Mondafest' 2020 inter-rete ja

Frans Cobben

la 12a de septembro 2020=8a granda Eŭropa Festivalo de Esperantaj kantoj kaj kanzonoj kaj lidoj (bon-volu sendi viajn belajn kontribuojn ĝis la 15a de aŭgusto 2020),
la 19a de septembro 2020=Tago de kuraĝaj Veteranoj (provizore),
la 20a de septembro 2020=linda Printempa Inaŭguro,

Vi vizitu feliĉe https://mondafest.net

savaniha...@gmail.com

anvi patel

Eugen Fabian

Saluton Frans. Ĉi tiu grupo estis uzurpita de sekso-mesaĝoj kiuj tute ne tuŝas la kulturon de Esperanto. Pero tio mi ne plu skribas en ĉi tiu grupo. Mi auguras al vi bonan tagon!
Eugenio