Kirilica, mail serveri, ISP-ta: Te ti, bulka, Spasovden!

Emil S. Petkov

Eto kakvo poluchih ot edniniat si ISP -- holandskia branch na Demon
Internet. Shte utochnia, che Demon Internet sa edin ot nai-stabilnite ISP v
Evropa i sa osobeno striktni vyv vsiako otnoshenie.

On Sun, 5 Mar 2000 emil....@usa.net wrote:

> A few days ago I happened to forward a message, containing Cyrillic
> (CP Windows 1251) text that was received by my Demon e-mail account,
> using Outlook Express 5. Everything was OK, the local copy of my sent
> message was readable. Then I received the copy of the forwarded
> message that has come through my Demon mail account. The Cyrillic text
> was stripped. Only the punctuation, digits and roman character were
> there. In the header of the received message (with the stripped
> Cyrrilic text) there was

Our mailservers do not support the use of 8bit character encoding, as they
are not an official standard. You should set the encoding in your
mailclient to '7bit' and 'quoted printable'.

Kind regards,

<...>

petq...@my-deja.com

In article <8a0240$4it$1...@weber.a2000.nl>,

tova poslednoto go obyasni na anri, yulian i grupata sqvetski ucheni,
koito 10 years after trqgnaha nanovo da preotkrivat koleloto i toplata
voda i s uchudvane, prisqshto na 8 godishno detence, koeto kato pipa
kotlona i vika: p'ari!, otkrivat, che ima neshto neredno v paisieviya
im entusiazqm.

na takiva don kihotovski krqstonosni pohodi sreshtu amerikanskiya
nacionalen standart grupata e svidetel veche nyakolko pqti - te sa s
periodichnost ot 3 do 4 godini i s period na polurazpad nyakolko
sedmici.

fakt e che drago vqv faq oshte prez 1992 godina e opisal tochno kak
stoyat neshtata, ama nali nyakoy tryabva osven da pishe i da chete.

petqrcho

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Guentcho Skordev

petq...@my-deja.com wrote:
> [...]
[...]

Taka e, ne e oficialen standart. Njakoi serveri prevryshtat
avtomatichno kym base64 ili quoted-printable, no ne vsichki. No moite
vpechatlenije sa, che pri news tozi problem e po-malko razprostranen
(veche).

> [...]
> voda i s uchudvane, prisqshto na 8 godishno detence, koeto kato pipa
> kotlona i vika: p'ari!, otkrivat, che ima neshto neredno v paisieviya

Te pisaha za news, ne za smtp.

> fakt e che drago vqv faq oshte prez 1992 godina e opisal tochno kak
> stoyat neshtata, ama nali nyakoy tryabva osven da pishe i da chete.

Molja davajte prepratki - celite FAQ sa dosta obemisti i raznorodni. A
vremenata se menjat. Naistina i v news osembitovite znaci i dori MIME
ne sa syvsem dobre standartizirani (ili pone njakoi hora tvyrdjat
taka), no po vyprosa se raboti. Ako njakoj se seshta za server, kojto
ima pronblemi sys sedmija bit, molja da mi kazhe.

Pozdravi
Gencho

Emil S. Petkov

"Guentcho Skordev" <ut...@rz.uni-karlsruhe.de> wrote in message

> [...]
>
> Taka e, ne e oficialen standart.
[...]

A ISO-8859-X kakvo sa? Novogodishni pozhelania li?

E.P.

Guentcho Skordev

Tova sa dve otdelni neshta.

ISO-8859-x e za predstavjaneto na znacite. To mozhe da se izpolzva i s
base64, i s quoted-printable, samo che programata na poluchatelja trjabva da
mozhe da gi chete. Tova e "Content-Type".

8bit/quoted-printable/base64 e za predavaneto na informacijata, takache
pravinijat vypros e "A <<Content-Transfer-Encoding>> za kakvo e?".

No mislja, che konkretno za samija protokol SMTP osembitovoto predavane
oshte ne e standart i tova sa imali predvid po-gore.

Pozdravi
Gencho

Anri Erinin

petq...@my-deja.com wrote:

> [...]
> voda i s uchudvane, prisqshto na 8 godishno detence, koeto kato pipa
> kotlona i vika: p'ari!, otkrivat, che ima neshto neredno v paisieviya

Действително! Според представителите на държавната
администрация, в България топла вода не е необходима.

> [...]
> nacionalen standart grupata e svidetel veche nyakolko pqti - te sa s
> periodichnost ot 3 do 4 godini i s period na polurazpad nyakolko

Да. Но светът е запомнил Дон Кихот, а не тези, които са му
обяснявали на дълго и на широко, че това са вятърни
мелници...

На мен лично, това ми е четвърта "евангелизация". Двете бяха
успешни....

> fakt e che drago vqv faq oshte prez 1992 godina e opisal tochno kak
> stoyat neshtata, ama nali nyakoy tryabva osven da pishe i da chete.

Ще те учуди ли факта, че съм предавал кирилица по ARPANet
(или каквото след това стана ARPANet) през 1982 г?

И мога да ти кажа, че нещата оттогава доста са се
променили....

--
Best regards,

A. Erinin

Anri Erinin

"Emil S. Petkov" wrote:

> [...]
> are not an official standard. You should set the encoding in your
> mailclient to '7bit' and 'quoted printable'.

Само не ми казвай, че не можеш да прочетеш това.

Emil S. Petkov

"Anri Erinin" <a...@my-deja.com> wrote in message

Cheta go. V news vsichko cheta. I ot drugite si ISPta i po SMTP vsichko
cheta. Samo tezi konservativni anglichani se syobraziavat s muhliasalite
standarti. Pusnah tozi posting kato indikator dokyde sa dokarani neshtata s
8-bitovite kodirovki i podeshtane che mai ime ne samo edno kuche zarito i
niakoi sa po dalech ot drugia krai na lopatata.

E.P.

Anri Erinin

"Emil S. Petkov" wrote:

> [...]

> are not an official standard. You should set the encoding in your
> mailclient to '7bit' and 'quoted printable'.

Kak prashtash tova - quoted printable, 7bit?:

Julian Stoev

On Mon, Mar 06, 2000 at 03:30:25PM +0000, Guentcho Skordev wrote:

> [...]
|
|No mislja, che konkretno za samija protokol SMTP osembitovoto predavane
|oshte ne e standart i tova sa imali predvid po-gore.

Просто нямам какво да допълня. Генчо го обясни чудесно. Освен това
наистина news(nntp) е 8 битов в много по-голяма степен от smtp. Във всеки
случай подходящо настоени MTA трябва да коннвертират автоматично

Emil S. Petkov

Onova sigurno sym go pratil, kakto prashtam tova -- 8-bit. V OE, kakto Jovo
spomena ima 4 varianta uuencode, i mime bez kodirane, s quoted printable i s
base64. Az go prashtam s MIME bez kodirane -- demek 8-bitovo ako sym ukazal,
che e v niakoi ot Cyrillic encoding i vsichki go chetat. Pri Western
encoding mai v niakoi sluchai gi puska kato 7-bit -- imam edin takyv sluchai
v SCB predi 10ina dni. Pri SMTP ako go izpratia taka (probval sym i ot drugi
mesta da si go izpratia), mozhe bi drugite go poluchavat dobre -- ne znam,
ne sym pital, no az si go poluchavam bez kirilicata.

Julian Stoev

On Tue, Mar 07, 2000 at 11:19:11AM +0100, Emil S. Petkov wrote:
> [...]
|mesta da si go izpratia), mozhe bi drugite go poluchavat dobre -- ne znam,
|ne sym pital, no az si go poluchavam bez kirilicata.

Ами точно това е ситуация, при която човек си сменя ISP-то. Не мислиш ли?
Това че някой бил "реномиран" не го застрахова от правене на глупости. Аз
съм хващал администраторите на eu.net в страхотна издънка. Имахме жестока
кореспонденция, в която те отказаха да се коригират (аз не съм им клиент,
но бях потърпевш). Няколко месеца по-късно обаче се коригираха. Изглежда
някой им е дръпнал ушите здраво. Тогава аз си доставих удоволствието да
пусна един поздравителен майл на личния адрес на най-тъпото копеле...;-))

--JS

Emil S. Petkov

"Julian Stoev" <st...@mail.bulgaria.com> wrote in message

> [...]
> някой им е дръпнал ушите здраво. Тогава аз си доставих удоволствието да
> пусна един поздравителен майл на личния адрес на най-тъпото копеле...;-))

Tezi ne sa mi osnovnoto ISP, ponezhe rabotiat samo po PSTN i ISDN, no si gi
dyrzha zaradi niakoi drugi predimstva -- fiksiran IP adres, sobstven domain,
neogranichen broi mail-aliases, mnogo dobyr interface, izkliuchitelno tochen
support i oshte kup drugi drebolii. V sravnenie s tiah kablenia mi operator
e tyzhna kartinka -- davat kabelna vryzka, dyrzheiki monopol za regiona,
t.e. chovek niama drug izbor, i ostanalite uslugi gi poddyrzhat kolkoto da
se kazhe che gi ima ili vyobshte ne se i zanimavat.

Julian Stoev

Ако кажеш да ти пишат със 7 битово MIME, всичко трябва да е наред. Ти също
трябва да пишеш със 7 битово MIME вероятно. Там нещо quoted-pritable,
base64...

Но така или иначе това не засяга news сигурно.

Все пак ми се струва, че такива провайдери ако са си конфигурирали добре
системата, конверсията трябва да става автоматично при получаване на 8
битов мейл.

Emil S. Petkov

"Julian Stoev" <st...@mail.bulgaria.com> wrote in message
[...]

> [...]
>
> Все пак ми се струва, че такива провайдери ако са си конфигурирали добре
> системата, конверсията трябва да става автоматично при получаване на 8

Tochno zatova mislia che cialta rabota ne e koi znae ot kavo znachenie.
Edinstvenia mi problem e che poluchavam edin pregled na pechata ot
RFI-Bylgaria (nov...@bulgaria.com) v HTML pri tova i ne moga da im nabia v
glavite da puskat "quoted-printable", zashtoto ne sa si ostavili e-mail za
kontakt. Predi mesec-dva pusnah vypros niakoi ot SCB znae li kyde da im
pisha, no nikoi nishto ne svirna po vyprosa.

Guentcho Skordev

> [...]
> kontakt. Predi mesec-dva pusnah vypros niakoi ot SCB znae li kyde da im
> pisha, no nikoi nishto ne svirna po vyprosa.

Samijat pregled se poluchava or bulgaria.com i tam ima njakakyv adres
(v teksta na latinica nakraja), no ne e na chovek - tam chovek mozhe da
se abonira ili da se otpishe. Az probvah neshto s owner ili podobno, za
da im kazha, che adresyt na radioto e smenen, pismoto ne se vyrna,no i
nishto ne se promeni. Samoto radio e na http://www.rfi.bg/ , a ne na
adresa v pregleda.

Pozdravi
Gencho

petq...@my-deja.com

In article <38C41B85...@my-deja.com>,
a...@inet.bg wrote:

> [...]

da, v smisql na uslojnili - imame poveche protokoli i poveche sistemi.
unifikaciyata e nevqzmojna, osven ako ne se pozlva transliteraciya -
t.e. vsichki nelatinski simvoli (ne govorya samo za kirilica, no i za
simvoli, koito gi nyama v pqrvite 128, da se predstavyat kato
kombinaciya ot 2 i poveche simvola na 128-tte - i tova ne vaji samo za
kirilicata - sqshtite problemi imat i nemci, francuzi, ispanci,
portugalci, italianci, evrei, gqrci, vsichki skandinavski dqrjavi i
cyala "latinska" iztochna evropa barabar s pribaltika.

inache e hubavo vinagi da ima vrag i da se vdigame na boy s nego - vas
nali vse na tova vi ucheha ....

petqrcho

Julian Stoev

On Wed, Mar 08, 2000 at 09:51:38AM +0000, petq...@my-deja.com wrote:
> [...]
|cyala "latinska" iztochna evropa barabar s pribaltika.
|
|inache e hubavo vinagi da ima vrag i da se vdigame na boy s nego - vas

Ako niakoi e zabravil ili ne se seshta, iskam da pripomnia, che avtoryt na
gornoto si bil izkarval hliaba s kompiutri cial zivot. Osobeno se radvam
na tova zestoko "kombinaciya ot 2 i poveche simvola na 128-tte"...
Mnoo e got. Ideiata e svezarka. ;-)

Jovko Vaporov

Julian Stoev schrieb in Nachricht
<2000030819...@antoinette.snu.ac.kr>...

>Ako niakoi e zabravil ili ne se seshta, iskam da pripomnia, che avtoryt na
>gornoto si bil izkarval hliaba s kompiutri cial zivot.

Ne bili kompjutri be Juli, nai mi bilo kompoti.

> Osobeno se radvam
>na tova zestoko "kombinaciya ot 2 i poveche simvola na 128-tte"...
>Mnoo e got. Ideiata e svezarka. ;-)

Napravo raztzepi nastanalija mrak v scb po toja vypros.:))))

V interes na istinata nemskite umlauti i scharfes "s" naisti na mogat da se
predstavjat kato ue,oe, ae i ss,
no mi e interesno kak shte stane rabotata v drugite ezitzi ot listata na
nashija expert po vsichko.

Julian Stoev

On Wed, Mar 08, 2000 at 11:29:27AM +0100, Jovko Vaporov wrote:
> [...]
|predstavjat kato ue,oe, ae i ss,
|no mi e interesno kak shte stane rabotata v drugite ezitzi ot listata na

Ti ne me razbra. :)
Toi e na pyt da se seti sam za uuencode, base64, quoted-printable.
Izmislia toplata voda s pylna sila. ;-)

Samo deto tova niama gram nishto obshto s transliteraciata, no iavno
toplata voda oshte ne e napylno izmislena. Vse pak e na prav pyt nashia
expert. Da mu pozelaem uspeh!

Ole!

--JS

Guentcho Skordev

petq...@my-deja.com wrote:

> da, v smisql na uslojnili - imame poveche protokoli i poveche sistemi.

> unifikaciyata e nevqzmojna, osven ako ne se pozlva transliteraciya -

[za problemite i pri nemci, ispanci i t.n.]

Ot edna strana e taka, ot druga obache samite elektronni syobshtenija ne
mogat da se izpratjat, ako ne se izpolzva kompjutyr, za razlika ot
poshtenskite kartichki i pismata. Vyprosyt opira do tova kolko dushi iskat
da prashtat elektronni syobshtenija i kolko razpolagat s kompjutyr.

> portugalci, italianci, evrei, gqrci, vsichki skandinavski dqrjavi i

Zabeljazah, che v gryckata grupa se pishe predimno na anglijski - samo che
edva li zaradi tova, che ne vladejat transliteracijata, spored men po-skoro
se nadjavat na po-shiroka publika na diskusiite. Inache izmezhdu tezi
tekstove, koito sa na grycki, kato che li povecheto sa na ISO-8859-7.

> inache e hubavo vinagi da ima vrag i da se vdigame na boy s nego - vas
> nali vse na tova vi ucheha ....

Koi sa "te"? Az vlizam li v grupata?

Pozdravi
Gencho

Guentcho Skordev

> [...]
> Izmislia toplata voda s pylna sila. ;-)
> Samo deto tova niama gram nishto obshto s transliteraciata, no iavno

Spored mene ima. Quoted-unreadable e neshto kato transliteracija, a
transliteracijata e neshto kato kodirane, razbiraemo bez pomoshtta na
mashina, kojato da go preobrazuva.

Clx awnxbv uben zbmuryv qn purgng EBG13, orm qn tb xbairegveng. :-)

Pozdravi
Gencho

Julian Stoev

Guencho, towa nemski li e? edinstvenata duma, koiato hvanah beshe "uben".
Shto ne pusnesh neshto na bylgarski prez quoted...

Guentcho Skordev

Ne, transliteriran bylgarski s prilozcheno ROT13. (V njakoi newsreaderi ima
vyzmozhnost za chetene, a inache stava i s "tr A-Za-z N-ZA-Mn-za-m".)

> Shto ne pusnesh neshto na bylgarski prez quoted...

Mislja, che tekstovete na I. Talev ot vreme na vreme sa na QP. Ako
programata, s kojato se chete, e dostatychno inteligentna, tja shte si go
preobrazuva sama. Problem ima samo s konvertiraneto na originala - shte
izleze vyv vida "=A0=BC=FA...". Az zatova pismata v mutt ponjakoga ne gi
prashtam kym pipe (lat :-) direktno, a ot "Attachments" ("v"). Za tin ne sym
nameril oshte chalyma (i tjah uspjavam da gi procheta, no vyprosyt e kak da
stane naj-lesno). (tin ne e tolkova umen kato Netscape, che da prekodira ili
da izbira shriftove. Novijat lynx prekodira, obache chastta mu za news e
pylna s greshki i taka ili inache ne e udobna, a i vse pak toj ne e
newsreader.)

Pozdravi
Gencho

Guentcho Skordev

Guentcho Skordev <ut...@rz.uni-karlsruhe.de> wrote:
> shte izleze vyv vida "=A0=BC=FA...".

Primeryt mi ne beshe mnogo spoluchniv, zashtoto tochno tezi kodove ne se
preporychvat za tekstove za Internet i Usenet, no prosto iskah da pokazha
kak se predavat syobshtenijata na quoted-printable i kak shte izljazat na
ekrana, ako ne se dekodirat predvaritelno ot programata. Kato che li edno
vreme v DejaNews quoted-printable se vizhdashe taka edno kym edno, mozhe i
da sa go podobrii veche (az togava gi chetjah s dekodera, za kojto spomenah
naskoro, drug variant e da se iztegli v tekstovija vid i da se postavi
lokalno v poshtenska kutija.)

Pozdravi
Gencho

Julian Stoev

On Wed, Mar 08, 2000 at 11:52:36AM +0000, Guentcho Skordev wrote:

> [...]
|kak se predavat syobshtenijata na quoted-printable i kak shte izljazat na
|ekrana, ako ne se dekodirat predvaritelno ot programata.

I oshte li podyrzash tovam che ima silna analogia mezdu qutoed i
transliteracia :-))
Po princip sigurno moze da se pogledne i ot niakakva takava tochka, no po
dosta podobna logika, gzip syshto moze da byde dokaran do tam, no s
obraten znak - grupi ot baitove se zameniat s po-kratki grupi recursivno i
t.n.

petq...@my-deja.com

In article <8a5a1v$368ud$1...@fu-berlin.de>,

"Jovko Vaporov" <J.Va...@atrie.de> wrote:

> Julian Stoev schrieb in Nachricht
> <2000030819...@antoinette.snu.ac.kr>...

tz, yuliane - samo ot 1983 do 1995 - ottogava sqm chesten chastnik i
drugi mi izkarvat hlyaba, koeto ne znachi che prodqljavam da si gi znam
kompyutrite - dosta poveche otkolkoto ti - el. aparatite.

> [...]

da se
> predstavjat kato ue,oe, ae i ss,
> no mi e interesno kak shte stane rabotata v drugite ezitzi ot listata

ami s bqlgarskiya se spravyame dosta dobre tuk i to polzvayki samo 7te
bita na bayta.

prosto ú=q, þ=yu, ĸ=ya, ø=sh, ų=sht, é=y, ü=y i ostanalotyo e kato na
fonetichnata kirilica.

po podoben nachin se spravyat i drugite.

inache vsichkite vi standarti pod windows, za koito si habite
klaviaturite otivat na kino, kogato tryabva da chetesh news prez
proizvolen terminalen emulator - vt100 naprimer.

petqrcho

Jovko Vaporov

petq...@my-deja.com schrieb in Nachricht <8a5n34$il5$1...@nnrp1.deja.com>...

[del]

> [...]
>drugi mi izkarvat hlyaba, koeto ne znachi che prodqljavam da si gi znam
>kompyutrite - dosta poveche otkolkoto ti - el. aparatite.

Petyo na kayv kompjutyr si vadi hljaba be mama tolkoz vreme, ta ti ostana
vreme da buchish s TIR iz Evropata. Ot tova izliza, che MBA si go pravil
zadochno.
Tui mi prilicha na edin drugar deto vse trudove izdavashe - v mnogo debeli
tomove i s chervena podvyrzija. 1989 tziganite deto oprazniha partiinite
kabineti po zavodite, baja pari izkaraha ot tjah kato vtorichni surovini.

> [...]

>klaviaturite otivat na kino, kogato tryabva da chetesh news prez
>proizvolen terminalen emulator - vt100 naprimer.

Ti sega, kato si "chesten chastnik" bizness pismata si oshte na ryka li gi
pishesh - za da si syvmestim dori i s tija, deto ne razbirat ot pisheshta
mashina ?

Kamen Penev

<petq...@my-deja.com> wrote in message news:8a5n34$il5$1...@nnrp1.deja.com...

> inache vsichkite vi standarti pod windows, za koito si habite
> klaviaturite otivat na kino, kogato tryabva da chetesh news prez
> proizvolen terminalen emulator - vt100 naprimer.

Tova ne e vjarno. Az polzvam NetTerm. Mozhe da mu se ukazhe Cyrillic font.
Razbira se, togava frankofonijata otiva na kino.

Kamen

Borislav Simov

Julian Stoev <st...@mail.bulgaria.com> writes:

-------

E tova "i t.n." ne e bezkraino i e ogranicheno ot vgradenata struktura na
originalnata fraza. Ako tia e napylno sluchaina (kakto mnogo ot postingite
v s.c.b.) uspehyt na gzip shte e dosta ogranichen.

--
Borislav Simov, Graduate Student in Computer Science
Iowa State University, Ames, Iowa, USA

Borislav Simov

petq...@my-deja.com writes:

[del]

>ami s bqlgarskiya se spravyame dosta dobre tuk i to polzvayki samo 7te
>bita na bayta.

[del]

>po podoben nachin se spravyat i drugite.

>inache vsichkite vi standarti pod windows, za koito si habite

>klaviaturite otivat na kino, kogato tryabva da chetesh news prez
>proizvolen terminalen emulator - vt100 naprimer.

E, Pepi, dozhiviah da vidia neshto razumno, napisano ot teb!

petq...@my-deja.com

In article <8a62d5$37sb1$1...@fu-berlin.de>,
> [...]

$1...@nnrp1.deja.com>...

> [del]

> Petyo na kayv kompjutyr si vadi hljaba be mama tolkoz vreme, ta ti

tova za tirav go izmisli bay iliya, az ne sym se dori vozil na tir,
kamo lid a karam.

inache - kompyutri kato slqnca - kato se pochne ot es-ovskite mashini,
minem prez pdp11 i mini vax i svqrshim s high end sqrvqri na hp i sg.
piskal sqm i otdelni programi na cray-a v bologna sqshto.

personalniya kompyutqr e mnogo udoben za sekretarska rabota, no za
drugo pochti nyama prilojenie.

Ot tova izliza, che MBA si go pravil
> zadochno.

tochno taka.

kakto i phd-to.

> [...]
partiinite
> kabineti po zavodite, baja pari izkaraha ot tjah kato vtorichni

e, az ne sqm oprazval kabinetite, inache nyamashe da imam nujda ot mba.

> [...]
li gi
> pishesh - za da si syvmestim dori i s tija, deto ne razbirat ot

pismata gi pishat aleks i rosi - ofis menidjqrite mi.

az problemi s kirilicata nyamam - yulian stoev i ti imate.
i to ne samo s kirilicata ...

az cheta vsichko napisano ot vsichki, kakto i vsichki me chetete, nali
tova e osnovnoto?

petq...@my-deja.com

In article <bgwx4.1815$9f3....@news2.randori.com>,

"Kamen Penev" <pe...@earthlink.net> wrote:
> [...]
font.
> Razbira se, togava frankofonijata otiva na kino.

taka e be kamene, to i xterm se kirilizira, ama tam e edna drama, v
sravnenie s koyato netscape e kato babina prikazka ...

Anri Erinin

petq...@my-deja.com wrote:

> inache vsichkite vi standarti pod windows, za koito si habite
> klaviaturite otivat na kino, kogato tryabva da chetesh news prez
> proizvolen terminalen emulator - vt100 naprimer.

Или да ги пращаш на входно-изходно устройство на фирмата
TELETYPE!

BTW, първият шестнадесет битов компютър на който съм работил
(японска машина NOVA 38 инчов rackmounted) нямаше монитор, а
беше включен точно към телетайп на фирмата TELETYPE. И беше
кирилизиран. Всичко това става през 1979 г....

-------
A. Erinin

petq...@my-deja.com

In article <38C6A48C...@my-deja.com>,

shegata si e shega - no na edin kompyutqr ne mogat da vqrvyat dve
operacionni sistemi ednovremeno - predi vreme polzvah edin windows
xclient na sun, za da moga da si rabotya s firewall-a ot pc-to, no
beshe tolkova tromav, che go iztrih i si polzvam naj-obiknoveni
terminali.

u nas osnovno razrabotkite stavat pod linux, zashoto e pochti bezplaten
neresusrosemqk i poddrqjkata mu e lesna, za razlika ot nt naprimer, ta
horata koito pishat programi pod linux tryabva da restartirat
kompyutqra za da pozlvat velikiya produkt ie na ms. inache netscape pod
linux e oshte po zle s kirilizaciyata otkokoto bratcheto mu za windows.

bqdi spokoen obache , kolkoto i zavqrtyana kirilica da izmislish az
shte ya procheta.

osven tova vajnoto e kakvo pishesh, a ne kak go pishesh, nali?

petqrcho

Anri Erinin

Jovko Vaporov wrote:

> Ti sega, kato si "chesten chastnik" bizness pismata si oshte na ryka li gi
> pishesh - za da si syvmestim dori i s tija, deto ne razbirat ot pisheshta
> mashina ?

:-)) И ги праща с бърза гълъбова поща :-))
--
-------
A. Erinin

Anri Erinin

Borislav Simov wrote:

> E, Pepi, dozhiviah da vidia neshto razumno, napisano ot teb!

Кое му е разумното? Аз дълги години ползвах емулатор на
VT100 за връзка на РС-то към голяма IBM машина. Кирилизирах
си го с bds.com :-)

А оригиналните VT100 в България си бяха кирилизирани
фабрично.

И накрая - аналогията е абсолютно неудачна и по друга
причина. Хайде да направим така, че news да се четат не само
от VT100, а и от следните групи хора:

1. Които нямат монитор
2. Които нямат компютър
3. Които не могат да четат.

-------
A. Erinin

Anri Erinin

From: petq...@my-deja.com

inetnum: 212.122.160.0 - 212.122.163.255
netname: CMBG
descr: Bulgarian Government Network
descr: Council of Ministers
address: Bulgarian Government
address: 1, Dondukov blvd.
address: 1000, Sofia
country: CZ
admin-c: NG588-RIPE
tech-c: IS1043-RIPE
status: ASSIGNED PA
notify: N.Gu...@government.bg
changed: hostm...@ripe.net 19990722
source: RIPE

-------
A. Erinin

Anri Erinin

petq...@my-deja.com wrote:

> tz, yuliane - samo ot 1983 do 1995 - ottogava sqm chesten chastnik i
> drugi mi izkarvat hlyaba, koeto ne znachi che prodqljavam da si gi znam

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> kompyutrite - dosta poveche otkolkoto ti - el. aparatite.

Други я, аз за какво плащам данъци...

Та някой тук скоро писа: не е важно как си го написал, важно
е какво си написал...

Петре, ти действително си неизчерпаем източник на свежа
мисъл.
-------
A. Erinin

Dimitar Bojantchev

<petq...@my-deja.com> wrote:

>inache vsichkite vi standarti pod windows, za koito si habite
>klaviaturite otivat na kino, kogato tryabva da chetesh news prez
>proizvolen terminalen emulator - vt100 naprimer.

Tova e priblizitelno taka -- da "chetesh" ne e problem pod koito i da
e terminalen emulator, dokato da "pishesh" e malko po-problematichno,
tui kato dvata osnovni editora pod UNIX (da kajem) 'vi' i 'emacs' ne
obichat mnogo kirilicata. No v vsichki sluchai iziskva nyakavo usilie
v imeto na patriotizma ili kakvoto i da e tam. Ako chetesh v
'environment', koito ne kontrolirash ne mojesh da chetesh kiriliza,
tui kato tova iziskva specialna instalaciya i tova e ogromen
faktor. Vse pak da se pishe na kirilitza e vsichko drugo osven
prakticheska neobhodimost.

D.

Julian Stoev

On Wed, Mar 08, 2000 at 02:11:50PM +0000, petq...@my-deja.com wrote:

|tz, yuliane - samo ot 1983 do 1995 - ottogava sqm chesten chastnik i
|drugi mi izkarvat hlyaba, koeto ne znachi che prodqljavam da si gi znam
|kompyutrite - dosta poveche otkolkoto ti - el. aparatite.

Pravilno. Az veche sym zabravil el. aparatite. Az ne pretendiram da snam
vsichko, za razlika ot drugi.

Vse pak po otnoshenie na kompiutrite ne si koi znae kakvo sha znaesh....

|inache vsichkite vi standarti pod windows, za koito si habite
|klaviaturite otivat na kino, kogato tryabva da chetesh news prez
|proizvolen terminalen emulator - vt100 naprimer.

Ne znam dali si zapoznat, no xterm bi triabvalo da ne predlaga po-goliami
vyzmoznosti ot vt100. xterm e napraven da emulira vt100 pod x-win

Julian Stoev

On Wed, Mar 08, 2000 at 05:48:28PM +0000, Borislav Simov wrote:

|E, Pepi, dozhiviah da vidia neshto razumno, napisano ot teb!

Ot gl. tochka na myrzelivia konservator... ;-)

Julian Stoev

On Wed, Mar 08, 2000 at 08:05:48PM +0100, Anri Erinin wrote:

> [...]
|беше включен точно към телетайп на фирмата TELETYPE. И беше
|кирилизиран. Всичко това става през 1979 г....

И перфолентите. И перфокартите. Аз също съм писал на кирилица на подобно
устройство и трябва да е било някъде пак това време. Бях на десетина
години май.

Julian Stoev

On Wed, Mar 08, 2000 at 06:48:30PM +0000, petq...@my-deja.com wrote:
|shegata si e shega - no na edin kompyutqr ne mogat da vqrvyat dve
|operacionni sistemi ednovremeno

Тоя който ти го е казал това да го уволниш или да не си играеш с такива
деца.
http://www.vmware.com/
И ще имаш да ме черпиш за тоя линк.

Това нещо пуска FreeBSD под NT и NT под FreeBSD без проблем. Същото важи и
за Linux и NT.

Julian Stoev

|-------
|A. Erinin

Ама това не е никаква изненада. Аз също преди 4-5 дена го усетих това,
но реших да не го правя на въпрос. Човекът просто си пише от Мин. Съвет
и толкова.

Можеш ли да му кажеш нещо? Не е виновен тоя който яде баницата, а този
който му дава.

Borislav Simov

Julian Stoev <st...@mail.bulgaria.com> writes:

Juliane, ti shte imash pravo da mi vikash myrzel, kato mi kazhesh
kak da tyrsia tekst na kirilica v USENET. (Shtoto men me myrzi da
tyrsia i na tova reshenie.)

Julian Stoev

On Thu, Mar 09, 2000 at 06:12:29AM +0000, Borislav Simov wrote:
> [...]
|>|

|Juliane, ti shte imash pravo da mi vikash myrzel, kato mi kazhesh
|kak da tyrsia tekst na kirilica v USENET. (Shtoto men me myrzi da
|tyrsia i na tova reshenie.)

Po syshtia nachin, kakto tyrsiat vsichki ostanali, koito ne polzuvat
latinica. T.e. po tozi nachin po koito taka ili inache shte tyrsish,
kogato vsichko po news stane MIME.

BTW, nali si zabeliazal znaka ";-)" i go otchitash?

Stephan Manov

A be kakvo e tova country CZ? Tiya tolkova zle li sa s kompyutrite, che
ne mogat Bg da napishat?

SM

P.S. A inak za Peturcho nyama k'vo da si govorim - toi e yasen kato byal
den.

petq...@my-deja.com

In article <38C6C2EE...@my-deja.com>,

dobrutro - dokolkoto si spomnyam poslednite 2 godini polzvam mrejata na
ministerskiya sqvet - i nikoga ne sqm go kril. po-bqrza e i dosta po-
nadejna ot prehvalenite chestni chastni internet provaydqri na veni,
kato eurointegra, chiyto klient byah.

tova ne znachgi che ne sqm chastnik anri - otidi vqv firmenoi otdelenie
i vij koi sa sqdrujnici vqv "fersina" ltd i koy i e upravitel. posle
shte si govorim pak.

(abe to tqpo, tqpo, ma mnogo uporito tova moskovskoto be)

petqrcho

petq...@my-deja.com

In article <38C6C476...@my-deja.com>,

a...@inet.bg wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Други я, аз за какво плащам данъци...

danqci plashtame vsichki anri, koy poveche , koy po-malko.
az ne sqm mnogo ubeden che plashtash poveche danqci ot men, tqy kato
sega tepqrva shte si priklyuchvam godinata, no nali za da ima pensii za
takiva kato roditelite na nashte skqpi doktoranti po chujbina parite
tryabva da doydat otnyakqde. ne vyarvam da doydat ot tehnite
stipendii:)))

mejdu drugoto s poslednite oligofrenii na muravey danqcite nadminaha
50% ot parite, koito ti vlizat v kasata, koeto si e chista proba
danqchen genocid.

nie obache imame mnogo dobri schetovoditeli ...

petqrcho

> [...]
> е какво си написал...
>
> Петре, ти действително си неизчерпаем източник на свежа

Borislav Simov

Julian Stoev <st...@mail.bulgaria.com> writes:

Znam, znam. Az zatova i taka ti otgovorih.

petq...@my-deja.com

In article <2000030912...@antoinette.snu.ac.kr>,

toplata voda - oshte predi 10-tina godina next predlagashe soft windows
shell, za da mogat da vqrvyat ms programite - po kqsno oshte sun os 4.x
imashe emulaciya na mswindows, edna operacionna sistema za koyato
veroytno ne si chuval - os2 pqk sqvmestyavashe *nix, os i windows
priloveniya v edna sesiya - po natatqk ima softx za windows na sun,
windows vm za dell unix i t.n. i t.n. - ima oshte mnogo takiva opiti.

tova izobshto ne reshava problema s kirilizaciyata.

za svedeniya gorecitiraniya windows nt ima strahotni problemi v mrejova
kirilizaciya na faylovata si sistema, za barckley sd da ne govorim
kolko e dalech ot neshtata.

nay univeralnata kirilica v internet si ostava latinicata, a vasheto si
e chisto gubene na vreme i troshene na klaviaturi i mishki.

petqrcho

Julian Stoev

On Thu, Mar 09, 2000 at 10:27:56AM +0000, petq...@my-deja.com wrote:

|toplata voda [....]

Подобни решения разбира се е имало. Това обаче не Win емулатор, а
виртуализатор.

Твое право е да не ти харесва.

Stephan Manov

petq...@my-deja.com wrote:

> znam
> >
> petqrcho
>
> Sent via Deja.com http://www.deja.com/
> Before you buy.

a be, Petre, ti ne samo, che ne se zasrami, ami i nahavlstavsh daje. ya
mi kaji kolko sa tiya bulgari (chastni lica) ili bulgarski chastni
firmi, koito polzvat MS na Republika Bulgariya kato ISP? Ti nas za
ulyavi li ni mislish, shto li? Ednata vuzmojnost ti da polzvash za
chastni nujdi mrejata na MS e da si dovereno lice, chast ot priyatslkiya
krug na vlastimashtite. I poneje ne spirsh da se tupash v gurdite, che
si chastnik, ostava, che ti dnes s tvoyata firma igaresh rolyata / si
chast ot nov krujec Orion.
Drugata vuzmojnost e da si platen ot MS agent, koito da sledi deinostta
na bulgarite zad granica i da donasya tehnite nestroeniya tam kudeto
tryabva.
Treta vuzmojnost: da si platil podkup t.e. da si uchastval aktivno v
korupciyata na durjaven slujitel (primerno nyakoi tehnik-otgovornik na
kompyutrite v MS), koito da ti e pusnal dostup sreshtu tova.

Tova e. Druga vuzmojnost nyama.
A inak predpolagam nyakoi vestnik vse shte se zainteresuva kak firma
Fersina polzva kompyutarnite resursi na MS na Republika Bulgariya. Moje
i puk da e zakonno. Koi znae.

SM

Emil S. Petkov

Ti sheguvash li se?

Mnogo dyrzhavnu uchrezhdenia si podopomagat budzhetite, kato otdavat pod
naem neizpolzvani prostranstva na chastni firmi za ofisi, skladove, etc.
Zaedno s tezi neshta firmite obiknoveno polzvat ot naemodatelia i drugi
uslugi, naprimer ohrana, parno otoplenie... Naposledyk niakoi predostaviat
po tozi nachin i dostyp do Internet -- ako imat dostatychno shirokolentova
vryzka. Ne e izkliucheno v sluchaia na petyrcho rabotata da e takava.

"Stephan Manov" <smanov@*remove-me*ensct.fr> wrote in message

Stephan Manov

Emil S. Petkov wrote:

> [...]
> po tozi nachin i dostyp do Internet -- ako imat dostatychno shirokolentova
> vryzka. Ne e izkliucheno v sluchaia na petyrcho rabotata da e takava.

Chakai Emile! Internet-mrejata na MS ne e sklad! Tova e ot perimetura na
nacionalnata sigurnost! Ako tova, koeto kazvash e vyarno, to togava
Peturcho shteshe da kaje: "az si platih da polzvam mrejata na MS - ima
postanovlenie N°, koeto go razreshava". no vse pak ne e nevuzmojno. Tova
e chetvurtata vuzmojnost. suglasen sum. da izchakame informciya ot
Peturcho. no ako tova e taka to TOVA E NEVEROYATEN NACIONALEN SKANDAL!
Koito shte se radvam da izleze po stranicite na vestnicite, da grumne!
Ne moje MS na Republika Bulgariya da predostavya mrejata si, pa ako shte
"legalno" i za pari! Ima si principi! te mercedesite da ne bi da gi
puskat za taksita noshtem kato ne vozyat nikogo? stiga molya ti se. taya
istoriya kakto i da ya vurtish, smurdi ujasno.

SM

Julian Stoev

On Thu, Mar 09, 2000 at 02:17:35PM +0100, Stephan Manov wrote:

> [...]
|A inak predpolagam nyakoi vestnik vse shte se zainteresuva kak firma
|Fersina polzva kompyutarnite resursi na MS na Republika Bulgariya. Moje

Аз винаги се учудвам на константното и то доста високо ниво наглост у
Петър.

Но наистина той може да е в някакви договорни взаимоотношения и легално да
получава тази услуга.

Може би някои по-стриктен би могъл да се поинтересува на адреса за контакт
в RIPE N.Gu...@government.bg каква точно е ситуацията. Аз да си призная
не искам да създавам проблеми на наш Петър и искам той да има най-добри
условия за писане и да пише, да пише... всеки ден по много. Даже ако
случайно го изритат от там ще им пусна едно майлче с молба да му дадат пак
достъп. ;-) Да го пуснат ако трябва да живее в Мин. Съвет. Там да яде, да
спи, да сере, .... да пише... изобщо да се знае, че той е от Мин. Съвет.

--JS

tup...@my-deja.com

In article <8a7rhb$60u$1...@nnrp1.deja.com>,

Tija ot ministerskija suvet javno mnogo sa ja zakusali shtom sa stanali
po sustestvo ISP. Interesno kakva im e tarifata? Da ne bi da podbivat
pazara? Druga vuzmoznost za prihodi v bjudzeta bi bilo primerno da
buchnat njakolko korena domati i drug zarzavat v gradinkata pred
przidenstvoto ili puk da otvorjat diskoteka, Bozhkov vece se probva za
DJ.

Peturcho, kakvi drugi uslugi predlaga ministerskija suvet? Mnogo se
interesuvam ot edna oferta, ako moze s cenova lista.

petq...@my-deja.com

In article <2000030922...@antoinette.snu.ac.kr>,

dosta cvetusht ezik g-n stoev - bravo - ako byah na myastoto na nasko
radenski shtyah da go preveda na angliyski i shtyah da go pratya v
administraciyata na universiteta chiyto internet dostqp polzvate s
molba da vi bqde otnet interneta za grubo narushenie na netiquette i
intellectual harassement. predpolagam che v dqrjavata v koyato se
uchite takava molba shte bqde razgledana dosta podrobno.

dobre che ne se kazvam atanas radenski.

kolkoto do isp - ne, MS ne mi e ISP, az postvam ot MS kato chastno lice
(s vrqzki taka da se kaje), polzvayki tehni mrejovi resursi v
izvqnrabotno vreme (kakto mojete da proverite), veroyatno shte se
naloji da se otkaja sled taka vdignatiya shum za da ne postradat zaradi
men nevinni hora, koito nyamat nishto obshto.

kogato argumentite po sqshtestvo v edin spor se provalyat, kogato
sporqt e yavno zaguben i po-natatqshnoto mu vodene e bezsmisleno ima
tri varianta.

ediniyat e da si priznaesh greshkata i da se izvinish - tozi, koyto az
praktikuvam.

vtoriyat e da se obqrnesh sreshtu lichnostta na sporeshtiya ti
oitvetnik, kato go obvinish che e tqpanar, razduvka, dqrven filosof,
pederast, nishgto ne razbira, nomenklatura i t.n. i t.n. - neshta koito
sqm chuval po svoy adres 10-ki pqti.

tretiyat - nay-smeshniya na prqv pogled, no i nay-gadniya ponyakoga e
da se opitash da mu zapushish ustata fizicheski - chrez isp-to mu ili
po drug nachin (vkl. sqm poluchaval zaplahi po telefona v mutrensite
godini da vnimavam kakvo pisha v s.c.b.)

g-n stoev sam shte izbere kak da izleze s dostoynstvo ot zagubeniya
spor za smisqla ot polzvaneto na kirilica v usenet.

petqrcho

> --JS

petq...@my-deja.com

In article <8a8aev$q8f$7...@news.cict.fr>,

dobro vqobrajenie stefcho, no pak lipsa na logika.

otgovorite - fersina ltd i az sme razlichni lica, az pisha v s.c.b.
kato petqr yovchev, t.e. polzvam backbone na dqrjavnata administraciya,
koyato osven MS vklyuchva oshte 2000 kompyutqra kato chastno lice.
na kakvo osnovanie tochno shte ti napisha v lichen mail, za da ne
zasegna nevinni hora.

a chakam otgovorite na vqproschetata za bezolovniya benzin, deto ti gi
byah dal za domashno, a propos.

petqrcho

Stephan Manov

petq...@my-deja.com wrote:

> [...]
> tri varianta.
>
> ediniyat e da si priznaesh greshkata i da se izvinish - tozi, koyto az

he-he! gotin vic!

SM

tup...@my-deja.com

In article <8a8f4o$jh1$1...@nnrp1.deja.com>,
petq...@my-deja.com wrote:

> [...]
zaradi
> men nevinni hora, koito nyamat nishto obshto.

Hm, gorkite nevinni hora, golemi represii gi ocakvat maj. Obace vie ste
gi zastitite razbira se, nisto ce ste vinoven v nesto, ja si
priznajte. Izvinjavam se, obace zapocvam da si mislja ce sme v detskata
gradina.

Molja drugarko...

> [...]

> po drug nachin (vkl. sqm poluchaval zaplahi po telefona v mutrensite
> godini da vnimavam kakvo pisha v s.c.b.)

Seriozno? Ami ce vie ste bil pocti represiran, njama strasno mi se
struva. Geroicno minalo, romantika zvezdi, pejzash i malko pozi za
raznoobrazie. Eh, kakvo pokolenie sme, Petre, pocvam da si milja ce
basta mi e bil prav!

Anri Erinin

petq...@my-deja.com wrote:

> [...]

> ministerskiya sqvet - i nikoga ne sqm go kril. po-bqrza e i dosta po-
> nadejna ot prehvalenite chestni chastni internet provaydqri na veni,

Добър вечер. Не ми се рови за цитати, само ще ти опресня
паметта: не помниш ли, как преди време отричаше, че ползваш
Министерския съвет като ISP?

> tova ne znachgi che ne sqm chastnik anri - otidi vqv firmenoi otdelenie
> i vij koi sa sqdrujnici vqv "fersina" ltd i koy i e upravitel. posle
> shte si govorim pak.

Ти може и да си частник. Обаче, не се прави на "честен".
Ти крадеш от държавата. Трафик, ресурси и т.н. И съм
сигурен, че го правиш не само за да пишеш в s.c.b.

> (abe to tqpo, tqpo, ma mnogo uporito tova moskovskoto be)

Думите свършиха, останаха само междуметия??

-------
A. Erinin

Anri Erinin

"Emil S. Petkov" wrote:

> [...]
> po tozi nachin i dostyp do Internet -- ako imat dostatychno shirokolentova
> vryzka. Ne e izkliucheno v sluchaia na petyrcho rabotata da e takava.

Бъркаш държавните фирми с държавната администрация.
За разлика от фирмите, държавната администрация няма право
на стопанска дейност.

Което, разбира се, не важи за администраторите.
-------
A. Erinin

Anri Erinin

petq...@my-deja.com wrote:

Ще оставя само това на което исках да ти обърна внимание:

> [...]

Добре звучи...

> [...]
> takiva kato roditelite na nashte skqpi doktoranti po chujbina parite
> tryabva da doydat otnyakqde. ne vyarvam da doydat ot tehnite

Процентно от приходите, плащам повече.

> mejdu drugoto s poslednite oligofrenii na muravey danqcite nadminaha
> 50% ot parite, koito ti vlizat v kasata, koeto si e chista proba
> danqchen genocid.
>
> nie obache imame mnogo dobri schetovoditeli ...

О! Кои това "вие"? Честните частници?

Nikolay D. Tarkalanov

petq...@my-deja.com wrote:

> ediniyat e da si priznaesh greshkata i da se izvinish - tozi, koyto az
> praktikuvam.

Uvazhaemi g-n petqrcho,

mislja che vie ste rjadko nevuzpitan i nahalen.

kogo mislite, che mozhete da ubedite, che "praktikuvate izvinenie"?

(BTW: Kude e Ziezi?)

Kakto i da me obizhdate, ne mozhete da me nakarate da vi vurna obidnata
duma. kakvoto sam si napravite, kakto sam se predstavite, nikoi drug ne
mozhe.

Vash,

NT

Vassil Mihov

petq...@my-deja.com wrote:

> [...]
> naloji da se otkaja sled taka vdignatiya shum za da ne postradat zaradi
> men nevinni hora, koito nyamat nishto obshto.

Petre, ne se zayazhdam, no zashto shte "postradat ... nevinni hora" ako
nishto ne e neredno?

a) zashtoto tova zlepostavya pravitelstvoto
b) zashtoto obshtestvenoto mnenie ne se interesuva koi e vinoven i koi ne,
vsichki sa maskari
c) zastoto porkai suhoto gori i surovoto
d) zashtoto v BG go otnasyat vse malkite ribi
e) none of the above
f) all of the above
g) da
h) ne
i) cos{[Efesus(gradus(vlyavo ot Viena))]}

Emil S. Petkov

To bilo sys sydeistvieto na RFI a ne ot RFI.

Nikolay D. Tarkalanov

petq...@my-deja.com wrote:

[...]

Tova ne e vjarno.

[...]

Hapcheta za skleroza trjabvat li vi?

Kude e Ziezi?

Julian Stoev

On Thu, Mar 09, 2000 at 03:14:36PM +0000, petq...@my-deja.com wrote:
> [...]
|intellectual harassement. predpolagam che v dqrjavata v koyato se
|uchite takava molba shte bqde razgledana dosta podrobno.

Горното е цитат от "Полицаят от Бевърли Хилс 1". Филм преведен и пуснат по
кината тук и навсякъде по света. Няма начин да ти мине номера....
;-))))

petq...@my-deja.com

In article <38C812A7...@mgmt.purdue.edu>,

neshto to kuca chuvstvoto za humor, tryabva da hodish na chastni uroci
pri anri.

petqrcho

Nikolay D. Tarkalanov

Ne shvashtam chuvstvoto vi za humor. Vuprosut na g-n Mihov me interesuva.
Bihte li pojasnili?

Predi vreme g-n Ilia Talev vi postavi kato edin ot naj-inteligentnite
subesednici, zaedno s Ljuben Bojanov i Vedrin Zheljazkov. Ochakvam da
go pokazhete.

NT

petq...@my-deja.com wrote:

: neshto to kuca chuvstvoto za humor.....

: petqrcho

Vassil Mihov

Ti zarezhi chuvstvoto mi za humor, ami otgovori na vuprosa po
sushtestvo...

Vassil

petq...@my-deja.com

In article <38C91F16...@mgmt.purdue.edu>,

Vassil Mihov <vassil...@mgmt.purdue.edu> wrote:
> Ti zarezhi chuvstvoto mi za humor, ami otgovori na vuprosa po
> sushtestvo...

che tarkalanov e idiot yasno, ama za teb si misleh che si svestno
momche - yavno sqm se lqgal - kak da ti otgovorya na vqpros "zashto" s
da ili ne?

osven tova otkqde nakqde tryabva da otgovaryam na izmisleni vqprosi s
izmisleni otgovori, da ne sqm na izpit? malko po-seriozno molya.

petqrcho

Vassil Mihov

Petre, pak ti kazvam, ne se zayazhdam, i ne me interesuva otkude spisvash,
no vmesto da go usukvash po kilifarski, ili otgovori na vuprosa (izpolzvaiki
kakvato forma na otgovor zhelaesh, ako iskah mozhesh da narisuvash i
kartinka, zatova posledniya put ti kazash "po sushtestvo"), ili nedei.

Anri Erinin

petq...@my-deja.com wrote:

> neshto to kuca chuvstvoto za humor, tryabva da hodish na chastni uroci
> pri anri.

Петре, преди време имаше един много хубав научнофантастичен
разказ - "Истината е най-добрата политика".

А ти лъжеш като нашите политици, надявайки се, че електората
е прост и не помни.

Та преди половин година ни убеждаваше, че не ползваш мрежата
на МС, след това се направи на хакер проникнал в опорната
мрежа на правителството, вчера каза, "да, ползвам я, ама
като частно лице в извънработно време". Но!

Date: Fri, 10 Mar 2000 10:34:50 GMT

Чудя се, какво ще ни излъжеш утре?

P.S. На мен лично не ми пука от къде и защо пускаш
съобщенията си. Само не ни взимай за канарчета, става ли?

-------
A. Erinin

Nikolay D. Tarkalanov

petq...@my-deja.com wrote:

: che tarkalanov e idiot yasno,

G-n petqrcho,

Bihte li se argumentirali v tvurdenieto si? Na njakoi mozhe da ne mu e
jasno tova koeto na vas vi e jasno.

Ochakvate li da otvorja _onaja kniga_ ot kojato mljakoto se presicha
i vinoto stava na ocet? (njama da stane).

Produlzhavaite da demonstrirate vuzpitanieto i kulturata si.

Ne bi bilo zle vse pak da otgovorite na vuprosite na g-n Mihov i na g-n
Erin. G-n Anri Erin vi obvini che ste luzhec.

S Uvazhenie,

NT

Anri Erinin

"Nikolay D. Tarkalanov" wrote:

> Ne bi bilo zle vse pak da otgovorite na vuprosite na g-n Mihov i na g-n
> Erin. G-n Anri Erin vi obvini che ste luzhec.

Еринин. Идва от Еринии - богините на отмъщението :-)

-------
A. Erinin

Nikolay D. Tarkalanov

Tolkova vreme ne mozhah da vi procheta imeto pravilno. Nadjavam se da ne
sum vi obidil.

NT

Julian Stoev

On Fri, Mar 10, 2000 at 07:49:27PM +0100, Anri Erinin wrote:

|P.S. На мен лично не ми пука от къде и защо пускаш
|съобщенията си. Само не ни взимай за канарчета, става ли?

Ако Петър си признае, че не може да си позволи свестен Интернет, ще му
кажа една алтернатива на Deja, от която не се пуска IP-то на пишещия.

Така няма да излага хората, които му дават да ползува мрежата им. Пък
ние ще си знаем от къде пише Петър, но понеже сме комбина с него, няма да
казваме на никого.

--JS

Nikolay D. Tarkalanov

petq...@my-deja.com

In article <8ajdpc$o7o$1...@news.fsu.edu>,

ntar...@garnet.acns.fsu.edu (Nikolay D. Tarkalanov) wrote:
> G-n Petqrcho,
>
> Ochakvam vashite otgovori.

tarkalanov, stavate dosaden.
to ne che ne e prisqshto na idiotite, no pone za moment si pomislete,
che ne mojete neprekqsnato da bqdete centqr na vnimanieto, kolkoto i da
vi se iska.

na mihov nyamam kakvo da otgovorya na oligofrenskiya vqpros, a kolkoto
do erinin -
negovoto otnoshenie kqm men e yasno - to ima oshte 1 milion
komunisticheski mekereta, koito imat sqshtoto otnoshenie kqm men, ot
koeto moga samo da si go premestya v drugiya krachol.

a sega s vashe pozvolenie otivam za 1 sedmica na ski i kato vidna sinya
nomenklatura i chast ot novosformiraniya prityatelski krqg - nadaleche,
taka che ne se zanimavayte s men poveche - predvaritelni blagodarnosti.

petqrcho

Anri Erinin

petq...@my-deja.com wrote:

> a kolkoto do erinin -
> negovoto otnoshenie kqm men e yasno - to ima oshte 1 milion
> komunisticheski mekereta, koito imat sqshtoto otnoshenie kqm men, ot
> koeto moga samo da si go premestya v drugiya krachol.

"След победата на комунизма, класовата борба се ужесточава"

Й.В. Джугашвили

-------
A. Erinin

Nikolay D. Tarkalanov

G-n petqrcho,

Blagodarja vi zurdechno za prekrasnoto pismo! Shte si go otpechatam i shte
si go postavja v ramka!

Predi vreme vie spomenahte neshto po vuprosa za kulturata i vuzpitanieto
si. Ima oshte da se ucha ot vas, dokato vi dostignem nie bednite,
neobrazovani, nevuzpitani, oligofreni, idioti, komunisticheski mekereta i
kakvi li oshte ne: paplach, hiljadi, masa, narod.

Vuprosut na g-n Mihov ne e tochno na mjasto.
(A samijat g-n Mihov e oligofren li e spored vas?)
Vie vurshite li neshto neredno? Zashto ne iskate da otgovorite?
S kakvo po-tochno vi zasegna ? na g-n Erinin?

petq...@my-deja.com wrote:

[...]

Bez takiva kato vas SCB shte e po-dobro mjasto.

Shto ne idete na ski za malko po-dulgo, da rechem za 6 ili 666 sedmici?
Lavinata pod Golemia Rezen durzhi snjag chak do oktomvri.

Prijatna purzalka.

Vash,

N. Tarkalanov

Nikolay D. Tarkalanov

: petq...@my-deja.com wrote:

: > ediniyat e da si priznaesh greshkata i da se izvinish - tozi, koyto az
: > praktikuvam.

G-n petqrcho,

Molja pomognete ni da se vuzvisim do vasheto domashno vuzpitanie!
Ne ni ostavjaite da si umrem neuki, neobrazovani i nevuzpitani.

Molim Vi!
Molim vi!
molim vi....

Vashi,

Idioti
Oligofreni
Komunisticheki mekereta
i drugi

Vassil Mihov

Gledai sega Nikolay,

Az na Peturcho ne mu se surdya, zashtoto tova ne mu e purviya put kogato se
izcepva (lusva mu zadnika, da izpolzvuvam zaemka ot cvetushtiyat mu rechnik),
i posle nyama kurazha da si go priznae. Za men lipsata na otgovor e
dostatuchen otgovor sama po sebe si, i imenno zatova konstruirah vuprosa po
tozi nachin -- do golyama stepen toi e ritorichen.

Vassil

Nikolay D. Tarkalanov

Vasile,

I moite obrushtenia kum nego sa ritorichni. Toi e nevuzpitan i ne se
kolebae kogato ne mu iznasja da zajavi che edi-koi si e "idiot"
"oligofren" i t.n.

Neka da produlzhava da se predstavja: The show must go on!

Nikolay

Vassil Mihov (vassil...@mgmt.purdue.edu) wrote:
: Gledai sega Nikolay,

Stephan Manov

Anri Erinin wrote:

> "След победата на комунизма, класовата борба се ужесточава"
>
> Й.В. Джугашвили
>
> -------
> A. Erinin

O-Ojestochava.