Anonymous Servian Propagandists Eliminated

Barry S. Marjanovich

An internet service from Finland which allowed people to post anonymously
to newsgroups has been discontinued. Evil servian propagandists such as
Vitaca Milut, and a whole score of other Servian Satanists, are now in a
panic because they will not be able to hide any longer while spewing their
lies and venum at the world. POOR SERVS - they lose again!

EVIL C EVIL
ssssssssssssssssssssssssss C + C sssssssssssssssssssssssssssssssssss
EVIL C EVIL

Roberto Maglica

Barry S. Marjanovich (bsma...@freenet.calgary.ab.ca) wrote:
[...]

Kakva si ti budala! Pa zar mislis da nema drugih anonimnih remailera,
da su se ljudi mogli javljati anonimno samo preko peneta?

(NAPOMENA: Ne branim srpske propagandiste (ne pada mi napamet), nego
ukazujem na cinjenice.)

-RM-

Muhamed Borogovac

> -RM-

Ne branis, ali simpatises. Da nisi emotivno vezan za srpske junacine iz
busije ne bi covjeka koji je postirao vijest olako nazivao budalom.

Srpska nacionalna karakteristika su ubistva iz mraka, iz busije, dok
covjek spava. Oni se sa takvom prosloscu dice. Oni pjevaju pjesme
junacke o hajduckim napadima iz buslija na "Turske" svatove. Oni jos
slave "junacko" ubistvo Smail Age cengica na spavanju iz mraka. Srbi su
morali izmisljati junake, jer nisu imali ni jednog jedinog pravog
viteza koji suparnike izaziva na dvoboj. Tako su izmislili Marka
Kraljevica, koji je u stavri bio turki vazal. Nije nimalo
slucajno da je "anonimus penet fi" sluzio gotovo iskljucivo njima.

Emil Beli

> [...]
spewing their
>: lies and venum at the world. POOR SERVS - they lose again!

Uhh, kakav kreten..

Prvo, ne vidim razlog zasto bi se neko skrivao iza anon servera, ko da
mu neko nesto moze.

Drugo, ne znam ko su ti Servi.
Voleo bih da mi neko objasni sta je to iako vidim iz konteksta da su
ti neki Servi mnogo zajebani. To sam takodje cuo za Cravate iako ne
nam ko su ni oni.

Barry S. Marjanovich

On 5 Sep 1996, Roberto Maglica wrote:

> [...]
>

> Kakva si ti budala! Pa zar mislis da nema drugih anonimnih remailera,
> da su se ljudi mogli javljati anonimno samo preko peneta?

Guess what? Roberto the Serv knows his Servian Satanists well enough, they
have other ways - it wasn't for nothing that they besieged cities for 5
years, ran rape and torture camps, disposed of their neighbors in mass
graves, and then proclaimed their 'Servian Satanic Republik' on the
territories "cleansed" of human beings. Roberto knows...but likes to
amuse us with other things...

A Servian message just received :

From the...@loom.net.au Thu Sep 5 20:59:21 1996
Date: Thu, 05 Sep 1996 21:07:05 -0700
From: Jim <the...@loom.net.au>
To: "Barry S. Marjanovich" <bsma...@freenet.calgary.ab.ca>

We of the Byzantine Varangian Guard declare that you
Marjanobitch - No1 Ustase are a dangerous and scheming
criminal.

The Varangian Guard does not appreciate the noise being
created by the grandchildren of pavelic (may this piece
of shit burn in hell).

Be warned, you are being monitored. Croats are not our
enemy - fascists, muslims and other filth are.

Continued ustase propaganda will lead to the release
of the glorious Eagle of Byzantium, the consequences
of which are too grave to mention.

For your own safety we advise that you take no actions that
could lead to the release of God's predator. You know what
actions we are alluding to.

Byzantium is reborn!

Kralj Tomislav

Mihailo Dejanovic

Muhamed Borogovac <az...@sunspot.tiac.net> wrote in article
<Pine.SUN.3.95.960905...@sunspot.tiac.net>...

> [...]
> Kraljevica, koji je u stavri bio turki vazal. Nije nimalo
> slucajno da je "anonimus penet fi" sluzio gotovo iskljucivo njima.

Dje si ba Muhamede? Nadje li svoje Srpske pretke?

I dokle ces o Smaji,matere ti...?

Ajde pricaj malo o Dobrovoljackoj...Pa malo o Milicima...Pa o
sarajevskom zooloskom vrtu...pa ...iha...ima toga za tri knjige.

I ne javljaj se balija vise,dok ne dokazes da nisi Srbin.

Roberto Maglica

Muhamed Borogovac (az...@sunspot.tiac.net) wrote:

: Ne branis, ali simpatises. Da nisi emotivno vezan za srpske junacine iz

: busije ne bi covjeka koji je postirao vijest olako nazivao budalom.

Procitaj pazljivo, slovo po slovo: TI NEMAS POJMA UZ KOGA SAM JA
EMOTIVNO VEZAN, A UZ KOGA NISAM. Barryja sam nazvao budalom zato sto
on jest budala, a Srbi s tim nemaju ama bas nikakve veze. Cinjenica
je da postoje drugi remaileri na Internetu, to nije nikakva mudrost,
i prema tome zatvaranje peneta ne znaci kraj anomnimnog postiranja.
To su OBJEKTIVNE CINJENICE, i nista vise od toga. Jasno?

A Barry Marjanovic je najveci kreten kojeg sam u zivotu vidio. Fuj!

-RM-

Roberto Maglica

Mihailo Dejanovic (NovaS...@krusevac.ns.org) wrote:

: Muhamed Borogovac <az...@sunspot.tiac.net> wrote in article
: <Pine.SUN.3.95.960905...@sunspot.tiac.net>...
: >

[...]

Idioti ste obadvojica!

Roberto Maglica

Barry S. Marjanovich (bsma...@freenet.calgary.ab.ca) wrote:

: Guess what? Roberto the Serv knows his Servian Satanists well enough, they

: have other ways - it wasn't for nothing that they besieged cities for 5

Da postoji bar tucet aktivnih anonimnih remailera na Internetu, trebao bi
znati svatko, i to nije nikakva mudrost. Osim za retadardirane imbecile
poput tebe. Bljak!...

Roberto Maglica

Muhamed Borogovac (az...@sunspot.tiac.net) wrote:

: Kraljevica, koji je u stavri bio turki vazal. Nije nimalo

: slucajno da je "anonimus penet fi" sluzio gotovo iskljucivo njima.

E, bravo! Popio si svu pamet svijeta. Anon.penet.fi je mozda sluzio
gotovo iskljucivo njima za ovo govno od newsgrupa ovdje, ali nije
sve na svijetu politika ni bivsa Jugoslavija. Anon.peneti.fi
sluzio je za mnogo, mnogo vise od toga. Pogledaj malo i druge teme,
druge newsgrupe koje s ovdasnjim majmunarijama nemaju veze, pa ces
vidjeti za sto se sve koristio penet, i anonmimnost opcenito.

Roberto Maglica

[...]

Aha, zaboravih: postovani bih publikum zelio obavijestiti da je moja
malenkost Srbin isto koliko i Kinez, a "srpski satanisti" su "moji"
otprilike u onoj mjeri u kojoj su moji kompanjoni japanski samuraji.

No idiot Marjanovic... jebi ga, kako da njemu objasnim...

: A Servian message just received :

: From the...@loom.net.au Thu Sep 5 20:59:21 1996
: Date: Thu, 05 Sep 1996 21:07:05 -0700
: From: Jim <the...@loom.net.au>
: To: "Barry S. Marjanovich" <bsma...@freenet.calgary.ab.ca>

Zalim sto te napadaju, dragi idiote, ali ja s tim nemam nikakve veze.

Emil Beli

On 6 Sep 1996 11:30:05 GMT, ro...@ana.fer.uni-lj.si (Roberto Maglica)
wrote:

>A Barry Marjanovic je najveci kreten kojeg sam u zivotu vidio. Fuj!
>
>-RM-

Jeste najveci kreten, ali ga nisam video, samo citao i to prvih 3
posta dok nisam uvideo nivo imbecilizma u toj gnjidi.

Emil Beli

be...@eunet.yu
webm...@sauron.pinki.co.yu
SAURON SEX BBS 00-08 GMT+1 +381 11 665 184

vanja

In article <01bb534d$3425cba0$01a816cb@gateway>, "Mihailo Dejanovic"
<NovaS...@krusevac.ns.org> wrote:

> [...]

> sarajevskom zooloskom vrtu...pa ...iha...ima toga za tri knjige.
>
> I ne javljaj se balija vise,dok ne dokazes da nisi Srbin.

opa imamo novog profesora majmunologije... ako ikada budes imao sansu
pogledaj intervju sa (bivsim) JNA gen. Kukanjcem koji je bio u JNA konvoju
koji je prolzio kroz Dobrovaljcku. Intervju je napravila SRNA s njim
(Dzogo). U njoj Srna pokusava da okrivi JNA i Kukanjca za "masakr" u
Dobrovoljackoj, a on im kaze da maskra nije bilo. Sest ljudi je bilo
ubijeno pri povlacenju. A Srni i "Sdsovcima" je porucio da su oni
nesposobne budale koje ne znaju cuvati ono sto im je JNA radila. Dakle
Srpski general govori o tome.

A sto se tice zooloskog vrta, mogu reci da tamo pripadas.Praznoglavci i
pavijani trebaju u isti kavez.

Puno mahanja od Vanje F.

vanja

> [...]

> Kraljevica, koji je u stavri bio turki vazal. Nije nimalo
> slucajno da je "anonimus penet fi" sluzio gotovo iskljucivo njima.

iz jedne ekstremnosti u drugu. Roberte, Marjanovic se zajebava sa cetama
na svaki moguci nacin. Gosp. Borogovac, vi ni pet ni sest, aodmah u
"srpsko simpatiziranje..." jao jao..

the horror! the horror! sto bi rekao Conrad....

pozdrav

Vanja

Barry S. Marjanovich

Aleksandar Milivojevic

Emil Beli (be...@EUnet.yu) wrote:
> Uhh, kakav kreten..
>
> Prvo, ne vidim razlog zasto bi se neko skrivao iza anon servera, ko da
> mu neko nesto moze.

Pa i ja sam par puta rekao da jedini razlog zasto bi se netko skrivao
iza anon servera moze biti taj da se ne mora sramiti pred prijateljima
kada vide kako posta gluposti na mrezu.

> Drugo, ne znam ko su ti Servi.
> Voleo bih da mi neko objasni sta je to iako vidim iz konteksta da su
> ti neki Servi mnogo zajebani. To sam takodje cuo za Cravate iako ne
> nam ko su ni oni.

Pa u vrijeme dok su jos svi Slaveni govorili staroslavenskim jezikom
(tamo negdje 8 stoljece pa na dalje) Srpska drzava se cesto spominje
kao "Servia". Naravno, to nema nikakve veze sa slicnom rijeci u
engleskom jeziku (koji je u to vrijeme vjerojatno licio na sve drugo
osim na danasnji engleski jezik). Navodno se je u to vrijeme u
staroslavenskom cesto u izgovoru "v" koristilo na mjestu gdje u
suvremenim slavenskim jezicima ide "b". Navodno otuda i grafem za
slovo "v" u cirilici koji je identican latinicnom "b". No o tome bi
vjerojatno nesto trebao reci netko tko je studirao (ili studira)
povijest i razvitak jezika i pisama (za razliku od mene koji studiram
elektrotehniku).

--
Aleksandar Milivojević http://jagor.srce.hr/~alex/
e-mail: al...@srce.hr

Mihailo Dejanovic

Roberto Maglica <ro...@ana.fer.uni-lj.si> wrote in article
<50p4s1$d...@ninurta.fer.uni-lj.si>...

> [...]

> : sarajevskom zooloskom vrtu...pa ...iha...ima toga za tri knjige.
>
> : I ne javljaj se balija vise,dok ne dokazes da nisi Srbin.

Za dobru partiju preferansa uvek treba trojica -)-)-)===

--
+Boze,oprosti mi...Boze,pomozi mi+
Mihailo

Autorizovano od strane Glavnog Odbora
Pokreta "Nova Srbija"
Krusevac
Neznanog Junaka 35

to...@little-miami.iac.net

Emil Beli (be...@EUnet.yu) wrote:

: be...@eunet.yu

: webm...@sauron.pinki.co.yu
: SAURON SEX BBS 00-08 GMT+1 +381 11 665 184

Nu Emile, reci bolan sto ima na Sauron Sex BBS? Jeli to Snezana, Jelisaveta
i ostale belogradjanke stavljaju za kameru 2 razmaknuta prstica medu noge
ili to bre sve pokupljeno iz Dojca i Olandije?

Tony

Mihailo Dejanovic

vanja <vfil...@haverford.edu> wrote in article
<vfilipov-060...@s84.union_roberts.haverford.edu>...

> [...]
> Srpski general govori o tome.
>
> A sto se tice zooloskog vrta, mogu reci da tamo pripadas.Praznoglavci i

E Vanja,decko, tu si u pravu...Ali moramo da se dogovorimo prvo jesi li
ti
praznoglavac ili pavijan?

Sto se tice onog tvog lupetanja o "kukanjcevom intervijuu",to je tebi
decko neko podvalio... U Dobrovoljackoj je ubijeno 96 oficira i vojnika.
Kada je kreten Kukanjac umesto zadnji prosao prvi kroz blokadu, a pre
toga naredio svojim vojnicima da poloze oruzje jer je to bio kao nekakav
dogovor sa mujama (zamisli,verovao muslimanima???), tri zadnja dajca
su zaustavljena i iz njih isterani svi oficiri i vojnici.Urlajuci kao
zadnji
divljaci "hrabri" muslimanski "borci" su naterali nenaoruzane oficire i
vojnike da polezu po ulici.Onda su prvo,pucnjima u potiljak ubili oficire
i podoficire.Onda su dozvolili svim vojnicima koji nisu Srbi da ustanu
i da se sklone,a one koji su ostali,sve su pobili.

E Vanja Vanja...Gde si ti bio sve ove godine?

> Puno mahanja od Vanje F.

Masi ti koliko hoces...

Alex Seredin

Mihailo Dejanovic wrote:

> [...]
> <50p4s1$d...@ninurta.fer.uni-lj.si>...

> iz

> Za dobru partiju preferansa uvek treba trojica -)-)-)===

Karadzich. To nije srpsko ime. Treba se dicite da ste Turci. Alex Ottawa
Canada

SB

> [...]

>To su OBJEKTIVNE CINJENICE, i nista vise od toga. Jasno?
>
>A Barry Marjanovic je najveci kreten kojeg sam u zivotu vidio. Fuj!

Veci od Vitace, DDC-a, DJ-a?

Srecko

Joe Virovac

gdje si ti
Hrvat iz australija
joesv...@msn.com

Muhamed Borogovac

to vanja

<NovaS...@krusevac.ns.org> wrote:

> Dje si ba Muhamede? Nadje li svoje Srpske pretke?

> I ne javljaj se balija vise,dok ne dokazes da nisi Srbin.

BOSNJACI

U svojoj ogromnoj gladi za velikom i mocnom Srbijom Srbi su u ratovima
sirili svoje teritorije istrebljujuci svoje komsije, a u periodima mira su
pokusavali te komsije asimilirati u Srbe. U tom cilju su smislili teoriju
po kojoj su Bosnjaci islamizirani Srbi. Strategija te teorije je da se
Bosnjaci ubijede kako su oni bioloski potomci Srba, dakle Srbi, ali su se
zbog izdaje njihovih predaka odvojili od Srba. Generacije Bosnjaka su u
skolama bivse Jugoslavije morale uciti napamet kako su za vrijeme "turske"
vladavine njihovi preci, koji su bili Srbi, prelazili na Islam; neki da bi
dobili povlastice, a neki iz straha. Po toj teoriji samo najcasniji Srbi
su ostajali vjerni "veri pradedovskoj". U srpskoj mitologiji postoji
izreka: "Poturci se plaho i lakomo." Takvim skolovanjem su generacije
mladih Bosnjaka bile izlozene maltretiranju. Na sasovima "Srpskog" jezika
i "Istorije" uciteljice, najcesce zene oficira iz Srbije i Crne Gore na
sluzbi u Bosni i Hercegovini, "objasnjavale" su malim Bosnjacima kako su
oni potomci najgorih izdajnika. Takvo skolovanje je imalo za cilj da
posramljeni mali Bosnjaci napuste svoj nacionalni identitet. Da bi im se
olaksalo gubljenje identiteta, u periodu Socijalistiske Federativne
Republike Jugoslavije (SFRJ) izmisljena je nova etniska odrednica:
Jugoslaven. Svakome nacionalno svjesnom Bosnjaku bilo je jasno da je
jugoslavenstvo samo sinonim za srpstvo i da je izmisljeno samo da bi
asimilacija nesrpskih naroda u Srbe bila sto bezbolnija i sto uspjesnija.
Takvo asimilatorsko skolstvo, koje je karakterisalo i Kraljevinu Srba,
Hrvata i Slovenaca kao i SFRJ, dovelo je do gubljenja identiteta kod
mnogih Bosnjaka. Poznato je da se knjizevnik Mesa Selimovic javno
deklarisao kao Srbin. Mnogo vise je bilo "Muslimana" koji su se osjecali
Srbima, a, za razliku od Mese, to nisu javno iskazivali. Mnogi su se
osjecali i kao Hrvati. Interesantno je spomenuti da su se mnogi politicari
i gotovo svi vrhovni poglavari Islamske vjerske zajednice, reisi-ul-uleme,
osjecali Srbima. Kako su upravo takvi "Muslimani" dolazili do najvisih
polozaja u Jugoslaviji? To se objasnjava cinjenicom sto su ih Srbi
uocavali kao takve i potom im omogucavali da napreduju u sluzbi i da
dolaze na polozaje gdje ce predstavljati Muslimane, tj. Bosnjake. Mnoge
takve "Muslimane" opisuje Alija Nametak u knjizi "Sarajevski nekrologij"
izdatoj 1994. od Globusa i Bosnjackog instituta u Zurichu. Najpoznatiji
noviji primjer prevaspitanog "Bosnjaka" je filmski rezier Emir Kusturica.
Krijuci se iza jugoslavenstva Emir Kusturica se bez ostatka stavio na
stranu cetnika i tako najbolje dokazao da je jugoslavenstvo u etnickom
smislu samo sinonim za srpstvo. Interesantan je i primjer Murisa Zametice.
On je bio toliko odan srpstvu da je i svoju djecu tako vaspitavao. Tako se
dogodilo da je njegov sin Omer predio ime u Jovan. Jovan Zametica je
poznat kao Karadzicev glasnogovornik sa pala. Interesantno je spomenuti
da je Muris Zametica jedan od Alijinih najboljih prijatelja iz djetinjstva
i da mu je Alija, nudio mjesto u vlasti. Veoma interesantno je napomenuti
da se Alija Izetbegovic deklarirsao kao Srbin. Pred izbore 1990. su
objavljeni dokumenti na kojima je Alija Izetbegovic svojom rukom napisao
da se smatra Srbinom. Poznato je da se Alija Izetbegovic izjasnjavao kao
Srbin i na popisu stanovnistva 1961. Hrvatski komunisti u BiH su
dostavili HDZ-u dokaze da se Alija Izetbegovic istinski osjeca kao Srbin,
da se svojerucno potpisivao kao Srbin i tamo gdje to nije bilo nepohodno.
Mnoge dokaze da je Srbin pribavio je i sam Alija Izetbegovic da bi u
vrijeme Sarajevskog procesa pridobio tada uticajne Srbe. Jedan od
priredjivaca dokumentacije za knjigu "Sarajevski proces" je vidio te
dokumente prije nego ih je sam Alija Izetbegovic odstranio. (Trenutno
nisam u vezi sa tim covjekom, a bez njegove saglasnosti ne bih mu htio
spominjati ima u javnosti.) Pred izbore je HDZ BiH objavio neke od tih
dokumenata. medjutim, ubrzo je Dr. Franjo Tudjman, koji je oduvijek
ceznuo da uzme komad Bosne i Hercegovine, shvatio da mu takav predsjednik
BiH vise odgovara nego neki patriota koji ce se boriti da sacuva svoju
drzavu. Smjesta je HDZ povukao dokaze o Alijinom srpstvu. Ostalo je samo
sjecanje na objavljene faksimile nekih od tih dokumenata u tadasnjoj
omladinskoj stampi. Tesko normalan covjek moze posumnjati u svoga
predsjednika, pa ni Bosnajci nisu obratili gotovo nikakvu paznju ne
tadasnja suskanja o Alijinom srpstvu. Buduci da je pred izbore 1990.
Televizijom Sarajevo vladali velikosrbi (Guzina, Kenic, Paunovic,
Jovanovic itd.), Izetbegovic je dobio polusatnu emisiju na kojoj se
Bosnjacima pravdao za takvo svoje izjasnjavanje. Pravdao se da tada nije
bila priznata muslimanska nacija pa se morao izjasnjavati kao Srbin.
Medjutim, to nije tacno. Mogao se, kao i ogromna vecina Bosnjaka, pisati
kao "neopredjeljen". Neki su iz sale, a neki iz raznih protesta pisali da
su Eskimi, Marsovci, Kinezi, Japanci itd. Na kraju, mogao se izjasnjavati
i kao Musliman u vjerskom smislu, a nacionalno se ne izjasnjavati. Ja sam
se izjasnjavao kao Musliman, a zivio sam u istoj drzavi kao i Izetbegovic.
Svi oni "Muslimani" koje ja znam da su se izjasnjavali kao Srbi cinili su
to iz afiniteta prema Srbima. S obzirom da je Alija Izetbegovic bio
dovoljno politicki obrazovan, on se svjesno izjasnjavao kao Srbin.

Kada sam vec otvorio pitanje identiteta Bosnjaka ukratko cu reci nesto o
tome. Za razliku od onih Juznih Slavena koji su po dolasku na Balkan u 7.
stoljecu primili pravoslavlje, imamo i one koji su primili katolicanstvo.
Osim te dvije konfesije u Bosni je pustilo korijena "hereticko" ucenje,
tzv. Bosanska ili Kristijanska crkva. Neki ih nazivaju Bogumili. Posabna
crkva, posebna teritorija i odanost srednjevjekovnoj bosanskoj drzavi
stvorili su srednjevjekovnu bosnjacku naciju. Ucenje Bosanske crkve je
izniklo iz protivrjecnosti jedinstva Boga sa dogmom svetom trojstvu.
Pripadnici Bosanske crkve su cvrsto vjerovali u zagrobni zivot. Vjerovali
su da ima jedan Bog i da je Bog u svom bicu dobar, da nije izvor nesrece
na zemlji, nego da je nesreca rezultat materijalnog svijeta, kojeg je
stvorio djavo. Oni su vjerovali da smrt covjeka oslobadja od materijalnog
svijeta, svijeta zla, i uvodi ga u vjecni svijet istine, koji je Bozija
kreacija. Pripadnici Bosanske crkve kao i muslimani ne prihvataju dogmu o
svetom trojstvu, koja, po njima, narusava sliku jedinstva boga. Upravo
zbog te slicnosti sa Islamom oni su lahko i rado prihvatili Islam, neki
cak i prije dolaska Turaka u Bosnu. Prije prihvatanja Islama pripadnici
Crkve bosanske su bili izlozeni krizarskim ratovima iz Ugarske i krstaskim
ratovima iz Raske (Srbije) da bi se odrekli svoje "hereticke" vjere. Kao
posljedicu tih ratova imamo da su bosanski kraljevi formalno prihvatali
katolicanstvo, da bi zastitili narod i drzavu, mada je vecina njihovih
podanika ostala pod uticajem stare vjere. Akademik Nedim Filipovic je u
svojim naucnim radovima dokazao da su vecina bosanskih muslimana potekli
upravo od Bosanaca koji su bili tek jednu generaciju pokatoliceni
pripadnici Crkve bosanske. U pariodu otomanske vladavine Bosnjaci su se,
dok su u Bosni, izjasnjavali kao muslimani, da bi oznasili svoju
razlicitost od okolnih hriscana, a izvan Bosne, deklarisali su se kao
Bosnjaci, da bi oznacili svoju razlicitost od Turaka. Bosnjaci su pocetkom
18. vijeka cak i ratovali protiv Turaka za slobodu Bosne. Ustanak je vodio
Husein-kapetan Gradascevic. Tada je Bosna kaznjena oduzimanjem cetiri
nahije sa desne strane Drine, koje je Turski sultan darovao Obrenovicevoj
Srbiji za usluge u ratu protiv Bosnjaka. Tako se srpski san, da im granica
bude na Drini, iskazan pjesmom "Mars na Drinu", time ostvario. Tada su
Bosnjaci vojno porazili Turke na Kosovu Polju, ali su ipak na kraju
izgubili zbog izdaje. Interesantno je da su i tada posavski katolici bili
odani svojoj zemlji Bosni do kraja. I 20 godina poslije Gradascevica
Bosnjaci su fakticki imali vlast u Bosni, dok je Turska, koju su tada
zvali "bolesnik sa Bosfora, imala vlast samo formalno. Interesantno je da
su i tada 1850. kao i danas, neprijatelji Bosnjaka nasli jednoga, toboze,
muslimana, a uistinu Srbina, Omer-Pasu Latasa, da obracuna sa bosnjastvom
zauvijek. Podoficir u Austrijskoj vojsci, licki Srbin Latas je, toboze,
primio Islam, a, ustvari, uzeo zadatak od turskoga sultana da pobije sve
vidjenije i pametnije Bosnjake. On je to sa zadovoljstvom temeljito
obavio. Bosnjacka vlastela i inteligencija je tada unistena, pa je i
svijest o bosnjastvu za duze vrijeme poklekla.

Kao posljedicu takvih povijesnih okolnosti u Bosni i Hercegovini imamo
katolike, pravoslavne i muslimane koji su se tek mnogo kasnije poceli
nacionalno izjasnjavati kao Hrvati, Srbi i Bosnjaci. Dakle, istina je
suprotna od onoga sto su nas ucili u jugoslavenskim skolama; preci
danasnjih bosanskih Srba i Hrvata su pod pritiskom tudjina, krstasa i
krizara napustili svoju vjeru Crkvu Bosansku, a ne Bosnajci koji su
dobrovoljno, zbog slicnosti u vjeri, presli na Islam. Medjutim, ta pitanja
su od drugorazrednog znacaja. Iz etnogeneza pojedinih etnickih grupa u
Bosni i Hercegovini se ne smiju izvlaciti nikakvi zakljucci o vecem ili
manjem pravu nekih naroda na Bosnu i Hercegovinu. Na Bosnu i Hercegovinu
imaju jednako pravo svi gradjani koji u njoj zive i koji postuju Ustav i
granice svoje domovine.

Dugo je Bosnjacima bilo osporavano njihovo nacionalno ime sijedecom
argumentacijom: "Ne mogu samo Muslimani imati pravo da se zovu Bosnjaci.
Ima i Srba i Hrvata koji zive u Bosni." Da bi se izbjegle ovakve zabune
treba praviti razliku izmedju rijeci "Bosnjak" i "Bosanac". Bosanac je
oznaka za drzavljanstvo i za regionlnu pripadnost kao sto je npr.
Dalmatinac, Sumadinac, Sandjaklija, Hercegovac itd., dok je Bosnjak oznaka
za etnicku pripadnost kao sto je i Srbin, Hrvat, Albanac itd. Dakle,
postojanje termina "Bosnjak" ne ometa ni Srbina ni Hrvata iz Bosne da za
sebe kaze da je Bosanac.

Potpuno je besmisleno govoriti da su Muslimani "poturceni" Srbi i Hrvati.
Stanovnistvo u Bosni je sve do kraja 19. vijeka imalo uglavnom vjersku i
regionalnu, a ne i nacionalna svijest. Do tada su se ljudi u Bosni
uglavnom smatrali pravoslavnim, katolicima i muslimanima, a ne Srbima,
Hrvatima i Bosnjacima. Osim te vjerske svijesti o sebi imali su i
regionalnu svijest o pripadnosti Hercegovini ili Bosni. U periodu
austro-ugarske vladavine, tek iza 1878, pravoslavni Bosanci i Hercegovci
su stekli srpsku nacionalnu svijest, katolici hrvatsku, a muslimani su se
sjetili svog nacionalnog identiteta i imena Bosnjak. Medjutim, ovo pravilo
ima veoma mnogo izuzetaka. Poznati su primjeri katolika i pravoslavnih
koji su se opredjeljivali kao Bosnjaci. Mnogo su cesci primjeri muslimana
koji su stekli srpsku i hrvatsku nacionalnu svijest. Bosnjaci su 1918.
zrtvovali svoj nacionalni identitet i nacionalno ime Jugoslaviji. Za
formalno priznanje svoje nacionalne osobenosti pod imenom
Bosansko-hercegovacki Muslimani ili, skraceno, Bosanski Muslimani izborili
su se tek 1970. zahvaljujuci tadasnjim Bosnjacima komunistima kao sto su
bili Dzemal Bijedic, Hamdija Pozderac, dr. Fuad Muhic. To je bila veoma
suptilna politicka borba u kojoj se nije smjelo ni malo pogrijesiti.
Znacajnu su ulogu odigrali i teoreticari: dr. Atif Purivatra, dr. Muhamed
Hadzijahic, dr. Muhsin Rizvic, dr. Kasim Suljevic, dr. Muhamed Filipovic.
Bosnjaci su povratili svoje nacionalno ime Bosnjak tek u ratu, u oktobru
1993. Znacajne zasluge za to pripadaju Adilu Zulfikarpasicu i Aliji
Isakovicu.

Muhamed

Y Rapido

Re: Bosnjaci

Jedna od najstarijih nacija na juznom dijelu Europe jesu Bosnjaci.
Oni se tu nalaze jos od 8 stoljeca, a ustvari etnicki cine blisko
srodstvo sa grupama koje su tu zivjele i prije dolaska Slavena
na Jug Europe. Tu ima i Kelta, Dalmata, Japata, Besa, itd.
Dakle, Bosnjaci su stara europska nacija. A kao drzavotvorna
nacija, pojavljuju se jos od 10-tog stoljeca, prvo u Banovini
a zatim i u Kraljevini Bosni. Za cijelo to vrijeme su istinski
Hrvati, uglavnom bili locirani u oblastima koje su juzno od Zagreba,
prema Kninu, i sve do Livna. Oni su imali drzavu negdje na
prelomu prvog i drugog milenija, otprilike jedno i pol stoljece.

Srbi su oni Slaveni koji su dosli iz danasnje oblasti Ceske i
Slovacke. Neki pravi Srbi se danas jos nalaze u dolini Morave.
Oni su uglavnom manje gradje, tamne kose, svijetlih ociju
(plavih ili zelenih), a imaju definitivno Slavenske karakteristike.
Ostali Srbi u Srbiji (Republici Srbiji) su oni koji su mjesavina
Vlaha, Turaka, Rumuna (koji su pretezno Vlasi) itd. Ima ih i
koji su mjesavina sa stanovnistvom iz Bosne i Hercegovine. Uglavnom
su Vlasi i danas mnogi Hercegovci koji su Katolici ili
Pravoslavci. Tako su Mate Boban i Vojislav Seselj ustvari
veoma bliski -- sto se i pokazalo po njihovom koljackom zanatu
i ubojstvu pravih Bosnjaka, U te Bosnjake spadaju i mnogi Posavci
Katolici, a i Slavonci Katolici -- sto se takodjer vidi, jer je
njih kao Bosnjake ustvari cetnicko kopile Franjo Tudjman i prodao
da bi svojim Vlasima u Hercegovini udovoljio i stvorio
u sustini srbofilski motiviran genlocid prema Bosnjacima u
Bosni-Hercegovini.

Sto se tice Izetbegovic Alije, Srbalije, on je samo-deklarirani
Srbin i nacionalno i duhovno. Njegova sadasnja izborna parola:
"SDA- U svojoj vjeri - na svojoj zemlji" jeste 100% definicija
Autokefalnog Pravoslavlja, koja sa Islamom ama bas nikakve veze
nema -- prema Bozijoj objavi u Kur'anu.

Izetbegovic je na vlast postavljen od strane Jugoslovenskog
odn. cetnickog obavjestajnog aparata. Konkretno, Izetbegovica,
Djemala Latica, Omera Behmena i ostale zatvorenike sa sudjenja
iz 1983. iz zatvora je pustila UDBA, i to po nalogu iz Beograda,
a na preporuku SANU, odn. Vojislava Seselja i ostalih cetnika.
Tome je kumovala i Komunisticka Internacionala, koja je postavila
na vlast Slobodana Milosevica; on je preko svoje zene Mirjane, sa
Komunistickom Internacionalom u stalnoj vezi. Ovdje koristeno
ime "Komunisticku Internacionala" je samo "ideolosko ime" --
formalno i javno ime je Socijalisticka Internacionala. Nju vode
Anglo-Zionisti vise nego Rusi -- oni su je i formirali, a Rusima
je "instalirana" u dvije revolucije, neuspjesna 1905 i uspjesna
1917. Komunisticku revoluciju je finansirala Bankarska Kabala
sa Zapadu (Rotschild, Warburg, Rockefeller, itd.), koja i inace
upravlja gotovo cijelim Svijetom (osim Kinom).

Izetbegovicev SDA osnovan idejno u Beogradu i Londonu, a ne u
Sarajevu. Pravi mozak iza toga svega jeste Britanska Obavjestajna
sluzba, odjel za psiholoski rat, i sl. To je veza takodjer sa
Jovanom (John) Zameticom i svim tim smradovima koji su savjetovali
Karadzica u svakom detalju, svaki dan.

Alija Izetbegovic je nejasan i samim clanovima SDA, a kamo li ostalim.
Neki su ga "procitali" jos 1990. godine, odn. 1983. godine -- ali,
nazalost, on je imao podrsku UDBE i Islamske (Vjerske?) Zajednice,
koja je bila korumpirana svojim idiotizmom toliko da joj niko nije
morao nesto narocito niti dirigirati. Ali, tek da se zna, i
UDBA iz Beograda je u Islamskoj Zajednici odigrala kljucnu ulogu,
jer je u medju redovima hodja i cankoliza u Islamskoj Zajednici
imala vise agenata i dousnika nego Komunistricka Partija SRBiH.

Goran JUKIC

Y Rapido (rap...@eskimo.com) wrote:
: Jedna od najstarijih nacija na juznom dijelu Europe jesu Bosnjaci.
: Oni se tu nalaze jos od 8 stoljeca, ...

Ma kaj god!

Manite se nacionalistickih trumbetanja. Sto su nacije i kad su
nastajale se otprilike zna. NACIJE nastaju u 19. stoljecu kao
posljedica...... itd.

Jest da ste ocajni i egzaltirani, ali to nije razlog da ovako
suknete u nacionalisticku retoriku. Molim Vas Rapido, postedite
nas toga, nije dostojno da trosite iste fraze kao :-/ i =:|
-ini ideolozi i propagandisti. Cijelu pjesmu, skupa sa
varijacijama, znamo napamet bar za 2-3 nacije.

G*

Paul Jurcic

In article <323B68...@eskimo.com>, rap...@eskimo.com says...

>Re: Bosnjaci

Teorija urote je radna platforma svih paranoika.

Paul.

Martin Graiter

> [...]

> vecina bosanskih muslimana potekli upravo od Bosanaca koji su bili tek
> jednu generaciju pokatoliceni pripadnici Crkve bosanske.

Gospodin Filipovic sanja, kao i ti Muhamede. Zar vas je toliko sram sto
poticete od Srba i Hrvata da morate izmisljati gluposti o Bogumilima?
Tako je nas "poglavnik" Ante Pavelic objasnjavao Adolfu Hitleru da smo mi
Hrvati zapravo potekli od Gota (germanskog plemena). Da bi nas valjda Hitler
vise volio?

Ima jedna vrlo dobra knjiga o povijesti Bosne, izdata prije 2 godine otprilike.
Autor njoj je Englez. Nazalost se ne mogu sjetiti njegova imena, ali objavljen
je razgovor s njime u Globusu. (Ako bi se netko od vas drugih sjetio, neka se,
molim, javi!) Molim te, procitaj tu knjigu i vidit ces kako stvari stoje.

Za one kojima se ne da citati na engleskom mogu nabrzo rekapitulirati ono
najvaznije. Ovako kaze:

Svi kraljevi i drugi vladari Bosne su bili Hrvati. Onaj grb sa ljiljanima sto
ste ga vi Muslimani prisvojili potice od hrvatske dinastije Kotroman(ic).
Heraldicki taj (obiteljski) grb pripada zapadnoj, krscanskoj kulturi. Gdje si
vidio takve ljiljane u muslimanskoj heraldici?

Dalje, 80-90% Muslimana, i dobar dio Srba poticu od Hrvatskog, katolickog
stanovnistva. Razlozi tome su slijedeci:

U osvojenoj Srbiji Turci nisu imali nekih vecih problema sa Srbima. Srpska
Pravoslavna Crkva je prihvatila turskog sultana kao vrhovnu vlast. Nije bilo
razloga nekom posebno represivnom rezimu protiv Srba.

Bosna je bila druga prica. Brdovita i pogodna za gerilsko ratovanje, Bosna je
imala i stanovnike koji se nisu dali pokoriti (Hrvate). Tako je uveden strog
rezim sa bespravnosti krscana naspram muslimana. Vrlo visoki porezi su bili
uvedeni za krscane, a nikakvi za muslimane. Pri tome su katolici tretirani gore
od pravoslavaca. Turci su se bojali Papine moci i vojska velikih katolickih
sila u to doba.

Naravno da su mnogi Hrvati pod takvim pritiscima, malo-pomalo prelazili na
islam i pravoslavlje.

To nije bio ni prvi ni zadnji put da se neka grupa ljudi asimilira u bolje
uvjete. Eto i sam si pricao kako se je Alija Izetbegovic posrbio. Onda je to
valjda djelovalo kao pametna odluka. Biti Srbin u Jugoslaviji je ipak bila
prednost, ne?

Meni se cini da vi Muslimani imate taktiku okretanja kaputa prema vjetru (ili
kako se vec kaze). Za vrijeme Turaka bili ste poturice, za vrijeme NDH-rezima
bili ste "hrvatsko cvijece" i marne ustase. Kad ste vidili da su Nijemci jos
veca sila od NDH osnovali ste SS-diviziju "Handzar". Poslije kraha Hitlera i
Pavelica postali ste veliki Jugoslaveni. Pomagali ste Srbima da zajedno tlacite
Hrvate. Medjutim, Srbi su izgleda dugog sjecanja i nisu vam oprostili za ono
"Handzar". Zar vam se ne vrti u glavi od prevrcanja? Tako ti je mala moja kad
ljubi Bosanac...

I sto sad? Cini mi se da ste ostali na cjedilu. Slazem se da vam je Alija nanio
mnogo stete. Sjecas li se kako je reagirao kad su ga Hrvati upozoravali da Srbi
ostre nozeve? "Nas ce JNA stititi", budala jedna. Gospodin Izetbegovic se je
nadao da ce se Srbi i Hrvati medjusobno poklati a Muslimanima ce ostati
"ociscena" Bosna, kao i saveznistvo sa pobjednicima...

Sjecas li se njegovog govora o silnim armijama iz muslimanskih zemalja?
Te armije su valjda trebali napraviti kratak proces sa Srbima i Hrvatima, ali
opet se g. Izetbegovic zeznuo...

Pokusali ste se ulizati Amerikancima, ali ste zaboravili da su najuticajniji
narod u SAD:u Zidovi. A oni vas ne trpe ni gledati. Iako to nije istina, oni
vas smatraju nekom vrstom Arapa. O konfliktu izmedju Izraela i Arapa valjda
nemoram govoriti?

Rezultat? Muslimanski geto u Bosni sa susjedima koji vas ne vole i sa Svijetom
kojemu se sisa za vas. Ako nisi bio vjernik prije, onda je stvarno vrijeme da
se pocnes moliti Bogu sada!

Nije mi zao Izetbegovica, Dudakovica i onih drugih vasih Muslimanskih Nacista.
Kao onaj vas pop koji je zabranio da se vjencate sa krscanima.

Ali ipak. Amerikanci nam vas posto-poto hoce uvaliti, valjda da vas hranimo kao
za vrijeme Juge. A oni da dignu ruke. Taj film neces gledat.
Kad pricam sa Bosanskim Hrvatima zgrazaju se pri pomisli da zive zajedno s
vama. Zar nije vrijeme za preispitivanje u cemu ste pogrijesili i kako to
popraviti? Samo nemoj misliti da ce ponovo neko za vas rintati! Uradi sam.

Salaam aleikum!

BorPet

Lijep odgovor gosp. Martin Gajtera:

> [...]
Tako je nas "poglavnik" Ante Pavelic objasnjavao Adolfu Hitleru da smo mi
Hrvati zapravo potekli od Gota (germanskog plemena). Da bi nas valjda

vise volio?----itd.<<<<

No ono o cemu bi stvarno trebali pricati umjesto o dalekoj proslosti (i
knjizi Malcom Noel-a) jest cinjenica da je mediokritet i diktator Tupavi
i njegova lopovska i izdajnicka HDZ mafija, sastavljena od
komunisticko-fasisticke koalicije donedavnih Udbasa KRVAVO i
GLUPAVO IZDALA Bosnu - od samog pocetka. Sada imamo posljedice
kao:
- cetnike pred Slavonskim Brodom
- Veliku Srbiju preko Drine
- zivu rasjecenu Bosnu
- Bosnjake, prirodne i bliske saveznike - ostre i opasne neprijatelje
- sve manje razlike u ocima promatraca izmedju Tudjmanove Hrvatske
i Miloseviceve Srbije
- svjetske ratne sudove koji (s pravom) optuzuju Hrvatsku da je ratovala
u Bosni a (s nepravom) NE optuzuju arhi-zlocinca Milosevica za
genocid u Bosn
- bivse Udbase, gangstere i vlasnike javnih kuca (kao Naletilic) kao
sefove HDZ-ovskih ogromnih kriminalnih struktura u Hrvatskoj i
Svercer-Bosni
- Hrvatsku u kojoj rodoljubi i borci za slobodnu i sretnu Hrvatsku
doslovce povracaju od muke gledajuci u sto je Tupavi i njegova
lopovska druzina srusio Hrvatsku; Hrvatsku bez slobode, idealizma,
poleta, sa ogromnim novim valom iseljavanja mladih Hrvata i Hrvatica;
Hrvatsku punu rasizma (na pr. prema Bosnjacima) i otvorenog fasizma
a sto mozemo vidjeti i po upravo besramnim napisima u ovoj grupi

Boris Petrovcic

Goran JUKIC

Martin Graiter (martin....@villux.ct.se) wrote:
: Gospodin Filipovic sanja, kao i ti Muhamede. Zar vas je toliko sram sto

: poticete od Srba i Hrvata da morate izmisljati gluposti o Bogumilima?

a) Pojam bogumila nije nikakva glupost, nego fakat.
Kao sto su u srednjem vijeku nastajali razni "hereticki" pokreti
po cijeloj Evropi - > albigenezi u Francuskoj, patareni u Bugarskoj...npr,
tako su u Bosni nastali Bogumili. POstoje i teze da su imali razvijene
kontakte sa ostalim Evr. "hereticima". Sacuvani su i dokumenti
o njihovim obicajima.

Da li su bogumili presli na islam ili ne, u kojem broju, da li su
prelazili i katolici i pravoslavci to je jos veliko pitanje. Bez obzira
koji jesu, a koji nisu presli na islam, to nema ama bas nikakve veze
sa danasnjim politickim prilikama osim u nacionalistickim predodjbama
o tome "cija je Bosna"...

b) A sto je problem ako se pokaze i dokaze da su Musl.-Bosnjaci
potekli od bogumila i kakva bi bila razlika ako su potekli od onih
koji su u 19. st. izborili pravo na naciju (Srbi, Hrvati npr...)?

: Svi kraljevi i drugi vladari Bosne su bili Hrvati. Onaj grb sa ljiljanima sto

: ste ga vi Muslimani prisvojili potice od hrvatske dinastije Kotroman(ic).

To je pusta bajka! U to vrijeme se feudalci nisu dijelili na Srbe i Hrvate
nego su u 19. st. povjesnicari tumacili srednji vijek kroz nacije koje su
u to vrijeme nastajale.

: Heraldicki taj (obiteljski) grb pripada zapadnoj, krscanskoj kulturi. Gdje si

: vidio takve ljiljane u muslimanskoj heraldici?

Kud koji grb spada veliko je pitanje. Kad bi se to jasno i jednostavno
znalo, tada bi centralna Hrvatska bila islamska zemlja jer joj
je grb polumjesec sa zvijezdom. Sta sad?

: Dalje, 80-90% Muslimana, i dobar dio Srba poticu od Hrvatskog, katolickog

: stanovnistva. Razlozi tome su slijedeci:

To su nacionalisticka bajanja. To nikad nije istrazivano na nepristran
nacin. Svatko ko je istrazivao trudio se dokazati nesto sto je u
interesu njegove dnevne politike i rezima na vlasti - po logici: ako ja
dokazem da su im mi "Hrbi" preci, onda su i oni "Hrbi". Notorna
gluparija.

Itd... itd....

G*

BorPet

Pa kad vec o Bosni (i "Svercer"-Bosni) evo jos malo "toliko dosadnog"
mog utipkavanja iz "nedrzavotvornog" i "neprijateljskog" "Erasmusa"
koji sa tolikom sposobnoscu uredjuje (uskoro vec i taj prokleti Zidov,
zar ne?) veliki hrvatski rodoljub i demokrat, gosp. Slavko Goldstein:

"Erasmus" - broj 16.

Vesna Pusic: Mostar

Jedan od glavnih razloga zbog kojeg se svi ljudi zdrave pameti zalazu
za djelotvoran medjunarodni tribunal za ratne zlocine pocinjene na
tlu bivse Jugoslavije, jeste duboka vjera u nepostojanje kolektivne
krivnje. Sva nagadjanja o plemenskim osobinama, nacionalnim
karakterima i kulturnim predispozicijama prestaju kada se dodje do
tako monstruoznih djela kakvi su ratni zlocini. To je zato sto su
nalogodavci i pocinitelji tih djela fakticki pojedinci........

....Racionalno gledano, svaki Hrvat koji se uzasava i osudjuje zlocine,
protjerivanja i destrukciju koju su u Mostaru provodile vojne
formacije HVO-a i vlasti iz zapadnog "hrvatskog" djela grada, nije
odgovoran za ta zlodjela. No ta oslobodjenost odgovornosti nije
automatska i sama po sebi razumljiva na isti nacin na koji to za
Hrvate vazi u slucaju zlocina u Vukovaru ili Banja Luci. U Vukovaru
i Banja Luci zlocine nisu pocinili Hrvati niti su se oni pokusali
prikazati kao izraz kolektivne volje hrvatskog naroda. Zato
vukovarski i banjalucki zlocini za hrvatski narod simboliziraju patnju,
ali ne i moralni ispit.

Mostar je dragaciji. U njemu su stvoreni koncentracioni logori u
kojima su ljudi muceni i ubijani, vrsena su brutalna protjerivanja iz
stanova, gradjani izgladnjivani i terorizirani, bjesomucno granatiran
dio grada napucen civilnim stanovnistvom, ruseni stoljetni
spomenici civilizacije i kao vrhunac simbolike unistenja - srusen
Stari most, sve od Hrvata i u ime zastite hrvatskih interesa. U
ovom slucaju za sve ostale Hrvate koji u tome nisu sudjelovali nije
dovoljno samo se pozvati na zagovaranje principa individualne
krivnje. Da bismo se zato kvalificirali, moramo se prvo odreci tih
zlocina i njihovih pocinitelja.. ....

....Hrvati, kao i Bosnjaci, kao i cijeli civilizirani svijet, stoje
zapanjeni
i u jezivoj nevjerici pred tim zlocinima.Njihovi pocinitelji su i Hrvati,
ali
to nije prvi puta u povijestida moralno najteze rane i najdalekoseznije
posljedice jednom narodu nanose njegovi vlastiti pripadnici......

....Nase interese, dostojanstvo i politicku volju ne stite logorski
cuvari,
ubojice i rusitelji.Perfidno ih je poistovjetiti s borcima koji su se u
ratu
izmedju 1991. i 1994. borili da zastite Osijek, Vukovar, Dubrovnik, ili,
jos gore, s cijelim hrvatskim narodom. Najneposrednije zrtve ove lazi
i moralne nepravde sami su mostarski Hrvati.Oni koji su ostali u
gradu, zive u "zapadnom" Mostaru pod terorom vrhuske vlasti i
lokalnih kriminalaca.......

....Rusenje Starog mosta preko Neretve dobar je primjer jer se tu
radi o zlocinu golemog simbolickogznacenja. Pocinili su ga vojnici
Hrvati koji su pucali po Starom mostu i njihovi zapovjednici Hrvati
koji su im izdali takovu naredbu. Njihov je zlocin prema bosnjackom
narodu ogroman......i prema cijelom covjecanstvu....

.......No iznad svega, njihov je zlocin najubojitije uperen protiv
hrvatskog naroda: srusivsi Stari most.....oni su Hrvatima ukaljali i
ime. Ljagu urbicida i kulturocida htjeli su navaliti na hrvatski narod.
Zato je upravo na hrvatskom narodu zadaca da prvi anatemizira ovaj
zlocin i tako spasi svoje dostojanstvo, na koje su tako brutalno
nasrnuli rusitelji Starog mosta u Mostaru.

...Na nama je da se odreknemo zlocinaca u svojim redovima i njihovih
zlocina koje zele pokriti hrvatskim imenom.

"Erasmus" pretplata $48, Jurisiceva 23, Zagreb, Hrvatska

U istom broju nalazi se i detaljima (i opisima neduznih a ubijenih)
potresan clanak Predraga Matvejevica "Zapis o rusenju moga
rodnog grada"

BorPet

Nazalost prica o Bogumilima u Bosni nije tocna. Bili su
150 godina ranije u Bugarskoj - prica je izvezena od
austrijskih povjesnicara u onodobne Austro-Ugarske
svrhe. Isti povjesnicari su brutalno unistili, smrvili i
rastepli nadjen Tvrtkov grob..... O tom sam prepisivao i
objavio u grupi izvrtstan veliki clanak iz "neprijateljskog"
(HDZ mafiji) "Erasmusa" koji prekrasno i znalacki
uredjuje, takodjer "veliki neprijatelj" (HDZ mafije) a
dokazan hrvatski rodoljub i demokrat, gosp. Slavko
Goldstein. Boris Petrovcic

A evo malo i mog "toliko dosadnog" utipkavanja iz tog
"protudrzavnog" "Erasmusa":

Prilozeni su izvadci iz (novog) broja 14 casopisa "Erasmus" ciji
je glavni urednik hrvatski nakladnik i ugledna drustvena licnost
Slavko Goldstein. Utipkao sam izvadke koji mi se cine posebno
interesantnim; molim unaprijed za oprost sto sam ispustio
mnogosta sto je bilo vrijedno utipkavati.

A. Cijeli broj je posvecen nedavno preminulom Miki Tripalu i
ovim rijecima:....antifasist i borac za slobodu svoje zemlje...
kasnije dah svjezine i nade u poslijeratnoj politici....disident,
stranacki vodja, gubitnik, pobjednik. Bez gorcine u porazu i
bez osvete u pobjedi, vodjen samo jednom pravom strasti u
svim svojim zivotima - strasti za slobodom.....vjere u njegovu
Hrvatsku; Hrvatsku modernih gradjana, Hrvatsku pravednih
zakona, Hrvatsku oslobodjenu mrznje, osvetoljubivosti i
brutalnosti, Hrvatsku dostojanstvenu u pobjedi, Hrvatsku
prosperiteta i evropske buducnosti.....Da smo imali vise srece,
ili mozda samo malo vise vremena, dozivjeli bismo takvu
Hrvatsku.....Sada kada ga vise nema, ostaje nam samo da
ne iznevjerimo njegovu viziju i njegov politicki uzor.

B. Razgovor sa Ivom Skrabalom, podnaslov: Moralni pobjednik
nemoralnih izbora

......(m.o.: sjeo se je na pjesacki ugao Petrinjske i Jurisiceve
ulice da razgovara sa gradjanima)....Jedan kamion
"Cestogradnje" je ubrzo dosao tri metra od njegovog stolica i
istovario sljunak i kamene kocke. Na tom dijelu ulice vec su
20 dana kocke stajale poslagane, no bas toga jutra, kako su
nam sami rekli, trojica radnika su dobili nalog......A isto to
jutro moja stranka je dobila faksom dopustenje da postavimo
stol, jer sam, po komunalnom redu, ja svoj susret sa
gradjanima prijavio......Vidjelo se da su osjetili (m.o.: radnici
i policajci) kako se netko sa njima igra.

To je samo jedan specifican primjer iz Zagreba, ali niposto
nije usamljen, jer je i na drzavnoj razini za vrijeme kampanje
HDZ koristio mnoge javne sluzbe u svoju korist. Mi znamo,
recimo, da su postari dobili zadacu da ubace u svaki
sanducic, pored redovne poste, brosurice HDZ-ovih kandidata
- bez postarine, bez ikakve kuverte. Znamo da je u Dubrovniku
jedan postar odbio, jer da to ne spada u njegov posao, pa su
mu zaprijetili da ce izgubiti posao.....A HDZ je koristio javnu
sluzbu bez ikakve naplate, on je zloupotrebio redovni rad
javnih sluzbi.....

....u sest sati ujutro....ubacio mi je u postanski sanducic
zapisnik svih prebrojenih glasova. Prena njemu, imao sam
204 glasa vise od kandidata Mikse......nasi su promatraci
javljali da svuda osjetno vodim, ne tijesno......(m.o.: prica o
dan ranije uvecer). Nisam se vec tada bas dobro osjecao, jer
se vec stvorila sumnja.....A onda ujutro preokret sa zapisnikom,
gdje lijepo pise da su prebrojani svi glasovi i ja imam 204 glasa
vise! .....i tada je nastala eksplozija odusevljenja, i u nasoj
stranci, i u gradu....U sest sati popodne dr. Olujic je ipak
objavio da Miksa ima vise glasova......

....U mnogim izbornim jedinicama bilo je mnogo nevazecih
listica - u jednoj od 52 nevazeca listica - nevazeca zato sto
su umjesto jednoga bila zaokruzena dva imena - cak na njih
50 jedno od zaokruzenih je bilo moje ime. To izaziva sumnju
da je netko u birackom odboru fabricirao nevazece listice da
bi smanjio broj glasova za mene. To je sumnja, indicija........
.A, na zalost, u mojoj izbornoj jedinici bez promatraca oporbe
ostala je gotovo polovica birackih mjesta.......Svi su prigovori
odbijeni, cak i zalbe upucene Ustavnom sudu na odbijanje
prigovora.

C. Stavovi hrvatskih ispitanika o korupciji (izvadci):

1. Je li fenomen korupcije prisutan u drustvu u kojem zivite?
72% - DA

3. Na kojem podrucju drustvenog zivota je korupcija
najprimjetnija?
49% - u politici; 43% - u gospodarstvu (biznisu)

4. Jesu li demokratske institucije (parlament i izvrsna vlast)
svjesni problema korupcije?
70% - DA

5. Je li pravosudje (suci, tuzitelji i sl.) aktivno u suzbijanju
pojava korupcije?
62% - NE

6. Je li policija dovoljno aktivna u suzbijanju korupcije?
66% - NE

8. Je li vladajuca stranka (HDZ) dovoljno aktivna u
suprostavljanju korupciji?
85% - NE

9. Da li vi i uopce gradjani mogu otvoreno raspravljati o
korupciji?
63% - djelomicno

11. Je li uopce opravdano postavljati pitanje korupcije u
ovom trenutku u kojem se nalazi nase drustvo?
71% - DA

13. Postoje li po vasem misljenju "ratni spekulanti" u
nasem drustvu"
96% - DA

15. Je li nepotizam prisutan u nasem drustvu?
81% - DA

16. Je li jak utjecaj "veza i protekcija" u nasem drustvu?
90% - DA

17. Postoji li fenomen "mafije" u nasem drustvu?
86% - DA

D. Clanak "Zloupotreba droga u Splitu"

....u usporedbi s godinom prije 1993. znatno povecan broj
evidentiranih... - s 1597 na 1913.....Na kraju 1994. godine,
policijski je registrirano...ukupno 3317 osoba, a u svibnju
1995. godine 3442......osamnaest smrtnih slucajeva....
uzrokovanih heroinom.....

....Ti segmenti su u prvom redu poslovni ljudi, zabavljaci,
sportasi i slicni (m.o.: o uvodjenju kokaina). Gram kokaina
je na splitskom trzistu gotovo dva puta skuplji (150-200DM)
od grama heroina.....

E. Prof. Igor Primorac je napravio osvrt na (prvorazrednu) knjigu
Norman Cigar-a "Genocide in Bosnia" (Texas A&M University
Press, 1995)

.......Premda nema simetrije izmedju Srba i njihovih zrtava, ni
na moralnoj ni na politickoj razini, istina je da su na svim
stranama pocinjena zvjerstva. U posebnom poglavlju o
hrvatsko-muslimanskom sukobu 1993., koje je nadasve mucno
stivo za hrvatskog ili bosanskog citatelja, Cigar pokazuje kako
su se dvije zrtve velikosrpskog nasrtaja okrenule jedna protiv
druge, te pocinile masakre nad civilima i druge ratne zlocine.
Za hrvatskog je citatelja ovdje jedina utjeha kontrast spram
odnosa srpske javnosti prema zlocinima nad Muslimanima.
Dok je suprostavljanje genocidu nad Muslimanima u srpskom
narodu ostalo posve izuzetno i marginalno (str. 101-103), na
hrvatskoj strani sukobu sa Muslimanima i u tom sukobu
pocinjenim zlocinima suprostavili su se ne samo mnogi
istaknuti pojedinci, nego i prakticno sve oporbene stranke,
crkva, te kulturne ustanove kao sto je Matica hrvatska
(str. 127-134).

....Autor tek dotice tri teme, koje po mom sudu zasluzuju vise
paznje i prostora.
(1)....pojam genocida
(2) ..."generalnu probu genocida u BiH" u Hrvatskoj.....trebalo
je posvetiti vise paznje.
(3)....masovna silovanja spominju se u knjizi tek posve ukratko,
gotovo usputno, a prisilne trudnoce koje su uslijedile....uopce
se ne spominju.

Toplo preporucujem pretplatu na taj izuzetno vrijedan casopis.
Pretplata za inozemstvo avionskom postom je US$48 za sest
brojeva - pretplata se moze poslati osobnim cekom na urednistvo
- Jurisiceva 23, Zagreb (ja bih dodao oko $25 za bankovne
troskove naplate takvog ceka no to je samo moja sugestija;
postoji i bankovni racun koji mi se ne da utipkavati).
Sretna Nova Godina, Boris Petrovcic

Vlatko Juric-Kokic

On 18 Sep 1996, Goran JUKIC wrote:

> [...]
> tako su u Bosni nastali Bogumili. POstoje i teze da su imali razvijene
> kontakte sa ostalim Evr. "hereticima". Sacuvani su i dokumenti

Medjutim, ti bogumili nisu bili u Bosni. Barem ne kao dominantna
religija. Mozda ih je bilo, ali vecina zapadnih izvjestaca je fulavala
sto posto, jer su mijesali Bugarsku i Bosnu. A u bogumili su nastali u
Bugarskoj i tamo je sluzbena crkva imala najvise problema s njima.
Bosnjacka crkva je bila nesto drugo.

----------
vlatko

Adnan Mumbasic

Muhamed Borogovac wrote:
> [...]

> uocavali kao takve i potom im omogucavali da napreduju u sluzbi i da

> dolaze na polozaje gdje ce predstavljati Muslimane, tj. Bosnjake. Mnog=

=2E..

Muhamede, vjerovatno si u pravu.
Nego reci ti meni sta da ja kazem svojim kolegama sutra na poslu. Vi ste
svabe i vi mene, sve Turke, sve Francuze, sve .. treba da mrzite. Jel to
rijesenje? Jel rijesenje eskalacija? Ako je tako dole kod nas nece
nikada ljudi voditi brigu dali djecu na zimovanje poslati u Sas Fee ili
pak u K=E4rnten. Nece roditelji nikada diskutovati dali im djeca imaju
previse igracaka i dali ....

Gdje smo to otisili??

Y Rapido

Postoji samo jedna Historija -- a to je NAUKA koja se bavi
istrazivanjem historijskih cinjenica. Ta nauka je odavno
iskazala da je Bosnjacka nacija postojeca i drzavotvorna na
Jugu Europe vec 1000 godina.

Sve ostale "povijestnicarske" nebuloze, teorije Ante Pavelica,
teorije Isusovaca koji su kreirali hrvatsku mitologiju,
velikosrpske lazi i mitovi, Britanski kolonijalni kvazi-historijski
falsifikati u sluzbi Imperija, itd. itd. jesu samo podvale,
manje ili vise uspjesno kreirane i izvedene, koje iskrenom
i kvalificiranom historicaru ne znace nista vise od sadrzaja
kante za (akademsko i politicko) smece.

Bosnjacka nacija se zna i prepoznaje se. Svoju otvorenost,
skromnost i sirokogrudnost -- pogotovu prema Katolicima u
RBiH, koje smatra 100% svojom etnickom, genetskom bracom
(ali ne i Hercegovce koji su "katolicizirani" Vlasi, uglavnom)
-- skupo i krvavo je Bosnjacka nacija platila.

Pogledajte, "gospodo" Hrvati, na geografskoj karti, sto bi se
doista dogodilo sa Republikom Hrvatskom da Bosnjacka nacija
nije 1. Marta 1992 godine na referendumu glasala da izadje
iz Jugoslavenske Federacije.

Pogledajte 30% okupirane Republike Hrvatske (Knin itd.),
i pogledajte (S)RBiH -- pa se zapitajte kolika KURVA moze
biti jedna fasisticka garnitura u Zagrebu da se stavi na
raspolaganje cetnicima kao PETA KOLONA u RBiH PROTIV
Bosnjacke nacije i njihove maticne drzave RBiH. Izvolite se
pogledati u ogledalo, a pogledajte i tu kartu, koju cu Vam
uskoro i graficki predociti na Internetu ....

Martin Graiter

> [...]
> sto posto, jer su mijesali Bugarsku i Bosnu. A u bogumili su nastali u
> Bugarskoj i tamo je sluzbena crkva imala najvise problema s njima.

Krivo si razumio. Ne govorim ja o time da su bogumili nekakva glupost.
Nego o povezivanju danasnjih Muslimana sa drevnim bogumilima. Kao sto i
sam kazes, bogumilstvo je bio najvise Bugarski fenomen, ali naslo se je
stecaka (nadgrobnih ploca) i u Bosni. Glupost je u time sto se od ove
slamcice pokusava napraviti neka teorija o nastanku Muslimana.

Y Rapido

Adnan Mumbasic wrote:

> [...]
> nikada ljudi voditi brigu dali djecu na zimovanje poslati u Sas Fee ili
> pak u Kärnten. Nece roditelji nikada diskutovati dali im djeca imaju

rapido: MI SMO OTISLI (a i bili smo) TAMO GDJE SU TAKVI KAO VI G. MUMBASICU
TREBALI BITI JOS PRIJE 200 GODINA -- A GDJE MNOGI NAZALOST NISTE BILI (nego
ste brinuli o zimovanju) -- OTISLI SMO U BOSNJACKU NACIONALNU SVIJEST I PONOS !

SUTRA SVOJIM KOLEGAMA NA POSLU RECITE: JA SAM BOSNJAK !

Paja Baksis

In article <3241A1...@eskimo.com>, rap...@eskimo.com says...

>Postoji samo jedna Historija -- a to je NAUKA koja se bavi
>istrazivanjem historijskih cinjenica. Ta nauka je odavno
>iskazala da je Bosnjacka nacija postojeca i drzavotvorna na
>Jugu Europe vec 1000 godina.

DJ:A ti si profesor te Historije?

> [...]
>manje ili vise uspjesno kreirane i izvedene, koje iskrenom
>i kvalificiranom historicaru ne znace nista vise od sadrzaja

DJ:Moze li malo detaljnije.

> [...]
>(ali ne i Hercegovce koji su "katolicizirani" Vlasi, uglavnom)
>-- skupo i krvavo je Bosnjacka nacija platila.

DJ:Aha.Ako ima i veliike grudi onda su moje simpatije na njenoj strani.

>Pogledajte, "gospodo" Hrvati, na geografskoj karti, sto bi se
>doista dogodilo sa Republikom Hrvatskom da Bosnjacka nacija
>nije 1. Marta 1992 godine na referendumu glasala da izadje
>iz Jugoslavenske Federacije.

DJ:Hm?Da razmislim.Da stvarno to bi bila neoprostiva greska.Nebi bilo
rata,zavodi za lecenje ratnih invalida bi zvrjali prazni.Gradjevinci bi morali
samo da grade nove stanove a ne i da obnavljaju poruseno i spaljeno.
Mnogi iz Bosne nebi upoznavali lepote Nemackih logora za izbeglice.Ja bih i
danas gledao Zelju i Sarajevo u Beogradu.Da bas steta bi bila velika.

> [...]
>pogledati u ogledalo, a pogledajte i tu kartu, koju cu Vam
>uskoro i graficki predociti na Internetu ....

DJ:Sa nestrpljenjem cekamo kartu koju ces uskoro i graficki predstaviti na
inetu

Morgoth

Martin Graiter <martin....@villux.ct.se> wrote in article
<ftn_2.203.203.3$fidonet.org_323d3...@villux.ct.se>...

Cijenjeni kolega...Sve ste rekli...Dovoljno je...Nemoj te vise,
lijepo vas prosim...

Ljudska glupost nema granica...Dokazali ste postavku.
Moje iskrene cestitke.

Adnan Mumbasic

Y Rapido wrote:
> [...]

PONOS !
> =

> SUTRA SVOJIM KOLEGAMA NA POSLU RECITE: JA SAM BOSNJAK !

To znaju!
Ali moje pitanje niste odgovorili. Ili mislite da je bolje da zivimo u
nacionalizmu i bijedi ili da zivimo u nekoj slogi i "normalnom
bogatsvu". Ne smeta svijest i ponos nikakvom prosperitetu ali slijepi
nacionalizam da!

Y Rapido

Reposting article removed by rogue canceller.

Y Rapido

Goran JUKIC wrote:

> Martin Graiter (martin....@villux.ct.se) wrote:
> : Gospodin Filipovic sanja, kao i ti Muhamede. Zar vas je toliko sram sto

> : poticete od Srba i Hrvata da morate izmisljati gluposti o Bogumilima?

Bosanska Kristijanska Crkva je crkva Bosnjacke nacije koja je egzistirala
stoljecima, od ranih dana, sve do kraja 16. vijeka. Ucenja Bosanske Crkve
su u sustini prisutna i u Islamu, pa je tako Bosanska Crkva kroz Islam
NASTAVILA DA ZIVI U BOSNI !

Da napomenem samo da je Bogumilstvo samo jedno ime za tu religiju, i
zasigurno ne i najtocnije i najprikladnije ime. Postoje i imena
Kristijani (sto je najtocnije), Manihejci, Albigenezi, Katari (Cathars),
itd. U Bosni je najustaljeniji izraz bio Kristijani, ili DOBRI LJUDI
(u juznoj Francuskoj je taj naziv IDENTICAN: Bon Hommes) odn.
DOBRI BOSNJANI. Evo, procitajte i ovaj tekst, pa nesto u zivotu i
naucite, da ne lupate gluposti. Da jos samo napomenem da su zlatni
ljiljani sa grba i zastave Bosne -- porijeklom iz Francuske, i to upravo
simboliraju Bosansku "herezu" (a USTVARI pravo Kristijanstvo i prave
korijene ucenja Isusa, odn. Isa alleh salama u Islamu). Postoje u
ovom tekstu i neki opisi raznih kultova, ali je sigurno da je u Bosni
dominiralo iskonsko Kristijanstvo -- kojeg je Vatikan oduvijek MRZIO!

Uzivajte i UCITE:

Date: Thu, 28 Dec 1995
...... ARTICLE FROM ....... NEW DAWN No. 32 .......
THE CHURCH'S WAR ON THE CATHARS

By ERIC WYNANTS

During the eleventh and twelfth centuries, the region known as the
Languedoc, spreading approximately southward from the Loire to the
Pyrenees down into Arragon and eastward to the Rhone, became the most
highly civilized area of Western Europe. Its fertile soil and pleasant
climate provided the means for a leisurely life. The Rhone and the
Garonne were notable routes of communication and the passage of many
Crusaders on their way to the East gave an immense stimulus to trade.
Above all the Moslem conquest of Spain had brought the influence of
Arabic culture. The larger cities had schools of medicine, mathematics
and astrology where Arabian scholarship was imparted. Jews were not
debarred from public life and were highly respected as doctors and
teachers. The Catholic Church no longer held the monopoly of
knowledge; and were gradually losing their power hold in the
Languedoc.

The wealth of the monastic orders and the intolerance of the bishops
roused the contempt of the nobles who accused them of self-indulgence
and lack of interest in the poor. The common priests, through the
neglect of their superiors, had fallen into discredit on account of
their poverty and illiteracy. Very different was the behaviour of the
Cathars. Their eloquence in presenting their beliefs and their
untiring care for all in need of help won the devotion of both nobles
and common people. They became known by the name of bons hommes.
When the leaders of the Catholic Church realized how widely the
movement had spread, it was already too late to stem the tide.
It was inevitable that sooner or later the clash would come,
for no expressions of faith could be more diametrically opposed between
the Catholics and the Cathars.
The heretics were known by a variety of names. In 1165, they
had been condemned by an ecclesiastical council at the Languedoc town
of Albi. For this reason, or perhaps because Albi continued to be one
of their centres, they were often called Albigensians. On other occasions,
they were called Cathars or Cathares or Cathari. Not infrequently they
were also branded or stigmatized with the names of much earlier heresies -
Arian, Marcionite, and Manichaean.
"Albigensian" and "Cathar" were essentially generic names. In other
words, they did not refer to a single coherent church, like that of
Rome, with a fixed, codified, and definitive body of doctrine and
theology. The heretics in question comprised a multitude of diverse
sects - many under the direction of an independent leader whose
followers would assume his name. And while these sects may have held
to certain principles, they diverged radically from one another in
details.
And although a conscious connection between the different groups
have sometimes been exaggerated, a distinct influence of the Persian
Manichaens by means of the Bogomils in Bulgaria, and from there to the
Cathars is quite certain. Deodat Roche in his Cahiers d'Etudes Cathars
points out that Gnosticism and Manichaeanism had a reciprocal
influence upon each other and Manichaean teaching influenced Christian
thought. The nominal Manichaeans who had spread across Europe and
Asia, and even reached China, disappeared as the result of
persecution. The Paulicians, a Manichaean-Christian group, survived in
Asia Minor and Armenia until 872, when they were overrun by the Greeks
and deported to the Balkan peninsula. Here they grew into the
organization that was eventually to become the Cathars.

The originator of Manichaeism, Mani, came from the southern region of
Mesopotamia; he probably was born on the 14th of April, 216 AD, in the
vicinity of Seleucia-Ctesiphon on the Tigris, the Persian capital. His
parents are said to be of noble Iranian descent, his mother even of
Parthian royal lineage, but this is uncertain. The father, Pattak
(Greek: Parttikios, Latin: Patecius) had joined a gnostic baptist sect
to which he also introduced his son early on. From a recently
discovered source, the Cologne Mania Codex, it is clear that this was
the heretical Jewish Christian community of the Elkesaites, which
claimed to go back to the legendary prophet Elkesai (i.e. the "hidden
power of God") who appeared in about 100 AD in Syria. The Mandeans,
who to this day live in Southern Iraq, also formed part of this
baptist sectarian world which surrounded the young Mani. When he was
twelve years old, in about 228/29, Mani had his first vision in which
his heavenly double, his "twin," his "partner" or "companion,"
appeared to him and assured him of his constant protection and help.
Later, Mani saw in this the effective revelation of the "comforter,"
or the "Holy Spirit," who had revealed to him the "mysteries" of his
teaching.

When Mani was 24 years old, he confronted King Shapur on the
day of his coronation and proclaimed himself a spiritual leader. Shapur
intended to destroy him but through the persuasion of Shapur's wife
Nadir, Mani was called to the court, at Ghondi-Shapur, as tutor to the
King's eldest son. When the boy fell ill, Mani offered his healing
gifts to save the boy's life. But he failed and the boy died. Mani was
consequently imprisoned.
Mani continued to deepen his teaching more and more with the
coming Christianity so that his disciples would be better equipped to give
the world a new message.
When King Shapur saw his state religion endangered, he condemned
Mani to death. Mani escaped first to the castle Arabion, thence to Kayak in
Mesopotamia. Here he encountered the Christian bishop Archelaus with
whom he had a dogmatic argument on Christianity; Mani refused to
accept the bishop's dogma and was banned by a religious council.
Again, he was forced to save his life and fled to Khatai in China, and
everywhere he founded Manichaean Communities.
When Mani returned to the Persian capital, after the death of King
Shapur, he had gone through many mystery experiences. He was a
conqueror in Spirit, accomplished as a human being, a teacher, artist
and painter. But the successor of King Shapur, his son Barahm, was as
hostile as his father and called Mani before a Synod of Persian
priests and scholars who demanded that Mani should recant. When he
refused, he was condemned to death. His decapitated body was skinned
and the skin filled with precious herbs. It was then crucified before
the gates of Ghondi-Shapur as a warning. Ghondi-Shapur was later on in
history a station between Orient and Occident and was of importance
for the spreading of Arabism.
To understand Manichaeism and its attitude to the forces of evil in
man and in the world, we are greatly dependent on the writings of the
opponents of Manichaeism, especially to those of St. Augustine, the
church-father. Augustine's opposition stemmed from the fact that he
was unable to overcome the darkness within himself. His faith,
enhanced and enflamed through an immeasurable devotion (Credo Quia
Absurdum) finds his passionate expression in his "Confessions." They
strike us like a divine dithyramb of a modern man, an egobearer, who
has renounced knowledge. Tortured by unanswerable questions, Augustine
wrestles with the problem of pre-existence.
The Manicheans saw in the search for the evil itself the beginning of
the transformation. This search was an act of cognition. What is the
origin of evil? Evil is in the first instance a displaced good. What
in one sphere or at one time is right and good, is evil in another
sphere or at another time.
The Manichaens believed that in the course of repeated earth lives the
light element will be victorious over the darkness, in a process of
gradual soul-transformation. Man will become a co-fighter of the King
of Light against the Regent of Darkness.
Nicetas, the Bulgarian mystic who several times travelled through
Southern France, is said to have laid the foundations of a new church
at Saint-Felix de Caraman, and entrusted to certain men, whom he
recognised as being pure of heart, the book in which the "spiritual
doctrine" was embodied. Nothing is known of him, except the deep
impression left by his visit and the extension of the Catharist
movement which followed his departure for Sicily.

The Cathars were part of the movement of the "poor," dating back to
older times. And of which, for example, the hermits who, at the
beginning of the Christian era, lived around the Mediterranean were a
part. During the 12th century, this movement was taken up
idealistically by the people at large. The way into poorness was in
reality the way into the deeper realms of the higher "I." The
"Monachos" went all the way within, to have a dialogue with "God."
Wealth, therefore, was being rejected by the Cathars as "external."
The way of the Troubadour, on the other hand, valued the ego as a
result of self-knowledge. The values contained in the ego, had to come
to fruition in order to reach completion. So the Cathars represented
more the inward path, the Troubadours the other.
Side by side with the Troubadours, Catharism spread with
extraordinary speed in Southern France. It was the radiant cult of the
pure spirit which took possession of men's souls, and it seriously
endangered the materialistic Church of the Pope. Innocent III realised
this and dispatched several apostolic legates to Southern France. These
legates went to Toulouse, which was the capital of Catharism. They were
resolved to strike a resounding blow, which should bring misery and
terror to the south.
In general the Cathars subscribed to a doctrine of reincarnation and
to a recognition of the feminine principle in religion. Indeed, the
preachers and teachers of Cathar congregations were of both sexes. At
the same time, the Cathars rejected the orthodox Catholic Church and
denied the validity of all clerical hierarchies, all official and
ordained intercessors between man and God. At the core of this
position lay a gnostic tenet - the repudiation of "faith," at least as
the Church insisted on it. In the place of "faith" accepted at
secondhand, the Cathars insisted on direct and personal knowledge, a
religious or mystical experience apprehended at firsthand.
The Cathars were heirs to knowledge which partly came from the East
and was known to the Gnostics and the early Christians. The basis of
this secret was the transmission of the power of love. The gesture of
the rite was the material and visible means of projecting this power.
Behind it was hidden the spiritual gift, by which the soul was helped,
and was able to cross without suffering the narrow portal of death, to
escape the shadows and become merged with the light.
In the Black Mountain, not far from Carcassone, there was found a
chamber, dating from the Cathar period, containing skeletons. "They
lay in a circle, with their heads at the center and their feet at the
circumference, like the spokes of a wheel." Those who have studied
magical rites will recognise in this posture of death a very ancient
rite intended to facilitate the escape of the soul, to allow it to
traverse the intermediate worlds by virtue of the impetus given by
union.
The logical consequence of the Cathar philosophy is that life is evil
and that it is expedient to escape from the form in which we are
confined. The principle of creation, God the Creator, is consequently
evil, since he has created form, which is the cause of evil. He is the
Jehovah of the Old Testament, angry, destructive, who takes pleasure
in punishment and revenge. The Cathars saw in this terrible God the
retrograde power of matter. Jesus Christ, the symbol of the Word, came
to teach man the means of escaping from this God and returning to the
Kingdom of Heaven. Certain of them affirmed that Jesus had no
terrestrial existence, that he only came among men clothed in a
spiritual body, and that the miracles recounted in the New Testament
had a symbolic character and had been performed only on the spiritual
plane. The blind were healed only of spiritual blindness, because they
were blinded by sin. The tomb whence Lazarus rose from the dead was
the dark abode in which man voluntarily imprisons himself. The true
cult of the Cathars was the cult of the Holy Spirit, the divine
Paraclete. That is to say, of the principle which enables the human
spirit to attain the "real world," the invisible world, the world of
pure light, "the permanent and unaltered city."

The conclusions which might be drawn from this creed seemed, for all
their strict logic, monstrous to men of the twelfth century, as they
would seem monstrous to men of the twentieth. Suicide, to escape the
evils of life, which were still further aggravated by the persecutions, was at
least allowed, if it was not actually enjoined.
The Cathars, like the Romans under the Empire, sought death gladly by
opening their veins. But they were forbidden to end their lives unless
they had attained absolute calm, complete indifference, in order to
escape a death incurred in circumstances of agony. The executioners of the
Inquisition often found Cathar adepts lifeless in their cells, their white faces
showing the reflection of the eternal light towards which they were journeying.

Among them women played an unexpected part. They were the equals
of men. And many relatives of the Languedoc Seigneurs, were in charge of
centres of instruction and healing.
In many respects, Cathar ritual reflected the practices of the early
pre-Constantine Church. There is also a link with the common ancestors
of Freemasonry in that the Cathar candidate was addressed as "a living
stone in the temple of God." Mani already had been called a "son of
the widow.

During the eleventh and twelfth centuries, there had been sporadic
burnings of Cathar heretics; but it gradually became apparent that
these measures had no effect. In 1179 Pope Alexander III pronounced an
Anathema against the sect and sent Papal legates ordering the nobles
of the Languedoc to take strong disciplinary measures. The report was
brought back to him that the disease was far too widespread to be
dealt with in this way. When Innocent III came to the Papal throne he
determined to bring an end to this scandalous opposition to his
authority. He first tried measures of conciliation. In 1203 he
launched a preaching campaign to convert all who were straying from
the true path. In the chief towns of the Languedoc a series of public
debates was arranged. Leading heretics were to meet the Pope's legates
and each side was to expound its teaching. It was a remarkable gesture
to allow heretics to speak on equal terms with the orthodox, but the
Pope imagined that the truth of Catholic dogma must win the day.
The legates arrived in their splendid robes with cavalcades of
followers, demanding almost royal hospitality; while the Cathar
Perfecti appeared in their modest simplicity. The populace loved the
"bons hommes" and despised the haughty representatives of Rome; so the
Catholics made little progress.
There came, however, a surprising diversion. Two Spanish monks,
fired with missionary zeal, arrived on the scene. The more energetic of
the two, Dominic de Guzman, later to become the famous St. Dominic,
reproved the legates for their ostentation and arrogance. He himself
even out did the Perfecti in asceticism. When the mob flung mud and
threatened to kill him, he replied, "I should beg you not to kill me
at one blow, but to tear me limb from limb; I would like to be a mere
limbless trunk, with eyes gouged out, wallowing in my own blood, that
I might thereby win a worthier martyr's crown!" Such intrepidity won
an awed respect, but in spite of Dominic's ardent eloquence, no
converts of great importance appeared.

There lived at that time in Toulouse, in the rue du Taur, a venerable
old man named Pierre Maurand, who had been the host of Nicetas and
held nocturnal meetings at which he preached the new religion. He was
compared to St. John on account of his shining eyes. He was a capitoul
(magistrate) and one of the richest men in Toulouse. The legates
summoned him solemnly before the people, interrogated him, convicted
him of heresy and condemned him to death. The strength of a martyr was
not in him. He feared death, which is usually harder for a rich old
man than to other men, and promised to return to the Roman Catholic
Church. But his return was made difficult. He was compelled to walk
barefoot from the prison to the church of Saint-Sernin between the
Bishop of Toulouse and one of the legates, who beat him unmercifully
with rods. At the church he asked pardon on his knees, recanted, and
listened to his sentence, which was that he should have his houses
destroyed and his property confiscated. He had, further, to go to the
Holy Land and for three years to devote himself to the succour of the
poor of Jerusalem. Before his departure, moreover, in order that no
inhabitant of Toulouse should remain in ignorance of his recantation,
he was obliged for forty days to visit every church in Toulouse,
scourging himself meanwhile.
Pierre Maurand, who was then eighty years old, scourged himself
and wandered naked about the streets for the prescribed forty days. After
that he left Toulouse, crossed the sea and came to the East. He
visited Arabia to discuss mystical subjects with the Persian Sufi,
Farid Uddin, stayed in Tripoli, learned about the Maimonid philosophy,
spent three years in Jerusalem and returned to Toulouse, where his
friends had never thought to see him again. His career was not yet at
an end. It was hardly more than a beginning. Typical of the stubborn
men of Toulouse, he started once more preaching secretly, and for five
consecutive periods of three years he was elected consul of the town
by his fellow-citizens, who desired to honour him as the national
resistance to a foreign pope.
People had grown so used to the idea that death could not take him
that it was thought for a long time that he had taken refuge in the
forests of Comminges; and a century and a half later inhabitants of
the outskirts of Toulouse claimed to have seen Pierre Maurand going
the rounds of the ramparts to examine their strength, leaning on his
stick and erect as ever.
The south had been terrified by the condemnation of Pierre Maurand.
A pope who dared lay hands on this noble old man must be the pope of
evil. Catharism grew; the churches were abandoned. A new Church came
secretly into being, without buildings, without a hierarchy, without
grand vestments. The voice of Dominic the Spaniard rang in vain in the
public squares.
More drastic measures had to be taken. The Pope sent his legate, Peter
of Castelnau, to discipline Count Raymond of Toulouse for harboring
and supporting heretics; and, as the Count failed to act effectively,
he was excommunicated. Then, almost certainly without the Count's
sanction one of his followers kindled the spark which fired the
conflagration. In 1208, while crossing the Rhone on his return to
Italy, Peter of Castelnau was murdered. The crime seems to have been
committed by anti-clerical rebels with no Cathar affiliation whatever.
Furnished with the excuse she needed, however, Rome did not hesitate
to blame the Cathars. At once Pope Innocent III ordered a crusade.
Although there had been intermittent persecution of heretics all
through the previous century, the Church now mobilized her forces in
earnest. The heresy was to be extirpated once and for all.
Raymond of Toulouse realized the danger but he failed to form an
alliance with his fellow nobles. The Counts of the South had no common
policy and were only too ready to suspect one another of crying to
gain undue power. Raymond then decided on the clever ruse of doing
penance to win back a position in the Catholic church and of joining
the Crusade. In this way he secured the safety of his own people, for
the Crusading army was now prevented from entering his realm. His
nephew and vassal, Raymond Roger Trencavel, Viscount of Beziers and
Carcassonne, decided to defend his own realms.
The Crusading army made rapid progress along the course of the Rhone.
In the early thirteenth century, most of the leading nobles relied to
a great extent on mercenaries. With the progress of civilization
knights no longer regarded fighting as their role task and, though
many were still loyal to their overlords, their support was erratic,
as their obligation to fight was traditionally for a period of only
forty days. The mercenaries, having no personal loyalty or standard of
honor, were brutal and godless. They could expect no consideration
from their leaders.
On the 21st of July 1209, an army of some thirty thousand knights and
foot soldiers from northern Europe descended like a whirlwind on the
Languedoc - the mountainous northeastern foothills of the Pyrenees in
what is now Southern France. In the ensuing war, the whole territory
was ravaged, crops were destroyed, towns and cities were razed, a
whole population was put to the sword. This extermination occurred on
so vast, so terrible a scale that it may well constitute the first
case of "genocide" in modern European history. In the town of Beziers
alone, for example, at least fifteen thousand men, women, and children
were slaughtered wholesale - many of them in the sanctuary of the
church itself. When an officer inquired of the Pope's representative
how he might distinguish heretics from true believers, the reply was,
"Kill them all. God will recognize his own." This quotation, though
widely reported, may be apocryphal. Nevertheless, it typifies the
fanatical zeal and bloodlust with which the atrocities were perpetrated.
The same papal representative, writing to Innocent III in Rome, announced
proudly that "neither age nor sex nor status was spared."
Surviving Cathars disappeared into remote hiding places in the forests
and mountain clefts of the Pyrenees. Yet it is known that many of the
Perfecti travelled freely from place to place, comforting and
encouraging their followers, who risked death in keeping them provided
with food and other necessities. From time to time, citizens of the
towns which capitulated were commanded to affirm their loyalty to the
Catholic faith. Those who refused were burned to death, but no real
suppression of the heresy was achieved and no attempt was made by de
Montfort to win the support of the population.

The leaders of the Cathars realized that steps should be taken to
protect their Order. As early as 1204 Raymond de Perella had been
requested by them to repair the fortress of Montsegur of which he was
the Seigneur. At first, this remote refuge seems to have been used
only as centre of pilgrimage, but from 1233 onwards it became the
heart of the resistance movement. The origin of this fortress is a
mystery as it was not constructed according to any accepted plan of
defense. It guarded no main route and protected no fertile district;
it seemed more fitted for a sanctuary, secluded in its wild forbidding
surroundings. It is thought that it may once have been a Celtic
temple.
The incisive observations of Fernand Niel in his book, Montsegur, the
Holy Mountain (Montsegur, la montagne inspiree), prove that the layout
of the edifice lends itself to plotting with astonishing accuracy the
principal positions of the sun in its ascendancy. An ancient
Manichaean temple consecrated to sun worship, Montsegur became the
Mount Tabor of the Cathari by means of a spiritual affiliation which
today is practically impossible to deny.
Other castles in Aquitaine, it should be noted, such as Queribus in
the Corbieres (which also served as an Albigensian refuge) and Puivert
(where the mother of Trencavel, Viscount of Carcassonne, held her
court of love), possess an architecture much like that of Montsegur.
Henri Coltel, who conducted extensive research on this subject in
southwestern France, discovered important evidence confirming Fernand
Niel's findings. He saw some forty-odd subterranean passageways dating
back to the eleventh and twelfth centuries, and he found that all of
the subterraneans have a chapel hall wherein is found a sort of altar;
for a given region all the subterraneans are so oriented that they
converge toward a single point. Coltel became convinced that they were
not primarily refuges, but rather temples where the Cathars, before
the period of the persecutions, celebrated their initiation ceremonies.
Montsegur became the last stronghold of the Cathar movement.

Yet in 1242, the invading armies in collaboration with the church,
decided to attack Montsegur. And by April of 1243, a vast army of more
than ten thousand surrounded the mountain.
With this vast force, the besiegers attempted to surround the entire
mountain, precluding all entry and exit and hoping to starve out the
defenders. Despite their numerical strength, however, they lacked
sufficient manpower to make their ring completely secure. Many troops
were local, moreover, and sympathetic to the Cathars. And many troops
were simply unreliable. In consequence it was not difficult to pass
undetected through the attackers' lines. There were many gaps through
which men slipped to and fro, and supplies found their way up to the
fortress.
The Cathars took advantage of these gaps. In January 1244, nearly
three months before the fall of the fortress, two parfaits escaped.
According to reliable accounts, they carried with them the bulk of the
Cathars' material wealth - a load of gold, silver, and coin that they
carried first to a fortified cave in the mountains and from there to a
castle stronghold. After that the treasure vanished and has never been
heard of again.
On March 1, Montsegur finally capitulated. By then its defenders
numbered less than 400 - between 150 and 180 of them were parfaits,
the rest being knights, squires, men-at-arms, and their families. They
were granted surprisingly lenient terms. The fighting men were to
receive full pardon for all previous "crimes." They would be allowed
to depart with their arms, baggage, and any gifts, including money,
they might receive from their employers. The parfaits were also
accorded unexpected generosity. Provided they abjured their heretical
beliefs and confessed their "sins" to the Inquisition, they would be
freed and subjected only to light penances. Yet, they decided not to
do so.
Were the parfaits so committed to their beliefs that they willingly
chose martyrdom instead of conversion? Or was there something they
could not - or dared not - confess to the Inquisition? Whatever the
answer, not one of the parfaits, as far is known, accepted the
besiegers' terms. On the contrary, all of them chose martyrdom.
Moreover, at least twenty of the other occupants of the fortress, six
women and some fifteen fighting men, voluntarily received the
Consolamentum and became parfaits as well, thus committing themselves
to certain death.
On March 15, the truce expired. At dawn the following day more than
two hundred parfaits were dragged roughly down the mountainside. Not
one recanted. There was not time to erect individual stakes. They were
locked into a large wood-filled stockade at the foot of the mountain
and burned en masse.

(end part one)

Y Rapido

Goran JUKIC wrote:

> [...]
> tako su u Bosni nastali Bogumili. POstoje i teze da su imali razvijene
> kontakte sa ostalim Evr. "hereticima". Sacuvani su i dokumenti

rap: Te pokrete je "hereticnima" nazivao Vatikan -- koji je samo
nastavak Rimskog Imperija u plastu "dobrote i finoce". Bosanska Crkva.
kao i mnogi ti "hereticki" pokreti, bili su najava PROTESTANTIZMA, koji
se kasnije, stoljecima kasnije, javio ipak u Engleskoj, Europi, itd. i
na osnovu kojega je Europa IZASLA IZ MRACNJACKOG SREDNJEG VIJEKA KOJEG
JE SKORO HILJADU GODINA DIKTIRAO VATIKAN I BIZANT ! Ustvari, Renesansu
su pokrenuli MUSLIMANI -- samo sto to glupani POJMA NEMAJU ! Procitajte
Ibn Khaldoum-a, Ibn Sinu, i ostale najvece mislioce EUROPSKE Renesanse!

Bosnjacka nacija (kojoj pripadaju i danasnji Katolici u Bosni!) bila je
sljedbenica Bosanske Crkve, a neki su presli na Katolicizam, i tu
ostali, a mnogi, odn. vecina je preslo na Islam, ne samo sto je
Otomanska Imperija zauzela te krajeve, nego zato sto je Islam ustvari
VEOMA blizak Bosanskoj Crkvi po nekim fundamentalnim ucenjima! Sjetiti
se samo treba da je i Iran izvornica Maniheizma koji je dio ucenja
Bosanske Crkve, ali i Islama.

> : Svi kraljevi i drugi vladari Bosne su bili Hrvati. Onaj grb sa ljiljanima sto

> : ste ga vi Muslimani prisvojili potice od hrvatske dinastije Kotroman(ic).

rap: Nije istina. Grb sa ljiljanima je iz FRANCUSKE, sa kojom su preko
Albigneza (Cathari) Bosnjaci bili u kontaktu, preko licnih ucenja. Samo
se treba sjetiti naziva na francuskom jeziku i na Bosnjackom za osnovne
titule u Bosanskoj i Albigeneskoj Crkvi, pa je dosta toga jasnije.

Itd.

BorPet

stecaka (nadgrobnih ploca) i u Bosni.<<<<<<

Dokazano je da stecci i bogumilstvo NEMAJU vezu jedno s drugim,
kao i da je "bogumilstvo" u Bosni doslovce izmisljeno od
austro-ugarskih povjesnicara za ondasnje drzavne potrebe (onih istih
koji zataskali, unistili, rastepli tada otkriveni grob kralja Tvrtka -
sarkofag je po svemu sudeci doslovce razbijen u komadice). Za
dokazivanje postojanja bosnjackog naroda NISU potrebne
postapalice - Bosnjaci su dokazali svoju narodnost prezivjevsi
nekoliko uzastopnih genocida nad njima od cetnickih zivotinja...
BP

Armin Karabegovic

Cijenjeni g Petrovcicu,
Vi ste jedan od rijetkih ljudi cije postove ja uopce citam na ovim
internet pageovima zato sto ste dobronamjeran i posten covjek i dajete
cinjenice i takve ja postujem. Ali kao i svi ostali, ljudi se ponekada
prepuste mastanjima (onda kada prestaje razum) i pocnu pricati nerealno.
A to je upravo vas slucaj sa temom "BOSNJACKA NACIJA". Naime vi ste se
uzivjeli da su Hrvati jedan takorekuci "nebeski narod", u vasoj euforji
Hrvatske velicine. I da sve zemlje u kojima su ikada zivjeli katolici, a
koje Hrvatska zeli da okupira i za koje ima sanse da se to uradi vi
nazivate njihove narode Hrvatima. Zato sto su vam tu pricu podmetnuli
tvorci Veliko-projekata. I onda imate opravdanje da potamanite sve
odmetnute i neposlusne iz svoga tabora. Ali sto bi rekao Johnny B.
"Daleko si ti od istine, stari moj".
Podjimo se baviti cinjenicama:

Po cemu su to Bosanci Hrvati?
1. Zato jer su tu nekada zivjeli, a hvala Bogu i danas zive KATOLICI?
Vrlo plitko razmisljanje. Jer katolika imate i u "Italiji" (cudno ne
zove se "hrvatska Italija" nego sam o Italija), Francuskoj (da preskocim
ono u zagradama a vrijedi za sve), Njemackoj, Irskoj, Americi, ....
Medjutim to nisu hrvatske zemlje. Po vasoj logici to je jekao nelogicno.
2. Pominjete neke hrvatske kraljeve. Kakvi su to hrvatski kraljevi u
zemlji Bosni kada ne vladaju Hrvatskom. Da li su oni hrvatski samo zato
sto se zovu Tvrtko ili bilo kakvo drugo (mozda) katolicko ime? I dali su
oni dosli iz Hrtvatske i doveli svoj narod iz Hrvatske ili ne daj Boze
ukrali dio Hrvatske od Hrvatske i rekli "Ovo je sad Bosna, a ne
Hrvatska!" I zato vi sada tvrdite da su Bosanci (3 dominirajuce
religije) u stvari Hrvati. Zasto nikada bosanske pravoslavce ne zovete
Hrvatima? Nisu li i ono vase cvijece otislo u neku trecu religiju, na
povijesnoj hrvatskoj zemlji? Jesmo li mi Bosanci bili ikada u Hrvatskoj
i otcijepili se u neku novu drzavu pa smo osudjeni da nas zovete
iskonskim "nebeskim" imenom, Hrvatima?
3. Kada su uopce Hrvati dosli u ove krajeve i odakle? Da li su rekli
"Ovo oko buduceg Zagreba je matica hrvatska, ovo dolje juzno i istocno
je hrvatska Bosna, ovo na jugozapadu je hrvatska Dalmacija i hrvatski
Dubrovnik, ono iznad je hrvatska Istra, pa jednog dana mi camo to doci i
uzeti. Samo nam treba pravi vodja, koji zna povijest (takozvani
povijesnicar) pa da nas povede u nove povijesne pobjede. Nad nasim
hrvatskim zemljama. I tako Hrvati su dosli odnekuda i sve katolike u
blizoj i daljoj okolini nazvali Hrvatima, za jednoga dana da ih mozemo
okupirati, jer to je povijesno nase-hrvatsko. I jednoga dana cemo mi
nasem narodu pustiti bubu kako je to hrvatsko i mi treba da se borimo i
izborimo za te hravtske prostore. Jer to je nase. Znaci bili jedni
Bosanci u Bosni, bili jedni Hrvati u Hrvatskoj, i kad Hrvati imaju vise
oruzja nego Bosanci, onda je Bosna hrvatska. A ljudi u Bosni su
stoljecima zivjeli kao Bosanci i imali svoju zemlju, ljudi u Hrvatskoj
su stoljecima zivjeli u Hrvatskoj i imali svoju zemlju i svoje druge
obicaje i jezik, ali kad treba okupirati onda je to nase cvijece. Zasto
Amerika ne kaze Kanadi vi ste nase cvijece? Jer skupa su dosli ljudi na
americki kontinent. A i predsjednici im se isto zovu. A i religije su im
iste. A i jezik im je isti (ako se brinete za francuski, imali smo i mi
svoj jezik i pismo - ne arapski nego bosanski). A opet Amerika nece
okupirati Kanadu iako je to americki vrt sa americkim cvijecem. Zasto???
Zato jer to ne cini narod i naciju i drzavu. A vi ste se draga braco
dali naslepati na mitologije vasih vozdova, a nemate pojma o drzavi, da
podebljam NEMATE POJMA O DRZAVI, nego ste samo izmanipulirani da pricate
i da mislite kako se njima prohtije. Vi g. Petrovcicu ste veliki
propagator vasega (na ovim stranicama) neprijatelja Franje. Vi njemu
sluzite, iako nesvjesno, u njegovom projektu povijesne neistine. Jer
toga niste svjesni. Jer vas je ponijela sujeta da ste vi veci nego sto
stvarno jeste. I malo razmislite o tome. I dajte neke relevantne
cinjenice, a ne neke mitoloske. Vidite gdje mitologija vodi.
4. U vremenima kada je bila Bosna, a bila je itekako, gdje je bila
Hrvatska? Bosna sa Bosancima je bila u u Bosni. Dosta dugo neovisna. A
gdje je bila Hrvatska? Tesko se moze vidjeti na starim mapama. Zasto?
Mozda zato jer je hrvatska bila austrougarska. Jer ti Austrougari su
rekli da je to dolje austrougarsko zato jer su to sve nase austrougarsko
cvijece. I austrougarski hrvatski kralj je postavljen od nase strane
(ban, ako vise volite). Ali se Hrvatima ocigledno nije svidjala ta ideja
da je Hrvatska u stvari povijesno dio Austrougarske. I tako su sanjali
svoj tisucljetnji san o neovisnosti. Dok je Bosna zivjela svoju
neovisnost u isto vrijeme. I zasto je po vasoj logici Bosna hrvatska, a
Hrvatska nije austrougarska? Nesto ne stima!
5. Ako vam je Tito dao Dalmaciju koja je Dalmacija, ako vam je dao Zadar
(Italija), ako vam je dao Istre pola (Italija), ako je dao istocnu
Slavoniju (Srbija), a nije vam dao Bosnu, zasto vam Tito nije dao Bosnu?
Mozda ste vi sada svi pametniji i od Tita, ali on je saltao cijeli
svijet, mlatio lovu gdje je stigao, organizirao narode, dao vam Hrvatsku
da uopste postojite nakon WW2, a nije vam dao Bosnu. Zasto? Mozda je
Tito bio glup pa nikada nije shvatio da je Bosna u stvari dio Hrvatske,
a sad ste vi svi pametni? Covjek koji vas je napravio nakon WW2. A
nijeznao da je Bosna u stvari hrvatska. A taj isti covjek bio je u
stanju da napravi i Hrvatsku i Sloveniju i Makedoniju i Crnu Goru i
Bosnu, a nije imao pojma o politici? Nesto ne stima ovdje, zar ne??
Razmislite malo gospodini kojekakvi. Mislite o onome o cemu pricate.
Nemojte samo ponavljati rijeci vasih vozdova. To ne vodi u dobro.

G Petrovcicu, vi ste jedan jako pametan covjek, pa si zato probajte
odrzati tu reputaciju i nemojte previse pricati o stvarima koje ne
znate.

Armin

Anton P. Milardovic

> [...]
>stecaka (nadgrobnih ploca) i u Bosni. Glupost je u time sto se od ove
>slamcice pokusava napraviti neka teorija o nastanku Muslimana.

Bogumili JESU sproveli dosta vremena u Bosni, i u jedno vrijeme to je bila
vjera nacije. Ja sam napisao svoj tzv. "thesis" na Bogumilima, ako vas zanima
to posljat cu vam vas tekst.

Anton Peter Milardovic | With over 800 links to Croatian sites worldwide,
98 Sunrise Place | and almost 50 links to newspapers, magazines and
Kitchener, ON N2B 3S9 | television, this is the site to visit!

amila...@kw.igs.net | http://www.kw.igs.net/~amilardovic

BorPet

je bila
vjera nacije. Ja sam napisao svoj tzv. "thesis" na Bogumilima, ako vas
zanima
to posljat cu vam vas tekst.<<<<<<<

Vasa teza je prije "hipoteza", nazalost vec poduze dokazana kao kriva. BP

Martin Graiter

> [...]
> obzira koji jesu, a koji nisu presli na islam, to nema ama bas nikakve
> veze sa danasnjim politickim prilikama osim u nacionalistickim

Mislim da stvari nisu toliko "velika pitanja" kao sto bi ti zelio da
jesu. Ja nisam uopce govorio o time "cija je Bosna".

> b) A sto je problem ako se pokaze i dokaze da su Musl.-Bosnjaci
> potekli od bogumila i kakva bi bila razlika ako su potekli od onih
> koji su u 19. st. izborili pravo na naciju (Srbi, Hrvati npr...)?

Nikakav problem. Samo sto nije istina. Ti mozes "dokazivati" dok ne
poplavis u licu, ono ipak nece biti istina. Uostalom, nevidim da ti
uopce argumentiras? A Srbi i Hrvati nisu "izborili" pravo na naciju
u 19 st. Oni su bili nacije daleko prije toga. Mogao bih ti napuniti
biblioteku sa dokazima o time, ali zasto se truditi kad ti ni nos nisi
turnio u knjige o ovim stvarima?

> [...]

> To je pusta bajka! U to vrijeme se feudalci nisu dijelili na Srbe i

> Hrvate nego su u 19. st. povjesnicari tumacili srednji vijek kroz

I opet on. Zasto je sad ovo bajka? Sto tebi ne odgovara? Nacije NASTALE
u 19 st.? Ti si stvarno zbunjen. I kako se to desilo? Mozda citas
Dänikena? "Otvorise se nebesa, sidjose Hrvati na tlo Ilirsko, pa se
svemirski brod vrati u Andromedinu Galaxiju"?

> [...]

> znalo, tada bi centralna Hrvatska bila islamska zemlja jer joj
> je grb polumjesec sa zvijezdom. Sta sad?

Za tebe je izgleda puno toga veliko pitanje? Dovoljno ti je kao zoljac
skakati na sve sto tebi ne odgovara, bez odgovornost i bez ikakvog
dokazivanja. Hoces da ti JA dokazivam da Hrvatska nije islamska zemlja?
Ujedno i da ti dokazem da svinje ne mogu letiti?

> [...]

> interesu njegove dnevne politike i rezima na vlasti - po logici: ako
> ja dokazem da su im mi "Hrbi" preci, onda su i oni "Hrbi". Notorna

OK, ja sam nacionalistcka krvolocna ustaska bestija, a ti si g. Pametnjakovic?
Jel' to hoces da cujes?

Koji su ti to "Hrbi"? S kim pravom nas ti vrijedjas? Ako ti ne osjecas
nacionalni ponos, nemas pravo taj ponos uskracivati drugima. Sto ti znas
o Hrvatima i Srbima? Da su nastali u 19 stoljecu? Stvarno si polozio
ispit!

Vjerovao sam da je tvoja sorta nestala. Komunjara, sa "Jugo" opredjeljenjem.
Mogu ti samo reci da ti je sanjanje o SFRJ beznadezno. Imali ste svoje vrijeme,
i to je proslo. Za mene ste vi zadnja rupa na sviralu. Nikada vise
se neces sa Jugoslavenstvom probijati. Kad je tvoja sorta imala vlast, mi
nismo smjeli ni pisnuti. Sada nam trpas svoje "istine" i "velika pitanja" u
demokratskom forumu.

Goran JUKIC

Martin Graiter (martin....@villux.ct.se) wrote:
..
: Mislim da stvari nisu toliko "velika pitanja" kao sto bi ti zelio da

: jesu. Ja nisam uopce govorio o time "cija je Bosna".

Mozda, ali si govorio klasicnom nacionalistickom jeftinom
retorikom koju koriste uglavnom oni koji ne kuze da je
"krasti Bosnu" glupava i malo isplativa rabota.

:
[...]

... rode odlaze, tutleki se gomilaju ....

Ako se nesto ne zna, onda za sada nema "istine". Onda je
"istina" da se ne zna. Jel to kako-tako bistro?

Pa ne moras puniti bibliteke, bar je bolje za sve da se
manes te rabote. Nego brate knjigu u sake pa ti lijepo vidi
sta znaci 19. st i kad su nastajale NACIJE i sta pojam nacije
znaci. Nije to isto nacija, narod, narodnost...itd.
Nema smisla da te ovdje mukte obrazujemo. Uci, blago majci
koja te othranila..

: I opet on. Zasto je sad ovo bajka? Sto tebi ne odgovara? Nacije NASTALE

: u 19 st.? Ti si stvarno zbunjen. I kako se to desilo?

Sta si zinuo ko pecen brav? To sto ne razlikujes osnovne pojmove
kad se radi o politici, a serviras nam logiku gosp. Augusta Senoe
kao tzv. "politicku misao" to ti ja nisam kriv.

Nego citucni stogod o francuskoj revoluciji, industrijskoj
revoluciji. Nije red da ti "Liepa plavka" gospodari dusom ...

[...]

Letecih svinja nema, al papaka ...

Helem, na temelju izgleda grba srednje Hrvatske i na temelju
tvoje logike, pametno mamino, moze se zakljuciti da je Hrvatska
islamska zemlja. A posto Hrvatska, ocito, nije Gadafijeva, nego
Franjina, sto i sam inteligentno uvidjas, znaci da ti je
logika fals.

: OK, ja sam nacionalistcka krvolocna ustaska bestija,

: a ti si g. Pametnjakovic? Jel' to hoces da cujes?

Ma ne valjaj, bogati. Ne moras biti nacionalist,
ako rabis nacionalisticku retoriku, a pogotovo ne
ustasa. Nigdje to nisam napisao, a niti bi to bilo
posteno i odgovorno napisati na temelju jednog-dva net
prepucavanja.

[...]

Eve gi jope? To ti je "ironija i metafora". Da bi to mogao citati
moras prije ici u skolu. Ne zato sto sam ja pametan nego zato
sto se puno ljudi koji su isli cesto tako izrazavaju.

Ni u talonu nemam nista protiv nacionalnog ponosa. Problem
je sto sa nac. ponosom ne mozes ukinuti logiku i sto
isti ne rjesava pitanje kad su NACIJE (cvajmalunterstrihen)
nastajale. Ne samo Srpska i Hr.

: Vjerovao sam da je tvoja sorta nestala. Komunjara, sa "Jugo" opredjeljenjem.

: Mogu ti samo reci da ti je sanjanje o SFRJ beznadezno.

Biz ca, di me nadje?
Nije lijepo da o tome javno pricam, nego me nazovi na
01 176 884, pa cemo usporediti tko je i kad od nas
dvojice sto ucinio za ovo bokun Croatie. Moze?

Nego, ima'l tamo vecernja skola, a?

G*

Tomislav Autischer

to Y Rapido

Y Rapido wrote:

> [...]
> pogledati u ogledalo, a pogledajte i tu kartu, koju cu Vam
> uskoro i graficki predociti na Internetu ....

Jako lijepo, jako lijepo!
Ne negiram PRAVO Bosnjaka da se osjecaju nacijom, niti sam jedan od onih
koji tvrde da su Bosnjaci Hrvati ili Srbi, ali predlazem da pogledate
popis stanovnistva RBiH otprije 10, 20, 50 godina. Gdje su ti Bosnjaci?
A sto se tice pete kolone, dok je Vukovar krvario, Bosnjaci su nosili
Titove slike i pjevali "Druze tito ljubicice bijela..." te tvrdili da to
nije njihov rat. Zahvaljujuci takvom stavu dogodile su se Srebrenice,
Keratermi i ostala zvjerstva pomahnitaliog srpstva. Ili je mozda Vukovar
nekoliko tisuca kilometara daleko od Sarajeva?

BorPet

Post. gosp. Karabegovic,

Vi ste, ocito zabunom, zamijenili autore i meni pripisali neki
tekst koji ja NISAM napisao i tako je doslo do Vase zabune.
Govorim o Vasem poduzem tekstu koji pocinje sa:

Vi ste jedan od rijetkih ljudi cije postove ja uopce citam na ovim
internet pageovima zato sto ste dobronamjeran i posten covjek

i dajete....<<<<

Nadam se da je sada zabuna objasnjena/ispravljena. Boris Petrovcic

Martin Graiter

> Cijenjeni kolega...Sve ste rekli...Dovoljno je...Nemoj te vise,
> lijepo vas prosim...
>
> Ljudska glupost nema granica...Dokazali ste postavku.
> Moje iskrene cestitke.

Hmm, o cemu se radi? Nema citata, nema traga, nema glasa.
Hocemo li pokusati jos jednom?

Martin Graiter

> [...]
> ostale najvece mislioce EUROPSKE Renesanse!

Renesansu su pokrenuli Muslimani? Samo sto to glupani pojma nemaju...
Letove u svemir su pokrenuli takodjer Muslimani. Predvodjeni slavnim
muslimanskim fizicarom Werner al-ibn von Braun-om. Samo sto to on ne zna,
glupan. (Da je on u stvari Musliman) Ko to vas uci povijescu? Jako me podsjeca
na srpsku skolu... Einstein se je u stvari zvao Ajnstene i bio pravi pravcati
cetnik. A Amerika je u stvari Srbija. Rat je mir.

> [...]
> VEOMA blizak Bosanskoj Crkvi po nekim fundamentalnim ucenjima!
> Sjetiti se samo treba da je i Iran izvornica Maniheizma koji je dio

Ma nemoj? Turci vas zauzeli dzaba? Vi biste ionako presli u islam...
Sto mlatis praznu slamu? Niko ti u to nece vjerovati. Bolje pocni pisati
naucno-fantasticne romane.

A sto se tice Bosnjacke nacije i u nju ukljucene katolike, kako to da ti
ljudi nisu dobrodosli u Bugojno i ostala mjesta otkud su ih "pokretaci
renesanse" protjerali?

> [...]
> naziva na francuskom jeziku i na Bosnjackom za osnovne titule u Bosanskoj
> i Albigeneskoj Crkvi, pa je dosta toga jasnije.

Grb sa ljiljanima je sa JUPITERA, a ti si izgleda sa VENERE. Titule u crkvi
nemaju nikakve veze sa tvojim farbanjem. Ako si musliman onda nemas veze sa
krscanskim crkvama. Pitaj svoga hodzu, ili muftiju.

Y Rapido

Anton P. Milardovic wrote:

> Bogumili JESU sproveli dosta vremena u Bosni, i u jedno vrijeme to je bila
> vjera nacije. Ja sam napisao svoj tzv. "thesis" na Bogumilima, ako vas zanima
> to posljat cu vam vas tekst.

rap: Svakako! Poznato je da su ideologije, religijska ucenja, itd. najcesce
nazivana po svojim autorima. To sto se Bogumili zovu po propovjedniku
Bogumilu, samo jedno od imena tih ideoloskih-religijskih ucenja. Slicna ucenja
su promovirali o obzervirali u Bosni i Hercegovini i Patareni, Manihejci,
Katari, itd. To su sve sinonimi za dosta slicna ucenja, koja su na prelomu
milenija narocito bila promovirana u Juznoj Francuskoj, u gradu Alba
(Albigenezi). I tamo su se propovjednici zvali Bon Hommes, kao i u Bosni:
Dobri ljudi odn. Dobri Bosnjani. To su sve bili Bosnjaci, koji su kasnije
neki prihvatili Katolicanstvo a neki kasnije i Islam, po dolasku (pa i prije
dolaska!) Otomanskog Imperija u Bosnu i Hercegovinu.

Bosnjacka nacija, Bosnjaci, JESU ustvari ti Bogomili, Patareni, Maniheji,
Katari, itd. Svi su oni ustvari preteca onoga sto ce se u Europi kasnije
pojaviti kao Protestantizam, i izvuci Europu iz Mracnjastva Srednjeg Vijeka,
kojeg je odrzavao Vatikan stoljecima. U tom izbavljenju Europe iz mracnog
Srednjeg Vijeka, ucestvovace i znatno ce ga ideoloski potpomoci i mnogi
veoma uticajni RACIONALNI i HUMANISTICKI nastrojeni mislioci medju
Muslimanima (npr. iz Spanije) i Jevrejima.

Patareni, odn. Albigenezi, odn. Katari, odn. Bogumili, su ustvari i nosioci
"krscanskih fundamentalistickih" ucenja, koja su se kosila sa dogmom
Vatikana. Zato nikada nije bio problem Dobrim Bosnjanima niti preci na
Islam. Treba samo uporediti ucenje Kurh'ana i ucenje Bosanske Crkve
Kristiana, pa ce se slicnosti odmah uviditi. Tu pogotovu spada fundament
islama -- Taw'heed -- ucenje o MONOTEIZMU, tj. jedinstvenosti Boga.
Osnov Islama jeste: Bog je jedan (a ne trojedin). Itd.

U Jugoslaviji je ime Bogumil bilo promovirano vjerovatno sto je Bugarska
u pitanju, a to je blizu Srbiji, pa se tako eto, uvaljivala velikosrpska
ideologija, da su i Bogumili, kao bajagi: Srbi. Sve je, bre, bilo Srpsko
u njihovoj propagandi. Naravno, postoje mnoga druga imena za isti
taj pokret, za ta ucenja. Najbliza imena bi bila Kristijani i Dobri
Bosnjani, a sasvim je dosta koristeno i ime: Patareni.

Vatikan ih je iz mrznje zavao: Babuni.

I like that one !

Maksuz selam od Bosnjana.

BorPet

Pa za ime miloga Boga - zar netko ne moze utipkati jednu
od mnogih radova/istrazivanja/nalaza koji pokazuju da
"bogumili" nemaju veze ni sa Bosnom ni sa steccima nego
jedino sa izmisljotinom austrijskih povjesnicara u svoje
svrhe u doba aneksije; onih istih "povjesnicara"-kriminalaca
koji doslovce unistili (smrvili sarkofag na pr) najveceg
bosanskog kralja Tvrtka koji upravo tada otkriven. Pa to
"dubokoumno laprdanje o "bosanskom bogumilstvu" se
vec i Bogu smililo. Potvrde da bosnjacka nacija postoji se
ne moraju traziti u nekakvom bogumilstvu. Bosnjaci su
prezivjeli najmanje tri (3) cetnicka genocida - tako se
postaje i potvrdjuje nacija. Pusa ljubiocima "bogumila"
Boris

to...@wabash.iac.net

[...]

Zapravo, moze se reci da je otkrivanje grcke klasike bez dvojbe utjecalo
na Renesansu koja je u neku ruku pocela ponovnim 'otkricem' grcke kulture.

Velik broj grckih rukopisa sacuvali su u originalu ili u prijevodu
Arapi, od kojih su ovi onda stigli do Europe.

Apsolutno nema sumnje da su Arapi, u jednom periodu povijesti, itekako
znacajno utjecali na Europu i da su doprinjeli tome da je danasnja Europa
onakva kakva jest.

Srecom, to su bili Arapi a ne balkanoidni bosancheroski muslici.

Tony

Martin Graiter

Kao prvo, ja sam pokrenuo temu "Bosnjacka nacija", i to kao prigovor
teoriji o Bogumilima kao precima Muslimana. Ova tema se je vrtila
ovdje sa sve fantasticnijim "dokazima" o postanku Muslimana.

Ja nigdje nisam govorio da su Bosanci Hrvati, niti sam govorio da se
Bosna treba posvojiti sa nase strane. (Da se mene licno pita... Bosna bi se
mogla preseliti u Tihi Ocean, pa bi, eto, i Muslimani kao i Srbi
imali more...)

Sto sam htio reci je da vi Poturice, Muslimani, Bosnjaci, ili kako vam je
drago, NISTE potomci Bogumila, ili nekih drugih "misticnih" i nekrscanskih
naroda. Vi ste jednostavno potekli od Srba i Hrvata, i to najvise od
Hrvata.

Naravno, ovo vama ne odgovara. Ne zato sto se stvarno bojite da cemo vas
mi posvojiti, nego zato sto vi, lopovi, SAMI zelite gospodariti Bosnom.
Najradije ociscenu od Hrvata i Srba. Ali sa nekom zgodnom konstrukcijom
tako da vam i dalje mi placamo racune, a da na neki isto tako zgodan
nacin Srbi zandare po nama. Jel? Kako bi to bilo lijepo... Kao za vrijeme
Tileta, za kojim jos uvijek zalite.

Mislim da ne pretjerivam ako kazem da vas vecina Hrvata smatra kao ono
sto se zalijepi za cipelu kad se covjek proseta parkom. Tako nam ustvari nije
vazno odkud ste postali, kakva vam je boja, ili miris. Samo nas
interesira kako vas se otarasiti.

Problem je u tome sto i nasih ljudi zivi u Bosni. Za njih imamo odgovornost,
pogotovu zato sto je to povijesno hrvatska zemlja. Nije
kao Njemacka ili Svedska, zemlja u koju se ljudima cefnulo radi boljeg
zivota. (Ili da mozda izbjegnu blagodati Titine "najpravednije zemlje na
svijetu", kako su je neki zvali.) Bosna je dio nase hrvatske povijest i
kulture. Nemozemo je napustiti da bi vama Konvertitima zadovoljili.
Bosna nam je susjed, sto cini dogadjaje u njoj vazne i za nas.

E sad, kao sto sam rekao, i nije vazno otkud ste vi nastali. Medjutim,
VI ste poceli pricati bajke o Bogumilima, i to u svrhi dokazivanja kako
ste vi uvijek bili nesto posebno, valjda sa exkluzivnim i unikatnim
pravom na Bosnu. To se i cuje od vasih raznih vodja, kao toboz:
"Hrvati u Hrvatsku, Srbi u Srbiju, a nama Bosna." Bolje se otrijeznite,
jer ce vam netko pocet govoriti "Poturice u Tursku".

Evo vam i savjet u svoj dobronamjernosti: Nemojte se natjecati u nacionalizmu
sa Srbima i Hrvatima, tu trku cete uvijek gubiti. Vi ste kao
nacija "izmisljeni" od onog milog vam Tita, i to svi znaju. Bilo bi vam
pametnije okrenuti energiju na stvaranju kondicija za normalan suzivot sa
najstarijim narodima u Bosni, Hrvatima i Srbima.

Nikome ne imponirate sa suludim pricama o porijeklu Muslimana. Imponirat cete
kad budete dopustili hrvatskim izbjeglicama povratak u njihove domove.

Salaam aleikum! (Eto i ja znam...)

BorPet

Tocno nasih i "nasih" ljudi u Bosni ima i katolika, i Muslimana i ateista.

Problem je da smo nase drage ljude i prijatelje u Hercegovini (i Posavini)
a koji su se borili rame uz rame sa nama - protjerali, ubijali, mucili.
Imam originalne zapise Posavljaka koji, jer su muslimanske vjere, bili
pohapseni u hrvatskoj vojsci, odvedeni u koncentracione logore kraj i u
samom Zagrebu, tamo muceni i zlostavljani i onda "humanitarno"
supirani diljem svijeta - da se otpor Bosne planirano smanji. BP

Paul Jurcic

Martin je napisao izmedju ostaloga:

> [...]
>drago, NISTE potomci Bogumila, ili nekih drugih "misticnih" i nekrscanskih
>naroda. Vi ste jednostavno potekli od Srba i Hrvata, i to najvise od

Osjecaj nacionalne pripadnosti je KULTURNA a ne RASNA kategorija, prema tome
uopce nije vazno otkuda neki narod potice. Ljudi, opcenito, nisu trkaci konji
ili cistokrvni psi da im se zaviruje u pedigre. Etnogeneza je proces stvaranja
nacije koji moze dulje ili krace trajati. Nacija je grupa ljudi povezanih
samobitnom kulturom, razlicitom od ostalih naroda, koja ima svijest i zeli tu
svoju kulturu i bastinu odrzati. Prema tome, Bosnjaci, muslimani ispunjavaju
kriterij nacije, pa zele li to biti nitko im nemoze to zabraniti, bez obzira
sto su u povjesnom smislu tek jucer nastali.

Drugi je problem kakva moze i mora biti Bosna, kao drzava, danas. Sigurno ne
kao replika propale Jugoslavije. Jugonostalgicari svih boja moraju to
shvatiti. Bosna moze opstati kao demokratska federacija (ili cak
konfederacija) ravnopravnih naroda, bez obzira na broj pripadnika pojedinog
naroda. Nikakva majorizacija u politickom procesu ne dolazi u obzir, ako se
zeli da Bosna opstane kao mirna i civilizirana drzava.

Paul.

Armin Karabegovic

G Graiter, A i ostali NOVOKOMPONOVANI,
Odajete dojam jednoga nepismenoga covjeka koi se dokopao computera i
prilike da kaze nesto sto ga drugi ljudi zdravog (NAGLASAVAM ZDRAVOG)
razuma ne bi podrzali a vjerojatno bi ga i u zatvor poslali. Sto ce
reci, srozavate ugled postenih Hrvata koje ja osobno veoma cijenim na
nivo primitivaca. A to je protuusluga i Hrvatskoj i vama samome. Jer
upravo vase teorije su teorije na KOMUNJARSKOM nivou za koje pokusavate
da opteretite jednoga "COVJEKA", g. Jukica. COVJEKA u smislu humanosti,
postenja, COVJEKA koji se mozda ne hvali novokomponovanim odlascima u
crkvu kao ovi novi- na baterije, ali je zato veci vjernik od svih vas
primitivaca upotrijebljenih za fasisticke ciljeve- zato jer se COVJEK
bori za dobrobit COVJEKA, da ljudima bude dobro, a ne da zive u
diktaturi (nije diktatura samo ono sto procitate u zvanicnim glasilima,
nego je diktatura ono gdje ljudi zive tesko zbog uzurpiranja vlasti i
exploatiranja vlastitog, a i drugih naroda). Napadate COVJEKA koji je
inteligentan, posten COVJEK (sto vi niste). Vjerojatno sada iz dosade u
izbjeglistvu u Svedskoj laprdate stvari koje vam lakocom (za vas IQ)
nature vasi nacionalisticki propagatori. Zato bolje si nadjite partnera
za sah. I ubijajte dosadu na manje po okolicu stetan nacin. Jer ovo vase
nema veze ni sa Hrvatstvom, ni sa Jugoslovenstvom, ni sa komunizmom, ovo
odaje dojam fasizma. A postene LJUDE pustite da rade svoj posao. Daj
Boze vise dobrih i postenih ljudi kao g. Jukic.
Jer tada ne bi bilo ovih zlocina koji izvode nepismeni nad nevinim pod
vodstvom fasista.
G. Jukicu svaka Vama cast na postenju i humanosti i neka Vas i dobre
Hrvate cuva BOG.

Armin Karabegovic

Y Rapido

Paul Jurcic wrote:

> [...]
> kriterij nacije, pa zele li to biti nitko im nemoze to zabraniti, bez obzira
> sto su u povjesnom smislu tek jucer nastali.

rap: Ovaj gornji paragraf bi bio cak i demonstracija anti-rasizma i fair play-a
"u Hrvata", da nije zasladjen jednim tipicnim fasistickim zacinom u zadnjoj recenici,
kojim se tvrdi da su Bosnjaci "tek jucer nastali". Bosnjaci su "nastali" jos
prije 1000 godina, a svoju drzavu su imali jos prije Ottomanskog Imperija na
Balkanu, i to skoro 500 godina, sto je skoro 400 godina duze od onoga sto su
Hrvati imali u momentu kada je Ototmanski Imperij potpuno osvojio Bosnu i
Hercegovinu.

> Drugi je problem kakva moze i mora biti Bosna, kao drzava, danas. Sigurno ne
> kao replika propale Jugoslavije.

rap: Jos jedna fasisticka Ante Pavelicevska i Milosevicevska odn. Tudjmanovska
teza, u suprotnosti sa deklaracijom i samih Hrvata u BiH koji su 1992 godine
izglasali suverenost RBiH, i Svjetske zajednice koja je svim svojim pravnim
mehanizmima tu suverenost i priznala -- da bi ona bila ratom unistavana upravo
uz kolaboraciju fasisticke klike iz Zagreba/Gruda, pod rukovodstvom hrvatskom
komunisticko-nacistickog genreala Tudjmana -- kurvinog kopileta Vatikana i
Njemacke.

> Jugonostalgicari svih boja moraju to shvatiti.

rap: Bosna nije nastala kad i Jugoslavija -- Jugoslavija je nastala 1918
godine, a Bosna je nastala skoro 1000 godina prije toga. Tek je druga
Jugoslavija (SFRJ) djelomicno ispravila nepravdu prema Drzavi Bosni, putem
reetabiliranja Republike Bosne i Hercegovine, zahvaljujuci anti-fasisti
Josipu Brozu Titu, jednom vrijednom Hrvatu. Ta ispravka nepravde je
ponovno dovedena u pitanje i pod krvavi noz, pod liderstvom agenta Vatikana
i Njemacke, Franje Tudjmana, egzekutora srpsko-hrvatskog genocidalnog pakta
protiv Drzave Bosne i Bosanskih lojalnih gradjana (ukljucujuci i mnogih Hrvata u
BiH), predominantno Bosnjacke nacije.

Bosna moze opstati kao demokratska federacija (ili cak
> konfederacija) ravnopravnih naroda,

rap: Bosna je i 1990 godine bila definirana u Ustavu i praksom Bosnjacke nacije
potvrdjena kao demokratska drzava -- ravnopravnih naroda -- samo sto se hrvatski
rasizam, fasizam, itd. ne miri sa pomislju da bi Hrvati na istom teritoriju mogli
zivjeti sa ostalim narodima. Zasto samo onda Hrvati danas mogu zivjeti u USA,
Kanadi, i ostalim zemljama, nije mi jasno ?! Da li Hrvati koji zive i na Zapadu,
ustvari samo cekaju nekog svog novog Hitlera da krenu ubijati "nepodobne rase i nacije" ?
To je veliko pitanje, ako se ove ideologije apologetike postupaka Franje Tudjmana
prenesu na ostale dijelove svijeta u kojima zive ti tzv. "demokratizirani Hrvati"?!

Paul Jurcic

Rapido je izmedju ostaloga napisao:

> [...]
>Hrvati imali u momentu kada je Ototmanski Imperij potpuno osvojio Bosnu i

Moja skromna primjedba:

Tocno je da su u Bosni zivjeli ljudi i da je postojala drzavna vlast jos pred
tisucu godina, ali to ne znaci da je to bila bosnjacka ili bilo kakva druga
nacija. Nacionalna svijest i stvaranje nacionalnih drzava je fenomen novijeg
doba i gradjanskog drustvenog ustroja. U feudalizmu nije bilo nikakovih nacija
pa ni bosnjacke. Neugodno mi je da s takvim osnovnim pojmovima moram gnjaviti
postovane sudionike ovoga foruma, ali izgleda da je to nekima ipak potrebno.

Iz konteksta Rapidovog napisa izvadio sam i sljedece, tek da se vidi da on ne
diskutira argumentima nego proizvoljnim etiketiranjem:

>uz kolaboraciju fasisticke klike iz Zagreba/Gruda, pod rukovodstvom hrvatskom
>komunisticko-nacistickog genreala Tudjmana -- kurvinog kopileta Vatikana i
>Njemacke.

Dajte Rapido, molim vas, imajte vise stila i ukusa.

Paul.

Martin Graiter

> [...]

> Bosnjaci, muslimani ispunjavaju kriterij nacije, pa zele li to biti
> nitko im nemoze to zabraniti, bez obzirasto su u povjesnom smislu tek

Kada sam ja, molim te, govorio o RASNOJ kategoriji? Bio sam poslao post
s nazivom "Antropologija" (koji nije imao veze s ovom temom) prije nekoliko
tjedana, i ako se sjecas, ni na koji nacin nisam podrzavao
rasizam! Naprotiv! Kao drugo, ja nisam nikome osporavao pravo da se
osjecaju kao nacija. Zasto sad to meni natukavas?

Ono sto osporavam, i sto je ujedno i tema posta "Bosnjacka nacija" je
bogumilsko porijeklo i druge fantazije koje smo vidili ovdje. Kada smo zivili u
Jugoslaviji (kunem se!) NIKADA nisam cuo za rijec "Bosnjaci".
I bas sam expresivno molio Muslimane da izjasne kakvo nacionalno osjecanje
imaju. Neki su mumljali "Jugoslaven", neki "pa valjda Hrvat", a neki su
se zajapurili i zvali me ustasom i nacistom (???). Kao da je nacionalno
osjecanje nesto bezobrazno? Kao sto smo vidili ovdje, mnogi su se Muslimani
izjasnjavali i kao Srbi.

I sada gospoda Prevrtljivci hoce da nam svima sole pamet o svome porijeklu,
koje moze biti svakakvo, samo ne Hrvatsko i Srbsko. A ni Turci nisu imali
nikavog znacaja za njihovo opredjeljivanje za islam?

I kad im onda netko nesto rece onda "svojata" Bosnu. Ma jeli? Meni se cini da
bas ta gospoda Prevrtljivci svojataju Bosnu. Zasto bi im inace trebali ti
Bogumili, Albigenezi, i pitaj Boga sto? Postoji li ijedan ne-Musliman koji
vjeruje u sve one gluposti sto su nam ovdje servirali? Ni ja, ni iko drugi nije
duzan prihvacati neke fantasticne teorije milo za drago. Jos manje ako je cilj
tih izmisljotina polaganje veceg prava na Bosnu od onih drugih dviju grupa,
Hrvata i Srba. Koji usput receno bas i nisu neki vatreni zagovaraci "Bosanske
nacije".

> [...]

> pojedinog naroda. Nikakva majorizacija u politickom procesu ne dolazi u
> obzir, ako se zeli da Bosna opstane kao mirna i civilizirana drzava.

"Nothing's gonna change my world", a? Nista se ne mora, Paule, samo umrijeti...
Mislim da se vecini mocnika u Bosni tocno fucka sto "mora" ili
"treba" biti. A tako je izgleda i sa silama izvana. Uostalom, gdje ti je
uporiste svih tih lijepih ideja koje spominjes? Ne moze biti kod Plavsicke,
sigurno ne kod "Herceg-mafijasa" (kako ih mnogi ovdje zovu), ali ni kod bivseg
Srbina Alije Izetbegovica. Svakom svoje, to je deviza dana.

Cak je i stranim medijima postalo jasno da Izetbegoviceva Ghetto-teritorija
ne zeli pripadnike drugih naroda na svom prostoru. Niti ozbiljno misli provesti
neku "gradjansku drzavu". Sada toboze izmislja "Bosnjake" koji
su, kao, SVI stanovnici Bosne, i Hrvati i Srbi. Vidi vidi. Znaci moze covjeka
protiv njegove volje ukljuciti u svoju naciju? Ovo je vrlo interesantno
dostignuce socijalnog inzinjeringa?

Da su za to znali nasi preci, nikad se ne bi moralo ratovati. Recimo Napoleon.
Jednostavno proglasi Nijemce Francuzima, i eto! Osvajanje bez
krvi. Ili Hitler. Kaze Poljacima: Sada ste vi Nijemci. Ratovanje nije potrebno!
Mozda je zato Kennedy rekao "Ich bin ein Berliner"?

Samo, nije dovoljno proglasiti nesto pa da to automatski postane istina.
Alija Izetbegovic se proglasava demokratom. Moze se proglasiti i carom Kine,
ipak on to nije, niti ce biti.

Ovo je, nadam se, zadnja rijec o ovoj temi s moje strane. Ipak ovo nije forum
za diskusije o Muslimanima, pa otkud god oni postali. Niti je ta tema
najinteresantnija s prostora Bosne. Ja ni ubuduce necu prihvacati izvrgavanje
cinjenica, ali mi je dosta "Bosnjaka". Neka se lopata zove lopata!
(Shakespeare) I neka se diskutira neka druga tema.

Y Rapido

Martin Graiter wrote:

> [...]

rapido: Sasvim tocno. Bosnjaci su 1000 godina vec formirana nacija na
jugu Europe. Od 10. do pocetka 16. stoljeca u svim pisanim dokumentima
nazivani su po svome nacionalnom imenu. Cesto je sretana rijec
Bosnjani u svim tim dokumentima. Kada je Kraljevinu Bosnu konacno okupirala
Otomanska Imperija, svi Bosnjaci su i dalje u svim dokumentima Otomanske
Imperije takodjer tako nazivani: Bosnjak. Pogledajte autenticne izvore u
raznim bibliotekama i arhivama. To sto su oni cesto vise voljeli da se
nazivaju muslimanima, jeste priroda i Bosnjaka i Islama. Islam u sustini
priznaje postojanje nacija, o tome pise i u Bozijoj finalnoj objavi,
Kurh'anu, ali, muslimani naciju PODREDJUJU Univerzalnosti ljudskog prisuca
na ovome svijetu i u mnogim prilikama naciju i nacionalizam preziru ili
odbaciju. Naravno, to ostali uzimaju kao njihovu slabost i to zloupotrebljavaju,
evo, vidimo na kakve sve nacine, a da o genocidima i ne govorimo. Za vrijeme
Austro-Ugarske Imperije, u Bosni je izlazio i kulturni list "Bosnjak" koji
se bavio pitanjima nacije i nacionalnih interesa i djelatnosti kod
Bosnjaka.

> Ono sto osporavam, i sto je ujedno i tema posta "Bosnjacka nacija" je
> bogumilsko porijeklo i druge fantazije koje smo vidili ovdje. Kada smo zivili u
> Jugoslaviji (kunem se!) NIKADA nisam cuo za rijec "Bosnjaci".

rapido: Bosnjacka nacija je "fantazija" samo onima koji su ili totalno
neobavjesteni, zluradi, lazljivi ili glupi. Bosnjacka nacija je u
hiljadama dokumenata tokom proteklih 1000 godina spominjana i opisivana.
Sto se tice Bogumila i Bogumilstva, to je jedan od naziva za religijsko
ucenje, kojega su stotinama godina slijedili Bosnjaci. Pop Bogumil je
sljedbenik jedne skole u Kriscanstvu, koja je bliska Manihejstvu, Katarima,
Albigenezima, itd. Tako su i ucenja Bosanske Kristijanske Crkve, ustvari
ucenja Kristijanstva koja su promovirali i slijedili Bosnjaci, prije
pada Bosne pod Otomansku Imperiju. Sledbenici Bosanske Crkve su bili
nacionalno Bosnjaci, a religijski su bili ustvari jedni od prvih Protestanata
u Europi, tj. onih Kriscana koji su ODBIJALI diktat Vatikana i Bizanta, tj.
Zapadnog i Istocnog Kriscanstva. Taj diktat su smatrali bogohulnim i
jednostavno samo nastavkom IMPERIJALNE politike odjevene u ruho Krscanstva.
Dakle, Bosnjaci su oni koji su otvoreno konfrontirali teror Vatikana i Bizanata,
tj. upotrebu religije za svrhe oligarhijske vladavine nad narodima. Svaki se
Bosnjak i danas time veoma ponosi! Bosnjaci su eksponirali Vatikan i Bizant
stotinama godina prije Martina Lutera, Calvina, i ostalih Protestanata koji
su se u Europi pojavili kasnije. Uzmimo na primjer Bibliju (Jevandjelje, kako
su je Bosnjaci zvali): Bosanska Crkva je zagovarala da se Bozija sluzba i
sama Biblija ima voditi i postivati na Bosanskom jeziku, a ne na latinskom,
kao sto je diktirao Vatikan. Dakle, Bosnjaci su oni koji su par stoljeca
rekli i prakticirali ono sto je kasnije u Engleskoj jedan protestant rekao:
(parafraziram) "Svaki seoski momak ce u Engleskoj citati Bibliju isto kao
i Papa u Rimu!". Taj Protestant je preveo Bibliju na Engleski jezik i otpoceo
sluzenje Bozije sluzbe na Engleskom jeziku -- da bi kasnije Engleski kriscani
bili ekskomunicirani (ond. prije toga spaljivani, muceni, ubijani, zatvarani,
itd. ... standardnim metodama kojima je Vatikan svojim ideoloskim neprijateljima
lomio kosti i dusu!), a kasnije osnovali svoju vlastitu Crkvu!

> [...]
> osjecanje nesto bezobrazno? Kao sto smo vidili ovdje, mnogi su se Muslimani

rapido: Bosnjaci se u Jugoslaviji nisu mogli izjasnjavati kao Bosnjaci, jer
je to bila takva politicka orjentacija diktirana iz centra moci. Ima tu i
krivice Bosnjaka, nema sumnje, ali, jednostavno je takva situacija bila da je
se njima cak 20 godina poslije 1945 godine bilo zabranjivano da se BILO KAKO
zovu -- pa su sebe oni zvali "neopredjeljenima". Kasnije, pocetkom 1970-tih,
uveden je termin "Muslimanska nacija" -- sto je jedna mega-podvala. O tome,
kasnije.

Bok, Hrvati !

Paul Jurcic

Martin je napisao:

> [...]
>rasizam! Naprotiv! Kao drugo, ja nisam nikome osporavao pravo da se
>osjecaju kao nacija. Zasto sad to meni natukavas?

Ja sumom ti drumom! Procitaj jos jednom moj "inkriminirani" dio posta. Ja
nisam ni eksplicitno niti iplicitno tvrdio da bilo tko podrzava rasizam.
Govorim o teorijama etnogeneze - rasna versus kulturna s obzirom da se
diskutiralo o tome od koga su Bosnjaci nastali. Rasa i rasizam su dva
razlicita pojma.

Pozdrav, Paul

Paul Jurcic

Martin je napisao:

>Kada smo zivili u
>Jugoslaviji (kunem se!) NIKADA nisam cuo za rijec "Bosnjaci".<

Vjerujem ti da nikada nisi cuo za Bosnjacku naciju. Nisam ni ja, jer ona je
kao naziv (sluzbeno ?) nastala tek nakon ovoga rata. Prije su se zvali
Muslimani (sa veliko "M" za razliku od muslimana sa malo "m" sto oznacava
vjeru). "Gospoda prevrtljivci" imaju pravo da se nazivaju kako hoce. Bosnjaci
su prije rata bili isto sto i Bosanci - sinonim - naziv za stanovnika Bosne
bez obzira na nacionalnu pripadnost.

Pozdrav, Paul