Kvaropo

Oto Tekihaki

Poemoj de Auld, Dinwoodie, Francis kaj Rossetti. Eld. J. Régulo, La Laguna, Kanariaj Insuloj. 270 paĝoj, 22.5 X 16 cm. Broŝurita 10 ŝil., afranko 8p.

http://esperanto.net/literaturo/uea/kvaroprec.html
----
Proponas
Oto Tekihaki

Elhana

Oto Tekihaki:

> Poemoj de Auld, Dinwoodie, Francis kaj Rossetti.

Note how those clowns had managed to insult their fellow Esperantist Baghy.
Esperantism attracts only mentally hurt, vicious people.
Anyone who possesses an integral personality does not need a made-up language to express oneself.

Sennoma Persono

Mi imagas Elhanan kiel frenezan maljunulon, kiu grumblas al si mem surstrate.

Oto Tekihaki

Il giorno venerdì 29 agosto 2014 10:12:09 UTC+2, Sennoma Persono ha scritto:
> Mi imagas Elhanan kiel frenezan maljunulon, kiu grumblas al si mem surstrate.

Tamen, li restas ĉiam amuza. Estas laŭdinde praktiki aŭtokritikon.
Tamen kio estas tro, estas tro. Ĉi tie temas pri memkritiko de mazokisto. :-)

Oto

Aplaŭdo por Elhaha:
http://i.imgur.com/9dawR.gif

Gerald

Sennoma Persono <tutene...@gmail.com> wrote:

> Mi imagas Elhanan kiel frenezan maljunulon, kiu grumblas al si mem surstrate.

Forgesu lin, mi petas !

--
G�rald