Publicity

Ilya Talev

"Ratelband is opposed to the European Union, and

wants to change the constitution to give Dutch law

primacy over EU rules. He calls EU expansion "crazy,"

saying, "we don't need these gangsters, like Bulgaria."

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A43849-2003Jan11.html

Julian Stoev

Ми прав е човека. Много пъти в разговор с хора от ЕС съм им казвал: "Ако
аз бях на ваше място, никога не бих приел Бг на това дередже. Това би
било развращаващо и антипедагогично". С което не искам да кажа, че едно
споразумение за свободна търговия би било неуместно. Също така и
споразумения за защита на инвестиции, .... Затварянето на Козлодуй също
може и трябва да се направи независимо от това дали влизаме или не в ЕС.
България трябва и може първо да се оправи сама. Но се получава така, че
парата отива в свирката, мисли се не за действителните проблеми и
разумните методи за тяхното разрешаване, а за това "какво ще кажат в
ЕС". На ръководни позиции са най-нещастните празноглавци, а не хората
със собствена позиция.

Много би било полезно за Бг ако ЕС каже: Sory, ама в следващите поне 25г
няма начин. И да трябва да се оправяме сами със собствените си глави и
собствените си пари, а не с чужди. Също така мисля, че би било много
разумно да се върнат визите за Бг, но да се нормализира работата на
посолствата. Това го казах още някога при махането на визите.

--JS
--
To contact me by personal email, please write to j_h_stoev at yahoo dot com.
And don't expect quick reply.

Radostina Zlatanov

"Julian Stoev" <st...@deadspam.com> wrote in message

> [...]
> разумните методи за тяхното разрешаване, а за това "какво ще кажат в
> ЕС". На ръководни позиции са най-нещастните празноглавци, а не хората

Евала, Юлиане, и аз така мисля, ама кой ни пита...
Аз не мога да си отговоря на въпроса каква полза изобщо би имал ЕС от нас.
Това едно. Второ, не мога да разбера защо продължават да ни отпускат
заеми/помощи,
които пропадат без следи.

> [...]
> разумно да се върнат визите за Бг, но да се нормализира работата на
> посолствата. Това го казах още някога при махането на визите.

А да си спомняш случайно, че едва не ни линчуваха тогава двамата с тебе по
този повод?:-)

K.J. Jacobs

"Julian Stoev" <st...@deadspam.com> schreef in bericht

The title and the original message were in English language.
Why do you reply in Bulgarian language?
It is to my opinion very impolite.
I'm very interested what your reaction is, but can't read it. So you make it
impossible for me to react.
The end of your message is strange enough in english again.

K.J. Jacobs

Emil Petkov

Radostina Zlatanov wrote:

> А да си спомняш случайно, че едва не ни линчуваха тогава двамата с
> тебе по този повод?:-)

Pak ste q dokarali do tam. Edinia v Dalechnia Iztok, drugata v Amerika --
filosofi mi se izvydili.

E.P.

Emil Petkov

K.J. Jacobs wrote:

> [...]
> make it impossible for me to react.
> The end of your message is strange enough in english again.

A typically Dutch remark :)))) LOL Why don't you look at the mirror more
carefully?

E.P.

Dimitar Bojantchev

K.J. Jacobs <k.ja...@hccnet.nl> wrote:

> [...]
>impossible for me to react.
>The end of your message is strange enough in english again.

Unfortuntaly, I have to assure you that there was absolutely nothing
thoughtful being said. The general idea was -- we're all fools -- we
deserve to be discriminated, the old visa regime is what we deserve.
The only thing was that it wasn't exactly clear what "we" really
meant. Some people generalize their own Kafka's view on the
surroundings as the norm. But it isn't...

D.

Dimitar Bojantchev

In article <avu270$i052g$1...@ID-41250.news.dfncis.de>,

Hmm, being polite will not diminish your stature as the guy who
(thinks he) knows it all... Just try for a change, you may discover
something new.

D.

Dimitar Bojantchev

Prochetoh statiyata. Choveka e nai-obiknoven i dolnoproben populist.
Neshto m/u David Duke, Jirinovski i Heider... Da govori za Bulgarskite
"gangsteri" i da propusne, che za vseki edin ot tyah ima pone trima
svestni hora, koito rabotyat za Netherlands e tunko prikrit rasizum.
Istoriyata obache pokazva, che ot Hitler nasam, takiva mijiturki si
ostavat mijiturki do krai na politicheskata scena.

D.

In article <BVpU9.7453$Qr4.7...@newsread1.prod.itd.earthlink.net>,

Julian Stoev

K.J. Jacobs wrote:

> The title and the original message were in English language.

Most of the subject lines in s.c.b. are in English. I think the reason
for this was explained to you or somebody else. It was some time ago,
so I will repeat - most usenet software has more problems with CP1251
encoding in subject line.

> Why do you reply in Bulgarian language?

Because this is the newsgroups soc.culture.bulgaria and because my
English is not perfect and I am not able to explain myself as well in
English.

> It is to my opinion very impolite.

I don't think so. But I am ready to accept your point of view if you
can point me some Internet guideline, which I have violated. Can you?

> I'm very interested what your reaction is, but can't read it. So you
> make it impossible for me to react.

There are many, many reactions on Usenet, which would be interesting
for me too, but because I don't speak all the languages on this planet,
I am not able to read and understand them. And I am humble not to
complain to the people speaking their own language among themselfs,
that I don't understand them.

> The end of your message is strange enough in english again.

Yes, it is named a "signature". I am obliged to include it in my
posts by the terms of service provided by deadspam.com

> K.J. Jacobs

Please, don't be offended. I think I act in accordance with the usenet
rules and in this case you are wrong. Correct me if I miss something.

-- JS

Julian Stoev

Radostina Zlatanov wrote:
> А да си спомняш случайно, че едва не ни линчуваха тогава двамата с
> тебе по този повод?:-)

Като гледам пак сме под огъня на единия калифорниец... Аз отивам да
залегна в окопа. Вие там се оправяйте по калифорнийски... ;)

--JS

Chorbalan

Radostina Zlatanov wrote:

> "Julian Stoev" <st...@deadspam.com> wrote in message
>
> Евала, Юлиане, и аз така мисля, ама кой ни пита...

Dobre che nikoi ne vi pita vas, iurodite..

> Аз не мога да си отговоря на въпроса каква полза изобщо би имал ЕС от нас.
> Това едно.

Za BG vaprosa e tochno obratnia i tova e vajnoto za balgarite.

>.. Второ, не мога да разбера защо продължават да ни отпускат

> заеми/помощи,
> които пропадат без следи.

Mi da ti pomogna s misleneto che da razberesh - kato im stanesh dlajnik,
kolkoto poveche si vatre, tolkova poveche im igraesh po gaidata..

Da be, zapadna Evropa i Japan sled voinata se opraviha tochno sas svoi pari..
Ako neshtata se praveha po vashia ( tap ) nachin, niamashe da ima banki.

Nicolas M Kostoff

"Julian Stoev" <st...@deadspam.com> wrote in message

> Ми прав е човека. Много пъти в разговор с хора от ЕС съм им казвал: "Ако
> аз бях на ваше място, никога не бих приел Бг на това дередже.

Но виж, разни дребни чикиджии като Илия Талев или Юлиян Стоев - тях да, би
приел.

Н К

Nicolas M Kostoff

"Radostina Zlatanov" <no....@thank.you.com> wrote in message

> [...]
> Аз не мога да си отговоря на въпроса каква полза изобщо би имал ЕС от нас.
> Това едно. Второ, не мога да разбера защо продължават да ни отпускат

Точно така, "нито цент за България", бе написал любимият ти Мартин М.

Н К

Nicolas M Kostoff

> [...]
>
> Because this is the newsgroups soc.culture.bulgaria and because my
> English is not perfect and I am not able to explain myself as well in

And by no means because he is a former bulgarian.

He hates his people and his country. He thinks he was born in a pigsty, his
mother and his father were swine. That is all about Julian, Ilya Talev and
Radostina Zlatanov. ANd some more.

N K

Grigor Gatchev

"K.J. Jacobs" <k.ja...@hccnet.nl> wrote in message news:<avtufs$7bk$1...@news.hccnet.nl>...

> [...]
> impossible for me to react.
> The end of your message is strange enough in english again.

Well, this is a Bulgarian newsgroup, after all. I agree that switching
the thread to Bulgarian may be a bit impolite to the English-only
readers, but such a thing may be expected in a non-English NG.

If you believe that you need this message translated, just ask. You
will get some picking from some trolls, but also the help of the
normal people around. (Hint: in most cases you haven't lost much from
not reading it.)

Anri Erinin

Radostina Zlatanov wrote:
> Аз не мога да си отговоря на въпроса каква полза изобщо би имал ЕС от нас.

От Вас? Никаква.

Radostina Zlatanov

"Nicolas M Kostoff" <n.kostof...@is-bg.net> wrote in message

The only one that hates everything and everybody is you.
The envy is consuming your brain cells (the ones that are still left
intact...)

> N K

Radostina Zlatanov

"Anri Erinin" <spamme...@rambler.ru> wrote in message

Radvam se, che pone vednqj sme na edno i sqshto mnenie. :-)

Julian Stoev

Nicolas M Kostoff wrote:
> Точно така, "нито цент за България", бе написал любимият ти Мартин М.

Мога да уточня : Нито цент за България, ако и докогато дори един цент
има опасност бъде "усвоен" от такива като теб. Това няма да е от полза
за никого в Бг и е многократно доказано хвърляне на пари на вятъра.

--JS

Julian Stoev

Nicolas M Kostoff wrote:
> Но виж, разни дребни чикиджии като Илия Талев или Юлиян Стоев - тях
> да, би приел.

Много ми става гот като напишеш някоя простотия от този тип. Все едно
пак те виждам как хапваш сладко френско сиренце с бира... като едър
чикиджия. :)

--JS

Julian Stoev

Не ти ли се струва, че има вероятност да не си компетентен по въпроса. И
по принцип не мога да разбера защо по всичко изглежда го приемаш лично.
Айде, Ники Костов е доказан микроцефал с изначално първосигнални
реакции, особено когато е пиян. За теб бях останал с впечатлението, че
си способен и на по-сложни логически умозаключения.

--JS

Radostina Zlatanov

> Много ми става гот като напишеш някоя простотия от този тип.

Душевен оргазъм един вид.
Така де, да се принизим до речника на уважаемия НК.

Въпреки всичко да кажа и аз "Благодаря" за ФСБ.

Kamen Penev

Chorbalan wrote:

> [...]
>

> Da be, zapadna Evropa i Japan sled voinata se opraviha tochno sas
> svoi pari.. Ako neshtata se praveha po vashia ( tap ) nachin,

Posledno, Z. Evropa opraviha li se s pari nazaem ili stanaha dlyzhnici na
zaemodatelite i igrajat po tjahnata gajda? A ako e i dvete, kakyv e
problemyt s igraneto po chuzhda gajda?

Pomogni mi s misleneto, ako obichash. ;-)

Kamen Penev

Chorbalan wrote:

> [...]

Posledno, Z. Evropa opraviha li se s pari nazaem ili stanaha dlyzhnici na

zaemodatelite i igrajat po tjahnata gajda? A ako e i dvete, kakyv e

problemyt s igraneto po tazi gajda?

Pomogni mi s misleneto, ako obichash.

wink.gif

Kamen Penev

Julian Stoev wrote:
> пак те виждам как хапваш сладко френско сиренце с бира... като едър

Kakyv e tochno problemyt sys sirene+bira?

Julian Stoev

Не бе, нема никакъв проблем. Всичко си е тип-топ... по калифорнийски
почти. ;)
Манджа с грозде... к'во толкова? И всичко това - от един дзифтарлък.

--JS

Dimitar Bojantchev

Vnimavai da ne ti servirat piza s ananas, kakto pravyat tuk...

D.

Julian Stoev

Dimitar Bojantchev wrote:
> Vnimavai da ne ti servirat piza s ananas, kakto pravyat tuk...

Виж, като оставим настрана кучешкото, аз съм опитвал невероятни
комбинации като бира + уиски (нарича се "бомба коктейл") със салата от
домати+диня+киви+ягоди+кисело_мляко+банан+ананас+компот+грозде
Бе явно каквото е имало на съседния пазар, това са сложили...
Подобни неща съм опитвал около веднъж месечно. Не мож' ме изплаши и
изненада. Но бира със сирене насред София и по собствена воля, това няма
аналог....

--JS

Kamen Penev

> Не бе, нема никакъв проблем. Всичко си е тип-топ... по калифорнийски
> почти. ;)

Mozhe po kalifornijski, a mozhe i po britanski:

http://www.eatanddrink.co.uk/Cheese_Dairy/Cheese_drink_recommendations.asp

> Манджа с грозде... к'во толкова?

Ti javno ne si jal mandzha s grozde. Obadi mi se kato idvash kym Los Angeles
da ti napravja Marokanski Gjuvech.

Julian Stoev

Kamen Penev wrote:
> Mozhe po kalifornijski, a mozhe i po britanski:
> http://www.eatanddrink.co.uk/Cheese_Dairy/Cheese_drink_recommendations.asp

"new ground-breaking cheese and drink recommendations for the British
nation".

Хората са явни майтапчии... :) Пък и британската кухня е световно
известна като една от най-лошите, така че дори и на сериозно няма начин
да ме впечатлиш с тях.

"with the aim of raising awareness of the variety and diversity of
*****British***** Cheese"
"Christmas and New Year celebrations are the ideal time to be
***innovative*** with the food and drink"

> Ti javno ne si jal mandzha s grozde. Obadi mi se kato idvash kym Los Angeles
> da ti napravja Marokanski Gjuvech.

Но не е в това работата. Цялата система на Костов тогава беше базирана
на "авантата е чиста печалба" като основен жизнеопределящ принцип. Манов
каза "черпя по една бира". Костов усети изкусителния дъх на далавера и
си поиска най-скъпото сирене. Манов го изчака да му го донесат и му
заяви, че няма да му купи съответно вино. Дзифтарът ИТ специалист на
републиката не можа да се бръкне за една чаша вино и плюска френско
сирене на аванта с немска бира.

За ядене, ял съм и доооооста по-странни неща от твоите най-смели
фантазии и най-цицийските изпълнения на Костов. Ако ти минаваш насам,
свирни и ще ти подсигуря доста по-силни усещания. Ако продължаваш да ми
се правиш на интересен и ме ядосаш, ще те закарам на риба с миризма на
амоняк от която сълзи ти текат и жив октопод в сос от червени люти чушки
вместо десерт да си го хрупкаш като ябълка и да ти мърда в стомаха
половин час. Ако ти си готов да си платиш, имам и още по-ужасни идеи, но
някои от тях са буквално риск за живота - примерно могат да съдържат
ботулин. Фактически ще поставиш живота си в ръцете на готвача. Ако той
сбърка, твоите мускули се парализират, ти си оставаш в съзнание, но
поради парализата не можеш да дишаш и се задушаваш бавно както си в
съзнание като риба на сухо. Противоотрова няма, не се надявай. А грешки
стават и то не много рядко. При влизане в ресторанта ще можеш да
прочетеш с големи червени букви на 10 езика какво рискуваш. Не вярвам
след това и някаква застраховка да изплатят на семейството ти.

--JS

Kamen Penev

> Хората са явни майтапчии... :) Пък и британската кухня е световно
> известна като една от най-лошите, така че дори и на сериозно няма начин
> да ме впечатлиш с тях.

Vizh sega, gornoto mi beshe na vyrha na googlata. Ne mi se rovi
po-nadylboko, a i njama smisyl. Tezi neshta ne se reshavat ot avtoriteti. Az
njama da chakam da dojde njakoj parizhki chef da mi razreshi da si pija
birata sys sirene i bjaloto vino sys svinski cheren drob. Kakto mi e kef,
taka shte si gi pija. Napr. mnogo obicham bira (njakoi vidove) s limon.

Angeles

> За ядене, ял съм и доооооста по-странни неща от твоите най-смели
> фантазии

Ama izobshto ne stava vypros za smeli fantazii, be! _Ti_ shte iskash
dopylnitelno ot mojata mandzha s grozde, kakto vsichki, koito sa ja opitvali
do sega.

> [...]
> прочетеш с големи червени букви на 10 езика какво рискуваш. Не вярвам
> след това и някаква застраховка да изплатят на семейството ти.

E, za shtastie, tova ne mozhe da se poluchi ot sirene s bira, nito ot
marokanski gjuvech.

Ajde nazdrave i nedej da robuvash na dogmi, osobeno v kulinarnoto iskustvo.

Kamen

Julian Stoev

Kamen Penev wrote:
> [...]
> birata sys sirene i bjaloto vino sys svinski cheren drob. Kakto mi e kef,
> taka shte si gi pija. Napr. mnogo obicham bira (njakoi vidove) s limon.

Виж сега и аз да ти кажа пак. Не се съмнявам, че на този бял свят има
хора които биха яли и лайна с праз.

Щом си плащаш, еж к'вото ти е кеф. Обаче ще си отнесеш съответния бъзик
за това, ако ми паднеш на сгода. ;) И да ти е сладко!

> Ama izobshto ne stava vypros za smeli fantazii, be! _Ti_ shte iskash
> dopylnitelno ot mojata mandzha s grozde, kakto vsichki, koito sa ja opitvali
> do sega.

Съмнявам се, че ще е така. Аз досега избягвам да влизам дори в китайски
ресторанти по принцип. Описаните от мен ястия съм ги ял след дълги молби
и увещания и нямам ни най-малко намерение следващия път да ги ям доброволно.

> E, za shtastie, tova ne mozhe da se poluchi ot sirene s bira, nito ot
> marokanski gjuvech.
> Ajde nazdrave i nedej da robuvash na dogmi, osobeno v kulinarnoto iskustvo.

Не става дума за кулинарни догми. Няма да повтарям това, което писах в
предишния пост и което ти си изрязал.

--JS

Dimitar Bojantchev

Julian Stoev <st...@deadspam.com> wrote:

>Виж, като оставим настрана кучешкото, аз съм опитвал невероятни
>комбинации като бира + уиски (нарича се "бомба коктейл") със салата от

Da, bira s whisky mi zvuchi otvratitelno (ne sum opitval), no neshto
otvratitelno, koeto ne go namiram za takova e vodka + vino... Vinoto
aromatizira vodkata, a vodkata podsilva vinoto -- proporciite sa
vupros na "vkus"... Zvuchi perverzno, no WTF...

M/u drugoto ne obicham Koreiska kuhnya, no Kitaiskata... ...samo deto
ya otryazah poradi tova, che se debelee zverski ot neya. 10000 calorii
na yadene... Sekreta, deto nie yavno sme go propusnali e, che
Kitaicite yadat edna deseta ot tova koeto ni se podnasya v tukashnite
Kitaiski restoranti...

D.

Julian Stoev

Dimitar Bojantchev wrote:
> [...]
> aromatizira vodkata, a vodkata podsilva vinoto -- proporciite sa
> vupros na "vkus"... Zvuchi perverzno, no WTF...

Звучи като абсолютен боздуган и рецепта за тежък главобол и моментално
влизане под масата. Мога да ти предложа малко по-лош вариант - водка +
газирано вино тип "шампанско". А освен това не мога да се сетя точно за
името на коктейла, но май съм пил червено вино + уиски един път. Ако
виното не е супер сухо и уискито е различно от оригинален черен Джони,
на следващия ден ще ти се иска да изпиеш целия аспирин от някоя аптека
или да си продадеш душата на дявола за малко облекчение на болката.

> M/u drugoto ne obicham Koreiska kuhnya,

Напълно те разбирам и изобщо не агитирам никого. Единсвеното нещо което
консумирам с удоволствие е чисто месо от свински врат което се пече
почти без никакви подправки. Но това си класика.

> [...]
> sme go propusnali e, che Kitaicite yadat edna deseta ot tova koeto ni
> se podnasya v tukashnite Kitaiski restoranti...

Обикновено тези огромни менюта са за 10 човека и се предполага, че тези
10 човека ще си поръчат 3-4 различни порции и ще ги ядат заедно. Но по
принцип аз не си падам по техните вкусове. В момента в който ми поднесат
панирани мръвки поляти със сладко-кисел сос и ми иде да убия някого.

--JS

Elko Tchernev

Dimitar Bojantchev wrote:

> [...]
> aromatizira vodkata, a vodkata podsilva vinoto -- proporciite sa
> vupros na "vkus"... Zvuchi perverzno, no WTF...

Hubavata kombinacija e (zabravil sym j imeto, maj beshe bozdugan ;)
cherveno vino s brandy - poluchava se (pochti) portwein. A vodka + vino
e 2/3 ot kafeto po kazashki: silno kafe (espreso), vino i vodka. Mnogo
osvezhava ;)
I want to be a nothing-knower, Elko Tchernev
a little ant on any hill; etc...@cs.umbc.edu
for time is dead, the sun is over www.gl.umbc.edu/~etcher1
and there is nothing left to kill.

Emil Petkov

Az da kazha (nali vsichko znam -- inache tova tuk e syvsem nekompetentno,
zashtoto ne sym bil tam):

Na 2rata lqtna sreshta na SCB prez 2002, prisystvali Kostoff i Julian.
Vtoria se uchudil kak mozhe pyrvia da zamezva na birata sys nqkakvo tam
(izleze frensko) sirene. I ottogava, kato nasybere dostatychno zlych,
napomnq za sluchkata. Spored nego tova e izkliuchitelno neiziskano i proqva
na losh vkus i nevyzpitanost, koqto osigurqva na dushata na izvyrshitelq
nqkolkoeonovo pyrzhene v adskite tigani.

E.P.

Emil Petkov

Kamen Penev wrote:

> Ti javno ne si jal mandzha s grozde. Obadi mi se kato idvash kym Los
> Angeles da ti napravja Marokanski Gjuvech.

Tova e mnogo vkusno. Osobeno sys kus-kus i iadki i susheni plodove.

E.P.

Julian Stoev

Emil Petkov wrote:
> [...]
> izkliuchitelno neiziskano i proqva na losh vkus i nevyzpitanost,
> koqto osigurqva na dushata na izvyrshitelq nqkolkoeonovo pyrzhene v

Абе не знам дали ти прави впечатление, ама ИТ специалиста на
Републиката си мълчи като насран като стане дума за това - доста рядко
срещано явление при обхваналата го в последните месеци
"словодиария" (Copyright - NK).

Сиреч, той самия знае много добре какво е направил и защо го е направил
и че общо взето не е трябвало да го прави... ;)

--JS

Chorbalan

Julian Stoev wrote:

>...... салата от

> домати+диня+киви+ягоди+кисело_мляко+банан+ананас+компот+грозде
> Бе явно каквото е имало на съседния пазар, това са сложили...

Zabravi gotinia lut sos s koito se polivat tezi salati !
Prasti da oblijesh :-P.
Biah si za Nova Godina v Asia - golem kef: carrot cake & curry pufs !

Stoil Marinov

"Julian Stoev" <st...@deadspam.com> wrote in message news:b0043d$kaok7$1...@ID-23001.news.dfncis.de...

По вкусу, по цвету - товарищей нету.

Или както казва баба ми - Всеки си е башка луд.

Стоил

> --JS

Kamen Penev

"Emil Petkov" <emil....@usa.net> wrote in message

Yessirreebob! Po zakon e s kus-kus. Sakyn da ne go opitate s pilaf, che The
Food Police (TM) shte vi razsipe! ;-)

Anri Erinin

Аз публично признавам своята некомпетентност по много широк кръг въпроси.

Обаче, хайде да поразсъждаваме.

Каква беше ПОЛЗАТА на западните немци от източните провинции. Очевидно -
отрицателна - по най-груби сметки, до сега Източна Германия е струвала
на Западна между 30 и 50 милиарда (марки). Е, и? Дадоха ги. И ще
продължат да дават - до колкото си спомням даже въведоха специален данък
за целта.

Така че, ПОЛЗАТА на ЕС от нас е същата каквато имат французите от
португалците и холандците от гърците.

Даже в реалния свят, не всичко се измерва с пари.

Ако видиш, че съседът ти гладува, или има други проблеми няма ли да
помогнеш? Или и на него ще кажеш "оправяй се сам", не си ми нужен, нямам
ПОЛЗА от теб?

Човекът е стадно животно. И по природа му е присъщо да се обединява, а
не да се разделя.

А?

Radostina Zlatanov

> [...]
> на Западна между 30 и 50 милиарда (марки). Е, и? Дадоха ги. И ще
> продължат да дават - до колкото си спомням даже въведоха специален данък

Анри,
това е съвсем различен случай.
Все пак говорим за една държава, която беше изкуствено разделена.
Все едно София да отпуска пари на Мало Конаре.
Немците много добре знаят защо ги дават тези пари, т.е. правят добро
вложение.

> Така че, ПОЛЗАТА на ЕС от нас е същата каквато имат французите от
> португалците и холандците от гърците.

Разбира се, че имат полза.

> Даже в реалния свят, не всичко се измерва с пари.

А кой е казал, че ползата е само пари?
Може да е послушно правителсво,
експлоатация на природни богатства,
печелене на влияние и куп други неща.

> Ако видиш, че съседът ти гладува, или има други проблеми няма ли да
> помогнеш?

Естествено, че няма.
Да не искаш да ми кажеш, че в България хората издържат и съседите си?

> Или и на него ще кажеш "оправяй се сам", не си ми нужен, нямам
> ПОЛЗА от теб?

Ще помогна на този, който аз реша и преценя.
Ти си в дълбока заблуда, ако мислиш, че отпуснатите заеми са от желание за
помощ и добронамереност. ВИНАГИ има някаква полза.
А не е чак толкова страшно да се оправяш сам.
Най-много да научиш нещо....

Julian Stoev

Anri Erinin wrote:

> [...]
> Германия е струвала на Западна между 30 и 50 милиарда (марки). Е, и?
> Дадоха ги. И ще продължат да дават - до колкото си спомням даже

По други сметки E.G. e струвала даже повече. Затова сега Германия е
"deep in shit" в икономическо отношение. Всъщност Германия е един много
добър отрицателен пример за това как пари _не_ трябва да се дават. Но
както казва Радост, те са малко по-различен случай, все пак те бяха една
разделена държава. Човек може да ги разбере.

> Така че, ПОЛЗАТА на ЕС от нас е същата каквато имат французите от
> португалците и холандците от гърците.

Ооо... там работата също е много по-дебела. С португалците има
икономически и други взаимоотношения от векове. Понеже бях там това лято
и мога да ти кажа - те са единствената нация в Европа за която съм се
убедил, че говорят по-добре френски от английски. Какви къщи дворци има
само из хълмовете на 25-30 км от Лисабон ... шапката ти пада. Частни
имения. И ми беше много интересно да следя реакциите на французойката с
която се мотаех там. Предишния ден тя направи на 2 стинки Ещорил от фр.
гледна точка. Обаче при разходката в провинцията, само гледаше с широко
отворени очи и си траеше.

Аз обаче искам да ти обърна внимание не толкова върху това какво ЕС може
да спечели от Бг - има за и против. Аз искам да ти обърна внимание и
върху това какво Бг печели и губи от ЕС. Печели пари, някакво ноу-хау...
Но кой печели от тези пари? Да, по веригата на потреблението те достигат
до много хора в Бг. Наличието на такива "лесни пари" обаче има
развращаващ и силно корумпиращ ефект върху държавната едминистрация.
Тези пари правят възможно продължаващото същестуване на държавната
администрация в раздутия й и неефективен вид. Администрацията в момента
взима своя дял при разпределянето на тези пари, което не става на
напълно пазарни принципи. Няма стимул за реформиране и намаляване на
държавната машина и областите в които тя се меси. Създава се някаква
държава мастодонт, в която не се разбира кой пие и кой плаща и на кого
плаща.

> [...]
> съседът ти гладува, или има други проблеми няма ли да помогнеш? Или и
> на него ще кажеш "оправяй се сам", не си ми нужен, нямам ПОЛЗА от

Даването на пари на съседа има смисъл само ако той има сили да ги
използва и общо взето би си помогнал и сам, но това би му отнело повече
време. Освен това за него ще е полезно да знае, че парите винаги идват
от някъде и някой трябва да ги заработи. В този смисъл най-добре е да се
дават заеми на съседа. Ако той не може да върне един заем, по-добре да
не му се дават пари за развитие. От икономическа гледна точка съседът
няма никаква полза и да е заринат в пари и около него ходят медицински
сестри по монокини или даже без никакви *кини, ако той е на инвалидна
количка до живот. Няма никаква файда. Пари трябва да бъдат дадени на
неговите деца и роднини с цел те да могат да се погрижат за него, ако
вече не са го направили.

В Бг има един много голям проблем, който я различава от много други
страни, като гледам вече сме по-зле _даже_ от Русия. Няма сериозна и
можеща предприемаческа прослойка. А изглежда никога не е и имало. Това
което в момента изпълнява ролята на "бизнесмени" са разни жалки
некадърни отрепки. Тяхното съществуване в момента се удължава от трохите
падащи от разни евро-фондове. Техните тлъсти задници за запушили пътя на
малкото наистина кадърни и предприемчиви хора, които биха имали полза от
тези пари и биха и допринесли за обществото.

Dimitar Bojantchev

Mnogo tochen analiz.

D.

Radostina Zlatanov

Ne samo che ne e tochen, ami i niama nishto virano v nego.

Radostina Zlatanov

> Аз обаче искам да ти обърна внимание не толкова върху това какво ЕС може
> да спечели от Бг - има за и против. Аз искам да ти обърна внимание и
> върху това какво Бг печели и губи от ЕС.

Ето това вече е разговор.
Ако, разбира се, хората имат желание да си размърдат мозъците,
да си отговорят на тези въпроси и да си направят сметката.

> Печели пари, някакво ноу-хау...
> Но кой печели от тези пари? Да, по веригата на потреблението те достигат
> до много хора в Бг.

Ти явно си по-голям оптимист от мен.
Аз мисля, че тези пари достигат до _някои_ хора и изобщо не влизат в
обръщение.
Кражбата е станала втора същност на българина.
Намират го за нещо съвсем естестевено.
Ако не крадеш, си глупак, долу-горе такова е мисленето...

> [...]
> държавната машина и областите в които тя се меси. Създава се някаква
> държава мастодонт, в която не се разбира кой пие и кой плаща и на кого

Това е само едната страна. Има и други:
- отваря се вратата за злоупотреби и безотчетност
- създава предпоставки за послушно и подкупно правителство
- позволява диктат на условия отвън, все пак тези, които дават парите ги
дават срещу нещо

> [...]
> малкото наистина кадърни и предприемчиви хора, които биха имали полза от
> тези пари и биха и допринесли за обществото.

Знаеш ли защо скачат като ужилени срещу нас?
Ами защото ножа опира в кокала.
Вместо да получават пари наготово, ще им се наложи да работят.
Вместо да чакат директиви, ще бъдат принудени да взимат решения и да се
оправят сами.
Ние внасяме смут и паника в душите им.
Напомня ми с нещо на Shawshank Redemption ( великолепен филм по мое
мнение) - когато пускаха старите затворници на свобода, те не можеха да се
адаптират към новия начин на жовот, защото през целия си съзнателен живот
бяха свикнали да искат разрешение да отидат до тоалетна, да им носят
храната...

Та така.

P.S. Btw, Митко, какво имаш против пица с ананас?

vitanov

"Dimitar Bojantchev" <dim...@pontix.com> wrote in message

> Mnogo tochen analiz.
>
> D.

Ne sam mnogo siguren. Ima niakolko stada v SCB, koito
reshitelno ne se obediniavat. Dori se razediniavat.
Povecheto primati imat sashtata harakteristika.

Ted

Dimitar Bojantchev

Analiza na Anri e absolyutno tochen. Faktite go pokazvat. Osven ako ne
smyatash, che byurokratite v Brussels, kolkoto i naivni da ti
izglejdat prez izkrivenata Balkanskata prizma na razsujdenie, sa
po-golemi glupaci ot teb i ot men. Ne sa. Tryabva da se misli na edna
po-visoka povurhnost. Kazano po nashenski, globalno. Tova koeto e dnes
nyama da e utre. Tam pone mislyat strategicheski, zatova sa napred.
Problemite, koito teb i Yulian vi muchat sa chisto takticheski. Toest,
razreshimi i vremenni. Predi da apostrofirash po refleks, poemi
dulboko duh i pomisli za tri minuti ili malko poveche... :-)

D.

Dimitar Bojantchev

vitanov <vit...@shaw.ca> wrote:

>"Dimitar Bojantchev" <dim...@pontix.com> wrote in message
>обединява, а

>Ne sam mnogo siguren. Ima niakolko stada v SCB, koito
>reshitelno ne se obediniavat. Dori se razediniavat.

Da se razedinyavat, kogato doide do futbol i drugi sportove.
Prekrasno, pone v tazi sfera. Globalniya svyat ne protivorechi na
selski razdeleniya v nesushtestveni oblasti -- dali shte e San
Francisco sreshtu Dallas, Barcelona sreshtu Milan, ili Levski sreshtu
CSKA, tova e za zahranvaneto na strastite, primitivna, no vajna chast
ot choveshkata dusha. Az sushto imam svoite pristrastiya v tova
otnoshenie. Po-vajno obache e ostanalata chast. Edva li e taina za
nyakogo na tazi faza, che blizkoto budeshte na B-g (za dalechno ne
moga da govorya, tui kato ne sum filosof) shte se opredelya ot
vliyanieto na Evropeiskite strukturi. Tova e dobro reshenie, no oshte
poveche, to ne podleji na objalvane ot krivo-razbrali nacionalisti i
filosofi ot Balkansko-nashenska poroda. Vijdame go s valutniya Bord,
vijdame go s mitnicite, vijdame go i v drugi oblasti. Kervana si
vurvi, dokato nyakoi... ...vdigat shum.

D.

Nicolas M Kostoff

"Julian Stoev" <st...@deadspam.com> wrote in message

Има една поговорка - "de gustibus non est disputandum" (извинете латинския ми).
За мен проблемът "сирене и бира" е решен още от древните римляни. Явно, докато
решението пробие дебелата ти глава ще са нужни още 2000 години.

Юлияне, това е втори случай през последните месеци, в който проявяваш
безпределна глупост. Първият беше идеята, че разговорите по GSM в България ще са
по-евтини от тези по линиите на БТК за небезизвестната г-жа не-Стоева.

Н К

ПП Историята бира-сирене има и още един момент, който се налага да обсъдя, но
засега изчаквам.

Н К

Emil Petkov

"vitanov" <vit...@shaw.ca> wrote in message

> Ne sam mnogo siguren. Ima niakolko stada v SCB, koito
> reshitelno ne se obediniavat. Dori se razediniavat.
> Povecheto primati imat sashtata harakteristika.
>
> Ted

Ima i edin star myzhkar s pobelqla veche kozina, kojto se chudi na koe ot
tezi stada da byde po-napred vodach, ama te stadata i haber si nqmat ot tazi
rabota, zashtoto otdavna sa go pensionirali ;)

E.P.

Anri Erinin

Radostina Zlatanov wrote:

> Кражбата е станала втора същност на българина.
> Намират го за нещо съвсем естестевено.
> Ако не крадеш, си глупак, долу-горе такова е мисленето...

Ти към коя от двете категории спадаш?

Anri Erinin

vitanov wrote:

> обединява, а не да се разделя.

> Ne sam mnogo siguren. Ima niakolko stada v SCB, koito
> reshitelno ne se obediniavat. Dori se razediniavat.
> Povecheto primati imat sashtata harakteristika.

Малко дуалистика. Самото разделение е функция _и_ предпоставка за
обединение. Аз не виждам противоречие в горната фраза и ще се опитам да
я обясня:

Независимо от "стадността", във всяка група действа и основния закон на
еволюцията - законът на Дарвин. Винаги има някой който "клати лодката" с
цел обединяване на стадото под негово ръководство. И понеже не сме в
доисторически времена, когато този въпрос се е решавал в единоборство,
пък и човекът не е вълк или елен, на всеки кандидат за лидер му трябват
поддръжници. Но крайната цел е една - обединяване в по-голямо стадо. Или
ако искаш - завоюване на стадото под една доминанта.

Anri Erinin

Dimitar Bojantchev wrote:

> Mnogo tochen analiz.

Подобен коментар от теб е много по-ценен за мен от всички останали
отговори :-)

Nicolas M Kostoff

> Знаеш ли защо скачат като ужилени срещу нас?

Кои сте тези "вие"? Коя е тази група, към която ти принадлежиш и която има
някакво значение ?

Н К

Radostina Zlatanov

> Analiza na Anri e absolyutno tochen. Faktite go pokazvat.

Koi fakti?!
Che bqlgarite izdqrjat sqsedite si, zashtoto sa chistokrqvni filantropi ili
che poslednite biologichni prouchvania
okachestviavat po-visokata povqrhnost v evoluciata na choveka kato stadno
jivotno?
Zashtoto imalo stremej kqm obediniavane, zatova li se razpadnaha
Yougoslavia, Sqvetskia Squz i Chekoslovakia?

> Osven ako ne
> smyatash, che byurokratite v Brussels, kolkoto i naivni da ti
> izglejdat prez izkrivenata Balkanskata prizma na razsujdenie, sa
> po-golemi glupaci ot teb i ot men. Ne sa.

Tochno zashtoto ne sa. No bqlgarite sa.
Jivejat oshte v dreamland i chakat da doide niakoi na bial kon da gi opravi.
I te gi opraviat, ama sled tova nishto ne se opravia...

> Tryabva da se misli na edna
> po-visoka povurhnost. Kazano po nashenski, globalno. Tova koeto e dnes
> nyama da e utre. Tam pone mislyat strategicheski, zatova sa napred.

Samo che faktite sa drugi. Bqlgarite se natiskat da vlizat v ES,
a ne obratnoto. I ne se e nameril chovek dosega chestno i otkroveno
da kaje istinata kakvo shte specheli i kakvo shte zagubi BG ot tova.
Mnogo po-udobno im e da pribirat parite i da praviat prazni obeshtania.

> Problemite, koito teb i Yulian vi muchat sa chisto takticheski. Toest,
> razreshimi i vremenni. Predi da apostrofirash po refleks, poemi
> dulboko duh i pomisli za tri minuti ili malko poveche... :-)

Men lichno nishto ne me mqchi.
Ako se sqbudish ot mechtite si,
shte vidish, che _vremennoto i taktichnoto_ se e prevqrnalo v postojanno i
netaktichno.
Ako obache se chuvstvash po-sigurno v sqnishtata si, keep dreaming. :-)

Radostina Zlatanov

"Anri Erinin" <spamme...@rambler.ru> wrote in message

Niama kategorii, ima nachin na mislene.
Tova se opitvam da ti obiasnia ot edno izvestno vreme.
No az sqm tqrpeliva i uporita... opitite prodqljavat.

Radostina Zlatanov

"Anri Erinin" <spamme...@rambler.ru> wrote in message

Bravo. Stana lider na stado ot edin. :-)))

Radostina Zlatanov

"Nicolas M Kostoff" <n.kostof...@is-bg.net> wrote in message

Vie s Anri ste specialistite po grupite i stadata, az sqm si vqlk-edinak.
V konkretnia sluchai obache "nas" se otnasiashe kqm men i Julian Stoev
(zashtoto i pri obsqjdaneto na premahvaneto na vizite predi,
i sega vsichki naskachaha sreshtu _nas dvamata_, javno sme nastqpili bolno
miasto).

Anri Erinin

Айде ще се опитам да пиша по-бавно, па белким разбереш какво те питам.

Щом според теб българите се делят на крадци и глупаци, а ти се смяташ за
българка, към крадците или към глупаците се причисляваш?

george taran

Radostina Zlatanov wrote:
> [...]
> Все едно София да отпуска пари на Мало Конаре.
> Немците много добре знаят защо ги дават тези пари, т.е. правят добро

дотука пише само "пари"

Radostina Zlatanov

"Anri Erinin" <spamme...@rambler.ru> wrote in message

Хайде аз ще пиша още по-бавно, па и на кирилица, да опитаме
колко процента ще схванеш този път...
Не можеш да знаеш как е _според мен_, защото не съм ти дала никаква
информация.
Информацията с която разполагаш е, че всички българи, живеещи в България,
които считат, че да крадеш е нещо съвсем естествено и нормално, определят
останалата (малка) част от българите, живеещи в България, които не крадат,
като глупци.

Anri Erinin

Julian Stoev wrote:

> [...]

> Подобни неща съм опитвал около веднъж месечно. Не мож' ме изплаши и
> изненада. Но бира със сирене насред София и по собствена воля, това няма

Казвал съм го и преди: най-необичайната за мен комбинация беше гръцка
салата от едро нарязан кромид лук и резенчета портокали. С оцет и зехтин.

Разкош!

P.S. Мойто куче, дето ми диша над рамото и чете s.c.b. по-задълбочено и
от мен, живо се интересува какво значи фразата "като оставим на страна
кучешкото"?

Anri Erinin

Julian Stoev wrote:

> [...]
> прочетеш с големи червени букви на 10 езика какво рискуваш. Не вярвам
> след това и някаква застраховка да изплатят на семейството ти.

Риба-балон? Сиреч, фугу?

Това нещо съм го ял, ама не помня как беше приготвено. Май беше
панирано, ама вътре беше леко сурово. Не бях очарован от вкуса, и
особено от цената...

Anri Erinin

Radostina Zlatanov wrote:

> [...]
> останалата (малка) част от българите, живеещи в България, които не крадат,

Информацията с която разполагам е, че една живееща извън България особа
счита, че всички българи, живеещи в България, които считат, че да крадеш

е нещо съвсем естествено и нормално, определят останалата (малка) част
от българите, живеещи в България, които не крадат, като глупци.

Между другото, ти българка ли си?

Radostina Zlatanov

"Anri Erinin" <spamme...@rambler.ru> wrote in message

Imenno. Pozdravlenia.

> Между другото, ти българка ли си?

Ti kak mislish?

Anri Erinin

Anri Erinin wrote:

> Риба-балон? Сиреч, фугу?

BTW, сега се сетих за нещо което няма много общо с темата, но е готино:

http://lib.ru/LUKXQN/fugu.txt

Chorbalan

Radostina Zlatanov wrote:

> Niama kategorii, ima nachin na mislene.
> Tova se opitvam da ti obiasnia ot edno izvestno vreme.

Gluposti na tarkaleta ! Ima mesta na koito nomera
minava i drugi na koito po-trudno minava.
Krajbata ne e nachin na mislene, a na predostaveni
vazmojnosti/izkushenia..

Kamen Penev

> Щом си плащаш, еж к'вото ти е кеф. Обаче ще си отнесеш съответния бъзик
> за това, ако ми паднеш на сгода. ;) И да ти е сладко!

Nishto njama da si otnesa, ponezhe ne mi puka izobshto kakvo misli njakoj si
"konuasjor" za moja vkus. Bira sys sirene? Vinagi! Topla pri tova. A vyrhu
sireneto -- Tobasco! Pa da se puknat vsichki frankofoni ako shtat!

> Съмнявам се, че ще е така.

Tvoja zaguba.

> Не става дума за кулинарни догми. Няма да повтарям това, което писах в
> предишния пост и което ти си изрязал.

Tochno za tova stava vypros. Njama druga prichina da si mislish, che ima
neshto neredno v sirene+bira ili v mandzha s grozde.

BTW, kolko mozhe pyk da e skypo edno sirene?

I Manov kato cherpi, zashto ne cherpi koj kakvoto predpochita?

Kamen

vitanov

"Anri Erinin" <spamme...@rambler.ru> wrote in message

Da be da. Prosto chovek vizhda stremezha na sarbi i albantsi
i rusi i chechentsi da se obediniat v edno stado.
Deistvitelno go praviat ne po doistorichen nachin. Tova shte
da e varha na dualizma. Shte se pregarnat s pesni i shte
poletiat v nebesata.

Ted

vitanov

"Emil Petkov" <emil....@usa.net> wrote in message

Eto che holandskite neokomsomoltsi otnovo imat poliutsii. Te
veroiatno sa se samonaznachili za kadrovak na SCB-eto. Na
nemski se "transliterira" kadrovikk.

Ted

Julian Stoev

vitanov wrote:

> Ne sam mnogo siguren. Ima niakolko stada v SCB, koito reshitelno ne
> se obediniavat. Dori se razediniavat. Povecheto primati imat sashtata
> harakteristika.
>
> Ted

Това беше добро! ;) Много точен анализ. :)

--JS
--
To contact me by personal email, please write to j_h_stoev at yahoo dot com.
And don't expect quick reply.

Julian Stoev

Много ясно, че мястото е болно. Аз напълно умишлено изказах тази гледна
точка точно по този начин. За мен реакциите по въпроса са доста
показателни. ;)

Julian Stoev

Anri Erinin wrote:
> P.S. Мойто куче, дето ми диша над рамото и чете s.c.b. по-задълбочено
> и от мен, живо се интересува какво значи фразата "като оставим на
> страна кучешкото"?

Ами значи това, че то е почти тривиална възможност - нещо като агнешкото
в Бг. От сорта... Яде се средно един път месечно... Носи се слух, че
повишавало мъжката потентност. Аз нямам нищо против яденето на куче, но
имам против някои от методите за убиването им.

Julian Stoev

Anri Erinin wrote:
> Между другото, ти българка ли си?

Тука сега остава да задълбаем отново в етно-националния въпрос... ;)

Виж, аз предпочитам да се придържам по-близо до оригиналната тема. Ти
съгласен ли си, че всеки който може да изкара сам пари, трябва да си ги
изкара и да харчи само парите които той лично е изкарал?

Съгласен ли си, че парите по ЕС се разхищават по един или друг начин?
Дори и да приемем, че надзорът на парите от ЕС е по-стриктен (което не е
вярно), не си ли съгласен, че наличието на тези пари освобождава други
пари за разхищение. Пример - 13 милиона дадени на МикроМеките бяха пари
на данъкоплатците. Те бяха хвърлени на вятъра защото други дупки се
кърпят с пари на ЕС. Не съм сигурен, че ако тези 13 милиона бяха
директно от ЕС, те можеха да бъдат прахосани толкова леко без никакъв
конкурс и търг. Щяха да направят нещо поне формално за замазване на очи.
На практика обаче ефекта е, че прахосването на тези 13 милиона е
по-лесно поради изливането на пари на ЕС на други места. Е к'ва е
файдата за Бг тогава?

Съгласен ли си, че наливането на пари в една корумпирана и неефективна
система няма да я направи честна, открита и ефективна. Системата няма
стимул да се реформира. Напротив - отицателната обратна връзка се заменя
с положителна такава. Стимулират се по-големите разхищения.

Съгласен ли си, че голяма част от такива пари се разпределят на
непазарни принципи? Съгласен ли си, че приключихме със строителството на
комунизЪма и социализЪма? Ако сме приключили, тогава защо поддържаме
една типично социалистическа административна система базираща се на
принципа "Разрешение за всичко", а не я редуцираме до абсолютния минумум
с приватизиране на всички възможни функции и на паринципа "всичко което
не е забранено е разрешено". Голямата държава, която се поддържа с тези
ЕС пари инстинктивно търси с какво да оправдае своето съществувание - и
се измислят разпоредби, правилници за прилагане на закони,...
Бюрократичната машина захранена и създадена с тези пари се опитва да
намери причини за своето съществувание и ги намира.

Съгласен ли си, че махането на визите е един вид прехвърляне на разходи
за контрол на потока Бг->ЕС от ЕС данъкоплатци към Бг такива? С какво би
била по-лоша за теб една система при която ти си подаваш документите в
посолството X за 30 минути и си получаваш паспорта с виза за 3 месеца
след 3 дена? Защо Бг държава не оказа натиск за нормализиране на
работата на посолствата - една много по-реалистична цел с много по-малка
политическа сензитивност в ЕС, отколкото махането за визи за 3 месечен
престой - нещо което не носи абсолютно никакви реални преимущества за
средния честен българин. Средният честен българин и преди, и сега няма
правo на работа. Т.е. той не може да спечели пари от тази "придобивка".
Той няма и пари за разходка из парижките улици. Кой тогава печели от
тази работа? Моят отговор е - само мафията: трафикът на проститутки се
облекчава силно. Облечава се нелегалната емиграция е цел работа. Тези
нелегални работещи и проститутки биват залавяни естествено и се появяват
съответните заглавия във вестниците. Как мислиш? Тези заглавия
приближават или отдалечават пълното членство на Бг в ЕС?

Айде стига засега толкова.

Emil Petkov

Anri Erinin wrote:

> Риба-балон? Сиреч, фугу?
>
> Това нещо съм го ял, ама не помня как беше приготвено. Май беше
> панирано, ама вътре беше леко сурово. Не бях очарован от вкуса, и
> особено от цената...

Minaliq den gledah edna seriq na Simpsons, v koqto Homer uzh izql edna ot
otrovnite chasti na ribata fugu i imashe edin den, predi da umre.

E.P.

Emil Petkov

vitanov wrote:

> [...]
> Deistvitelno go praviat ne po doistorichen nachin. Tova shte
> da e varha na dualizma. Shte se pregarnat s pesni i shte

Ted, ti tezi raboti ne mozhesh gi razbra. Tova, koeto ti kazvash, po nikakyv
nachin ne si protivorechi s napisanoto ot Anri.

E.P.

Emil Petkov

Julian Stoev wrote:

... i Radostina na na nqkoi drug obqsnqvashe, che synuva ...

Julian Stoev

Emil Petkov wrote:
> Julian Stoev wrote: ...
> |
> i Radostina na na nqkoi drug obqsnqvashe, che
> synuva ...

Е сега ако може да се намери някой да те похвали за дълбочината на
анализа........

Emil Petkov

Julian Stoev wrote:

> Е сега ако може да се намери някой да те похвали за дълбочината на
> анализа........

Juliane,

otdavna sym se zarekyl da ne analiziram tvoite tekstove. Povecheto ot
sposobite ti za argumentaciq izizat ot ramkite na konstruktivnata polemika,
poradi koeto tova nqma smisyl.

E.P.

Nicolas M Kostoff

"Radostina Zlatanov" <no....@thank.you.com> wrote in message

А, разбрах кои сте тия "нас".

Не ти ли е малко странно, пък и може би неудобно, че "вие", които така
авторитетно се изказвате по проблемите България - ЕС, не сте нито в България,
нито в Европа ?

Н К

Julian Stoev

На фона на горните текстове, това казано от теб звучи доста.... хммм...
противоречиво..... Те са класически пример за неконструктивност.
Погледни отново какво си написал и си помисли отново по въпроса.

george taran

kk на немски има само в един случай, не си ли го учил това? я кажи кога
го пишем

:))

vitanov

"george taran" <ch...@talasym.com> wrote in message

Azi svoevolno pribavih gorniat sluchai, kato novo pravilo.
Fakticheski ne sam siguren dali kazvahme kadrovak ili
kadrovik. Godinite iztrivat detailite. :-) Ted

Radostina Zlatanov

> Не ти ли е малко странно,

ne

> пък и може би неудобно,

ni nai-malko

> че "вие", които така
> авторитетно се изказвате по проблемите България - ЕС

prozorlivo - da,
avtoritetno ne bih kazala.

>, не сте нито в България,
> нито в Европа ?

I kakvo ot tova? Ti da ne bi da si bil emigrant?

Emil Petkov

vitanov wrote:
>... Godinite iztrivat detailite. :-) Ted

... което не прецхи да добажят към компетентността на мненията.

Е.П.

Emil Petkov

vitanov wrote:
> ... Godinite iztrivat detailite. :-) Ted

Но, както изглежда, не намаляват увереността в собствената компетентност.

Е.П.

Stoil Marinov

"Emil Petkov" <emil....@usa.net> wrote in message news:b078d6$m46hb$1...@ID-41250.news.dfncis.de...

> Но, както изглежда, не намаляват увереността в собствената компетентност.

Самоанализът и самонаблюдението биха потвърдили горното твърдение, така че въпросът, както изглежда, е по-скоро реторичен <BG>.

Стоил

> Е.П.

Emil Petkov

Mdam, shte otbelezha samo, che, dokolkoto znam, i Vie si ot grupata pred
chiito imana obiknoveno prikachvame "baj". Ama taka s godinite v SCBto i
izvyn nego i nie se priblizhavame kym neq. V tozi smisyl gornata zabelezhka
mozhe da ulovi red ;)

E.P.

Maarten

I understand there have been articles in the Bulgarian press about
this issue. Would someone be able to redirect me to these? Or tell me
which newspapers have published it? I am trying to write an article
about this issue for a Dutch newspaper.

Kind regards,
Maarten

Nicolas M Kostoff

> "Nicolas M Kostoff" <n.kostof...@is-bg.net> wrote in message

> ne

> ni nai-malko

Е, там ти е проблемът (един от многото).

Н К

Stephan

Kamen Penev wrote:

> Kakyv e tochno problemyt sys sirene+bira?

istoriyata e dulga. no poneje chesto idva na dneven red, redno da ya
utochnim.
ta znachi minaloto lyato na sbirkata na scb v Sofia, v restorant Evro,
na koyato prisustvahme mejdu drugite i az i Julian i Nikola, stana
slednata rabota. znachi v edin moment Nikola si porucha sirene rokfor,
istinsko frensko sirene rokfor (roquefort), kato meze za nyakakva bira
(moje bi da beshe Heineken, ne si spomnyam). az byah shokiran i
komentirah fakta, tui kato podobno deyanie e ravnosilno na kulinarno
koshtunstvo. pone po shirinite i duljinite, kudeto jiveya. rokfor se
yade pridrujeno s chasha cherveno i to ne kakvo da e cherveno.

Stephan

Radostina Zlatanov wrote:

> [...]
> Кражбата е станала втора същност на българина.
> Намират го за нещо съвсем естестевено.
> Ако не крадеш, си глупак, долу-горе такова е мисленето...

prosto za protokola: ti , Radost, ot kolko godini ne si se vrushtala v
Bg? Stanaha li 8?

Stephan

de da se beshe zarekul da ne analizirash ne samo julianovite, no i
ostanalite postingi... no ne bi! to moje li Emil da ne e na vseki thread
merudiya! ne moja da se sdurjish dori za sireneto s bira i da razkajesh
"kato ochevidec" istoriyata.

Stephan

Emil Petkov

"Stephan" <stef...@hotmail.com> wrote in message

> merudiya! ne moja da se sdurjish dori za sireneto s bira i da razkajesh
> "kato ochevidec" istoriyata.

Ne mozhah. Julian zapochna da dosazhda s postoqnnoto zlychno povtarqne za
tova sirene s bira. Pyk i teb te nqmashe... Btw, i tvoite argumenti ne bih
obsyzhdal.

E.P.

Radostina Zlatanov

> "Radostina Zlatanov" <no....@thank.you.com> wrote in message

> Е, там ти е проблемът (един от многото).
>
> Н К

Az niamam problemi, ti imash s men. :-)))

Radostina Zlatanov

"Emil Petkov" <emil....@usa.net> wrote in message

Emo, zagrijena sqm za teb naposledqk.
Zapochvash uspeshno da igraesh "mojata" rolia na E.P.
(tova seriozno, mnogo sa ti mrachni poslaniata)

Kamen Penev

Stephan wrote:

> [...]
> koshtunstvo. pone po shirinite i duljinite, kudeto jiveya. rokfor se
> yade pridrujeno s chasha cherveno i to ne kakvo da e cherveno.

Fusion, be Manov! Ela v California da ti ja objasnim.

It is loading more messages.