cene klamstwa..
To niejest dla mnie interesujace.
Po co to komu ?

Tu jest Pan zlosliwy.
Z luboscia czy nie, to nie jest istotne.
Jezeli nawet jest tak ze nazwiska podane przez Pan
to wszystko klamcy tak jak Cichy, problem
pozostaje.
Z jednej strony klamcy a zdrugie, no wie Pan tamci..:)

Brak rzeczowych historyczno-objektywnych prac,
do ktorych by sie nikt nie czepial.

A jak moze sa, to onich niewiem, i wchwili obecnej
pewnie sa juz tak zjechane, ze nikt niechce tego czytac.
W szwecji z jakiegos powodu,
te powazne proby rozrachunku z przeszloscia,
spotykaja sie z aprobata, sa publikowane, nikt sie nie czepia.
I nie wyzywa od anty-szwedow itd.
Dlaczego sadzi Pan ze jestem zainteresowany kajaniem sie Polakow ???

> Jerzy Pankiewicz
Wieslaw

Jerzy Pankiewicz

In soc.culture.polish Wojciech Skaba <ska...@teleadreson.com.pl> wrote:
: Schiendler przez cala wojne wykorzystywal Zydow i po ich wyczerpaniu

: wysylal do Auschwitz, a potem bral kolejna grupe.
Palacz z krematorium myslal, ze Schindler to miasto,
bo przychodzily cale transporty martwych Zydow do spalenia.
A to byla fabryka tego 'dobroczyncy'.

: 100.000 Polakow zginelo w ratowaniu Zydow.
Raczej bujda. Zdokumentowanych jest okolo 1 000.

Jerzy Pankiewicz

Jerzy Pankiewicz

In soc.culture.polish Kochanski, Wieslaw <wie...@algonet.se> wrote:

: Sadzi Pan ze to jednak zemsta ?
Wlasnie ukazal sie artykul jednoznacznie potwierdzajacy.
Sledztwo bylo ewidentnie utrudniane.
Gdyby zabili Piaseckiego, to bym zlego slowa
nie powiedzial, ale nastoletniego syna? 'Bohaterowie' msciciele.
Jerzy Pankiewicz

It is loading more messages.