Novaĵo pri la ekzercilo por la akuzatvo

Oto Tekihaki

Mi jam delonge volis krei rektan retan aliron por uzi la ekzercilon por la akuzativo,
sed sole mi ne estis kapabla. Nun per helpo de mia filo ĝi estas realigita.

Jen senpera reta aliro al la ekzercilo por la akuzativo per la suba ligilo:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/17603385/EkzerciloPorLaAkuzativo/index.htm
----
Oto

Dario el Tigulio

Oto Tekihaki skribis:
dankon, tamen en la paĝo, se mi alklakas iun frazon, en la dekstra
fenestro aperas indiko de eraro, do ŝajnas ke iu ligo ne funkcias...

Elhana

Oto Tekihaki:

While Esperantists look for new ways to drill accusative, the natural languages happily drop them altogether.

As always, nature triumphs over ugly artificial creations.

Oto Tekihaki

Saluton Dario! El 3 frazoj du estas eraraj kaj unu ĝusta. Oni devas diveni kiu estas ĝusta. Aŭ eble temas pri tute alia afero? La ekzercilo ne estis farita sur makintoŝa komputilo, tamen sur mia makintoŝa komputilo ĝi funkcias.

Mi aŭguras al vi feliĉajn vintrajn festojn!

Oto

Elhana <tanarri...@yahoo.com>:

> While Esperantists look for new ways to drill accusative, the natural
> languages happily drop them altogether.
>
> As always, nature triumphs over ugly artificial creations.

Elpensu ion pli bonan. Neniu ja englutos tian logilaĉon.

Ĉiuokaze ridetiga provo. Daŭrigu vian bonan laboron!

Marko

LeviPetro

Le mercredi 17 décembre 2014 13:26:06 UTC+1, Marko Rauhamaa a écrit :
> Elhana <kukurbo_yahoo.com>:
Estus mirinde, se nia deĵoranta pajaco mistrafus okazon
ridindigi sin per remaĉita kretenaĵo.

Petro.

Cleve Lendon

On Wednesday, December 17, 2014 9:08:19 PM UTC+9, Elhana wrote:

> While Esperantists look for new ways to drill accusative,
> the natural languages happily drop them altogether.

Is that the reason why we haven't whooped English, Professor Banana? :-)

Klivo

Elhana

LeviPetro:

> ridindigi sin

Nope. The Esperantists are ridiculous, claiming that a language where you have to drill (!) cases and many, many pronouns is 'simple', or maybe even 'the most simple'.
And they keep lying to us for 128 years.

Cleve Lendon

http://en.wikipedia.org/wiki/Esperanto#cite_note-16

> And they keep lying to us for 128 years.

http://purl.oclc.org/net/klivo/amiketo

Klivo

LeviPetro

The accusative is _many times simpler_ than the many devices used in _so called_
"natural languages", which don't have it, to distinguish object from subject.

La akuzativo estas multajn fojojn pli simpla ol la multaj rimedoj uzataj en
_tiel nomataj_ "naturaj lingvoj", kiuj ne havas ĝin, por distingi objekton
disde subjekto. Ĉar Elhana ĉiam manovras por provoki rebatojn, kiuj povus
ŝajni atakoj kontraŭ la angla, mi donos ekzemplon el la franca.

"Marquise, vos beaux yeux me font mourir d'amour."

(Markizino, viaj belaj okuloj mortigas min pro amo.)

Tiu franca frazo estas preskaŭ same fleksebla, kiel ĝia ekvivalento en Esperanto. Kial?

- La verbo "font" indikas, ke la subjekto estas plurala kaj triapersona.
Aliaj formoj de la prezenco de "faire" (infinitivo de "font") estas, laŭ
personoj kaj nombroj: fais, fais, fait, faisons, faites. Sekve la subjekto
de la frazo nur povas esti plurala "vos beaux yeux". La ununombro de "vos"
estas "votre", de "beaux" (ina: belles) estas "beau" (ina: belle), de
"yeux" estas oeil (virgenra! sed "oreille" /orelo/ estas ingenra!).
- La rekta objekto nur povas esti "me", kiu laŭ formo nepre nur povas
esti komplemento. Ĝia loko nepre nur povas esti rekte antaŭ la verbo.
- Mi preterlasas rilatojn inter ortografio kaj fonetiko.
Dank'al tiuj "simplaj" faktoj, la sekvantaj vortgrupoj teorie estas
meteblaj en ajna ordo:
- Marquise
- vos beaux yeux
- me font
- mourir
- d'amour

Dankon por la "simpleco" de la senakuzativeco!

Petro.

Marco Gazzetta

On Thursday, December 18, 2014 12:17:47 AM UTC-8, Elhana wrote:

> Nope. The Esperantists are ridiculous, claiming that a language where you have to drill (!) cases and many, many pronouns is 'simple', or maybe even 'the most simple'.
> And they keep lying to us for 128 years.

Russian-speakers frequently comment on how unnecessary the articles "the" and "a" are. Russians have done without them for a millennium, and they were the first people in space! English, by your logic, is clearly inferior to Russian as an international language. Which is why, from now on, all of your posts are going to be in Russian, right?

That you'd need to drill a feature in a language that isn't present in yours doesn't mean that language is inferior. It means the other language uses a different way to express the same thing as yours. You have to drill what is unfamiliar TO YOU.

What makes "natural" languages like English hard to learn, OTOH, is that they are completely inconsistent - for instance, English stubbornly retains a vestigial accusative/indirect case in the first person pronouns. You may not like me, you may not like us, but to do so you have to use the accusative.

Elhana

Cleve Lendon:

> http://en.wikipedia.org/wiki/Esperanto#cite_note-16

An Esperantist quotes an Esperantist quoting a report by Esperantist on a mysterious study made by Esperantist with funding by Esperantist sect. I'm speechless.

Until Esperantists will be able to produce a peer-reviewed public study by independent researchers and consensual metodology, they will be on the same trust level as homeopaths, astrologists and Scientologists.

> [Shameless promotion]

Normal languages use keyboard layouts or IMEs, not half-assed autokey-like solutions.

Elhana

LeviPetro:

> "Marquise, vos beaux yeux me font mourir d'amour."

"Love, marquess, made your beautiful eyes me die from."

No accusative marked on names, a single marked pronoun, a single marked verb, yet the word order is flexible to the most degree.

Name marking was rejected by most languages.

Elhana

Marco Gazzetta:

> That you'd need to drill a feature in a language that isn't present in yours doesn't mean that language is inferior.

It is not a question of 'my' language. It is the question of majority of languages and universalisms. Mandatory accusative and mandatory articles are idiosyncrasies of the small language groups, and efforts to implement and use them in the international language is time wasting.

> English stubbornly retains a vestigial accusative/indirect case in the first person pronouns.

It may surprise you, but even Chinese which never had accusative case has different first person pronouns for subject and non-subject. That is what is universal, stringing marked pronouns, adjectives and nouns (excluding articles and numerals for no reason) is not.

Cleve Lendon

On Friday, December 19, 2014 12:10:46 PM UTC+9, Elhana wrote:
> Cleve Lendon:

> An Esperantist quotes an Esperantist quoting a report by Esperantist
> on a mysterious study made by Esperantist with funding by Esperantist sect.
> I'm speechless.

I'm not interested in convincing a bumpkin who thinks that
Esperantists are members of a pedophile sect, but for the
sake of lurkers, here are some resources:

https://www.youtube.com/watch?v=8gSAkUOElsg
http://www.springboard2languages.org/

http://en.wikipedia.org/wiki/Propaedeutic_value_of_Esperanto

"Shortly afterwards, the noted educational psychologist E.L. Thorndike undertook the first of several studies at Columbia University on the acquisition of Esperanto (Thorndike et al. 1933). This research confirmed the relative ease with which Esperanto could be learned (an estimated one-fifth of the time required by 'an average college senior or graduate' to learn French, German, Italian or Spanish to the same level), and suggested that the prior study of Esperanto facilitated the learning of French, a so-called 'propaedeutic' effect."
http://dok.esperantic.org/~mfettes/aware.htm

> [blah blah blah redacted]

http://purl.oclc.org/net/klivo/simredo
http://purl.oclc.org/net/klivo/amiketo
http://purl.oclc.org/net/klivo/grafikilo12
http://purl.oclc.org/net/klivo/merkuro

http://www012.upp.so-net.ne.jp/klivo/frosto/
http://www012.upp.so-net.ne.jp/klivo/frankenstein/

Klivo

Cleve Lendon

On Friday, December 19, 2014 12:35:30 PM UTC+9, Elhana wrote:

> It may surprise you, but even Chinese which never had accusative case has different first person pronouns for subject and non-subject.

That might surprise a lot of Chinese too.

('Wo' used to be an object pronoun, about 2000 years ago.)

Klivo

Marco Gazzetta

> It is not a question of 'my' language. It is the question of majority of languages and universalisms. Mandatory accusative and mandatory articles are idiosyncrasies of the small language groups, and efforts to implement and use them in the international language is time wasting.

I suggest you read the Wikipedia article on Grammatical Case. It is an invention of Indo-European that to a greater or lesser extent is present in the vast majority of Indo-European languages, creating a humongous mess of exceptions because it was dropped only partially. I would certainly not consider Indo-European languages a small language group.

> It may surprise you, but even Chinese which never had accusative case has different first person pronouns for subject and non-subject. That is what is universal, stringing marked pronouns, adjectives and nouns (excluding articles and numerals for no reason) is not.

"Me" and "us" are vestiges of a fully fledged noun inflection system that is still present in German and was largely dropped in English. What features Chinese offers is as relevant as the wonders of Klingon or the musical qualities of Hawaiian.

I have the hardest time understanding why the accusative sets you off so badly. Esperanto-learners from the age of 5 to 85 seem to get used to it perfectly well. They do tend to appreciate that they don't have to learn all those pesky exceptions, like irregular forms of verbs or nouns, bizarre spelling, randomly picked prepositions, and the like.

To be easy to learn, a language doesn't need to be perfect. It just needs to be predictable and consistent. Esperanto wildly succeeds.

LeviPetro

19 decembro 2014 04:35:30 UTC+1, Elhana :

> It may surprise you, but even Chinese which never had accusative case has different first person pronouns for subject and non-subject.

It does surprise me:

Qing ni bangzhu _wo_. (Bonvolu helpi _min_ / Please help _me_)
_Wo_ xiwang _wo_ neng. (_Mi_ esperas [, ke] _mi_ povas. / I hope I can.)

Elhana never lies ...

LeviPetro

La akuzativo en Esperanto ĝenas neniun esperantistoj sed nur tre utilas
al tiuj, kiuj komprenas ĝian uzon. Ĝi ankaŭ ne utilas al fanatikuloj kiel
Elhana, kiuj ne komprenas, ke ilia kritiko pri ĝi trafas neniun.

LeviPetro <levipes...@yahoo.fr>:
Li simple ludas per ni -- sukcesege! Li intence diras facile
malpruveblajn stultaĵojn, ĉar ni ne povas rezisti la tenton ekspluati
liajn erarojn.

Ankaŭ mi eraris: ni ja avide englutis la logilaĉon.

Marko

LeviPetro

neniun esperantistoj --> neniun esperantiston

Elhana

Cleve Lendon:

> ...who thinks that
> Esperantists are members of a pedophile sect...

Have I ever spoken of pedophiles?

> http://www.springboard2languages.org/

Commercial organizations gain +200 to Scientific Credibility, I know.

> This research confirmed...

No details available, as always with such studies sponsored by the E-sect.

Elhana

Marco Gazzetta:

> [Inflection] was dropped only partially.

Every IE language lost the former accusative forms. It is absolutely useless case.

> "Me" and "us" are vestiges of a fully fledged noun inflection system

Pronouns are not nouns and practically never share their inflections in IE languages.

> What features Chinese offers is as relevant...

Chinese shows us which features are likely to be universal and which are not.

> irregular forms of verbs or nouns, bizarre spelling

You are trying to fix which is not broken.

> randomly picked prepositions

Esperanto prepositions are similarly random.

> Esperanto wildly succeeds.

Esperanto failed completely by 1930s.

Elhana

LeviPetro:

> neniun esperantistoj --> neniun esperantiston

QED.

Cleve Lendon

Jen propono: Estas pluraj forumoj por homoj kiuj praktikas la latinan lingvon.
Vi povus aliĝi, kaj konstante anonci ke Latino estas mortinta lingvo.

La ludo estus tre taŭga al via intelekta nivelo.

Klivo

Cleve Lendon

On Saturday, December 20, 2014 12:25:07 PM UTC+9, Elhana wrote:
> Marco Gazzetta:

> Every IE language lost the former accusative forms. It is absolutely useless case.

Ĉi tiuj hind-eŭropaj lingvoj (kaj eble aliaj) havas akuzativan kazon:

la greka, la germana, la latva, la litova, la ĉeĥa, la rusa, la ukraina

Klivo

Elhana

Cleve Lendon:

> Estas pluraj forumoj por homoj kiuj praktikas la latinan lingvon.
> Vi povus aliĝi, kaj konstante anonci ke Latino estas mortinta lingvo.

I must have missed the moment the Latin became the best thing in the Universe since sliced bread, and must be shoved down everybody's throat since childhood.

Elhana

Cleve Lendon:

> la greka, la germana, la latva, la litova, la ĉeĥa, la rusa, la ukraina

There are _remnants_ of accusative case, preserved only in some declinations. Archaic ones like the Baltic have more of them, modern ones like Greek, German or Russian less, but the trend is clear.

LeviPetro

Elhana:
> LeviPetro:

> QED.

:-)

QED Quod erat demonstrandum -> Kio devis esti demonstrita.

Demonstrita estas, ke en AZERTY-klavaro, la klavo por j estas apud tiu por n.

Elhana ne estas vera kreteno, sed fanatiko faras lin tia. :-)

Cleve Lendon

On Saturday, December 20, 2014 2:43:50 PM UTC+9, Professor Banana wrote:

> [...]

> Archaic ones like the Baltic have more of them, modern ones like Greek, German
> or Russian less, but the trend is clear.

Linguistic dilettantes invariably attack Esperanto's accusative.

Klivo

LeviPetro

Elhana:
> Cleve Lendon:

> Have I ever spoken of pedophiles?

Yes, at least just now, bumpkin! :-)

Elhana himself is (alas) an active member of what he calls our sect
of pederasts, but we don't know any other confessed pederast than himself. :-)

LeviPetro

Elhana:
> Marco Gazzetta:

> Every IE language lost the former accusative forms. It is absolutely useless case.

Some of them have created new forms of accusative (Rumanian pe, Spanish a).
There are at least three ways of expressing an equivalent of the accusative:
morphology (ending), preposition, word order. Among more complex ways we
can also use the passive, as English often does. It is always possible to
prefer something else. Elhana hates the accusative of Esperanto because he
hates Esperanto.

> Pronouns are not nouns and practically never share their inflections in IE languages.

This of course is a big lie. :-)

> Chinese shows us which features are likely to be universal and which are not.

wo (subject) mi, wo (direct object) min. Chinese shows subject and direct
object by word order. Some times, when the object is definite and placed
before the verb, the preposition ba is used. This preposition thus is
an equivalent of definite article + accusative. :-)

> You are trying to fix which is not broken.

No problem: irregularities need only to be learnt.

> Esperanto prepositions are similarly random.

This of course is a big lie more. :-)

> Esperanto failed completely by 1930s.

By 1890, 1899, 1907, 1914, 1921, etc. ... and it will still "fail"
many times after my and Elhana's death. :-)

LeviPetro

QED

LeviPetro

Elhana :
> Cleve Lendon:

la pola, la serba, la kroata, la rumana ...

> There are _remnants_ of accusative case, preserved only in some declinations. Archaic ones like the Baltic have more of them, modern ones like Greek, German or Russian less, but the trend is clear.

"The trend is clear": this is a big lie more. Nobody knows which will be the "trend" after one century. Old (dead) languages (those, which left written
texts) had the same capacity of expression as modern ones.

LeviPetro <levipes...@yahoo.fr>:

> [...]
> be the "trend" after one century. Old (dead) languages (those, which
> left written texts) had the same capacity of expression as modern

La eterna sintaks-morfologia ciklo de lingvoj pluiras. La angla kaj
franca lingvoj po iom enkondukas novan fleksisistemon; ekzemple "I" de
la angla lingvo kaj "j(e)" de la franca lingvo jam preskaŭ fariĝis
konjugaciaj prefiksoj. Aliflanke la hispana lingvo inventis rigoran
akuzativan prepozicion "a". La suoma lingvo montras signojn, ke ĝi eble
iam enkondukos devigajn artikolojn.

Marko

Cleve Lendon

On Saturday, December 20, 2014 4:09:42 PM UTC+9, LeviPetro wrote:
> Elhana:

> No problem: irregularities need only to be learnt.

... and learned. :-)

Klivo

FEniks

W dniu 2014-12-20 05:50, Cleve Lendon pisze:
Pola lingvo havas ne nur akuzativon, sed ankaŭ genetivon, dativon,
instrumentalon, lokativon, vokativon. Singularon kaj pluralon! Genrojn -
maskian, femalan kaj neŭtran! Kaj ni scipovas komunikiĝi! ;-)

Ewa

Elhana

FEniks:

> Pola lingvo havas ne nur akuzativon, sed ankaŭ genetivon, dativon,
> instrumentalon, lokativon, vokativon [lol].

Just for illustration, would you please give us the accusative of 'ten czerwony dom'?

FEniks

W dniu 2014-12-20 o 21:55, Elhana pisze:
O! Dankon! Ni havas pli genderojn - en maskian estas maskian malvivanta
kaj maskian vivanta kaj maskian homan
genro maskia malvivanta akuzativo =nominativo: "ten czerwony dom" (ĉi
tiu ruĝa domo)
sed:
genro maskia vivanta - "ten czarny kot" (ĉi tiu negra kato) akuzativo:
"tego czarnego kota"
genro maskia homa - "ten dobry człowiek" (ĉi tiu bona homo) akuzativo:
"tego dobrego człowieka"
genro femala - "ta czerwona książka" (ĉi tiu ruĝa libro) akuzativo: "tę
czerwoną książkę".

genro neŭtra - akuzativo=nominativo.

Ĉu vi volus kompletajn paradigmojn? ;-)

Ewa

FEniks

W dniu 2014-12-20 o 22:59, FEniks pisze:

> O! Dankon! Ni havas pli genderojn - en maskian estas maskian
> malvivanta kaj maskian vivanta kaj maskian homan

Perdonu miajn errarojn, mi ne lernis esperanton. :)

Ewa

LeviPetro

FEniks:
... kaj ĝi ankaŭ havas kiel aliaj slavaj lingvoj, por la virgenro,
distingon inter "animata" kaj "neanimata".
Necesas ankaŭ substreki, ĉar tio gravas, ke la hindeŭropaj formoj
kaj uzo de la akuzativo neniam estis tiel racie sistemaj kiel estas
tiuj de Esperanto.

Petro.

Marco Gazzetta

Dear Elhana,

If you want to troll, you really should get a little smarter about it. When someone tells you that the Wikipedia page on Grammatical Case does something, you REALLY REALLY should AT LEAST know what the Wikipedia page says before you launch on a reply. Because a statement like, "Every IE language lost the former accusative forms," reveals that you not only have no idea what you are talking about. It also reveals that you should have known better, because the source was put right in front of you.

I don't know if you are a bored 14-year-old with too much time on his hand or a 64-year-old grandmother with too much time on her hand. In either case, you REALLY REALLY should use that time to get acquainted with this wonder of human ingenuity we call language. I never understood trolls - your life span on the Internet is short, as people quickly realize it's pointless to interact with someone who doesn't know what they are talking about. That's certainly what I am going to do from now on.

A real shame, because you certainly know how to put together an argument, and sound pretty intelligent in general. Intelligence, though, is not the same thing as informed. And you are sadly ill-informed.

You REALLY REALLY should go and talk to someone who learned a language with an accusative (or full noun inflection system, e.g. Russian or German) and ask them what was hard about learning that language. The accusative will most likely not pop up as the biggest hurdle.

The sad thing about Esperanto is that those who know its value are the ones that had to learn multiple languages. I speak eight, and I can tell you that Esperanto was by far the easiest one to learn, even considering that several of the languages I speak are of the same language group.

People that only speak one language, on the other hand, get hung up on a single feature they dislike and they can't master. That's sad, because they are the ones that would benefit the most from standardizing on an easy-to-learn, universal second language. Yet they reject Esperanto, thinking that the thing they can't get a grip on is a universal flaw.

I suggest you try Interlingua, that might be more to your liking. As auxiliary languages go, Interlingua is an honest effort with a sensible approach. It has none of the things you dislike about Esperanto. It's also not meaningfully easier to learn than Esperanto. And it has none of the community of speakers.

Learn Interlingua today, tomorrow you'll know why other people speak Esperanto. Just, for crying out loud, stop being uninformed.

Elhana

Marco Gazzetta:

> Because a statement like, "Every IE language lost the former accusative forms," reveals that you not only have no idea what you are talking about.

Explain the nearly complete loss of accusative in the Russian and German languages.

> The sad thing about Esperanto is that those who know its value are the ones that had to learn multiple languages. I speak eight...

...and I don't give a shit of whatever toys the polyglots like. As a language for normal people, Esperanto is a dismal failure.

> That's sad, because they are the ones that would benefit the most from standardizing on an easy-to-learn, universal second language.

The people already benefit from such a language. That is, unsurprisingly, English. With no accusative, BTW.

> I suggest you try Interlingua...

Every artificial language is too deficient for practical use.

> Esperanto wildly succeeds.

Where does it? In fact every technical invention since 1968 was bringing it to irrelevance. Esperanto will never succeed because its followers are close-minded sectarians who would not see the opportunity if it bit them.

LeviPetro

Marco Gazzetta:
> [...]
>
> Learn Interlingua today, tomorrow you'll know why other people speak Esperanto. Just, for crying out loud, stop being uninformed.

I suggest he could better try to meet Klingon native speakers in their own
native country. It's sure it would be much more interesting and money
profitable than haunting our modest discussion group SCE.

http://www.webinapage.com/2013/04/chantons-en-klingon/

Sennoma Persono

Marco Gazzetta skribis:
> If you want to troll, you really should get a little smarter about it.

I think he is very smart about it. Elhana is the best troll I have ever seen. He is so effective because he manages to mix facts with half-truths and complete bullshit. (I'm still laughing about the "nearly complete loss of the accusative in Russian".)

But it's true that the time he spends trolling on this forum and spreading lies about Esperanto on the Internet is worrying. His weird obsession with Esperanto is not normal, he probably has some kind of mental issue.

LeviPetro

Sennoma Persono:
Miaopinie, Elhana estas sufiĉe ruza por ne esti trolo. Li ja ŝajnas ne pli
bone scii Esperanton ol eterna komencanto kaj originale esprimiĝas nur en la
angla, sed li ĉiam laŭ la regulo de la grupo esprimiĝas pri (fakte kontraŭ) Esperanto. Li tre lerte ludas sian rolon de advokato de la diablo.

Elhana

Sennoma Persono:

> I'm still laughing about the "nearly complete loss of the accusative in Russian".

Meanwhile, you could entertain us by giving the Russian accusative form of the following nouns:

- стол
- безопасность
- окно
- штаны
- Айз Седай

Elhana

The problem with Esperanto accusative is that it is alien. It is the only synthetic case in a language with no cases. It messes up with proper names and nouns. It is mandatory. It needs to be applied to more than one word in a noun phrase.

The maximal level of intrusiveness of this case in any international language is the optional standalone particle. Esperanto is too XIX century here, as in many other aspects.

LeviPetro

Le lundi 22 décembre 2014 12:31:46 UTC+1, Elhana a écrit :
> [...]
>
> The maximal level of intrusiveness of this case in any international language is the optional standalone particle. Esperanto is too XIX century here, as in many other aspects.

Estas jam tro malfrue por diskuti pri la ĉefaj formoj de lingvo, kiu estas
uzita jam de pli ol jarcento. Tia debato okazis en la 19-a jarcento kaj estas
kaduka. Elhana vane rezonas kvazaŭ li estus unu el la unuaj eventualaj
pioniroj de Esperanto en ĉi ties unuaj jaroj. Li plene rajtas malami
Esperanton kaj ne bezonas lerni ĝin. Li plene rajtas fantomi aliloke.

Cleve Lendon

On Monday, December 22, 2014 8:31:46 PM UTC+9, Professor Banana wrote:

> The problem with English's possessive is that it is alien. It is the only synthetic case
> in a language with no cases. It messes up with proper names and nouns.
>
> The maximal level of intrusiveness of this case in any international language is the
> optional standalone particle. English is too Xth century here, as in many other aspects.

Amen.

Klivo
http://purl.oclc.org/net/klivo/grafikilo12

LeviPetro

Cleve Lendon :

> Klivo
> http://purl.oclc.org/net/klivo/grafikilo12

The problem with Elhana is that he pretends to be alien in a discussion group
where he against every logic maintains his membership.

Petro.

Elhana

LeviPetro:

> where he[sic!] against every logic maintains his membership.

The truth about Esperanto must be told.

Sennoma Persono

Эльгана написало)))
> The truth about Esperanto must be told.
Then how come everything you say about Esperanto is a lie?

LeviPetro

Elhana:

> The truth about Esperanto must be told:

https://www.youtube.com/watch?v=kZ2ei7e6aAs

Cleve Lendon

You used to say that Esperanto was invented as part of a Jewish
conspiracy for world domination. Now you absolutely refuse to
discuss your views.

If 'the truth' about Esperanto must be told, then tell it.

Klivo

LeviPetro

Cleve Lendon :
Elhana's "truth" is a mix of malicious lies, false accusations and nonsense.

Petro.

Oto Tekihaki

Il giorno martedì 16 dicembre 2014 22:29:41 UTC+1, Oto Tekihaki ha scritto:

Ps: Hodiaŭ mi laboris por korekti kelkaj tajperarojn de la ekzercilo kaj por laŭeble plibonigi ĝin:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/17603385/EkzerciloPorLaAkuzativo/index.htm
--------
Oto

Oto Tekihaki

Il giorno martedì 16 dicembre 2014 23:52:21 UTC+1, Dario el Tigulio ha scritto:
> Oto Tekihaki skribis:

> dankon, tamen en la paĝo, se mi alklakas iun frazon, en la dekstra
> fenestro aperas indiko de eraro, do ŝajnas ke iu ligo ne funkcias...

Feliĉan Novjaron Dario! Mi volis demandi vin, ĉu la problemo kun la ekzercilo solviĝis,
aŭ ĝi ankoraŭ ne funkcias? De mia komputilo ŝajnas ke ĉio estas en ordo.

Oto

Dario el Tigulio

Oto Tekihaki ha scritto:

> Mi volis demandi vin, ĉu la problemo kun la ekzercilo solviĝis,
> aŭ ĝi ankoraŭ ne funkcias? De mia komputilo ŝajnas ke ĉio estas en ordo.

bedaŭrinde nenio ŝanĝiĝis

Oto Tekihaki

Kian foliumilon vi uzas? Mi uzas tiel nomatan "Safari" kaj lastatempe "Google Crome".
Eble dependass de tio, ĉar mi sendis la ligilon al mia filo kaj ĉe li funkciis perfekte.

Oto

Dario el Tigulio

Oto Tekihaki ha scritto:

> [...]
> Eble dependass de tio, ĉar mi sendis la ligilon al mia filo kaj ĉe li funkciis perfekte.

vi pravas!

mi nun kontrolis per "Crome" kaj "Internet Explorer" kaj ĝi funkcias.

en "Mozilla Firefox" tamen ĝi ne funkcias.

mi ne scias ĉu aliaj uzantoj de Fjrovulpo spertis la samon.

mireille corobu

> Le 18/01/2015 15:45, Dario el Tigulio respondis :
> vi pravas!
> mi nun kontrolis per "Crome" kaj "Internet Explorer" kaj ĝi funkcias.
> en "Mozilla Firefox" tamen ĝi ne funkcias.
> mi ne scias ĉu aliaj uzantoj de Fajrovulpo spertis la samon.

Per Firefox sub Linukso Ubuntu 14.04.1 LTS mi bone ricevas la eniran
paĝon sed klakante sur ligilo en la maldekstra kadro mi obtenas eraran
averton kiel vi povas vidi per ekrankopio kiun mi faris, vidu ĉe:
www.corobuve.com/porlaekzercilo.jpg
<www.corobuve.com/porlaekzercilo.jpg>

Alklakante musdekstre en la maldekstra kadro por legi la fonto de la
kadro mi legis la jenan (vidu ĉe):
www.corobuve.com/2porlaekzercilo.jpg
<www.corobuve.com/2porlaekzercilo.jpg>

Per Qupzilla ĉio glate funkcias.
www.corobuve.com/3porlaekzercilo.jpg
<www.corobuve.com/3porlaekzercilo.jpg>

Helpeme, Mireja
PS: atentu ke ne estas tajperaro, la bildojn mi ne sendis en mian
origamian paĝaron corobu.com sed en corobuve.com

mireille corobu

Mi pliatente rigardis al la fonto por la "nura" maldekstra kadro de la
enira paĝo, la problemo venas de la ligiloj.

La fonto de la paĝo nomita "indekso.htm"
tiu kiu prezentiĝas maldekstre en la enira paĝo de
https://dl.dropboxusercontent.com/u/17603385/EkzerciloPorLaAkuzativo/index.htm

donas:

<A HREF="./ami\Mi amas la patrino.html" TARGET="main">Mi amas
la patrino</A>

Ĉu normale estas ke post ami estas \ kaj ne estas /?

Nu ĉi tie estas pli kompetentuloj ol mi pri html-a skribado kiuj povos
respondi al mia demando.
Tutcerte estas ke la problemo devenas de la ligiloj kiam oni provas ilin
malfermi.

Mireja

Dario el Tigulio

mireille corobu skribis:

> Per Firefox sub Linukso Ubuntu 14.04.1 LTS mi bone ricevas la eniran
> paĝon sed klakante sur ligilo en la maldekstra kadro mi obtenas averton...

dankon, do estas problemo de Firefox

aliflanke mi kredas ke kadroj estas iamaniere eksmodiĝintaj, sed mi ne
estas spertulo pri html.

Oto Tekihaki

Dankon Mireja! Nun mi provos deŝuti "Firefox" kaj eble, per helpo de mia filo, ni sukcesos solvi la problemon.

Oto

mireille corobu

> [...]
> <A HREF="./ami\Mi amas la patrino.html" TARGET="main">Mi amas la patrino</A>

> Ĉu normale estas ke post ami estas \ kaj ne estas /?

Vi povas testi sur unu sola ligilo ekzemple tiu de "Mi amas la patrino"
ŝanĝante "ami\" por anstataŭ meti "ami."
do estu en "indekso.htm"
<A HREF="./ami.Mi amas la patrino.html" TARGET="main">Mi amas la patrino</A>

Ankaŭ vi devas renomi la dosieron "ami/Mi amas la patrino.html" per la
nova nomo "ami.Mi amas la patrino.html"

Mi mem testis per tia ŝanĝo kaj tiel la ligilo por "Mi amas la patrino"
funkcias per Firefox.
Mireja

mireille corobu

> Dankon Mireja! Nun mi provos deŝuti "Firefox" kaj eble, per helpo de mia filo, ni sukcesos solvi la problemon.
>
> Oto

Estas nenecese ke vi deŝutu Firefox, estas sufiĉe da sce-anoj kiuj
posedas Firefox kaj oni avertos vin kiam vi aŭ via filo diros ke estis
farita ŝanĝo por anstataŭigi la danĝeran
signeton "\" post "ami" per "."

Mi provis anstataŭigi "\" per "/" sed kompreneble la komputilo rifuzis
ŝanĝi la nomo al "ami/Mi amas la patrino.html" ĉar la signeto / signifas
io(n) grava(n) por la dosieroj hotomolaj :-)
Mireja

mireille corobu

> ĉar la signeto / signifas
> io(n) grava(n) por la dosieroj hotomolaj :-)
> Mireja

Mankas la verbo "signifi" en la ekzercilo :-/
Mireja

mireille corobu

Ne gravas mi trovis en la reta vortaro
http://www.reta-vortaro.de/revo/
"la signeto signifas ioN gravaN por la dosieroj hotomolaj"
Mireja

Oto Tekihaki

Nun mia filo estas tre okupita. Li ne havas tempon por mi. Mi sole ne kapablas fari ĉi tiujn delikatajn ŝanĝojn. Mi timas ke mi malfunkciigos ankaŭ tion kio funkcias. Vi certe estas pli sperta en la afero. Mi permesas al vi ke vi faru personaligitan kopion de la ekzercilo kie vi povas ŝanĝi ĉion laŭdezire.
Mi timas detrui laboron faritan ne nur de mi sed ankaŭ aliaj du-tri personoj. Dankon por via helpo.

Oto

Oto Tekihaki

Il giorno domenica 18 gennaio 2015 15:45:02 UTC+1, Dario el Tigulio ha scritto:

> mi nun kontrolis per "Crome" kaj "Internet Explorer" kaj ĝi funkcias.
>
> en "Mozilla Firefox" tamen ĝi ne funkcias.
>
> mi ne scias ĉu aliaj uzantoj de Fajrovulpo spertis la samon.

Mi deŝutis fajrovulpon kaj nun mi komencas esplori la aferon. Fakte ĝi ne funkcias. Tamen mi devas atendi ĝis kiam mia filo havos tempon por mi. Ĝis nun mi faris nur kopion de la ekzercilo.
Mi devas atenti por ne detrui laboron jam faritan. Dankon pro via helpo!

Oto

mireille corobu

> Nun mia filo estas tre okupita. Li ne havas tempon por mi.

Kompreneble, ankaŭ mi ne povas peti de niaj gefiloj helpon pri
komputilaj aferoj. Tio estas ĝenerala problemo ĉar pli kaj pli da
emerituloj uzas komputilojn sen ke iliaj gefiloj povas helpi ilin pro
manko de tempo. Pro tio mi helpas al niaj proksimuloj emeritaj kun vera
plezuro.

Mi provos helpi al vi, dankon pro via fido al Mireja.
Mi opinias ke vi kapablas mem fari la ŝanĝojn se vi povas trovi la
koncernajn dosierojn en via komputilo kaj agi por alŝuti ilin en la
servon kiu gastas la ekzercilon. Ne malkuraĝiĝu!
Tamen daŭrigu multe kaj ĉiutage piedmarŝi, tute forlasante la
komputilajn aferojn...
Mireja

mireille corobu

Provu la jenan kaj alklaku la du unuajn ligilojn en la maldekstra kadro,
unu post la alia.
http://www.corobuve.com
<http://www.corobuve.com>

Mi faris nur
1- la ŝanĝon de "\" al "." en la paĝo kies nomo estas "indekso.htm"
2- la ŝanĝon de la dosiernomo "ami\Mi amas la patrino.html" al "ami.Mi
amas la patrino.html"
3- Simile mi faris por la dosiernomo ""ami\Mi amas la patro.html" al
"ami.Mi amas la patro.html" kaj mi devas fari la samon por ĉiuj aliaj
ligiloj do teda laboro sed mi faros!
4- En la paĝo kies nomo estas "index.htm" mi ŝanĝis al pli simpla
"bonvenon.html" do forviŝis "ami/"sed nepre mi devis fari la kvina ŝanĝon:
5- Renomi la paĝon "ami/bonvenon.html" al la simpla "bonvenon.html"

Per Firefox, Qupzilla la du unuaj ligiloj malfermiĝas senprobleme, ĉu?
Mireja

mireille corobu

Kompreneble, mi nur testas ke mia propono por ke la ligiloj funkciu en
la ekzercilo solvas la problemon por Firefox. Mi ne konservos la
dosierojn de la ekzercilo por la akuzativo en mia komputilo kaj en
corobuve.com kiu restos "propraĵo mireja" kun enira paĝo "page
personnelle de Mireille".
Kiam mi estos fininta la laboron por ke ĉiu ligilo funkciu, mi proponos
rekte kaj private al la aŭtoro de la ekzercilo ke li elŝutu la tuton.
Tiel estos al li facila alŝutado al la servo kiu gastigas la ekzercilon.
Mireja

Oto Tekihaki

Se mi klakas sur la frazo *Mi amas la patro* mi legas jene:

Ĉu vi aÅ­dis brueton de defalinta dezinenco?;o) Oj! Ve! Batu vin la petola ĉimpanzido! Vi elektis la malÄ ustan frazeton. Kaj la dezinenco?... Ĉu Ä i falis teren? ;o)
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
“Ho ĉesu!" mokante la homoj admonas,
"Ne ĉesu, ne ĉesu!" en kor' al ni sonas:
"Obstine antaÅ­en! La pepoj vin benos,
Se vi pacience eltenos".

La ĉapelitaj literoj malaperis. Jen unu el la aferoj kiun mi timis.
Pro tio estas pli bone ne tuŝi la originalon kaj labori sur kopio.
Se sukcesas bone. Se ne, paciencon.

Oto

Oto Tekihaki

Il giorno lunedì 19 gennaio 2015 11:39:21 UTC+1, Mireille Corobu ha scritto:

> [...]
> servon kiu gastas la ekzercilon. Ne malkuraĝiĝu!
> Tamen daŭrigu multe kaj ĉiutage piedmarŝi, tute forlasante la

Dankon pro via helpemo Mireja! Kompreneble mia mateno estas dediĉita
ĉiam al piedmarŝado. Mi havas ankaŭ la karoton antaŭ la nazo, kiel oni faras kun la azenoj.:-)
Tiu karoto estas promeso ke mi povos trinki kafon post 3 kilometra marŝado en certa kafejo.

Oto

mireille corobu

Le 19/01/2015 12:41, mireille corobu a écrit :
Sed videblas alia problemo. Firefox ne legas la ĉapelitajn literojn en
la malfermitaj paĝoj ekzemple en la paĝo de "ami.Mi amas la
patrino.html". Por solvi tion oni devas skribi supre en la paĝo-fonto la
jenan:
-=-=-=-=-=-

-=-=-=-=-=-
do oni devas forviŝi la jenan:
-=-=-=-=-=-
<title></title>
-=-=-=-=-=-
Vi povas al ĉiu paĝo aldoni post la <meta .....content="eo"> la jenan:
-=-=-=-=-=-
<title>xxxxxxxxx</title> vi reskribu la titolo ekzemple: "ami.Mi amas la
patrino"
-=-=-=-=-=-
Mireja

mireille corobu

> Se mi klakas sur la frazo *Mi amas la patro* mi legas jene:

Jes mi ĵus aranĝis tion, provu denove ĉe:
www.corobuve.com
<http://www.corobuve.com>

Sekve restas multe da laboro farenda por ke Firefox povu bone legi la
ekzercilo. Ĉu mi kuraĝos fari la laboron? Mi ne havas tujan respondon.
Minimume mi trovis metodon por ke Firefox legu la ekzercilon, maximume
mi faros la laboron.
Estas vere domaĝe ke vi mem ne povas fari la ŝanĝojn en la koncernaj
dosieroj.
Mireja

Oto Tekihaki

Estas tre interese, la samajn frazojn mi legis per fajrovulpo kaj la ĉapelitaĵoj restis ĉe sia loko.
Tio signifas ke oni bezonas havi almenaŭ du variantojn de la ekzercilo. Por Chrome kiu jam pretas kaj unu por Fajrovulpo kiun vi jam komencis sukcese.

Oto

Oto Tekihaki

Il giorno lunedì 19 gennaio 2015 15:35:44 UTC+1, Mireille Corobu ha scritto:

> Sed videblas alia problemo. Firefox ne legas la ĉapelitajn literojn en
> la malfermitaj paĝoj ekzemple en la paĝo de "ami.Mi amas la
> patrino.html".

Mi deŝutis firefox el la reto kaj mi observis surprize ke ĝi legis bone la ĉapelitajn literojn.
Estas mia Chrome kiu ne kapablas legi tion kio estis skribita per Firefox. Kiel mi jam diris, vi povas fari apartan varianton de la ekzercilo. Vi povas ŝanĝi eĉ la nomon de la aŭtoro, la tekston eĉ la lingvon se vi preferas kaj la rezulton vi povas teni en via blogo.

Oto

mireille corobu

Ne. Oni devas trovi solvon por ĉiu foliumilo. Mi havas demandon meti al
vi kaj al la aliaj legantoj

ĉu ĉi paĝo legeblas per Chrome, Safari, sur Tabuleto, sur Ipad, Iphone
kaj similaj modernaj retumiloj?

www.corobu.com/bondezirojn.html
<www.corobu.com/bondezirojn.html>

Mi demandas tion ĉar por solvi vian problemon mi kredas ke vi devas fari
kiel mi:

kape skribi:
-=-=-=-=-
<head>

<title>la titolo de via paĝo</title>
</head>
-=-=-=-=-
kaj korpe skribi utf-8-e por hotomolaj paĝoj

do ne per ĉapeloj sed per

&#265; por ĉ kaj &#264; por Ĉ
&#285; por ĝ kaj &#284; por Ĝ
&#293; por ĥ kaj &#292; por Ĥ
&#309; por ĵ kaj &#308; por Ĵ
&#349; por ŝ kaj &#348; por Ŝ
&#365; por ŭ kaj &#364; por Ŭ

jen adreso por trovi ilin:
http://www.utf8-chartable.de/unicode-utf8-table.pl?start=256&unicodeinhtml=dec

mireille corobu

> [...]
> Estas mia Chrome kiu ne kapablas legi tion kio estis skribita per Firefox. Kiel mi jam diris, vi povas fari apartan varianton de la ekzercilo. Vi povas ŝanĝi eĉ la nomon de la aŭtoro, la tekston eĉ la lingvon se vi preferas kaj la rezulton vi povas teni en via blogo.

Provu denove per chrome nur por la unua ligilo do por "Mi amas la
patrino". Mi skribis utf-8-e kiel mi indikis en mia antaŭa mesaĝo.
Mireja

Oto Tekihaki

Mi provis. De tiuj tri frazetoj nur la tria ne funkcias. Sed nun ĉeestas ankaŭ Firefox. Eble tio plibonigis ion.

Oto

Oto Tekihaki

Il giorno lunedì 19 gennaio 2015 17:35:02 UTC+1, Mireille Corobu ha scritto:

> ĉu ĉi paĝo legeblas per Chrome, Safari, sur Tabuleto, sur Ipad, Iphone
> kaj similaj modernaj retumiloj?

Sur Safari kaj Chrome jes. Jes ankaŭ sur iphon sed mi povus erari.
Sur tabuleto mi devas provi. Mi pensas ke mi devas atendi ĝis kiam mia filo havos tempon.

Bonan vesperon, Mireja!

Oto

mireille corobu

mi petas de vi ke vi provu malfermi _nur la unuan ligilon_ de la enira
paĝo por via ekzercilo:
www.corobuve.com
<http://www.corobuve.com>
per Firefox
per Chrome
per Safari
per Internet Explorer
per tabuleto se vi havas iun ĉemane
per Ipad se vi havas iun ĉemane
per Iphone se vi havas iun ĉemane
Mireja

mireille corobu

> Sur Safari kaj Chrome jes. Jes ankaŭ sur iphon sed mi povus erari.
> Sur tabuleto mi devas provi. Mi pensas ke mi devas atendi ĝis kiam mia filo havos tempon.

Bonege, dankon pro la respondo.
Mireja

Oto Tekihaki

Il giorno lunedì 19 gennaio 2015 20:11:14 UTC+1, Mireille Corobu ha scritto:
> Saluton,
> mi petas de vi ke vi provu malfermi _nur la unuan ligilon_ de la enira
> paĝo por via ekzercilo:
> www.corobuve.com
> <http://www.corobuve.com>

Jes. Mi sukcesis eniri per Firefox kaj Chrome la unuaj du frazetoj estas perfekte legeblaj per ambaŭ
kaj funkcias bone ankaŭ la dekstra fenestro. Komplimentojn Mireja! Safari portis min al soc.culture.esperanto. "Septembra plenluno." Donis nenian alian informon.

> per Firefox
> [...]

Mi havas nenion alian legilon ĉemane.

Oto

mireille corobu

Nun estas pretaj la ses unuaj ligiloj sed kia laboro! la tri de "ami"
kaj la tri de "aparteni" ĉe:
www.corobuve.com
<http://www.corobuve.com>
Mireja

mireille corobu

tro da laboro por ke mi akceptu fari la ŝanĝojn por la aliaj verboj.
Mia opinio estas ke estas la aŭtoro de la paĝoj kiu devas reskribi ilin
ĝuste UTF-8-e. kaj agi por ke kie estas la signeto "\" estu "."

Pro tio mi sendos al li per retpoŝto la fontokodon de la paĝoj jam
ŝanĝitaj, estkiel modelo por ke la ekzercilo estu plene legebla sub la
plej aktuale uzataj foliumiloj. Poste mi forviŝos de mia komputilo kaj
de "corobuve.com" tion de mi senditan al ili (ili estas la komputilo kaj
la servo OVH) por plibonigado de la ekzercilo.
Por fini la laboron bezonatas multe da motiviteco, da tempo, da pacienco
kaj iom da mema koncentrado.
Mireja
PS:
mi havas du paĝarojn ĉe OVH (corobuve.com kaj corobu.com) kiujn mi mem
kreas, mi havas neniun blogon, kaj rifuzas partopreni la tiel nomatajn
"sociajn retejojn" (Facebook, Twitter kaj similaj...).

mireille corobu

> [...]
> kreas, mi havas neniun blogon, kaj rifuzas partopreni la tiel nomatajn
> "sociajn retejojn" (Facebook, Twitter kaj similaj...).

Mi konfesas ke antaŭ januaro 2015 mi neniam metis mian nazon en la
ekzercilo kaj nur hodiaŭ mi legis la tutan paĝon de la dekstra kadro kiu
bonvenigas la legantojn. Surprizite tie mi vidis mian nomon en la
dankesprimoj fine de la paĝo. _Mi neniel partoprenis la ekzercilon antaŭ
ĉi monato januaro 2015_!!!
Tiu paĝo devas esti refarita de la aŭtoro, estkiel bonvenigo ĝi estas
tro longa. Plie mi ne deziras ke mia nomo estu sur ĝi.
Mireja

Oto Tekihaki

Il giorno martedì 20 gennaio 2015 11:50:40 UTC+1, Mireille Corobu ha scritto:

> [...]
> Tiu paĝo devas esti refarita de la aŭtoro, estkiel bonvenigo ĝi estas
> tro longa. Plie mi ne deziras ke mia nomo estu sur ĝi.

Bone. Via deziro estos plenumita. Nun mi ne memoras Mireja. De tiam jam pasis multa tempo, sed se mi skribis tion, vi certe partoprenis kun kelkaj konsiloj. Tiu paĝo estas tro longa, malgraŭ la fakto ke mi jam forviŝis iom el ĝi. Vi pravas. Mi devas nepre mallongigi ĝin. Sed kiel mi diris, vi povas tute forviŝi ĝin kaj skribi laŭplaĉe ion ajn alian. Tiun ekzercilon oni povus transformi en ludon. Mi ne estus kapabla sed vi jes. Sufiĉus apliki tempokalkulilon per helpo de kiu du ekzercantoj povus konkuri por vidi kiu el la du estas pli rapida. Sed, eble al vi venos ideo eĉ pli bona.

Oto

mireille corobu

> Bone. Via deziro estos plenumita. Nun mi ne memoras Mireja.
> De tiam jam pasis multa tempo, sed se mi skribis tion, vi certe partoprenis kun kelkaj konsiloj.

Revulo! :-) Certe ne! Mi neniam legis la ekzercilon antaŭ januaro 2015.

> [...]
> Sufiĉus apliki tempokalkulilon per helpo de kiu du ekzercantoj povus
konkuri por vidi kiu el la du estas pli rapida.

Ludi en la reto estas al mi temporaba, mi preferas fari alion multe pli
utila kiu neniel rilatas al la reto.

Mi laboras nun por ke vi ricevu la dosierojn priporalajn en alia afiŝo.
Mi supozas ke mi povas sendi ilin en .txt tiel mi pensas ke vi povos
senprobleme malfermi la dosierojn (ege malpezaj ili estas) kaj ŝanĝi
ilin por fine sendi ilin al via servo kiu gastigas la ekzercilon.
Mireja

Oto Tekihaki

Il giorno martedì 20 gennaio 2015 14:37:02 UTC+1, Mireille Corobu ha scritto:

> Mireja: Revulo! :-) Certe ne! Mi neniam legis la ekzercilon antaŭ januaro 2015.

Oto: Mi ne kredas ke mi sonĝis. Kutime mi ne dankas tiujn kiuj ne meritas tion.

> Ludi en la reto estas al mi temporaba, mi preferas fari alion multe pli
> utila kiu neniel rilatas al la reto.

Oto: Certe. Sed la ekzercilo estis destinita por komencantoj. Ĉu vi organizas ankoraŭ
kursojn?

> [...]
> senprobleme malfermi la dosierojn (ege malpezaj ili estas) kaj ŝanĝi
> ilin por fine sendi ilin al via servo kiu gastigas la ekzercilon.

Oto: Temas pri Dropbox:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/17603385/EkzerciloPorLaAkuzativo/index.htm

> Mireja

PS: Dankon! Se vi volas, vi povas lasi ĝin tie kie ĝi estas. Por mi sufiĉas la ligilo por kontentigi
ankaŭ tiujn kiuj legas per fajrovulpo.

Oto

mireille corobu

> [...]
> senprobleme malfermi la dosierojn (ege malpezaj ili estas) kaj ŝanĝi
> ilin por fine sendi ilin al via servo kiu gastigas la ekzercilon.

Nun mi povas sendi al vi la 9 dosierojn en ".txt"
Espereble ke vi bone komprenis ke ili estas la _fonto-kodo_ de

1-bonvenon2.html (Mi nur metis la unuan paragrafon de via
"ami\bonvenon", vidu ĉe www.corobuve.com)
2-indekso.htm
3-index.htm
4-ami.Mi amas la patrino.html
5-ami.Mi amas la patro.html
6-ami.Mi amas vin.html
7-aparteni.Shi apartenas al sia familio.html
8-aparteni.shi apartenas min.html
9-aparteni.Shi apartenas lin.html

Bonan kuraĝon! Por mi (pardonu...) mi metas punkton al ĉi fadeno
Mireja

mireille corobu

> PS: Dankon! Se vi volas, vi povas lasi ĝin tie kie ĝi estas. Por mi sufiĉas la ligilo por kontentigi
> ankaŭ tiujn kiuj legas per fajrovulpo.
> Oto

Tion mi ne faros. La nomo "corobuve.com" servas por alio.
Provizore mi ene gastigis la ekzercilon nur eskiel testado.
Kiam mi sendos al vi la 9 dosierojn mi ŝanĝos la eniran paĝon de
corobuve.com kaj vi denove trovos nur "page personnelle de Mireille"
Mireja

Oto Tekihaki

Il giorno martedì 20 gennaio 2015 15:05:26 UTC+1, Mireille Corobu ha scritto:

> Nun mi povas sendi al vi la 9 dosierojn en ".txt"
> Espereble ke vi bone komprenis ke ili estas la _fonto-kodo_ de
>
> 1-bonvenon2.html (Mi nur metis la unuan paragrafon de via
> "ami\bonvenon", vidu ĉe www.corobuve.com)

Bedaŭrinde ne. Mi faris nur unu kurson de informadiko en 1975 sed tio apenaŭ
sufiĉis por "Komodoro 64" Sen mia filo mi povas fari preskaŭ nenion. Tamen mi estas
bravulo inter tiuj de mia aĝo. ;-) Mi devas nepre atendi ke mia filo havu iomete pli da tempo.
Nuntempe li laboras ankaŭ nokte ĉar li ne havante fiksan laboron ne povas rifuzi ofertojn.
Dankon Mireja! Fartu bone! Mi esperas ke via laboro ne estis vana.

Oto

mireille corobu

Al oto:
ne gravas, mi komprenas ke vi devas atendi ke via filo helpos vin.
Diru al la filo ke la dosierojn, kiujn mi sendis al vi kaj kiuj estas en
".txt", sufiĉos malfermi ilin per iu simpla tekstredaktilo (ekzemple:
Notepad, gedit, SimpleText, TextEdit) kaj registri ilin en aparta
dosierujo de la komputilo (kie oni tuj trovos ilin por sendado al
dropbox) ne plu en ".txt" sed en ".html" aŭ ".htm".

Mi rimarkis ke nur la du dosieroj "indekso" kaj "index" estas en ".htm"
dum la aliaj estas en ".html" do la filo devos atenti por respekti la
nomfinon de la dosieroj: nur indekso kaj index estu en ".htm" se mi bone
memoras.

Kiam estos tiel registritaj (ĉu en ".html" ĉu en .htm") la dosieroj de
mi senditaj al vi, li kontrolos klakante al la dosieroj ke en foliumilo
aperas la celata paĝo.
Tiukaze li povos sendi la tuton al la servo dropbox.

Mi ne uzas Dropbox do ne povas helpi por la sendado al tiu servo.
Mireja

Oto Tekihaki

Ŝajnas ke la problemo estis solvita. Mia filo solvis ĝin en duonhoro. Jen kio estis la problemo. En la programo HTML estis stangetoj ( / ) klinitaj ankaŭ maldekstren. Forigante ĉi lastajn la programo fariĝis legebla ankaŭ por Firefox. Bonvolu provi:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/17603385/EkzerciloPorLaAkuzativo/index.htm
-----
Oto

Oto Tekihaki

> [...]
>
> dankon, tamen en la paĝo, se mi alklakas iun frazon, en la dekstra
> fenestro aperas indiko de eraro, do ŝajnas ke iu ligo ne funkcias...

Saluton Dario! Ŝajnas ke la problemo estis solvita. Jen kio estis la problemo. En la programo HTML estis stangetoj ( / ) klinitaj dekstren kaj ankaŭ maldekstren. Forigante ĉi lastajn la programo fariĝis legebla ankaŭ por Firefox. Bonvolu provi.

mireille corobu

> Ŝajnas ke la problemo estis solvita. Mia filo solvis ĝin en duonhoro. Jen kio estis la problemo. En la programo HTML estis stangetoj ( / ) klinitaj ankaŭ maldekstren. Forigante ĉi lastajn la programo fariĝis legebla ankaŭ por Firefox. Bonvolu provi:

> [...]

Bonege! Li traktis la problemon de la signetoj / kaj \ kaj ĉie li
anstataŭigis la skribitajn literojn kun ĉapelo per unikodo (ekzemple
&#265; por ĉ ). Li laboras pli rapide ol ni maljunulaj esperantistoj :-)...
Mireja

It is loading more messages.